Die is wel heel erg... Gelukkig dat jij ermee kan leven, want ik zou denk ik echt nucleair explosief worden van een valse beschuldiging zoals die...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:52 schreef TeaserRay het volgende:
...
Fout.
...
FATAAL!
Uit de kluis van de stichting van een andere locatie, was geld weg, ik kwam ook vaak daar om supervisie te geven en in vakantieperioden om taken tijdelijk over te nemen. Van die kluis had ik niet een sleutel, terwijl er meerdere zijn die dat wel hebben. Om dat kort te laten viel de verdenking op mij. Nog nooit heb ik iets anders gestolen dan een paar pakjes kauwgom van mijn pa, toen ik heel jong was.
SUPERFATAAL!
...
SEKREET!
SERPENT!
Jezus dat is wel echt heel erg, dat moedwillige 'aanvallen'. Ik verdenk die collega van mij er ook van, ik heb deze hele week de administratie bijgehouden en er screenshots van gemaaktquote:
Maar in ieder geval een goed verhaal aan over gehoudenquote:
Wel, bij een vorige werkgever was ik werkzaam op een afdeling alwaar de manager middels een whiteboard allerlei prestatie-statistieken weergaf voor de afdeling en klanten. Dezelfde manager klaagde tevens over financiële krapte waardoor enkele uitzendkrachten het veld moesten ruimen. Vreemd genoeg schafte de afdeling in opdracht van de manager een fikse flatscreen TV aan (waarde minstens een paar duizend euro) voor de presentatie van de prestatie-statistieken. Op mijn vraag wat nu de meerwaarde is van een dure flatscreen is t.o.v een whiteboard om gegevens weer te geven, antwoorde de manager dat het representatiever oogde voor de klant. Tja, tegen zulke briljante logica kon ik niet op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Wat is het meest belachelijke dat je op je werk hebt meegemaakt en hoe heb je daarop gereageerd?
Mensen zonder beoordelingsvermogen zullen dan denken: "Goh, ze hebben een flatscreen, ze moeten dus wel goed zijn."quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:12 schreef Demarest het volgende:
[..]
Wel, bij een vorige werkgever was ik werkzaam op een afdeling alwaar de manager middels een whiteboard allerlei prestatie-statistieken weergaf voor de afdeling en klanten. Dezelfde manager klaagde tevens over financiële krapte waardoor enkele uitzendkrachten het veld moesten ruimen. Vreemd genoeg schafte de afdeling in opdracht van de manager een fikse flatscreen TV aan (waarde minstens een paar duizend euro) voor de presentatie van de prestatie-statistieken. Op mijn vraag wat nu de meerwaarde is van een dure flatscreen is t.o.v een whiteboard om gegevens weer te geven, antwoorde de manager dat het representatiever oogde voor de klant. Tja, tegen zulke briljante logica kon ik niet op.
Mwjah...,quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:11 schreef killjoykillkiller het volgende:
[..]
Maar in ieder geval een goed verhaal aan over gehouden
Dit is eigenlijk typisch die houding die ik zie bij veel werkgevers vandaag de dag.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:12 schreef Demarest het volgende:
[..]
Wel, bij een vorige werkgever was ik werkzaam op een afdeling alwaar de manager middels een whiteboard allerlei prestatie-statistieken weergaf voor de afdeling en klanten. Dezelfde manager klaagde tevens over financiële krapte waardoor enkele uitzendkrachten het veld moesten ruimen. Vreemd genoeg schafte de afdeling in opdracht van de manager een fikse flatscreen TV aan (waarde minstens een paar duizend euro) voor de presentatie van de prestatie-statistieken. Op mijn vraag wat nu de meerwaarde is van een dure flatscreen is t.o.v een whiteboard om gegevens weer te geven, antwoorde de manager dat het representatiever oogde voor de klant. Tja, tegen zulke briljante logica kon ik niet op.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:08 schreef TeaserRay het volgende:
...
NB: In mijn vorige team werd er vaak superlullig over een ander gepraat in mijn bijzijn, waar degene dan uiteraard niet bij was. Als mensen lullig doen over iedereen, achter hun rug om doen ze het ook bij mij, zo heb ik geleerd. Maar als een team vol is van elkaar en vol lof over elkaar, dan zijn ze dat misschien ook over mij, als ik weg ben.
.
Ik vind het geen slecht idee als werknemers een beetje in de gaten kunnen houden wat er bij HRM allemaal uitgespookt wordt. Bij sommige bedrijven is de afdeling HR het minst goed op de hoogte over wat voor nieuwe werknemers het bedrijf nodig heeft.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:08 schreef Luxuria het volgende:
Ik werk op afdeling HRM en toen hadden ze het briljante idee om een printer waar de halve bovenverdieping op moet printen precies achter onze werkplek te zetten (open kantoor). Hierdoor zouden dus constant mensen achter ons staan die op onze beeldschermen kunnen kijken en gesprekken kunnen horen... Lekker vertrouwelijk is personeelszaken dan nog.. om het dan nog niet te hebben over het lawaai en de schadelijke stoffen die de printer uitstoot.
Gelukkig is dit uiteindelijk niet doorgegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Nog erger, Franse Amerikaanse managers
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Op de faculteit hebben we en printer waar altijd een rij voor is. Hangt daar op een dag een briefje.
'We zijn bekend met het probleem met de lange rijen voor de printer en we zijn hard bezig een oplossing te zoeken'.
Lastig deze hoor. Laten we er eens een consultancy bedrijf bij inschakelen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:42 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:39 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Op de faculteit hebben we en printer waar altijd een rij voor is. Hangt daar op een dag een briefje.
'We zijn bekend met het probleem met de lange rijen voor de printer en we zijn hard bezig een oplossing te zoeken'.
Lastig deze hoor. Laten we er eens een consultancy bedrijf bij inschakelen..Er zal wel een manager aangenomen worden om dit probleem op te lossen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om het salaris van de manager te betalen was het helaas wel nodig de enige printer op te doeken."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Preciesquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:19 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
![]()
Heb ik ook in een vorige functie gemerkt. Zodra iemand zijn kont keerde was het roddelderoddel.
En dan waren het best ernstige roddels van "die is aan de antidepressiva en spoort niet" en "die is verknipt want heeft haar vader nooit gekend" of "ze vertelde me laatst dat ze die en die een trut vond". Echt stoken en persoonlijke details dus.
En zoals je zegt: als ze het over een ander doen, doen ze het ook over jou...
Oh ja in die categorie heb ik er ook nog een paar. Ging in een horecazaak werken waar een meisje van een jaar of 19 zwanger was. Allemaal prima tot ik een week later erachter kwam dat het onze baas (36) de vader was en hij eigenlijk wilde dat zij het weg liet halen. 2 maanden later liepen hun ruzies zo uit de hand dat ze midden in het restaurant op de vuist gingen, terwijl er ook klanten zaten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De bedrijfsleider die met zijn vriendin op de vuist ging, midden in de zaak. Dat vond ik redelijk vreemd en achterlijk.
Ik werd voorgesteld aan een collega met de fijne opmerking erachter aan: "Maar hij is wel homo!"![]()
Dat ik voor iemand thee maak als stagiair en vervolgens de mededeling krijg dat hij te donker is en dat ik hem maar weg moet gooien.
Ik had de helft er uit geflikkerd, een plens water in die mok en hoppa opzuipen zal jequote:Op zondag 22 augustus 2010 11:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oh ja in die categorie heb ik er ook nog een paar. Ging in een horecazaak werken waar een meisje van een jaar of 19 zwanger was. Allemaal prima tot ik een week later erachter kwam dat het onze baas (36) de vader was en hij eigenlijk wilde dat zij het weg liet halen. 2 maanden later liepen hun ruzies zo uit de hand dat ze midden in het restaurant op de vuist gingen, terwijl er ook klanten zaten.
Echt bizar.
In een lunchroom waar ik ook werkte bestelde een meisje een warme chocolade melk. Toen ik de chocomelk op tafel zette kreeg ik het commentaar dat het te warm was en ze een nieuwe wilde(het was gewone normale temp. voor warme chocomelk maar mevrouw de prinses wilde graag meteen kunnen drinken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
Haha omg ja leuk is dat he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:30 schreef Huppelmuts het volgende:
Ook in de thuiszorg![]()
Ik kom zelf uit de randstad en woon nu 3 jaar in Emmen, Drents versta ik niet!!
Om 9 uur bel ik aan bij een vrouw en na 10 minuten bellen, kloppen, klepperen (ik zag haar namelijk wel gewoon lopen in huis) had mevrouw eindelijk haar gehoorapparaat in en opende de deur.
Het eerste dat zij zei: Mijn vaste hulp is er altijd om 9 uur![]()
Ik voelde er weinig voor om hierop te reageren, ik was er namelijk ook om 9 uur.
Het volgende half uur heb ik de hele tijd gezeik gehad over dat haar vaste hulp veel beter was, alles anders deed, geen uitleg nodig had enz enz enz.
Toen kwam het:
Mevrouw: Mien vaste hulp neemt de vensterbanken af met een sloffe doek.
Ik:Wat is een sloffe doek?
Mevrouw: Pff zeker nog nooit in je leven een dag hard gewerkt!! Ze sturen ook iedere asociale puber (ik ben 30) om werk te doen dat alleen een echte vrouw kan. Ze nemen alleen schorem aan bij de thuiszorg.
Ik: Nou mevrouw misschien kunt u het wel horen maar ik kom de randstad en daar weten wij niet wat een sloffe doek is.
Mevrouw: Ja dat zeg ik asociaal!!
Ik heb toen maar besloten om naar huis te gaan want ik weiger om 3 uur lang uitgescholden te worden.
Een sloffe doek is trouwens een licht vochtige doek![]()
TS: krijg je je loon wel op tijd? Of zit je niet bij TSN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |