Ik doe effe mee met voorspelbare opmerkingen:quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe effe mee met voorspelbare opmerkingen:
Dan neem ik McArmy of Clive Owen wel
Dezequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Welke? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1680&bih=827
Fox.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:49 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Welke? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1680&bih=827
Of misschien kunnen we de medeposters dat beter besparen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Zullen we ook beide weer even fotospam doen, of zullen we elkaar dat besparen
Hoe bedoel je dat? Ik ken die kreet nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Maar als kind. Ik zou d'r een blokje om voor gaan.
Dat is die van Delain, toch?quote:
quote:
Vooralsnog geen enkele man gehoord die fotospam van Simone erg vondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Of misschien kunnen we de medeposters dat beter besparen.
Bij deze dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vooralsnog geen enkele man gehoord die fotospam van Simone erg vond
Nou c_a kon het niet zo goed vinden met onder andere Marble en PeRi, na de zoveelste bitchfight tussen die drie is c_a toen vertrokkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:50 schreef Greys het volgende:
Rauz, waarom vertrokken de oldbies toen eigenlijk, dat was toch niet alleen omdat er een paar nieuwelingen bij kwamen? Ben je daar ooit nog achter gekomen?
Oh en ik vind die foto van Dakota zoals ze nu is best leuk.
Maar als kind. Ik zou d'r een blokje om voor gaan.
Ah okay. Naja, die haarkleur is een beetje te.quote:
Owww, bummerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had het even over de hetero-mannen
Maar jij bent dus Svensational?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou c_a kon het niet zo goed vinden met onder andere Marble en PeRi, na de zoveelste bitchfight tussen die drie is c_a toen vertrokken. Is overigens de enige oldbie die toen wegging hoor
.
Ja, ken je diequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar jij bent dus Svensational?![]()
Mwah, ik vind het wel okay. I'd hit it... anytimequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ah okay. Naja, die haarkleur is een beetje te.
Damnitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
mwoah, ik zou er een blokje voor om gaan
'van naam'quote:
Een blokje omgaan is niet positiefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Damnit![]()
Mij een beetje teasen met oud-hollandsche spreuken die ik niet snap
[..]
'van naam'![]()
![]()
Wat is dat dan voor spreuk? En waarom ken ik die niet? En jullie wel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Een blokje omgaan is niet positief.
Ik vond Svensational in het begin bot en eng.quote:
Ja, ik word er nogal nat van.quote:
Heeftie ook Steve Irwin vermoord?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je hem in een hoek dreef kon hij heel erg giftig zijn ja.
Dit klinkt wel heel erg schizofreen, zoals we over hem praten he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je hem in een hoek dreef kon hij heel erg giftig zijn ja.
Loveless. Ik weet waarom je die naam hebt, maar toch. Waarom.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De nick is wel bijna nog erger dan de mijne ja. Bijna.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Loveless. Ik weet waarom je die naam hebt, maar toch. Waarom.
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ll, google nog eens op Dakota Fanning?
En daarna op Amanda Seyfried?
Ligt het nou aan mij of gaan die twee steeds meer op elkaar lijken?
Amanda heeft grotere ogen. En is leuker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:13 schreef Greys het volgende:
Ll, google nog eens op Dakota Fanning?
En daarna op Amanda Seyfried?
Ligt het nou aan mij of gaan die twee steeds meer op elkaar lijken?
Ik vind Amanda echt zó leuk! En mooiquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amanda heeft grotere ogen. En is leuker.
Het zijn ook meer de rollen die ze speelde denk ik. Dat akelige karaktertje in die rollen en dan met dat hoofdje van toen:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:17 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb eigenlijk totaal geen probleem met Dakota, nooit gehad ook. Ze is niet idioot als een Lindsay Lohan, acteert naar behoren, en ik heb nog nooit haar beef curtains gezien, wat uniek is in party hardy Hollywood.
Das schrikken. Wat een rattekopjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn ook meer de rollen die ze speelde denk ik. Dat akelige karaktertje in die rollen en dan met dat hoofdje van toen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Svensational in het begin bot en eng.
Maar dat kwam omdat ik zelf toen nog zo'n teer zieltje had
Ja die kop van haar was eng idd. En ze speelde ook kutrollen, Maar dat heeft ieder kindsterretje behalve Natalie Portman gedaan volgens mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zijn ook meer de rollen die ze speelde denk ik. Dat akelige karaktertje in die rollen en dan met dat hoofdje van toen:
[ afbeelding ]
En behalve Drewquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die kop van haar was eng idd. En ze speelde ook kutrollen, Maar dat heeft ieder kindsterretje behalve Natalie Portman gedaan volgens mij.
Hilary Duff.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja die kop van haar was eng idd. En ze speelde ook kutrollen, Maar dat heeft ieder kindsterretje behalve Natalie Portman gedaan volgens mij.
Oja, die ook. Maar die had ze al kapot gesnoven op d'r twaalfde.quote:
Wat een graftakkenkopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nooit. E.T. Gezien.quote:
Welke, ET?quote:
Ik ook niet.quote:
Het is een boutfilm, maar toch.quote:
Ze kan goed acteren maar moet ze echt in elke film gillen als een speenvarkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kan niet. Ik moet dit weekend werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe daar iets aan! Dit weekend nog!
Ja precies, en d'r neus op zo'n hautaine manier omhoog doen en een rotkop trekkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze kan goed acteren maar moet ze echt in elke film gillen als een speenvarken
Saw zijn echt de films met het minste verhaal die ik ooit gezien heb.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
E.T. was vroeger mijn lievelingsfilm. Nu is het Saw... stukken beter
Nee, Datemovie en al dat gespuis.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Saw zijn echt de films met het minste verhaal die ik ooit gezien heb.
Ken ik niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, Datemovie en al dat gespuis.
''If you're from Africa, why are you white?''quote:
Ik zit bij die films altijd van 'TJSAAAAAKKAAA' en lig helemaal dubbel. En dan komen ze op het einde met een terugblikachtig iets, waarin dan een verhaaltje wordt 'verteld' en dan heb ik zoiets van 'Er zat een verhaal in????!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Saw zijn echt de films met het minste verhaal die ik ooit gezien heb.
Omgquote:
En het is nog lekkerder dan dat het er uit ziet.quote:
Als ik peop wil schijt ik wel een bord onder.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is nog lekkerder dan dat het er uit ziet.
Echt, je komt er haast van klaar.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:36 schreef Kally het volgende:
Hoi allemaal![]()
Benny hoe was je vakantie?
nog 6 weken auditiesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Oh effe he, niet schrikken, ik doe ff ontopic ().
Maar hoe lang duren die voorrondes nog bij Popstars?
Januari 2011 gok ik zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
Oh effe he, niet schrikken, ik doe ff ontopic ().
Maar hoe lang duren die voorrondes nog bij Popstars?
quote:
Kallyquote:
Geweldigquote:Benny hoe was je vakantie?
Dat geloof ik best.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kally![]()
[..]
Geweldig
Jammer dat het weer niet altijd meewerkte, maar heb me wel flink vermaakt
Het is wel héul lang allemaal he?quote:
Zo voelt het wel ja!quote:
Ik ken het. Mijn tante maakt allemaal van dat soort dingenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is nog lekkerder dan dat het er uit ziet.
Echt, je komt er haast van klaar.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.[ afbeelding ]
Best welquote:
eVetquote:
quote:
Oh. Excuseerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:43 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik probeer te minderen met snoep en lekkere dingen
weer niet zo lang?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:42 schreef Kally het volgende:
Wat een liefde hier allemaal![]()
En ik ben er heul niet lang
Das gewoon zonde om op te etenquote:
Ik ook van 7 tot 1 gewerkt, toen van 1 tot 5 huis van onder tot boven gedaan, naar de patatzaak geweest met de jongens die weggebracht en nu even bijtankenquote:
Even wat betere dingen te doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
weer niet zo lang?
[..]
Das gewoon zonde om op te eten
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zou je hoofd er toch in willen begraven.
-Oh wacht, verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
weer niet zo lang?
[..]
Das gewoon zonde om op te eten
[..]
[..]
Gelijk heb jequote:
Doei moppiequote:
Nee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:47 schreef Greys het volgende:
Fijne avond Bella, of ben je straks nog terug?
quote:
Ik zag alleen Nick en Simonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:49 schreef Rauzer het volgende:
Oh mijn god, de oude commentator van Boobytrap zit bij RTL Boulevard nu ineens
Wat komt er nog meer.quote:
Oh zit wel wat leuks tussen. Jurk!, Rowwen Heze en Laura jansenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
3JS, Jurk!, VanVelzen, Paul de Leeuw, Rowwen Heze, De Coronas en Laura Jansen
Dat is echt mijn eerste jeugdtrauma geweestquote:
Maar goed dat je geen carrière als voorspeller gekozen hebt dan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Had verwacht dat SC #300 er al wel zou zijn
hij kan altijd nog weerman wordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat je geen carrière als voorspeller gekozen hebt dan.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:06 schreef Koen66 het volgende:
Had verwacht dat SC #300 er al wel zou zijn
Het spammen ging een stuk langzamer toen jij op vakantie wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat die er al zou zijn toen ik van vakantie kwam
Ksst.quote:
MOET daar gepost hebben/quote:
Oké. Ik ook eigenlijk.quote:
Ja daar ging het bijna misquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als het aan Graseter lag zaten we nu in 298.
Gister toch maar ff kloppend gemaaktquote:
Had Myraela toch al gedaan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:31 schreef iBenny het volgende:
[Upd] Politie schiet man dood in Nijmegen
Gezellig boel daar
[..]
Gister toch maar ff kloppend gemaakt
Uhuh!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:34 schreef Pisces29 het volgende:
HelleuGaan er nog wel anderen Popstars kijken vanavond?
Kom je tijdens de pauze dan kleppen of pas achteraf of geheel niet?quote:
Achteraf denk ik. Ben hier bij de familie en dan vind ik het niet zo gezellig om elke reclame naar de computer te rennenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je tijdens de pauze dan kleppen of pas achteraf of geheel niet?
quote:
Oh zo, gelijk heb jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achteraf denk ik. Ben hier bij de familie en dan vind ik het niet zo gezellig om elke reclame naar de computer te rennen.
Jij gaat vieze mannetjes kijken zeker.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jij gaat vieze mannetjes kijken zeker.
Gewoon SBS 6. HJ en Maurice.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Op welk net komen de vieze mannetjes? Want dan zap ik ff.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:47 schreef Greys het volgende:
Op welk net komen de vieze mannetjes? Want dan zap ik ff.
Mauricequote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kom je tijdens de pauze dan kleppen of pas achteraf of geheel niet?
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Achteraf denk ik. Ben hier bij de familie en dan vind ik het niet zo gezellig om elke reclame naar de computer te rennen.
Ik vond HJ op die foto van de week met dat Robinson C. uiterlijk echt veel leukerquote:
Met die baardquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond HJ op die foto van de week met dat Robinson C. uiterlijk echt veel leuker
Als HGT is afgelopen kom ik wel ff langs... en in de reclames natuurlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Benny jij komt aan het eind wel ff Poepstars kieken toch? Of is het niet meer eerder afgelopen?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond HJ op die foto van de week met dat Robinson C. uiterlijk echt veel leuker
Ja echt! Hij zag er gewoon haast... sympathiek uit!quote:
Ik mag die kerel sowieso niet, maar met die baard was gewoon écht om te jankenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt! Hij zag er gewoon haast... sympathiek uit!
Niet lekker ofzo. Maar sympathiek! En da's al heel wat!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
Hij doet me denken aan zo'n vieze vuilnisbakhond, met 5 verschillende kleuren.
Het was zomer, vakantie, geen zin om te scheren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik mag die kerel sowieso niet, maar met die baard was gewoon écht om te janken. Ik snap ook niet dat hij denkt dat hem dat staat o.i.d.
quote:
Ik vind hem niet meer of minder sympathiek dan andere juryleden eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt! Hij zag er gewoon haast... sympathiek uit!
Niet lekker ofzo. Maar sympathiek! En da's al heel wat!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was zomer, vakantie, geen zin om te scheren.
Toen zei Carice van H. dat ze het gheyl vond. En toen hield ie hem nog even
Mjah nou oke, daar heeft het idd wel iets van weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:53 schreef Bellatrix het volgende:
Hij doet me denken aan zo'n vieze vuilnisbakhond, met 5 verschillende kleuren.
Oh vandaar ook de Carice bril erbij laterquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef Greys het volgende:
Toen zei Carice van H. dat ze het gheyl vond. En toen hield ie hem nog even
Joseph Gordon Levittquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij die maar.
500 Days of Summerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe mij die maar.
Ik vond Carice echt leuk maar ze wordt steeds irritanter. Ze is veel te hipster, en dat voor een dertiger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Lekker tactisch naar vrouwen luisteren
. Alhoewel Carice wel tof is.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Lekker tactisch naar vrouwen luisteren
. Alhoewel Carice wel tof is.
M.a.w. hij heeft Carice niet zo hoogquote:11 augustus 2010, Woensdag
Henk Jan Smits heeft deze zomer zijn baard laten staan. Via zijn Twitteraccount vraagt hij zijn followers naar hun mening. Carice van Houten heeft al gereageerd: "Iemand dacht ik ironisch was i.v.m. je baard. Niet dus. Staat je echt goed."
Henkjan antwoordt de actrice: "Als de vrouwen die ik hoog heb de baard positief beoordelen, dan hou ik 'm nog even."
Ja dat dus.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Woei
En ik zie dat ze ook een tikkie Yo-tandvlees heeft
quote:
O god, ik had zo de pest aan Barry (personagequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef Greys het volgende:
Ik vind Carice echt zó irritant dat ik in Komt een Vrouw echt meer begrip had voor Barry dan zou moeten
Naturel look.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even kijken of het niet een look-a-like was
Ja was vorige week te zien. Rolstoeldansers (quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 19:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Is er al bekend wie moeten vanavond?
11 jaar geleden, beetje nerdyquote:
Zijn het ook, maar ik wilde het toch ff zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O god, ik had zo de pest aan Barry (personage) dat ik Carice totaal vergat.
Siewosie KEVBDD en GH overhypte films.
Bijtanken met wijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook van 7 tot 1 gewerkt, toen van 1 tot 5 huis van onder tot boven gedaan, naar de patatzaak geweest met de jongens die weggebracht en nu even bijtanken
Ohw... ik heb net wel ff snel POP gekeken, HGT nog niet. Moet ik nog ff snel wat kijken of kan ik ook gewoon kijken zonder dat ik de vorige 2 heb gezien?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja was vorige week te zien. Rolstoeldansers () komen ook.
Barry is best doenbaar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn het ook, maar ik wilde het toch ff zien
En ik vind Barry leuk ende vrij lekker
Misschien verstoppen acteurs daar hun talent in ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Barry is best doenbaar.Maar Waldemar
Alleen dat verdomde tandvlees weer.
Steken ze elkaar aan ofzo.
C_A ben je er klaar voor al?quote:
Ja... komen jullie nou HGT kijken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Wijn staat koud
![]()
Ga zo even een glas inschenken
Zijn wij de enige 2 die gaan kijken vanavond
Vorige was de eerste liveshow, dus kun je net zo goed andere keer kijken. Alleen de uitslag was wel geniaal trouwensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... ik heb net wel ff snel POP gekeken, HGT nog niet. Moet ik nog ff snel wat kijken of kan ik ook gewoon kijken zonder dat ik de vorige 2 heb gezien?
Die waren best tof
Neequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... komen jullie nou HGT kijken?
Ik zapte van de week voorbij de herhaling, oh ménquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja... komen jullie nou HGT kijken?
Video doet het daar niet, is hier te zien: http://www.rtl.nl/compone(...)itslag.avi_plain.xmlquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Vorige was de eerste liveshow, dus kun je net zo goed andere keer kijken. Alleen de uitslag was wel geniaal trouwens[Video] Robert ten Brink blundert bij HGT Die aflevering daarvoor was eerst een uur terugblikken (
), daarna waren er een paar optredens om te kiezen wie er door mochten naar de liveshows. Maar de meesten hoefden toen niks te doen dus was een beetje een rare aflevering
Hij zou pas overstappen als The Voice zou beginnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Maar jij keek toch altijd Popstars
Het komt door België.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij zou pas overstappen als The Voice zou beginnen
Omdat liveshowsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee![]()
HGT is niet zo leuk.... Kijk alleen als Bas en Harald komen
En die komen vandaag niet
Maar jij keek toch altijd Popstars
En om zulke dingen dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Video doet het daar niet, is hier te zien: http://www.rtl.nl/compone(...)itslag.avi_plain.xml
Je gaat voor het eerst naar de kleuterschool?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
kijk dit dan, het introkamp waar ik verplicht heen moet voordat ik aan m'n opleiding mag beginnen:
http://ipokamp2010.blogspot.com/
I'm fucked
Ik kan je al voorstellen aan een chickie die ik ken van dat kamp.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
kijk dit dan, het introkamp waar ik verplicht heen moet voordat ik aan m'n opleiding mag beginnen:
I'm fucked
Wie gaat er dan ook in Rotterdam studerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
I'm fucked
Noh, dat is hetzelfde als mensen buiten Brabant die verrekte koekwaus zeggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef Zeroku het volgende:
New Kids als themafeest organiseren buiten Brabant.
Wat leuk Zwabbert, écht wat voor jouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
I'm fucked
omdat dichtbijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook in Rotterdam studeren.
Je moest onze school eens binnenlopen toen iedereen dacht dat NKOTB nog grappig wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:21 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Noh, dat is hetzelfde als mensen buiten Brabant die verrekte koekwaus zeggen.
not enough alcohol in the worldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk Zwabbert, écht wat voor jou
Wat ga je voor opleiding volgen?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
not enough alcohol in the world
quote:
ja, dat hoorde ik hier ook al, er zullen vrij weinig mensen zin in hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Misschien maak je wel snel vriendjes, ja serieus dus, mensen die ws net zo anti zijn als jij
Oh, tofquote:
Jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, dat hoorde ik hier ook al, er zullen vrij weinig mensen zin in hebben
Nope. Willen ze hier ook niet zien, en om nu alleen in mijn kamer te gaan zitten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef charmed_angel het volgende:
Belllllllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Kom je nog Popsraers kijken
Whut, ik zag heul niet dat jij het bentquote:
Ken hendigquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nope. Willen ze hier ook niet zien, en om nu alleen in mijn kamer te gaan zitten.
Nee, ik wil nog wel sociaal contact met mijn familie.quote:
Inclusief IPad, Starbucks koffie en Carice bril.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben me er wel van bewust dat ik waarschijnlijk omsingeld ga worden door pretentieuze 'design' flippo's
diesaahaain [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nope. Willen ze hier ook niet zien, en om nu alleen in mijn kamer te gaan zitten.
ja dat, I just wanna draw stuffquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Inclusief IPad, Starbucks koffie en Carice bril.
Welnee, daar zit van alles en nog wat, genoeg rockers, alto's, punkers, kakkers, Caricebrilletjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben me er wel van bewust dat ik waarschijnlijk omsingeld ga worden door pretentieuze 'design' flippo's
Ja, kan je toch nog wel een keer tv kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik wil nog wel sociaal contact met mijn familie.
Dat is bij industrieel ontwerpen toch (nog) niet zo erg?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:28 schreef DeZwabber het volgende:
de pretentieuze-kwalleballen-verzadiging is niet zo hoog als sommige andere opleidingen, maar ik heb er toch een hoop zien rondlopenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is bij industrieel ontwerpen toch (nog) niet zo erg?
Ja, ik snap wel wat voor volk je in gedachte hebt, maar dat is toch vaak bij mode-design? Tenminste dat dacht ik altijd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de pretentieuze-kwalleballen-verzadiging is niet zo hoog als sommige andere opleidingen, maar ik heb er toch een hoop zien rondlopen
Was dat maar.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat voor volk je in gedachte hebt, maar dat is toch vaak bij mode-design? Tenminste dat dacht ik altijd.
alles waar je design achter plakt lopen ze rondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik snap wel wat voor volk je in gedachte hebt, maar dat is toch vaak bij mode-design? Tenminste dat dacht ik altijd.
Dat was beter dan dat je British leek toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was dat maar.Een wildvreemde vroeg een keer aan me of ik op de modeacademie zit. Weet nog steeds niet of dat een compliment is.
Ja, want dik dronken wijf.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was beter dan dat je British leek toch?
Eerder Vicky Pollard dan hea.quote:
ik heb al lang haar, dus ik hoef het alleen maar in een staartje te doen, en een coltrui aan doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dan doe je je haar toch ook ff lekker arty Zwabbert
Vroeg diegene dat zomaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was dat maar.Een wildvreemde vroeg een keer aan me of ik op de modeacademie zit. Weet nog steeds niet of dat een compliment is.
Hmm, nooit geweten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
alles waar je design achter plakt lopen ze rond![]()
bij mode heb je een verzadiging van 100%
hier iets minder, thank god![]()
daadwerkelijk rekenwerk schrikt ze wel af
Nee, nog zwarte nagellak en een eye-accentje, beetje de emo-artyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb al lang haar, dus ik hoef het alleen maar in een staartje te doen, en een coltrui aan doen
but yea but no but yeaquote:
Ik was bij de school.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Vroeg diegene dat zomaar? Beetje vaag om meteen je opleiding te vragen imo
.
[..]
Hmm, nooit geweten.
Zoiets?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nog zwarte nagellak en een eye-accentje, beetje de emo-arty
oh god noquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, nog zwarte nagellak en een eye-accentje, beetje de emo-arty
Jij vindt het ook fijn als een man een beetje met mode bezig is, dan ben je een modemiepje Bellabellaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
IK HEB EEN BRIEF GEKREGEN!!!!!! IK MAG MAANDAG NAAR HET GRAFISCH LYCEUM OM TOELATINGOPDRACHTEN TE MAKEN!!!!! YAY![]()
![]()
quote:
Ooh. Mja, geen idee of het positief bedoeld was, lijkt me nietquote:
Oh, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
IK HEB EEN BRIEF GEKREGEN!!!!!! IK MAG MAANDAG NAAR HET GRAFISCH LYCEUM OM TOELATINGOPDRACHTEN TE MAKEN!!!!! YAY![]()
![]()
Yay, gefeli!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
![]()
Lievelingsdingenquote:
dat zijn leuke brievenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Myraela het volgende:
![]()
Ill take is as a compliment.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt het ook fijn als een man een beetje met mode bezig is, dan ben je een modemiepje Bellabella
je hebt em alleen wel eng snel gevondenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lievelingsdingen
vriendjes en vriendinnetjes, poetry, nagels lakken,
Nee ik ben nog van de witte sokken, gewone boxers en witte Onslow hemdjesquote:
![]()
Dus om bij Bella in de smaak te vallen, moet ik een grijs sjaaltje dragen, met bijbehorende Ray Ban zonder glazen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij vindt het ook fijn als een man een beetje met mode bezig is, dan ben je een modemiepje Bellabella
Komt goedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
Misschien toch een school in plaats van een jaar werken.Dat zou echt super zijn.
Nu moet ik alleen die opdrachten halen. Fuck, weg depressie, hallo glimlach.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik ben nog van de witte sokken, gewone boxers en witte Onslow hemdjes
Zo'n hemd is anders best opwindend.quote:
dat kan ik begrijpen, soortgelijk geval hierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef Myraela het volgende:
Misschien toch een school in plaats van een jaar werken.Dat zou echt super zijn.
Nu moet ik alleen die opdrachten halen. Fuck, weg depressie, hallo glimlach.
Tres ieuwquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus om bij Bella in de smaak te vallen, moet ik een grijs sjaaltje dragen, met bijbehorende Ray Ban zonder glazen?
[..]
Komt goed![]()
.
Met een lekker lijf welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo'n hemd is anders best opwindend.
quote:
Hoiquote:
Cool en stijl, gek wiefquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tres ieuw![]()
![]()
Nee, ik wil geen overdone modesukkel. Maar hij moet wel een coole stijl hebben. Maar je hebt zoveel coole stijlen,
puur afgaand op de gemiddelde trends van de laatste tijd zijn emo en twilight ook coolquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Tres ieuw![]()
![]()
Nee, ik wil geen overdone modesukkel. Maar hij moet wel een coole stijl hebben. Maar je hebt zoveel coole stijlen,
Nouja, ik had het dan ook niet over de laatste stijlen perse maar als jij dat mooi vindt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
puur afgaand op de gemiddelde trends van de laatste tijd zijn emo en twilight ook cool
het is kansloos en een trend, verder heb ik er geen verstand vanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nouja, ik had het dan ook niet over de laatste stijlen perse maar als jij dat mooi vindt.![]()
En hoe is Twilight een stijl?
Toch geen kledingstijl.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het is kansloos en een trend, verder heb ik er geen verstand van
![]()
Gewoon een kunstgebit dragen, dan hoor je er al bij. Mits hoektanden.quote:
ik ben nog nooit verder gekomen dan zwarte t-shirts / overhemden en spijkerbroeken, aai hef no kloequote:
Alleen True Blood vampieren zijn geil.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon een kunstgebit dragen, dan hoor je er al bij. Mits hoektanden.
Gladde okselsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat krijg ik daar pas te horen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef Zeroku het volgende:
Ohja Myr, weet je al wat voor opdrachten je moet gaan doen of krijg je dat daar pas te horen?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en freakishly kleine handjes blijkbaar
Ken je Moonlight? Alex O'Loughlinquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Alleen True Blood vampieren zijn geil.
Ah oké. Wel vreemd inderdaad, maar als die brief vandaag binnen is gekomen zijn ze ook rijkelijk laat als je aankomend schooljaar al daarheen zou moeten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat krijg ik daar pas te horen.Daarna moet ik ook nog thuis opdrachten maken. Dus he tgaat wel wat raar, want het begint dus pas later in het schooljaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |