geilquote:
Uhuh.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met je handjes voor je plasser?
Daar zit ik nu ook inquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga op vakantie, en ik neem NIET mee...
[..]
Ik moest giechelen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:25 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga op vakantie, en ik neem NIET mee...
[..]
Ik moest giechelen.
Bakker Bart for the winst.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:27 schreef Myraela het volgende:
Ik eet een perenijsje.
Dat is dan ook het eerste wat ik eet, want we hebben geen brood in huis.
Je weet waar ik woonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mijn handjes wel om jou plasser houden.
Als ik voor het gebouw zou staan zou ik het weten. Anders verdwaal ik al als ik de metro uitloop. En met bussen ben ik ookal niet zo goed.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil mijn handjes wel om jou plasser houden.
ik zie wat groeienquote:
LLLLL LUL??????????????????????????quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie allebei spuit 11. Maar Ll spuit als eerste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan heb jij Myr nog nooit zien squirten zekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef Bellatrix het volgende:
Jullie allebei spuit 11. Maar Ll spuit als eerste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog sorry voor de bank he.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb jij Myr nog nooit zien squirten zeker
Bij LL of bij jezelfquote:
Oh.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er groeit NIKS bij LL, mijn neus niet, en ook andere lichaamsdelen niet
daar hebben ze pilletjes voor hoor, dapper dat je er voor uit komtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er groeit NIKS bij LL, mijn neus niet, en ook andere lichaamsdelen niet
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hebben ze pilletjes voor hoor, dapper dat je er voor uit komt
quote:
quote:
Dagelijks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet als Zeroku zijn handen en zijn plasser regelmatig wast
Nee, helaasquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:32 schreef DeZwabber het volgende:
Zero heeft gewoon een kleefhandjes fetish
[ www.coolrewards.co.uk_large.JPG]afbeelding ]
Goeie woordkeuzequote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar hebben ze pilletjes voor hoor, dapper dat je er voor uit komt
Dat kan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vanavond pizza eten. Anders ga ik huilen. Kan iemand dat tegen mijn mama zeggen.
Ik kan dat tegen je mama zeggen, ik praat vaak met mama's van de foks.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:50 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vanavond pizza eten. Anders ga ik huilen. Kan iemand dat tegen mijn mama zeggen.
Ik met links.quote:
Ik wilde highfiven met jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest me inhouden om het niet echt te doen.
Mijn mama vindt jou tof. Ze wilde eigenlijk dat jij der schoonzoon zou worden. Weet ik zeker. Jij hebt zo'n charme.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan dat tegen je mama zeggen, ik praat vaak met mama's van de foks.
Ons mam dacht dat hij ADHD hadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama vindt jou tof. Ze wilde eigenlijk dat jij der schoonzoon zou worden. Weet ik zeker. Jij hebt zo'n charme.
quote:
Zo ben ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn mama vindt jou tof. Ze wilde eigenlijk dat jij der schoonzoon zou worden. Weet ik zeker. Jij hebt zo'n charme.
Zo ben ik nietquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:12 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Shrew
Genus and species:
Sorex araneus
Collective Term:
A lament of shrews
Careers and Hobbies
Journalist
Paramedic
Librarian
Salesperson
Actor
Traveling
Computing
Thrift store shoppin
_!
Ik krijg wel altijd of journalist of acteur als ik dit soort dingen doe.
Pas op voor de hond.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:15 schreef charmed_angel het volgende:
Leeeeeg!!! Nu het zand en de tegels naar achter brengen http://tweetphoto.com/40187654
Ja zo'n hoofd kreeg ik net ook ff.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja zo'n hoofd kreeg ik net ook ff.
waarom ben ik dan ineens een antisemiet?quote:
watquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
waarom ben ik dan ineens een antisemiet?
AMSTERDAMquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
Da ben ik weer...
Was fftjes in Amsterdam![]()
Wat een t*****bende is het daar door Sail
Lekker druk, tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
Da ben ik weer...
Was fftjes in Amsterdam![]()
Wat een t*****bende is het daar door Sail
Ever?quote:
Nee, gelukkig nietquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Lekker(?!) druk ?!
Die rij bij de mcdonalds stond tot buiten
Ohw, daar heb ik niks over gehoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ook wat rellen in de Diamantbuurt zag ik net.
Hulp nodig?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:16 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb geen zin meer![]()
Maar ben pas 6.5 uur op de zaak
Ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft iemand een goed werkende niet pijnlijke rug voor mij in de aanbieding?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft iemand een goed werkende niet pijnlijke rug voor mij in de aanbieding?
Die lijkt net echt xD!!quote:
Binnen nu en 1 minuut wel.quote:
Niet alles geloven wat ze zeggen. Ook niet als het gedrukt staat.quote:
geoden infoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ze zeggen. Ook niet als het gedrukt staat.
hmm, oke... als jij het zegtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat ze zeggen. Ook niet als het gedrukt staat.
Knallerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
hmm, oke... als jij het zegt
Het is dat de rij bij de mac zo lang is, anders was ik 1000 euroknaller-hamburgers gaan halen
Rubberen broodjes.quote:
Echt goetd aiten.quote:
Geef mij maar een emmer kipquote:
quote:
Vind je dat grappigquote:
Ik moestfff lacha ja me man keek zo vanquote:
Wat praat je gek.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moestfff lacha ja me man keek zo van![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik da deed maar ech nie alleen gniffelen echtkeihaed schatrrlahcen.
Vorige keer moest ik zo hard lachen dat onze hond de labrador Barry schrok zo xDquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik moestfff lacha ja me man keek zo van![]()
![]()
![]()
![]()
toen ik da deed maar ech nie alleen gniffelen echtkeihaed schatrrlahcen.
Ze weet niet hoe het is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mirne waarom sluit je een Brabanttopic zonder dat ik daarin heb gereageerd?
Hier hebben we een gesprek over gehad, heb je vast gelezen. Geen idee wat de uitkomst was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef iBenny het volgende:
Kunnen jullie siewosie ook normaal tegen elkaar praten?
Ik weet het niet man, ik wééét het niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:34 schreef Patje1987 het volgende:
Mirne waarom sluit je een Brabanttopic zonder dat ik daarin heb gereageerd?
Vet,quote:
Dat verandert mijn vraag niet, ik hoefde alleen maar hoi te zeggen.quote:
r u sure?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier hebben we een gesprek over gehad, heb je vast gelezen. Geen idee wat de uitkomst was.
quote:
quote:
quote:
Ja, iets met ditjes en datjes.quote:
Ja las net op Twitter dat er een kaartje over wasquote:
quote:In de trein weer naar huis. Gewonnen kaartjes voor Zand opgehaald in Amsterdam. Rauzer kan nu ook mee.
Blijkbaar heeft het niet veel geholpen...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hier hebben we een gesprek over gehad, heb je vast gelezen. Geen idee wat de uitkomst was.
quote:
Gelukkig speelde die zo vaak.quote:
ze praten over dit dat, terwijl ze neit weten watquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja las net op Twitter dat er een kaartje over was!
[..]
Nou, Greys zei iets van, eroverheen lezen, normaler doen en jezelf eens onder de loep nemen. Ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft het niet veel geholpen...
Ze woonde vlak bij mij, en dan heb ik het over een aantal stratenquote:
Ja koning van de reservebankquote:
Omg wolluk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ze woonde vlak bij mij, en dan heb ik het over een aantal straten
negers, wat.quote:
volluk uit wolluk, hoe olluk.quote:
Klopt... en daar ben ik het ook helemaal mee eensquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou, Greys zei iets van, eroverheen lezen, normaler doen en jezelf eens onder de loep nemen. Ofzo.
quote:En dat is dus niet zo, dat het gebagger maar gewoon geaccepteerd moet worden.
volgens meen hedde gij nie goe begrepe wa us bennyke zee ofwel volges meen wilde gij gewaun wa klappe kriege.quote:
Weer een kostenpost minder.quote:
Is dat dan echt zo'n erge bagger? En net alsof wij geen normale gesprekken hebben, dáár wordt zeker overheen gelezen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... en daar ben ik het ook helemaal mee eens
Maar ze zei ook...:
[..]
Selectief lezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat dan echt zo'n erge bagger? En net alsof wij geen normale gesprekken hebben, dáár wordt zeker overheen gelezen.
Ik kan het niet. We verschillen teveel. Andere werelden. Ik moet je loslaten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
volgens meen hedde gij nie goe begrepe wa us bennyke zee ofwel volges meen wilde gij gewaun wa klappe kriege.
[..]
Weer een kostenpost minder.
Of je niet begrepen had wat Benny zei.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik kan het niet. We verschillen teveel. Andere werelden. Ik moet je loslaten.
Hihih dat jaquote:
HAHA DIGLET ROFLEINZINZINEINIROFLquote:
quote:
O. Jawel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je niet begrepen had wat Benny zei.
Kap eens joh, srslyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
HAHA DIGLET ROFLEINZINZINEINIROFL
Oké. Kusje op je melkklier.quote:
Kusjekroel.quote:
Ja.quote:
Waarschijnlijk dit....:quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Is dat dan echt zo'n erge bagger? En net alsof wij geen normale gesprekken hebben, dáár wordt zeker overheen gelezen.
Want van al die topics die heb terug gelezen ben ik er wel een paar tegengekomen waarvan ik bij ong. de helft van de posts in dat topic dacht 'zit ik nou in ONZ?'quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Of je niet begrepen had wat Benny zei.
Ja, er zijn veel ONZ-ers in dit topic.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit....:
[..]
Want van al die topics die heb terug gelezen ben ik er wel een paar tegengekomen waarvan ik bij ong. de helft van de posts in dat topic dacht 'zit ik nou in ONZ?'
Niet om je af te vallen o.i.d., maar mijn reactie was niet geheel serieusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dit....:
[..]
Want van al die topics die heb terug gelezen ben ik er wel een paar tegengekomen waarvan ik bij ong. de helft van de posts in dat topic dacht 'zit ik nou in ONZ?'
Zoalsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, er zijn veel ONZ-ers in dit topic.
Jij, Patjen, Chowi, ik. O en Myraela.quote:
Klopt... en die komen hier vast niet zomaar. Het begint ergens, het wordt meer en meer en meer en meer. Totdat de hele SC bestaat uit ONZ'ers. En dat.. lijkt me niet echt de bedoelingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, er zijn veel ONZ-ers in dit topic.
HO! Kleuters kunnen best normaal doen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:47 schreef Greys het volgende:
Dat drie keer elkaars quote in één post herhalen, echt...
Wat een kleuterklas, doe gewoon even normaal, zó moeilijk is dat toch niet?
Oké. Ik begrijp wat je bedoelt. En ik begrijp dat je het naar vind. Maar je snapt ook dat het een forum is. Je kunt geen mensen buitensluiten. Ik zie ook soms mensen die ik liever niet zie. Maar wat doe je eraan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... en die komen hier vast niet zomaar. Het begint ergens, het wordt meer en meer en meer en meer. Totdat de hele SC bestaat uit ONZ'ers. En dat.. lijkt me niet echt de bedoeling
Ik ben alleen 's avonds af en toe in ONZ te vinden. Of overdags met lueken topics.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij, Patjen, Chowi, ik. O en Myraela.
Hoe vaak ben je nog van plan deze discussie te gaan voeren? Ik bedoel sinds ik hier actief meepost is het volgens mij al de derde keer en steeds is er een hele discussie en aan het einde zijn we nog net zo ver als aan het begin.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... en die komen hier vast niet zomaar. Het begint ergens, het wordt meer en meer en meer en meer. Totdat de hele SC bestaat uit ONZ'ers. En dat.. lijkt me niet echt de bedoeling
Ik doe wel normaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:47 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jij, Patjen, Chowi, ik. O en Myraela.
Sorryquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
Ik zie ook soms mensen die ik liever niet zie.
Met vlagen.quote:
Oké, we zullen het niet meer doen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Lees deze laatste blz nou eens terug.
Blabla.
Kusje op je melkklier.
Kusjekroel.
Oke.
En dan Zeroku die drie keer 1 post van Bella weer gaat herhalen in zijn post.
Da's gewoon postopkrikken. Kappen. Jammer dat de belofte dat er op gelet zou worden maar zo kort duurde
Dat die quote er drie keer staat zie ik serieus nu pas. Wat wil je dan dat er hele levensverhalen per post komen in een SC?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:50 schreef Greys het volgende:
Lees deze laatste blz nou eens terug.
Blabla.
Kusje op je melkklier.
Kusjekroel.
Oke.
En dan Zeroku die drie keer 1 post van Bella weer gaat herhalen in zijn post.
Da's gewoon postopkrikken. Kappen. Jammer dat de belofte dat er op gelet zou worden maar zo kort duurde
Misschien moeten jij en een aantal anderen zich dan ook gewoon aan hun belofte houden om te minderen met postopkrikken en totaal onzingeblaat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:49 schreef Zeroku het volgende:
Hoe vaak ben je nog van plan deze discussie te gaan voeren? Ik bedoel sinds ik hier actief meepost is het volgens mij al de derde keer en steeds is er een hele discussie en aan het einde zijn we nog net zo ver als aan het begin.
Misschien is een SC geen platform voor diepzinnige gesprekken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien moeten jij en een aantal anderen zich dan ook gewoon aan hun belofte houden om te minderen met postopkrikken en totaal onzingeblaat.
Ik heb het ook niet over het buitensluiten van mensen. Ik heb het over het ONZ-niveau. Op een gegeven moment behaalt dit een moment dat het moeten stoppen of minderen. En ik denk dat dit het juiste moment is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:48 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké. Ik begrijp wat je bedoelt. En ik begrijp dat je het naar vindt. Maar je snapt ook dat het een forum is. Je kunt geen mensen buitensluiten. Ik zie ook soms mensen die ik liever niet zie. Maar wat doe je eraan?
Hoeft het ook niet te zijn, maar komop, dit is gewoon nog lager dan de nachtbagger.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien is een SC geen platform voor diepzinnige gesprekken.
Het is ook geen platform voor bagger Zeroku. Al moet ik toegeven dat het bij jou al een stuk verminderd is sinds afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Deze waren er eerst wel gewoonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Doe je nou niet dommer voor dan je bent, in godsnaam.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat die quote er drie keer staat zie ik serieus nu pas. Wat wil je dan dat er hele levensverhalen per post komen in een SC?
Mínder doen zou al een heel stuk schelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oké, we zullen het niet meer doen.
Nouja hier in ieder geval wel, soms wil ik wel eens een leuken woordverwisseling maken maar dat is niet dermate storend dat mensen in de huilbui schieten.quote:
Ja, maar nu zijn er users die dat niet van plan zijn, die hoeven dat dan toch niet te doen.quote:
Als ik en Bella bijv. zo tegen elkaar praten en niemand anders erbij betrekken wat is het probleem, je leest er dan toch gewoon overheen. Het is niet alsof we heel de SC gebruiken daarvoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoeft het ook niet te zijn, maar komop, dit is gewoon nog lager dan de nachtbagger.
Er staan hier genoeg discussies en het gaat vaak genoeg normaal, maar als we dan één keer lopen te grappen dan krijg je in een keer weer een hele hoop discussie terwijl je anders ook niks hoort. En dat van die quote, wat maakt het uit of ik iemand quote die "Vet" zegt of dat ik het zelf typ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe je nou niet dommer voor dan je bent, in godsnaam.
Dat 'kusje op je..' is ook alleen maar overgenomen/gejatte humor van een ander. En alleen reacties met 'oke' en dingen gaan quoten zonder enige toevoeging, je snapt zelf ook wel dat je de boel alleen maar volbaggert zo.
Niemand verplicht je om hier hoogstaande intellectuele gesprekken te gaan voeren.
Dat weet je. En niet weer discussies en gelul, want vanavond komt Popstars
Precies... Op z'n tijd is het best leuk en grappig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nouja hier in ieder geval wel, soms wil ik wel eens een leuken woordverwisseling maken maar dat is niet dermate storend dat mensen in de huilbui schieten.
Need for Speed Underground 2 in het nederlandsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef Bellatrix het volgende:
Assasins Creed is zo gay in het Nederlands.![]()
''Je beruchtheid neemt af''
Wtf.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Need for Speed Underground 2 in het nederlands. Als je daar goed aan het driften bent komt er opeens "BAGGER VET" midden in je scherm te staan
.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Wtf.Dat zeg ik nog eens niet in het echt. Of Dungeon Keeper. ''het is betaaldag, je slaven worden boos.''
Nederlands maakt alles zo gay.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
.
Fifa 2010: Het lijkt wel alsof hij de bal een een touwtje heeft..
Het is teveel van het goede...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, maar nu zijn er users die dat niet van plan zijn, die hoeven dat dan toch niet te doen.
[..]
Als ik en Bella bijv. zo tegen elkaar praten en niemand anders erbij betrekken wat is het probleem, je leest er dan toch gewoon overheen. Het is niet alsof we heel de SC gebruiken daarvoor.
[..]
Er staan hier genoeg discussies en het gaat vaak genoeg normaal, maar als we dan één keer lopen te grappen dan krijg je in een keer weer een hele hoop discussie terwijl je anders ook niks hoort. En dat van die quote, wat maakt het uit of ik iemand quote die "Vet" zegt of dat ik het zelf typ?
En nee dat snap ik ook wel, maar zo komt het nu wel over. Als we één keer lopen te kloten is het meteen ONZ-niveau en weet ik het allemaal.
Naatje, WTFquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nederlands maakt alles zo gay.![]()
In Harry Potter, Ron: Bloody hell!
Nederlands Ron: Naatje!
Wie zegt naatje.
Nee, ik heb echt een keer naatje gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef Rauzer het volgende:
Ron zegt geen naatje! Hij zegt 'Sodeknetter'
In het boek of in de film?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, ik heb echt een keer naatje gezien.Srsly.
Spel volgens mijquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naatje, WTF. In welke film was dat dan
, dat heb ik volgens mij gemist
.
quote:
Ja, dat kan best.quote:
Flipendo!quote:
Ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:04 schreef Koen66 het volgende:
het is weer weekend
Nog leuke plannen jullie
Werkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:04 schreef Koen66 het volgende:
het is weer weekend
Nog leuke plannen jullie
Avada Ke..wait whut.quote:
Morgen Zandquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:04 schreef Koen66 het volgende:
het is weer weekend
Nog leuke plannen jullie
quote:
Ja, maar dat vraag je dan toch ookquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Dat is net zo'n antwoord als "weet jij hoe laat het is??" JA
Voor dat alle baggeraars kwamen, hadden we leuke serieuze gesprekkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het is gewoon een correct antwoord op je vraag hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
![]()
Dat is net zo'n antwoord als "weet jij hoe laat het is??" JA
O, maar dat kan en doe ik nog steeds. En dat kun jij ook als je dat wil, dat weet je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor dat alle baggeraars kwamen, hadden we leuke serieuze gesprekkenen het is heus geen kliekje, want tombo en LL85 doen ook gewoon gezellig mee
Ik vind het wel eens fijn om me ei kwijt te rakenof iets serieus delen met de vertrouwde mensen van de sc. Sommige gesprekken voer ik liever hier, dan in een ander forum
Kusjes
Popstars kijkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:04 schreef Koen66 het volgende:
het is weer weekend
Nog leuke plannen jullie
ik weet het, maar meestal zeg je dan toch niet "zou je me aub kunnen vertellen hoe laat het is"quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, maar dat vraag je dan toch ook?
inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:07 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is gewoon een correct antwoord op je vraag hoor
Word ik nu hier bestempeld als baggeraar?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor dat alle baggeraars kwamen, hadden we leuke serieuze gesprekkenen het is heus geen kliekje, want tombo en LL85 doen ook gewoon gezellig mee
Ik vind het wel eens fijn om me ei kwijt te rakenof iets serieus delen met de vertrouwde mensen van de sc. Sommige gesprekken voer ik liever hier, dan in een ander forum
Kusjes
Je moet gewoon de vraag anders stellenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weet het, maar meestal zeg je dan toch niet "zou je me aub kunnen vertellen hoe laat het is"
"Alle baggeraars" Kom op zeg. Hoeveel zijn er bij gekomen 2/3? Daarbij wil het niet zeggen dat als ik of weet ik wie dat wel of niet doen dat jij dat ook niet hoeft te laten. Als jij hier je verhaal kwijt wil kan dat toch gewoon?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kusjes
Maar wat als er een begrafenis is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je moet gewoon de vraag anders stellen! "Wat voor leuke dingen gaan jullie dit weekend doen?"
Tongbrekerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Zeroku het volgende:
dat als ik of weet ik wie dat wel of niet doen dat jij dat ook niet hoeft te laten.
Dan is het antwoord "Geen".quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar wat als er een begrafenis is.
Ja, ik lig hier nu ook met m'n tong in m'n keel, wat een zin.quote:
Doe ik ook, maar merk wel dat sommige hier niet zo vaak meer komenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O, maar dat kan en doe ik nog steeds. En dat kun jij ook als je dat wil, dat weet je.
zal er volgende keer aan denkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je moet gewoon de vraag anders stellen! "Wat voor leuke dingen gaan jullie dit weekend doen?"
Wie dan?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar merk wel dat sommige hier niet zo vaak meer komenen dat vind ik jammer
![]()
Maar Benny maak foto's van Nickvoor mij?
nou ja dit dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is een openbaar forum en natuurlijk mag iedereen meeposten, maar er moet voorkomen worden dat bepaald gedrag wat een klein groepje ongetwijfeld heel erg leuk vindt het plezier van anderen overschaduwt. Prima als er mensen uit onzin hier mee willen praten, maar doe gewoon normaal en leuk en gezellig mee.
Grapje moet kunnen, lolletje moet kunnen, maar op een gegeven moment is het niet meer leuk en drukt het een negatieve stempel op de sfeer.
Je wil alle 800.000 namen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja dit dus
En nu weer leuk doen
Wie gaan er vanavond allemaal popstars kijken ?
Zou je eerst mijn vraag kunnen beantwoorden, of wil je dat nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja dit dus
En nu weer leuk doen
D. onder anderen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zou je eerst mijn vraag kunnen beantwoorden, of wil je dat niet?
Ik heb een verjaardag.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja dit dus
En nu weer leuk doen
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:10 schreef Rauzer het volgende:
Maar goed, ik denk dat we na deze discussie wel kunnen concluderen dat als charmed_angel hier niet meer post de bagger een stuk zal afnemen.
Ik ga vermoedelijk wel kijken, maar niet live posten etc.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja dit dus
En nu weer leuk doen
Dit, denk ik.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga popstars kijken, maar zonder FOK!.
Watjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, ik lig hier nu ook met m'n tong in m'n keel, wat een zin.
Onzin is niet voor baggerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is goedzullen we gaan baggeren in onzin dan
Jij en ikde 2 baggeraars in de sc
Ik vroeg het niet aan jou, maar dat is 1.quote:
C.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vroeg het niet aan jou, maar dat is 1.
Was dat ook niet de reden dat men aanvankelijk uit V&A weg gingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:15 schreef Bellatrix het volgende:
Cee is hier toen weggegaan omdat het teveel over sex ging. En dat is iets waar iedereen hier graag over praat.
Én uit WK.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat ook niet de reden dat men aanvankelijk uit V&A weg ging?
Correctomundo. Ik zal ze allemaal eens gaan vragen waarom ofzo.quote:
Die was weg voor alle ''baggeraars'' kwamen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:18 schreef charmed_angel het volgende:
Wat dachten jullie van Marlalala
'Jij kwam pas na de J96-tijd toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:19 schreef Zeroku het volgende:
J95 was ook wel een aanwinst moet ik zeggen.
Die zag ik vandaag nog posten hier, en ook in ONZ volgens mij.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:19 schreef Zeroku het volgende:
J95 was ook wel een aanwinst moet ik zeggen.
Niet helemaal, maar ik ken hem ook van wat andere 'incidentjes'.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
'Jij kwam pas na de J96-tijd toch?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar ik ken hem ook van wat andere 'incidentjes'.
Tja, maar dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar ik ken hem ook van wat andere 'incidentjes'.
Ik heb hem hier ook zien posten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tja, maar dat is een ander verhaal.
QFT (oja korte reacties waren een tijdje terug not donequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:20 schreef Zeroku het volgende:
En verder wat Erik zegt. Mij ontgaat even het nut van alle namen te noemen die hier weinig/niet meer posten, daardoor komen ze echt niet terug.
Hoezo?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:21 schreef Rauzer het volgende:
Ach, het is nog lang niet zo erg als in XFA
Dat is het nadeel van een forum, iedereen heeft altijd en overal de mogelijkheid om verder te discussiëren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:21 schreef Myraela het volgende:
Deze hele discussie is eigenlijk niet eens nodig. Dat is juist het probleem, de discussie. Als gevraagd word iets niet/minder te doen. Dan doe je iets gewoon niet/minder. Het zou wel erg sneu zijn als het serieus nodig word om te gaan modereren in een SC.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:21 schreef Rauzer het volgende:
Helaas kan je geen voorbeelden opzoekenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:21 schreef Rauzer het volgende:
Hij doet het weerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas kan je geen voorbeelden opzoeken
Alles kan. Betekend niet dat het ook moet gebeuren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een forum, iedereen heeft altijd en overal de mogelijkheid om verder te discussiëren.
En een al afgesloten discussie begint door 1 zin of oude quote weer overnieuw....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van een forum, iedereen heeft altijd en overal de mogelijkheid om verder te discussiëren.
Nou ja, als ik er echt genoeg van heb dan kan ik altijd een magisch slotje flipendoën op de SC-reeks en dan kan die discussie ergens heen waar ik toch niet kijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En voila, het forum was geboren.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En een al afgesloten discussie begint door 1 zin of oude quote weer overnieuw....
Wel toch? X Factor 2010 staat weer in de archieven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas kan je geen voorbeelden opzoeken
True.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:48 schreef Rauzer het volgende:
[..]
HO! Kleuters kunnen best normaal doen hoor!
quote:
Excuus, bedoelde Idolsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij jou toch altijd de neiging om serieus op je geintjes in te gaan?
Dat is toch geen nadeel?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Yikes. Ik zou wakker blijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Maar nu droom ik vannacht weer van Dakota Fanning
Klopt. Maar er zijn er genoeg die er tot in den treure mee door kunnen gaan.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alles kan. Betekend niet dat het ook moet gebeuren.
Bij dit soort dingen wel.quote:
Wiesda (start Google)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Wel als mensen iets niet kunnen accepteren en los kunnen laten. En aangezien FOK! geen democratie is, is zo'n discussie nutteloosquote:
leuk, ff in de history struinenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:26 schreef Rauzer het volgende:
Dit bedoelde ik: Okeeeeeee, wat is er nou allemaal aan de hand?
Die is nu net zo oud als Zeroku hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
True.
Ik word altijd een beetje bang van IDO-historyquote:
Misschien wel in dat opzicht, maar ik heb het over discussies in het algemeen. Ik dacht dat dat het doel van een forum was. Ben het met je eens dat het geen democratie is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel als mensen iets niet kunnen accepteren en los kunnen laten. En aangezien FOK! geen democratie is, is zo'n discussie nutteloos.
Smakelijk Rebellatr0nquote:
Haha. Nee.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die is nu net zo oud als Zeroku hoor
Ja, alleen over sommige dingen hoeft niet gediscussieerd te worden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien wel in dat opzicht, maar ik heb het over discussies in het algemeen. Ik dacht dat dat het doel van een forum was. Ben het met je eens dat het geen democratie is.
16 volgens Wikipediaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Die is nu net zo oud als Zeroku hoor
Een democratie is zowiezo een illusiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien wel in dat opzicht, maar ik heb het over discussies in het algemeen. Ik dacht dat dat het doel van een forum was. Ben het met je eens dat het geen democratie is.
Gisteravond was er zo'n wijvenfilm met eh... hoe heet ze, die blonde die net dood isquote:
Groetjes aan het koffieapparaat.quote:
Jij en Greys waren toen al heel wijs in dat topicquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje bang van IDO-history. Dan word ik met dingen geconfronteerd die ik achter me gelaten heb
.
Dat topic, echt wtf..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij en Greys waren toen al heel wijs in dat topic!
Brittany Murphy. En je keek Uptown Girls.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond was er zo'n wijvenfilm met eh... hoe heet ze, die blonde die net dood is
Ik moet meer water drinken![]()
En Dakota. Echt, wat een akelig waffeltje had dat kind toch toen ze klein was
Brittany Murphy bedoel jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Gisteravond was er zo'n wijvenfilm met eh... hoe heet ze, die blonde die net dood is
Ik moet meer water drinken![]()
En Dakota. Echt, wat een akelig waffeltje had dat kind toch toen ze klein was
Conny Mus?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahaha ik lees te weinig nieuws op m'n werk zie ikquote:
Tis nog te vroeg voor grapjes he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whahaha ik lees te weinig nieuws op m'n werk zie ik
Lees nu pas dattie dood is....
Ik werd zowaar blij gemaakt met een dooie musquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tis nog te vroeg voor grapjes he?
Ja!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Brittany Murphy. En je keek Uptown Girls.
Ze is nu toch al puber? Ze houdt alleen zo dat kinderlijke grote hoofd in vergelijk met de rest van haarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Dakota was daarin echt weer op haar freakyest.
Ik was ook tóen al oudquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij en Greys waren toen al heel wijs in dat topic!
Ze is nu ook niet meer zo eng om te zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is nu toch al puber? Ze houdt alleen zo dat kinderlijke grote hoofd in vergelijk met de rest van haar
Nóg!quote:
Ze is 16 (uit '94)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is nu ook niet meer zo eng om te zien.
En ze speelde gister ook (weer eens...) zo'n akelig vroegwijs wicht. Huuuuuuu!
Kawaii toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze is 16 (uit '94)
[ afbeelding ]
Ze heeft gewoon zo'n bijdehandte harses
Ja alleen de oldbies waren wel weg toenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nóg!
En jij trots zijn dat de newbies zo goed hun plekkie hadden gevonden![]()
Schattig.quote:
Ow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |