wat de een lekker vind kan de ander kokhalsneigingen bezorgen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Geen grapjes maken over de lengte van je piemel.
Geen boeren in haar gezicht laten.
Niet amicaal op haar schouder stompen.
Geen debiele synoniemen gebruiken voor als je naar de wc moet. (ik ga even mijn grote vriend een hand geven. huuu huuu
)
Glimlach veel en luister naar wat ze te vertellen heeft.
Oh! En doe een lekker geil geurtje op: instant wet-maker![]()
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind meisjes die alles maar voor zich laten betalen zo'n afknapperquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Cherryblossom het volgende:
Het ligt een beetje aan het type meisje, maar wees galant. Houd een deur open, help met haar jas, betaal de drankjes.
Dan maak je in ieder geval een goede eerste indruk als een fatsoenlijke jongen. De rest moet je zelf doen.
Dat is voor een eerste date inderdaad volstrekt ongepast. Iedereen weet dat je op zijn minst eerst een introducerende cursus Tibetaans blootsjoelen gevolgd moet hebben voordat je je aan zoiets waagt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef linpunt het volgende:
Ons niet meenemen naar een workshop Afrikaans Naaktdansen op de eerste date.
als je dit normaal wel doet, houd je VVD-lach dan maar voor je.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Geen grapjes maken over de lengte van je piemel.
Geen boeren in haar gezicht laten.
Niet amicaal op haar schouder stompen.
Geen debiele synoniemen gebruiken voor als je naar de wc moet. (ik ga even mijn grote vriend een hand geven. huuu huuu
)
Glimlach veel en luister naar wat ze te vertellen heeft.
Oh! En doe een lekker geil geurtje op: instant wet-maker
Dit. Gentleman, maar geen gladjakker.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Cherryblossom het volgende:
Het ligt een beetje aan het type meisje, maar wees galant. Houd een deur open, help met haar jas, betaal de drankjes.
Dan maak je in ieder geval een goede eerste indruk als een fatsoenlijke jongen. De rest moet je zelf doen.
Maar daar maar een gentleman van. Daten met een schizofreen is niet zo prettig als je met z'n drietjes in bed belandtquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:37 schreef FOKkû het volgende:
[..]
Dit. Gentlemen, maar geen gladjakker.
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:00 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Maar daar maar een gentleman van. Daten met een schizofreen is niet zo prettig als je met z'n drietjes in bed belandt
zegt lily-ella uit purmerend...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Niet de date instappen met het idee dat je hier seks uit wil slepen. Dat zal echt alleen maar tegen je werken.
zegt zhe dat kleine kouwe piemels tegen dr aan geduwd krijgt terwijl ze tegen een boom aanstaat midden in de winterquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:07 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ts je bent een wanhopige simpele ziel...je piemeltje wil in een natte vots..........dus?
Ga jij truuks bedenken om dat vrouwtjeswezen te versieren?
Kom van betere huize ga er ook voor.......totaal!
Liefdevol...daarmee kom je verder dan enkel een jeukend torentje in je pants dude
als ze al sex wilt dan zit je al 90% gebakken. nu kan je alleen nog iets zo stoms doen dat ze geen sex meer met je wilt. ik denk dat als een meisje al sex met je wilt.. dat je persoonlijkheid niet meer zo veel uitmaakt want dat beetje dat je liet zien is al genoeg blijkbaar toch?. dus geen diepe gesprekken over feminisme en politiek en groenlinks enzo. want sex willen das geveolig omdat je enkelt gaat voor uiterlijk. dus als zij al sex wilt zit je gewoon gebakken, tenzij je iets heel stoms doet. ehmm.. dansen als een bakkra terwijl je lijkt op een tmf-icoon. wij verwachten verslag plus pics.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:58 schreef maverick80 het volgende:
Het is toch gods-onmogelijk hier een goed antwoord op te geven?
De ene vrouw vind iets een geweldige turn-on, een ander een ontzettende turn-off.
Wees jezelf, als het goed gaat is het mooi meegenomen.
Zo niet, niets aan de hand, want daar had ze dan toch mee doorgemoeten.
ze gaf al aan dat ze sex wilde. dus hoe kan ts dat nog verpesten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:16 schreef FOKkû het volgende:
Owh owh owh!Een hele goede tip om weining tot geen verwachtingen te krijgen!
![]()
Een half uurtje voor je date HEEL VEEL FAPPEN! MINIMAAL 3X KWAKKEN!Met uiteraard kwaliteitsp0rn.
![]()
Dit is dus geen grap hè!Als je zoveel bent klaargekomen ben je veel relaxter, en probeer je je date dus niet steeds het bed in te krijgen wanhopig te versieren.
Joh, maar in het topic door werd er gezegd dat TS niet zulke hoge verwachtingen moest maken, dus vandaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:22 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ze gaf al aan dat ze sex wilde. dus hoe kan ts dat nog verpesten?
be. a. man.
Momentje, ik neem dit even mee naar achteren om te bedenken of ik zometeen ga lachen of huilen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:16 schreef SCHENKSTROOP!! het volgende:
want sex willen das geveolig omdat je enkelt gaat voor uiterlijk. dus als zij al sex wilt zit je gewoon gebakken, tenzij je iets heel stoms doet.
En dat moet je helemaal melden?quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:20 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Momentje, ik neem dit even mee naar achteren om te bedenken of ik zometeen ga lachen of huilen.
Is dat een soort van belediging.. "Lily-Ella uit Purmerend"..?quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
zegt lily-ella uit purmerend...
HEEEEL bedankt, dit is dus wat ik aan het zoeken was met dit topic.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:44 schreef Seven. het volgende:
TS krijgt geen antwoorden.
Dus: als je met haar danst, NIET te vulgair worden. Niet gaan lopen rijden, niet aan haar kont, tieten of kruis zitten. Maak het lief, intiem, babbel met haar enzo. Veel strelen, je hebt er uitgebreid de gelegenheid voor. Als er al gezoend wordt op de dansvloer, hals en oorlelletje ook! Hals: alleen kusjes. Oorlelletje: zachtjes! sabbelen en voorzichtig je tanden inzetten. De rest van het oor: OVERSLAAN! Daarna gaat ze mee naar je huis en laat je haar alle hoeken van de slaapkamer zien (en doe op zijn minst ruime aandacht, dus minstens 10 minuten waarbij zij alleen maar hoeft te genieten, aan haar besteden).
Wat wil je voorkomen: opdringerigheid. Veel mannen lopen de kantjes er vanaf tegenwoordig. Besteed tijd en moeite aan haar, zij wil niet het gevoel hebben dat je alleen geïnteresseerd bent in seks. Ze wil het gevoel hebben dat je haar bijzonder vindt. Geef haar een compliment dat niet zo voor de hand ligt. Iemand die vertelt hoe mooi ze is.. tja, sommige meisjes horen dat echt iedere dag en het zegt ook alleen maar hoe neukbaar ze wel niet is. Vertel haar liever dat ze een mooi neusje heeft (en kusje erop bijv) of zoiets. Of dat ze slim is, grappig etc. Maar goed, wees wel eerlijk. Laat gedurende de avond een keer of 2, 3 vallen dat je geen relatie wil momenteel.
Ik heb deze sextips van Schenkstroop gelezen.....quote:Op zondag 22 augustus 2010 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
als ze al sex wilt dan zit je al 90% gebakken. nu kan je alleen nog iets zo stoms doen dat ze geen sex meer met je wilt. ik denk dat als een meisje al sex met je wilt.. dat je persoonlijkheid niet meer zo veel uitmaakt want dat beetje dat je liet zien is al genoeg blijkbaar toch?. dus geen diepe gesprekken over feminisme en politiek en groenlinks enzo. want sex willen das geveolig omdat je enkelt gaat voor uiterlijk. dus als zij al sex wilt zit je gewoon gebakken, tenzij je iets heel stoms doet. ehmm.. dansen als een bakkra terwijl je lijkt op een tmf-icoon. wij verwachten verslag plus pics.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 03:31 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoi, een vraag. Heb binnenkort een belangrijke date. En dit is ook een vraag wat ik in het algemeen wilde weten.
Wat kan een man doen tijdens een date om een vrouw geil te maken? Dan bedoel ik niet waar moet ik haar aanraken enzo, maar ik bedoel normale gedrag. Wat voor gedrag vinden vrouwen meestal sexy, of nog meer belangrijk, wat is een turn off? Bijv. is humor een turn on? Of als je attent luistert en diepe gesprekken hebt, is dat een turn on of turn off? Of heeft het meer iets met lichaamstaal te maken?
Uiteraard ga ik gewoon mezelf blijven, maar misschien kan iemand mij iets vertellen wat ik nog niet wist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |