Grafisch mediavormgeven versneld.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Welke opleiding bij GL is het voor Myraela?
quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grafisch mediavormgeven versneld.
Echt he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:57 schreef Zeroku het volgende:
Zie all die aasgieren opeens wakker worden.
Klinkt vet, wordt er ook veel in genuekt?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klllllllllllllllllllllllllllllllllllik.
Dat zou kunnen ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk!
Misschien dat het daarom later begint omdat het versneld is
Meerdere malen per aflevering.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klinkt vet, wordt er ook veel in genuekt?
Ik had je poppetje al opgeslagenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
iBenny, mag ik in de OP ?
[ afbeelding ]
Als je al iets gedaan hebt komt het zeker goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.Vind het wel spannend zo'n toelating, maar ik heb al een jaar HBO grafisch gedaan, dus ik denk dat het wel goed komt. Dit is weer gericht op tijdschriften en dergelijke, mijn vorige was vooral voor het internet en applicaties.
Hoe oud ben jij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je al iets gedaan hebt komt het zeker goed
Ik heb 12 jaar geleden toelating gedaan, moest daar iets van 3 opdrachten maken binnen een bepaalde tijd, kreeg erna een thuisopdracht en moest eigen werk showen.
Spanning is ook niet verkeerd dan
Ik heb niet veel eigen werk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je al iets gedaan hebt komt het zeker goed
Ik heb 12 jaar geleden toelating gedaan, moest daar iets van 3 opdrachten maken binnen een bepaalde tijd, kreeg erna een thuisopdracht en moest eigen werk showen.
Spanning is ook niet verkeerd dan
Waarom denk je dat ze Pisces29 heet.quote:
Laat ze je eend voor mij zienquote:
81, respectabele leeftijd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze Pisces29 heet.
[..]
Laat ze je eend voor mij zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |