Hoe kan dat? Ik wacht al sinds augustus (26ste) en er staat nog steeds dit :quote:Op maandag 20 september 2010 16:38 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn drinkvogel is net geshipped
Voor degene die geen Engels kunnen, betekent dit gewoon dat ze niet veel meer op voorraad hebben. Daardoor kan het langer durenquote:Op maandag 20 september 2010 16:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ik wacht al sinds augustus (26ste) en er staat nog steeds dit :
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Heb toch wel de goede besteld?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29233
[ afbeelding ]
Waarom denk je dat ze op zijnquote:Op maandag 20 september 2010 18:07 schreef Bart_de_Baksteen het volgende:
die hoedjes zijn wel echt geniaal
Gaat ie dan niet kapot?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:58 schreef tralalala het volgende:
Zet hem eens voor de grap in de zon, dan gaat hij echt als een malle
dat is al een teken de goede richting opquote:Op donderdag 30 september 2010 16:11 schreef Razor21 het volgende:
Status: Temporary stock shortage, contact us if necessary
Items:
Shipment # SKU Product or Service Name Quantity Price Shipping
1 29233 Novelty Dippy Drinking Bird x 1 Ready $4.35 -
Er staat nu wel teminste Ready
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn vogel is overledenHij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..
quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:06 schreef ErkendFokker het volgende:
Mijn vogel is overledenHij had een schimmelinfectie aan zijn hoofd.. Misschien niet zo'n goed idee om hem wijn te laten drinken..
Jammer dat ze geen eieren leggen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:48 schreef Skonk het volgende:
De volgende stap is een veel grotere drinkvogel te kopen om hem te eren natuurlijk.
zeker wel! haha nicequote:Op dinsdag 2 november 2010 19:01 schreef Daywalk3r het volgende:
Deze is ook wel mooi
[img=500]http://www.sz-wholesale.c(...)%20BIRD_132.jpg/img]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |