Weg is weg, daar gaat het om.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef Gellius het volgende:
[..]
Diefstal is nog geen vernieling, natuurlijk. Toch juich ik dit toe.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:51 schreef NoCigar het volgende:
Gellius, ga je niet wat ver hier? http://www.digitalekunstkrant.nl/DiefstalDali.html
ahhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de bevallige:
[ afbeelding ]
Voor de annalen: We hebben vandaag samen gebadderd, daarna hebben we een cadeautje voor ome zodiakk gekocht en zijn we wezen lunchen bij Koffie in Oost.
Leuk kindje hoor!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de bevallige:
[ afbeelding ]
Voor de annalen: We hebben vandaag samen gebadderd, daarna hebben we een cadeautje voor ome zodiakk gekocht en zijn we wezen lunchen bij Koffie in Oost.
quote:
quote:Leuk tentje, maar jammer genoeg keer op keer een teleurstelling.
2.0 van de 5.0 Door Juul.G - 2 jun 2010
Of er staan te veel tafeltjes gepropt in het kleine cafeetje, of er is te weinig mankracht, maar het duurt minstens een half uur voordat je een broodje geserveerd krijgt. Beide keren dat ik hier was heb ik heel erg lang moeten wachten.
Ah.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:59 schreef Claudia_x het volgende:
Voor de bevallige:
[ afbeelding ]
Als je het niet van je openingszinnen moet hebben, moet je je strategie aanpassen. Hulde voor dit zelfinzicht.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:31 schreef Mainport het volgende:
Als je een vrouw volgiet met drank dan wordt het een hoer en daar danken we god voor
Jij wil zaterdag naar het toneelstuk toch? Ik ben ook van de partij dan. Daarvoor even hapje eten?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Maar wat als je een hoer volgiet met drank?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef zodiakk het volgende:
Ik weet het zeker, Ivan gaat later een bandje oprichten: Peanutbutter Ivan & The Cheesecakes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |