Oh wat, dit wist ik niet eens!quote:Op zondag 12 september 2010 19:58 schreef e-wok het volgende:
Als je het glas weghaalt gaat ie ongeveer 3 uur door. Hij stopt inderdaad zodra het hoofdje droog is..
Ik had de mijne in de woonkamer gezet, zo van: "Kijk eens wat een hippe gadget!quote:
Ja, het werkt inderdaad. En ik maar dat glas bijvullen de hele tijd.quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik had de mijne in de woonkamer gezet, zo van: "Kijk eens wat een hippe gadget!"
Helaas vonden mijn medebewoners dit niet. Toen ik vervolgens het glas weghaalde ging het best nog zeker 3 uur door met stijgeren
Verzondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary![]()
Als ie droog is stopt iequote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, het werkt inderdaad. En ik maar dat glas bijvullen de hele tijd.
ik wacht al sinds half augustusquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Verzondenbinnen 3 tot 8 dagen
Natuurlijk, hij drinkt bijna non-stop sinds de binnenkomst.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jezus dat duurde lang. Wel blij mee hoop ik?
Ik overdreef ook een beetje zie ik net iets later besteld :quote:
nou volgens mij is dat wel normaal voor die chinesenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik overdreef ook een beetje zie ik net iets later besteld :
Date: 8/25/2010 8:11:31 AM
(maar is dat dan nog steeds niet goed?)
Heb weinig zin om te moeten mailen
Regel even een dealtje, bij elk FoK-abonnement een gratis drinkvogel.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef Skonk het volgende:
Ik ga denk ik DX maar even bellen om te zeggen dat ik wat geld wil omdat ik de verkoop heel erg boost.
Hoe kan dat? Ik wacht al sinds augustus (26ste) en er staat nog steeds dit :quote:Op maandag 20 september 2010 16:38 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn drinkvogel is net geshipped
Voor degene die geen Engels kunnen, betekent dit gewoon dat ze niet veel meer op voorraad hebben. Daardoor kan het langer durenquote:Op maandag 20 september 2010 16:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik wacht al sinds augustus (26ste) en er staat nog steeds dit :
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Heb toch wel de goede besteld?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ze op zijnquote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
die hoedjes zijn wel echt geniaal
Gaat ie dan niet kapot?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef tralalala het volgende:
Zet hem eens voor de grap in de zon, dan gaat hij echt als een malle
dat is al een teken de goede richting opquote:Op donderdag 30 september 2010 16:11 schreef Razor21 het volgende:
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Items:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 29233 Novelty Dippy Drinking Bird x 1 Ready $4.35 -
Er staat nu wel teminste Ready
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn vogel is overledenHij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn vogel is overledenHij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..
Jammer dat ze geen eieren leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
De volgende stap is een veel grotere drinkvogel te kopen om hem te eren natuurlijk.
zeker wel! haha nicequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Deze is ook wel mooi
[img=500]http://www.sz-wholesale.c(...)%20BIRD_132.jpg/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |