ik volg dat soort meuk tot na de audities daarna niet meerquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:40 schreef Panda72 het volgende:
Ik kijk voornamelijk naar HGT omdat ik Dan zo leuk vind
Het is inderdaad meuk maar ik vind Dan zo leuk(ja dat heb ik al gezegd) dus ik neem die meuk voor lief hahahahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:43 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik volg dat soort meuk tot na de audities daarna niet meer
whehehe ik heb holland got talent niet gezien wel de audities van popstarsquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het is inderdaad meuk maar ik vind Dan zo leuk(ja dat heb ik al gezegd) dus ik neem die meuk voor lief hahahaha
Ja die heb ik ook gezien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe ik heb holland got talent niet gezien wel de audities van popstars
quote:
wheheh Dan verslaafdequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook gezien.Tot ik erachter kwam dat Dan in de jury van HGT zat toen ging ik HGT kijken. Voorheen keek ik niet want toen was Dan er niet hahahaha
Ja, inderdaadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
heey
[..]
mja maar goed het houd je bezig en de tijd gaan dan ook wel snel
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh fuck man, dit jaar (na november) zijn meneer Taart en ik samen 64![]()
quote:
mja ik heb soms nog wel eens huiskamer diensten ik vind dat echt een kwellingquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, inderdaadBij mij was het gister bizar rustig, das ook niet alles hoor
Heb liever wat te doen!
[..]
Het is ook eigenlijk vet stoer welquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeee...wat een vet stoere vis man!![]()
Maar wel handig als hij het dan inderdaad eens even op gaat geven
maarem wanneer krijg ik een foto van jou te zien ben nog steeds erg nieuwsgierigquote:
ik vind dat dan wel weer best sexyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja precies alleen kijkt hij hier een beetje streng hahaha.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:48 schreef Enfermera het volgende:
![]()
Oude taartjes/lullen daar zeg bij jullie!
![]()
![]()
Ik stiekum ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik vind dat dan wel weer best sexy
Morgen verjaardag dan vraag ik of iemand een foto wil maken. De foto plaats ik dan niet hier. Maar kan ik wel via PM versturen als dat lukt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
maarem wanneer krijg ik een foto van jou te zien ben nog steeds erg nieuwsgierig
Nee? Mensen begeleiden bij het eten enzo toch, spelletjes doen, of is het bij jullie wat anders?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik heb soms nog wel eens huiskamer diensten ik vind dat echt een kwelling
je voert bijna geen flikker uit
Oh, oké, sorry, heel jong taartje dan.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Morgen verjaardag dan vraag ik of iemand een foto wil maken. De foto plaats ik dan niet hier. Maar kan ik wel via PM versturen als dat lukt.
mja dat dan wel maar ik ben niet zo van de spelletjes meestal pleur ik ze voor de tv met een dvd van andre rieuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee? Mensen begeleiden bij het eten enzo toch, spelletjes doen, of is het bij jullie wat anders?
heey trevquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:54 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat dan wel maar ik ben niet zo van de spelletjes meestal pleur ik ze voor de tv met een dvd van andre rieuheb je er geen kind meer aan ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |