Telkens als ik Lourdes zie, heb ik het gevoel dat het helemaal geen leuk meisje is. Het is iets in de blik. Zo'n verwend prinsesje dat alles beter weet.quote:
Wie is eigenlijk de vader van Honor en waarom is hij er nooit bij?quote:Op maandag 27 september 2010 12:16 schreef Harajuku. het volgende:
Ik dacht altijd dat die van Muse heel erg homo wasEn wat mensen zo leuk vinden aan Honor, behalve haar vader, ontgaat me nog steeds
Als ze net zo gezellig is als d'r moeder...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:28 schreef female81 het volgende:
[..]
Telkens als ik Lourdes zie, heb ik het gevoel dat het helemaal geen leuk meisje is. Het is iets in de blik. Zo'n verwend prinsesje dat alles beter weet.
Elke keer als ik Suri zie moet ik aan iets demonisch denken. ik vind haar engquote:
Wat lijkt zij veel op haar vader!quote:Op donderdag 30 september 2010 21:03 schreef rena het volgende:
Stephen Moyer (True Blood) en zijn dochter Lilac
[ afbeelding ]
Das een oldie, maar daar hebben we geen moeite mee, dankzij de vaderquote:Op donderdag 30 september 2010 22:17 schreef Skaai het volgende:
Gabriel, Nahla en Halle
[ afbeelding ]
Iddquote:Op donderdag 30 september 2010 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das een oldie, maar daar hebben we geen moeite mee, dankzij de vader
Grappig, ik zie haar vader juist wel terugquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:51 schreef Smikke het volgende:
Zeau, Madonna heeft echt dominante genen. Lourdes is een exacte copie van haar op die leeftijd. Je ziet bijna niets van vader in Lourdes terug.
eens, zie er ook meer carlos leon dan madonna inquote:Op zondag 3 oktober 2010 18:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Grappig, ik zie haar vader juist wel terug![]()
Madonna ook trouwens, gewoon allebei de ouders
Wat leuk, ik was al gek op die tweelingmeisjes, maar het zijn van "goed dichtbij" ook echt mooie meisjes om te zien. Lieve krulliesquote:Op maandag 4 oktober 2010 12:35 schreef Turbomuis het volgende:
Marcia Cross en Eden
[ afbeelding ]
Omdat het zo'n lieve foto is gewoon nog een keer
quote:Op maandag 4 oktober 2010 19:01 schreef kvd het volgende:
Een foto van Michael Douglas en Carys waar ik nogal van schrik
[ afbeelding ]
Zo zag hij er nog geen maand geleden uit
[ afbeelding ]
Lijkt me niet alleen zijn kapsel, hij lijkt me aardig wat afgevallen, ondanks alle berichten dat het allemaal goed met hem zou gaan. Maar ja, als alles goed zou gaan, dan zou Catherine Zeta Jones ook niet vroegtijdig van een evenement naar huis vliegen omdat Michael te beroerd (als in ziek) is om alleen naar een ziekenhuis te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |