Okay thanks, anyways wat meer info:
Ik ga met haar uit dansen. Hiphop en R&B. Op zich kan ik redelijk dansen. Ze heeft vaker gehint dat ze seks wilt, dus ik ga gewoon met de flow en zie wat gebeurt. Maar de seks is op zich niet zo belangrijk, moet niet. Het reden waarom het een belangrijke date is, is omdat ik een paar jaren terug verliefd op haar was. Nu schijnt ze verliefd op me te zijn. Ik weet nog niet of ik echt een relatie met haar wil, er is ook een lange verhaal achter alles en die ga ik hier liever niet vertellen.
Eigenlijk was is gewoon benieuwd wat de alledaagse dingen zijn waarvoor een vrouw warm van wordt en niet warm van wordt. Dus als ik bijv. met mijn klasgenoten aan het chillen zijn, wat voor dingen doet een mannelijke klasgenoot onbewust dat een andere klasgenoot aantrekkelijk vindt? En wat vindt ze niet aantrekkelijk?
Mijn grote neef heeft mij ooit vertelt dat voorspel niet alleen begint wanneer jullie beiden naakt op het bed zijn. Het begint vanaf de eerste ontmoeting of the eerste date, met wat voor geurtjes je op hebt, hoe je lichaamstaal en stem is, wat je zegt, hoe je naar haar kijkt of aanraakt, wat je aan hebt, wat je gaat doen, enz. En ergens denk ik dat er een kern van waarheid daarin zit. En tja, ik vroeg me af of er een soort concrete tips daarover waren.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."