Conny Mus (59) overledenquote:
sorry, ik had niet in de gaten dat ik hem slootquote:
Ben je zwangerquote:
Ga je de geluidskaart dan bedreigenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
sorry, ik had niet in de gaten dat ik hem sloot
Ik was even ruzie aan het maken met mijn nieuwe geluidskaart. Het gaat niet helemaal lekker.
Morgen de computer maar weer even open maken.
Vind je? Ik was er niet zo heel weg van. Het is niet smerig, maar ik zou het niet nog eens kopen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
Ow en die optimel met kokos is echt heel goed te hachelen....Niet dat iets met Con of een baby heeft te maken, maar ik wilde het toch maar even gemeld hebben!
Ik hoorde het net pasquote:
haha ik heb er een topic over geopendquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
Ow en die optimel met kokos is echt heel goed te hachelen....Niet dat iets met Con of een baby heeft te maken, maar ik wilde het toch maar even gemeld hebben!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Laysa het volgende:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vind je? Ik was er niet zo heel weg van. Het is niet smerig, maar ik zou het niet nog eens kopen.
ja ik vind het lekker...en mooi...des te meer voor mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:36 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
haha ik heb er een topic over geopend![]()
Vond het een saai drankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |