Een zwijmelmuziekje voor Piscesquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een koekje voor D.Als jij dan zo'n Zwijmelmuziekje opzet, zoals die ene van vanochtend vanmiddag dan zijn we compleet
Als je er vanuit gaat dat het gaat tegenvallen kan het alleen maar meevallenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
nog een paar uurtjes en dan gaat het weer beginnen EN tegenvallen waarschijnlijk
Hehe, meedeinmuziekjesquote:
Ja precies!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat het gaat tegenvallen kan het alleen maar meevallen
Best wel eigenlijkquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies!
En morgen WEER een talentenjacht, My Name is (Soundmixshow eigenlijk) en zondag weer eentje, So you Think you can Dance. En dan binnen kort The Voice, hoeveel krijgen we er noghet is wel een beetje overkill zo langzamerhand.
Karinaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja precies!
En morgen WEER een talentenjacht, My Name is (Soundmixshow eigenlijk) en zondag weer eentje, So you Think you can Dance. En dan binnen kort The Voice, hoeveel krijgen we er noghet is wel een beetje overkill zo langzamerhand.
Rock your Baby vind mijn moeder helemaal geweldig![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk![]()
Maar live topics maken een hoop goed![]()
Zeker de flessen wijn en de tuccies
Je kunt zelf ook klok kijken?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
Juist! En ik heb er al weer zin in, nog 2 uurtjes
Ik ook, ik heb zin om te bashenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Juist! En ik heb er al weer zin in, nog 2 uurtjes
Oh ja, the TT reminder, thanks D.quote:
Ik wil die troela eruit bashen en een leuke vervanger, ik ben Ptwish-moe, maar verlang er bijna naar terugquote:
Volgens mij zou ik zonder de topics misschien niet eens kijken (of in ieder geval heel veel zappen).quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Best wel eigenlijk![]()
Maar live topics maken een hoop goed![]()
Zeker de flessen wijn en de tuccies
Als jurylid vond ik Ptwish écht enigquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wil die troela eruit bashen en een leuke vervanger, ik ben Ptwish-moe, maar verlang er bijna naar terug
Ik ookquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik zonder de topics misschien niet eens kijken (of in ieder geval heel veel zappen).
Ik ook niet, ben pas deze shows gaan kijken door de SC'squote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik zonder de topics misschien niet eens kijken (of in ieder geval heel veel zappen).
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Als jurylid vond ik Ptwish écht enig
Zodra de mongolen weg zijn ben ik ook weer verdwenen hier. Ik zit hier gewoon lekker met m'n wijntje en wat te knabbelen heerlijk te giechelen om alle grappige opmerkingen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zodra de mongolen weg zijn ben ik ook weer verdwenen hier. Ik zit hier gewoon lekker met m'n wijntje en wat te knabbelen heerlijk te giechelen om alle grappige opmerkingen.
'T is gewoon het enige gay-momentje-van-de-week in mijn verder totaal stoere heteroseksuele leven.![]()
(Hmm, die smiley lijkt op een dude van Bearforce one, ik bedoel natuurlijk:)
Te giechelen nog wel, das ook wel erg Bearforce onequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zodra de mongolen weg zijn ben ik ook weer verdwenen hier. Ik zit hier gewoon lekker met m'n wijntje en wat te knabbelen heerlijk te giechelen om alle grappige opmerkingen.
'T is gewoon het enige gay-momentje-van-de-week in mijn verder totaal stoere heteroseksuele leven.![]()
(Hmm, die smiley lijkt op een dude van Bearforce one, ik bedoel natuurlijk:)
Nou je mág hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |