Conny Mus (59) overledenquote:
sorry, ik had niet in de gaten dat ik hem slootquote:
Ben je zwangerquote:
Ga je de geluidskaart dan bedreigenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry, ik had niet in de gaten dat ik hem sloot
Ik was even ruzie aan het maken met mijn nieuwe geluidskaart. Het gaat niet helemaal lekker.
Morgen de computer maar weer even open maken.
Vind je? Ik was er niet zo heel weg van. Het is niet smerig, maar ik zou het niet nog eens kopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
Ow en die optimel met kokos is echt heel goed te hachelen....Niet dat iets met Con of een baby heeft te maken, maar ik wilde het toch maar even gemeld hebben!
Ik hoorde het net pasquote:
haha ik heb er een topic over geopendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
Ow en die optimel met kokos is echt heel goed te hachelen....Niet dat iets met Con of een baby heeft te maken, maar ik wilde het toch maar even gemeld hebben!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Ik was er niet zo heel weg van. Het is niet smerig, maar ik zou het niet nog eens kopen.
ja ik vind het lekker...en mooi...des te meer voor mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ik heb er een topic over geopend![]()
Vond het een saai drankje
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
ja ik vind het lekker...en mooi...des te meer voor mij
Als Laysa in haar eentje de afzet haalt die de rest derft is er weinig aan de handquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Als teveel mensen zo'n drankje vies vinden is het geheid snel van de markt....
Hallon Patjon.quote:
quote:
Ik schrijf ze wel dat ik het wel lekker vindquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Zeurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Absoluut nietquote:
Whehehequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ga je de geluidskaart dan bedreigen
Die zijn dan wel weer fucking smerig.quote:
Is ook een tijdelijk drankjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
Heb ooit wel eens over iets anders geklaagd dat het van de markt was (een of andere pastasaus jaren terug)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik schrijf ze wel dat ik het wel lekker vind![]()
[..]
Zeurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens over iets anders geklaagd dat het van de markt was (een of andere pastasaus jaren terug)
Kreeg allerlei andere smaken van de leverancier opgestuurd, als troost en om te laten merken dat andere smaken ook lekker waren....
quote:
Ik eet denk ik nog liever glasscherven. Met schuurpapierdressing.quote:
Ja heur, en daar?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik eet denk ik nog liever glasscherven. Met schuurpapierdressing.
Ik heb een keer geklaagd dat er geen 'melkstrip'zat op mijn Sultana waar wel melk op hoort te zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ooit wel eens over iets anders geklaagd dat het van de markt was (een of andere pastasaus jaren terug)
Kreeg allerlei andere smaken van de leverancier opgestuurd, als troost en om te laten merken dat andere smaken ook lekker waren....
Whehehequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Veel bedrijven doen daar niet zo moeilijk over hoor, mits ze geen 80 aanvragen per dag krijgen. En terecht ook, zeker met eten moet het gewoon hygiënisch zijn en kloppen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb een keer geklaagd dat er geen 'melkstrip'zat op mijn Sultana waar wel melk op hoort te zitten![]()
Toen kreeg ik twee doosjes opgestuurd
Aha.....Jij komt ook naar de Meet.....?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij staat er aardig wat te gebeuren daarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Aha.....Jij komt ook naar de Meet.....?
* opnoteerd: Tha_Erik eet glasscherven met schuurpapierdressing
Wat?quote:
Oh, niet gezienquote:
Nee zelfde liedjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja heur, en daar?
Is er trouwens nog wa volk auf den skaips?
Hmmquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee zelfde liedje. Ben maar muziekje aan het luisteren en nog maar een pilsje erbij gepakt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee zelfde liedje. Ben maar muziekje aan het luisteren en nog maar een pilsje erbij gepakt.
Ah jou buikje dus weer oke?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Lijkt op mijn katerquote:
Nou ja ik ben ook nog met iemand aan het pratenquote:
Ik heb al wat op de laatste uren thoquote:
Maar deze zit op de Filipijnen verstoptquote:
Dus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maar deze zit op de Filipijnen verstopt.
altijd proberenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
Ik zag die kokos staan in de supermarkt, en heb 'm snel weer weggezet, het lijkt me niks!
praten en SC-en tegelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook nog met iemand aan het praten![]()
Hmmm dan ga ik je geheid niet inhalen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb al wat op de laatste uren tho
Dan had je 'm niet alleen zien staan, maar ook al in handen gehad!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Rauzer het volgende:
Ik zag die kokos staan in de supermarkt, en heb 'm snel weer weggezet, het lijkt me niks!
Dit dus... als ik iets nieuws zie wil ik het altijd proberenquote:
Zit nog wel eens in V&A SC volgens mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
Waar is D. eigenlijk? Ook al een tijdje niet meer gezien!
Siamese Filipijnse tweelingquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had je 'm niet alleen zien staan, maar ook al in handen gehad!
Ik wilde het net zeggenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Benidorm Basterds lijkt me echt geniaal!
Zie je wel, daar is ze toch weer ffquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
Hoi
Nog heel even dan
Moet er morgen vroeg uit, boodschappen doen, zodat er tussen de middag wat op tafel staat voor de mannen
Ben zo blij als het eerste zitgedeelte af is
wasdat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Rauzer het volgende:
Benidorm Basterds lijkt me echt geniaal!
Hij is er 1 van een vierling, ik heb een zusje en mijn broer ookquote:
Als ik vertel dat ik net gepist heb en daarna m'n handen heb gewassen, ga je dan ook klagen dat ik niet vertel dat ik 'm in m'n handen heb gehad?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan had je 'm niet alleen zien staan, maar ook al in handen gehad!
Beetje doordrinkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm dan ga ik je geheid niet inhalen...
Toemaar, meteen vier baby'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is er 1 van een vierling, ik heb een zusje en mijn broer ook![]()
Allemaal rood zonder een vlekje wit
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zie je wel, daar is ze toch weer ff
Ik ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... als ik iets nieuws zie wil ik het altijd proberen
Vooral met snoep of koek dat ik niet ken
hebben die ook strandsexquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nieuw RTL prog. over stoute bejaarden
Jaquote:
quote:
Dan was het een geile kater.quote:
Dat is anders. Maar ik ben te moe om er nog langer over te discussiëren, dus ik geef je wel gelijk voor de goede lieve vrede hier.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als ik vertel dat ik net gepist heb en daarna m'n handen heb gewassen, ga je dan ook klagen dat ik niet vertel dat ik 'm in m'n handen heb gehad?
Sletten zijn hetquote:
dropquote:
Dan zijn wel meer mannenquote:
Zwaarder wellicht, maar het idee blijft hetzelfde.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is anders. Maar ik ben te moe om er nog langer over te discussiëren, dus ik geef je wel gelijk voor de goede lieve vrede hier.
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Zwaarder wellicht, maar het idee blijft hetzelfde.
Ja vrouwen gelukkig nietquote:
Dan lust je die Engelse drop dingetjes met kokos zeker al helemaaaal nietquote:
*houd wijselijk zijn mond.quote:
Exactemundoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan lust je die Engelse drop dingetjes met kokos zeker al helemaaaal niet
Gevondenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
drop![]()
Gelukkig weet ik waar het ligt, dat scheelt zoeken
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan lust je die Engelse drop dingetjes met kokos zeker al helemaaaal niet
Ja juist welquote:
Ja gaat weer goede kant op gelukkig, heb het wel weer ff gehad voor de komende jarenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hey Torrio
Hoe gaat het nu met je ???
Kan ik me goed voorstellen zegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:59 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja gaat weer goede kant op gelukkig, heb het wel weer ff gehad voor de komende jaren
Dat kan natuurlijk alleen voor mij bedoeld zijn! Kusje pop!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk alleen voor mij bedoeld zijn! Kusje pop!![]()
Hoe is het? Weer helemaal in orde?
Zo goed als schatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Goed zo!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zo goed als schatHeb elke dag gebeden voor herstel.
quote:
Je kan het ook gewoon samenvatten: Ik moest piesen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:04 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik had weer wat vandaag![]()
We waren aan het wandelen, ergens langs de bosjes in Scheveningen en écht ik was al sinds die ochtend niet meer naar het toilet geweest en ik moest plassen!
Dus na een tijdje besloot ik toch maar de bosjes in te gaan, voelde me wel een beetje ongemakkelijk dus hup verder het afgelegen paadje op..pomtiedom *plas plas plas* Ik hoor wat, draai me om naar rechts en zie daar ene man te paard aankomen. Ik schrok zó dat ik accuut stopte met plassen en omhoog sprong met mijn broek op mijn knieen"Oh sorry! Ik had u niet gezien.."
En ik een heel verhaal ophangen
Misschien dacht ze dat wanneer ze maar een leuk genoeg verhaal vertelde dat het hem niet op zou vallen dat haar broek nog op haar enkels hing.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met je poes nog out in the open?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:05 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met je poes nog out in the open?
Ze had haar broek natuurlijk ook gewoon kunnen optrekken.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat wanneer ze maar een leuk genoeg verhaal vertelde dat het hem niet op zou vallen dat haar broek nog op haar enkels hing.
Ik hoor liever een leuk verhaal.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze had haar broek natuurlijk ook gewoon kunnen optrekken.
Waarom trok je niet gewoon je broek omhoogquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zoiets ja
ik stond wel als een gek aan mijn shirt te rukken en die man maar lachen "oh ik vind het niet erg hoor!"
Nee, dat zal wel....
Op het fietspad hoorde ik die vriendin buiten adem raken van het lachen![]()
Ben nog in de brandnetels beland uit paniek
ik was gewoon heel erg geschrokkenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ze had haar broek natuurlijk ook gewoon kunnen optrekken.
Maar jou zou het sowieso niet interesseren dat ze daar zo zou staan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoor liever een leuk verhaal.
Achja, je hebt hem nog in je broek zitten hopelijk, dus niets aan de hand tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
ik was gewoon heel erg geschrokken![]()
Dacht dat het een afgelegen paadje was maar het was een ruiterpad
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
zoiets ja
ik stond wel als een gek aan mijn shirt te rukken en die man maar lachen "oh ik vind het niet erg hoor!"
Nee, dat zal wel....
Op het fietspad hoorde ik die vriendin buiten adem raken van het lachen![]()
Ben nog in de brandnetels beland uit paniek
Miauw hoorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hoor liever een leuk verhaal.
Nou, daar kan je je nog lelijk in vergissen. Het is niet zo omdat ik er op geen manier opgewonden van word dat ik het maar plezierig vind om naakte vrouwen te zien.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar jou zou het sowieso niet interesseren dat ze daar zo zou staan.
Ik zou er weinig tot niets op tegen hebben mits leuke deerne.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, daar kan je je nog lelijk in vergissen. Het is niet zo omdat ik er op geen manier opgewonden van word dat ik het maar plezierig vind om naakte vrouwen te zien.
wat is jouw definitie van een leuke deernequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou er weinig tot niets op tegen hebben mits leuke deerne.
nee dat niet, maar het was gewoon een dom moment. Er kwam de hele tijd niemand voorbij en in die 10 seconden dat ik daar zat...het was gewoon typisch iets voor mijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Achja, je hebt hem nog in je broek zitten hopelijk, dus niets aan de hand toch.
Twee ogen, twee tieten en een poes?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van een leuke deerne
Tja, daar heb je weinig over te zeggenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee dat niet, maar het was gewoon een dom moment. Er kwam de hele tijd niemand voorbij en in die 10 seconden dat ik daar zat...het was gewoon typisch iets voor mij
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is jouw definitie van een leuke deerne
nee, ze komt nog welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik het nu gemist dat C_A definitief is gaan pitten?
Join the clubquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nee dat niet, maar het was gewoon een dom moment. Er kwam de hele tijd niemand voorbij en in die 10 seconden dat ik daar zat...het was gewoon typisch iets voor mij
Je hebt gelijk, ik zou het ook niet prettig vinden als ik een naakte gast uit de bosjes zou zien komen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, daar kan je je nog lelijk in vergissen. Het is niet zo omdat ik er op geen manier opgewonden van word dat ik het maar plezierig vind om naakte vrouwen te zien.
da's wel een erg algemene omschrijvingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee ogen, twee tieten en een poes?
Zo kan je ze van mannen nog makkelijker makenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Twee ogen, twee tieten en een poes?
alexa davalos... nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, daar heb je weinig over te zeggen.
[..]
[ afbeelding ]
Enige pluspunt aan The Mist.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
alexa davalos... nog nooit van gehoord
Wiesda? -lama Benny riep het alquote:
Niet echtquote:
Ja, ik weet het ook altijdd wel te vinden jaquote:
De ruiterpaden?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook altijdd wel te vinden ja
Echt Murphy op dat soort momentenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, ik weet het ook altijdd wel te vinden ja
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
@zero, wie is die chick in je UI eigenlijk?
Onder anderequote:
Ik heb hem nu eindelijk bekeken en ik zit serieus van 'quote:
Intrigeert me of ze slapen of meelezenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je kan er niet tegen als mensen zich niet aan- en afmelden he?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:04 schreef -Miauw- het volgende:
Oh, ik had weer wat vandaag![]()
We waren aan het wandelen, ergens langs de bosjes in Scheveningen en écht ik was al sinds die ochtend niet meer naar het toilet geweest en ik moest plassen!
Dus na een tijdje besloot ik toch maar de bosjes in te gaan, voelde me wel een beetje ongemakkelijk dus hup verder het afgelegen paadje op..pomtiedom *plas plas plas* Ik hoor wat, draai me om naar rechts en zie daar ene man te paard aankomen. Ik schrok zó dat ik accuut stopte met plassen en omhoog sprong met mijn broek op mijn knieen"Oh sorry! Ik had u niet gezien.."
En ik een heel verhaal ophangen
Hoezoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb hem nu eindelijk bekeken en ik zit serieus van '![]()
![]()
![]()
WTF?! '
Hmmmm val over het algemeen niet zo op Japanse chicks, maar vind dit toch wel...quote:
Ja ik ga ook niet alles vertellen, nu lijkt het nog watquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
ik houd de rest van de verhalen maar voor me
Nee hooorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
Heb ik het nu gemist dat C_A definitief is gaan pitten?
Ik spreek je wel op de meet, halverwege de avondquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik ga ook niet alles vertellen, nu lijkt het nog wat![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, het lijkt wel alsof K3 zich heeft verveelvuldigd en een aziatische taal heeft geleerd
Ik doe het gewoon principieel nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Intrigeert me of ze slapen of meelezen
Ik vergeet ook wel eens dag te zeggen trouwens
ah de standaard XBox, niet de 360.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee hooor
ik was even aan het gamen op de oude Xbox
Buffy the vampire Slayer
Allemaalquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah de standaard XBox, niet de 360.
Welke consoles heb je allemaal
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik spreek je wel op de meet, halverwege de avond![]()
Zou dit als kinderbandje bedoeld zijnquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
No way...
er kan geen kinderbandjeding tegen K3 op
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
No way...
er kan geen kinderbandjeding tegen K3 op
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon principieel niet
Dan is het nog erger...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat is geen kinderband, die komen op de Japanse Nederland 1 enzeaux.
Super NES, Playstation 1, Gamecube, Atari 2600quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Allemaal
Man had zin in wat oude spelletjes op Xbox, dus heb ik Buffy er even ingestopt
Nou ik doe het lekker welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon principieel niet
K3 komt ook wel eens op Nederland 1quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Dat is geen kinderband, die komen op de Japanse Nederland 1 enzeaux.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Super NES, Playstation 1, Gamecube, Atari 2600alles???
Truste Mirandaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik doe het lekker wel
Dus bij deze
Lieve mensjes ik ga slapen
Villa zit op me te wachten
Villa, speciaal voor Koen, dan snapt hij mij![]()
Slaap lekker lief schatjequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou ik doe het lekker wel
Dus bij deze
Lieve mensjes ik ga slapen
Villa zit op me te wachten
Villa, speciaal voor Koen, dan snapt hij mij![]()
Met ook een terechte winnares.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
K2 zoekt K3 was een tof programma!
Mama se mama sa mama saka mumba! Ofzo.
In de öude console tijden" was ik meestal zo armlastig dat als ik iets nieuws wilde ik de oude eerst verkochtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sega ookZelfs nog een commodore 64
Josjequote:
Ik vond Madelon zo gruwelijk irritantquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Josje. Was veruit de leukste.
Yep, maar het matched toch niet zo erg bij mijn idee "K3 Belgisch meidengroepje"quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Josje. Was veruit de leukste.
Ja. Die vond ik op een hele nare manier heel erg infantiel.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond Madelon zo gruwelijk irritant
dat had ik bij Noa... Madelon was zo'n kinderjuffiguur ofzo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik vond Madelon zo gruwelijk irritant
Kinderjuffen zijn heel anders heurquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat had ik bij Noa... Madelon was zo'n kinderjuffiguur ofzo.
Dat haar van Gerard daarquote:
Vind je? Ik vind het echt zo'n juf die de onderbouw les geeftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Kinderjuffen zijn heel anders heur!
Nou ik geloof wel dat ze pabo deed of gedaan had, maar ik vind haar niet een stereotype onderbouwjufquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het echt zo'n juf die de onderbouw les geeft
Ja die luisterde ik zojuistquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:42 schreef Rauzer het volgende:
Dit vond ik de leukste van de avond!
Die heb ik nog heel vaak in m'n kleuterklas gedraaid, maar vooral omdat ik 'm zelf zo leuk vondquote:
Wat schattigquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die heb ik nog heel vaak in m'n kleuterklas gedraaid, maar vooral omdat ik 'm zelf zo leuk vond
ik heb nog geen zin om te slapenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef Koen66 het volgende:
ik hang nog wat rond her en der op internet voordat ik ga pitten....
Maar dat gaat tussen nu en een half uur ook wel gebeuren
last van gehad vandaag?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb nog geen zin om te slapen
Vannacht ging ik ook pas om een uur of drie naar bed, dat was wat minder slim
ik was totaal verrotquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
last van gehad vandaag?
zoniet dan maakt het niet zoveel uit hoe laat je ging slapen toch?
Kort slapen en alcohol kan inderdaad dodelijk zijn.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik was totaal verrot
Ik heb gevierd dat mijn vloer klaar was. lading drank erin, kort slapen, en nog een pijp met whiskey tabak gerookt. Whehehe, dat was niet zo'n beste combinatie
ik kan er normaal ook heel goed tegen, maar de whiskey smaak heb ik de hele dag niet uit mijn mond gekregen...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kort slapen en alcohol kan inderdaad dodelijk zijn.
Heb echter ook wel eens tegenovergestelde gehad, veel alcohol, kort slapen en ontzettend fit en wakker dag erna
slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:10 schreef Koen66 het volgende:
ik ga afsluiten
Welterusten voor straks en laterrrrrr
3cr =kikquote:
eerst inzquote:
oke cosjen wintquote:
wtfquote:
Niet haten op deze mooie musiekje.quote:
Ik niet haten. jij tog jwz.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet haten op deze mooie musiekje.
Hokjequote:
kik inz bom sbom resquote:
zelfs als ik dronken ben typ ik nog niet zoquote:
Volg jij mijquote:
Ik kijk in je posthistory en post in alle topiques waar jij post, ik dacht dat dat algemeen bekend was?quote:
Nou vooruit dan omdat jij het bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kijk in je posthistory en post in alle topiques waar jij post, ik dacht dat dat algemeen bekend was?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou vooruit dan omdat jij het bent![]()
* Huppelmuts duikt KPD wel even in
Gutemorgenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:23 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Ow dit is veeeeeel te vroeg voor mij
Vroeg gaan slapen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg wakker
Okquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik te laat
Nou ik ga eruitdouchen en aankleden. En dan boodschappen doen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:21 schreef Kally het volgende:
Grmpfff, vroeg![]()
Ik ga zo maar boodschappen doen en dan straks naar mijn mini meet![]()
Fijne dag allemaal
Hehe, en wat was de favoriet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, brak van het buurtfeest. We gingen karaoke doen. Hoe vaak ik wel niet gezongen heb.
YMCA?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, brak van het buurtfeest. We gingen karaoke doen. Hoe vaak ik wel niet gezongen heb.
Was een erg afwisselend gebeuren. Ik denk dat "Zomaar wham, in vuur en vlam" van Kinderen voor kinderen de topper was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe, en wat was de favoriet?
Een van mijn favoriete KvK-nummersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was een erg afwisselend gebeuren. Ik denk dat "Zomaar wham, in vuur en vlam" van Kinderen voor kinderen de topper was.
Ze hadden zo weinig in de aanbieding. Er zijn echt veel leuke KvK nummers.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Een van mijn favoriete KvK-nummers!
Ah ja dat soort klassiekers doen het zeker na wat gerstenat altijd goedquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was een erg afwisselend gebeuren. Ik denk dat "Zomaar wham, in vuur en vlam" van Kinderen voor kinderen de topper was.
Ook zonder. (begin van de avond) De gene was ver te zoeken gister.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah ja dat soort klassiekers doen het zeker na wat gerstenat altijd goed
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze hadden zo weinig in de aanbieding. Er zijn echt veel leuke KvK nummers.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb werkelijk waar nooit iets om Kinderen voor Kinderen gegeven, op school vroegah hadden ze het ook over liedjes waar ik nooit van had gehoord.Tietenlied, dan weer wel.
Kelly komt daar ook nog in voorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Ik was fan. En moest vroeger huilen als niemand met me mee wilde kijken naar de band waar afleveringen op stonden
.
Ferry toen nogquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Kelly komt daar ook nog in voor
Ben je er niet gewoon te oud voor nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:59 schreef iBenny het volgende:
KvK
Vroeger was het leuk, nu hebben ze het verneukt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |