Oh wat, dit wist ik niet eens!quote:Op zondag 12 september 2010 19:58 schreef e-wok het volgende:
Als je het glas weghaalt gaat ie ongeveer 3 uur door. Hij stopt inderdaad zodra het hoofdje droog is..
Ik had de mijne in de woonkamer gezet, zo van: "Kijk eens wat een hippe gadget!quote:
Ja, het werkt inderdaad. En ik maar dat glas bijvullen de hele tijd.quote:Op maandag 13 september 2010 20:53 schreef e-wok het volgende:
[..]
Ik had de mijne in de woonkamer gezet, zo van: "Kijk eens wat een hippe gadget!"
Helaas vonden mijn medebewoners dit niet. Toen ik vervolgens het glas weghaalde ging het best nog zeker 3 uur door met stijgeren
Verzondenquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:32 schreef Razor21 het volgende:
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary![]()
Als ie droog is stopt iequote:Op maandag 13 september 2010 23:12 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, het werkt inderdaad. En ik maar dat glas bijvullen de hele tijd.
ik wacht al sinds half augustusquote:Op dinsdag 14 september 2010 18:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Verzondenbinnen 3 tot 8 dagen
Natuurlijk, hij drinkt bijna non-stop sinds de binnenkomst.quote:Op dinsdag 14 september 2010 17:52 schreef Skonk het volgende:
[..]
Jezus dat duurde lang. Wel blij mee hoop ik?
Ik overdreef ook een beetje zie ik net iets later besteld :quote:
nou volgens mij is dat wel normaal voor die chinesenquote:Op woensdag 15 september 2010 18:56 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik overdreef ook een beetje zie ik net iets later besteld :
Date: 8/25/2010 8:11:31 AM
(maar is dat dan nog steeds niet goed?)
Heb weinig zin om te moeten mailen
Regel even een dealtje, bij elk FoK-abonnement een gratis drinkvogel.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef Skonk het volgende:
Ik ga denk ik DX maar even bellen om te zeggen dat ik wat geld wil omdat ik de verkoop heel erg boost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |