abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 03:31:40 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85500494
Hoi, een vraag. Heb binnenkort een belangrijke date. En dit is ook een vraag wat ik in het algemeen wilde weten.

Wat kan een man doen tijdens een date om een vrouw geil te maken? Dan bedoel ik niet waar moet ik haar aanraken enzo, maar ik bedoel normale gedrag. Wat voor gedrag vinden vrouwen meestal sexy, of nog meer belangrijk, wat is een turn off? Bijv. is humor een turn on? Of als je attent luistert en diepe gesprekken hebt, is dat een turn on of turn off? Of heeft het meer iets met lichaamstaal te maken?

Uiteraard ga ik gewoon mezelf blijven, maar misschien kan iemand mij iets vertellen wat ik nog niet wist.

[ Bericht 4% gewijzigd door Keep_Walking op 20-08-2010 04:02:37 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85501388
Of "jezelf blijven" werkt hangt er natuurlijk vanaf hoevaak je daar al succes mee hebt gehad, dus scoor je veel chick, blijf dan jezelf, zo niet, wees dan maar iemand anders.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_85501728
De meeste vrouwen vinden het een behoorlijke afknapper als de man in kwestie een rolletje speelt om haar te versieren. Kortom, je moet jezelf zijn.

Maar daar is het jou niet om te doen, dat zijn geen vraagstukken voor half vier 's nachts. Of het gaat weer om één of andere half afspraak via MSN, of een ander communicatiemiddel voor contactgestoorden, waar direct op het moment de fantasie alle kanten uitvliegt.

Of je zoekt gewoon fap materiaal...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_85502238
Een "belangrijke date" he?

Misschien kan je beter eerst je verwachtingen iets bijstellen en je niet drukmaken over of je haar wel of niet in je bed kan krijgen :)
pi_85507609
Zelfverzekerd.
Actieve houding, dus niet ongeinterresseer onderuit hangen..
Initiatief in het gesprek nemen.
Niet over jezelf ouwehoeren als ze er niet om vraagd, vraag haar het hemd van het lijf (figuurlijk)
pi_85524613
Zeg dat je 1 miljoen op de bank hebt staan..

Succes verzekerd :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85524862
Ons niet meenemen naar een workshop Afrikaans Naaktdansen op de eerste date.
pi_85524913
geen overduidelijke verwachtingen. ik ben echt al way lang uit het hele datinggedoetje, maar zelfs als manlief al bij het avondeten gaat hinten hoe de rest van de avond eruit dient te zien gaan mijn stekels upupup
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85525135
Niet de date instappen met het idee dat je hier seks uit wil slepen. Dat zal echt alleen maar tegen je werken.
I'm not just some bimbo with big tits.
I'm an artist.
pi_85526451
Het ligt een beetje aan het type meisje, maar wees galant. Houd een deur open, help met haar jas, betaal de drankjes.
Dan maak je in ieder geval een goede eerste indruk als een fatsoenlijke jongen. De rest moet je zelf doen.
pi_85526637
sowieso moet je naar je date gaan met het idee dat je gewoon een leuke avond gaat hebben en niet met het idee dat je indruk moet maken, dan ga je teveel je best doen en dat werkt niet in je voordeel. een turn on op een 1e date wisselt in ieder geval per keer en per persoon, bij mijn huidige vriend smolt ik alleen al voor zijn donkerbruine ogen en het feit dat hij behoorlijk zenuwachtig was, een enorme turn off vind ik het als een jongen alleen maar over zijn leven en zijn ervaringen praat, een ik kan alles weet alles heb alles al een keer gedaan en alles was 10 keer erger dan bij een ander, persoon.

succes in ieder geval en laat even weten hoe de date is gegaan?!
S. 2014
J. 2016
pi_85529008
Geen grapjes maken over de lengte van je piemel.
Geen boeren in haar gezicht laten.
Niet amicaal op haar schouder stompen.
Geen debiele synoniemen gebruiken voor als je naar de wc moet :'( . (ik ga even mijn grote vriend een hand geven. huuu huuu ;( )

Glimlach veel en luister naar wat ze te vertellen heeft.

Oh! En doe een lekker geil geurtje op: instant wet-maker :Y
pi_85530161
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:45 schreef Quickie_Butt het volgende:
Geen debiele synoniemen gebruiken voor als je naar de wc moet :'( . (ik ga even mijn grote vriend een hand geven. huuu huuu ;( )

wat de een lekker vind kan de ander kokhalsneigingen bezorgen!
S. 2014
J. 2016
pi_85531344
Die lekkere geurtjes doen altijd goed haha, en blijf natuurlijk jezelf. Naja weet niet wat voor ;'date' je gaat hebben.. als het geen beruchte sex date is dan zou ik natuurlijk niet meteen verder gaan.. dan kan je eerder een knal verwachten.
pi_85531561
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Cherryblossom het volgende:
Het ligt een beetje aan het type meisje, maar wees galant. Houd een deur open, help met haar jas, betaal de drankjes.
Dan maak je in ieder geval een goede eerste indruk als een fatsoenlijke jongen. De rest moet je zelf doen.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind meisjes die alles maar voor zich laten betalen zo'n afknapper :r :r :r
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_85531710
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 20:55 schreef linpunt het volgende:
Ons niet meenemen naar een workshop Afrikaans Naaktdansen op de eerste date.
Dat is voor een eerste date inderdaad volstrekt ongepast. Iedereen weet dat je op zijn minst eerst een introducerende cursus Tibetaans blootsjoelen gevolgd moet hebben voordat je je aan zoiets waagt.
pi_85533261
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 22:45 schreef Quickie_Butt het volgende:

als je dit normaal wel doet, houd je VVD-lach dan maar voor je. :9
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:04:07 #18
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_85533620
Okay thanks, anyways wat meer info:

Ik ga met haar uit dansen. Hiphop en R&B. Op zich kan ik redelijk dansen. Ze heeft vaker gehint dat ze seks wilt, dus ik ga gewoon met de flow en zie wat gebeurt. Maar de seks is op zich niet zo belangrijk, moet niet. Het reden waarom het een belangrijke date is, is omdat ik een paar jaren terug verliefd op haar was. Nu schijnt ze verliefd op me te zijn. Ik weet nog niet of ik echt een relatie met haar wil, er is ook een lange verhaal achter alles en die ga ik hier liever niet vertellen.

Eigenlijk was is gewoon benieuwd wat de alledaagse dingen zijn waarvoor een vrouw warm van wordt en niet warm van wordt. Dus als ik bijv. met mijn klasgenoten aan het chillen zijn, wat voor dingen doet een mannelijke klasgenoot onbewust dat een andere klasgenoot aantrekkelijk vindt? En wat vindt ze niet aantrekkelijk?

Mijn grote neef heeft mij ooit vertelt dat voorspel niet alleen begint wanneer jullie beiden naakt op het bed zijn. Het begint vanaf de eerste ontmoeting of the eerste date, met wat voor geurtjes je op hebt, hoe je lichaamstaal en stem is, wat je zegt, hoe je naar haar kijkt of aanraakt, wat je aan hebt, wat je gaat doen, enz. En ergens denk ik dat er een kern van waarheid daarin zit. En tja, ik vroeg me af of er een soort concrete tips daarover waren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_85534381
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 21:38 schreef Cherryblossom het volgende:
Dit. Gentleman, maar geen gladjakker. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door FOKkû op 21-08-2010 03:05:59 ]
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 01:39:48 #20
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85534418
lage verwachtingen hebben, de verwachtingen die je nu hebt zal je uitstralen, waarmee de date vlak slaat.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:26:20 #21
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_85535205
wat ga je doen op de date?

ga je uit eten of wat ?

zoja dan is eigenlijk het beste advies: zie er op je best uit. netjes verzorgd, lekker luchtje. Geen zware gespreksonderwerpen aanhalen (echt een no-no) gewoon lekker luchtig over koetjes en kalfjes.

naarmate zoiets vordert zou je zelf moeten aanvoelen wat je wel en niet kan aanhalen en/of over beginnen. En alsjeblieft niet alleen maar over jezelf zitten lullen, lijk je ontzettend egocentrisch door (maar sommige vrouwen vallen daarop :') )
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:33:29 #22
230788 n8n
Pragmatisch
pi_85535296
Blijf vragen stellen, kan zij praten en jij komt geïnteresseerd over, wel opletten wanneer je een wedervraag krijgt, dat je dan niet alleen nog maar met je hoofd blijft knikken :') :D
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_85535520
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 01:37 schreef FOKkû het volgende:

[..]

Dit. Gentlemen, maar geen gladjakker. ;)
Maar daar maar een gentleman van. Daten met een schizofreen is niet zo prettig als je met z'n drietjes in bed belandt ;(
pi_85535561
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 03:00 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Maar daar maar een gentleman van. Daten met een schizofreen is niet zo prettig als je met z'n drietjes in bed belandt ;(
Ik moest lachen. :') :D

En gefixt! :*
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 03:07:42 #25
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_85535570
Ts je bent een wanhopige simpele ziel...je piemeltje wil in een natte vots..........dus?

Ga jij truuks bedenken om dat vrouwtjeswezen te versieren?
Kom van betere huize ga er ook voor.......totaal!
Liefdevol...daarmee kom je verder dan enkel een jeukend torentje in je pants dude
Snollebolt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')