ik nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen koffiezuiperts, U heeft allen vast deze lijst al gezien:
Video
Deze acts hebben voorlopig hun ja gegeven en worden geheel of gedeeltelijk in video opgenomen: Triggerfinger, The Specials, Minus The Bear, NOFX, Finntroll, Daily Bread, Airship, The Soft Pack, Blood Red Shoes, The Gaslight Anthem, Moss, Die Antwoord (1 nummer), Go Back To The Zoo, Alain Johannes, Two Door Cinema Club.
Audio
Deze bands gaan akkoord met opname in audio: Jaga Jazzist, OK Go, Balthazar, Katzenjammer, The Upsessions, Black Sun Empire, Schlachthofbronx, Baskerville, Sound Of Stereo, Subfocus, The Q4, And So I Watch You From Afar, Jesca Hoop, Walls, Graffiti6, Boom Boom Du Terre, Jack Parow, Vieux Farka Toure, Dan Le Sac & Scroobius Pip, Synergie, Blaudzun, Make Believe, Gentleman, The Drums, Kalio Gayo, Wallis Bird, Andra Generation, Fool's Gold.
idd en het blijft zo tot zondagavondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Uhhuh![]()
Heerlijk he. Ben net ff naar de stage geweest, echt lekker weer. Finally weer eens!
Ik ga zo maar eens wat etenGa ff een paar eieren koken en zelf eiersalade maken
![]()
waar gaat dit overquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen koffiezuiperts, U heeft allen vast deze lijst al gezien:
Video
Deze acts hebben voorlopig hun ja gegeven en worden geheel of gedeeltelijk in video opgenomen: Triggerfinger, The Specials, Minus The Bear, NOFX, Finntroll, Daily Bread, Airship, The Soft Pack, Blood Red Shoes, The Gaslight Anthem, Moss, Die Antwoord (1 nummer), Go Back To The Zoo, Alain Johannes, Two Door Cinema Club.
Audio
Deze bands gaan akkoord met opname in audio: Jaga Jazzist, OK Go, Balthazar, Katzenjammer, The Upsessions, Black Sun Empire, Schlachthofbronx, Baskerville, Sound Of Stereo, Subfocus, The Q4, And So I Watch You From Afar, Jesca Hoop, Walls, Graffiti6, Boom Boom Du Terre, Jack Parow, Vieux Farka Toure, Dan Le Sac & Scroobius Pip, Synergie, Blaudzun, Make Believe, Gentleman, The Drums, Kalio Gayo, Wallis Bird, Andra Generation, Fool's Gold.
Echt hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd en het blijft zo tot zondagavond
Hihi ik heb zaterdag ook een BBQ bij mijn jarige nicht en die is ook een beetje raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heHeerlijk!!
We hebben zaterdag een BBQ, dus dat komt supergoed uit
Helaas is het met mn schoonfamilie die.. een beetje raar is
Magoed.
wij gaan ook bbq-en en ik ben zelf een beetje raarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heHeerlijk!!
Magoed.
en dan is het WEEKENDquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil naar huis maar ik moet helaas nog 5 uur werken.
ah, vandaar dat ik niet aangesloten wasquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Verdiep je erin, want wat een lijst![]()
[..]
http://lowlands.vpro.nl/i(...)31C1D8DE593B315.html
aangesloten?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, vandaar dat ik niet aangesloten was
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wij gaan ook bbq-en en ik ben zelf een beetje raar
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi ik heb zaterdag ook een BBQ bij mijn jarige nicht en die is ook een beetje raar
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Echt heHeerlijk!!
Magoed.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hihi ik heb zaterdag ook een BBQ bij mijn jarige nicht en die is ook een beetje raar
jullie zijn familie van mekaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Maar wie weetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
[..]
jullie zijn familie van mekaar
dat zie je morgen op de BBQ welquote:
Wie weetquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat zie je morgen op de BBQ wel
ik zat het net te lezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Mus is dood![]()
RTL-correspondent Conny Mus overleden HILVERSUM - Tijdens een vakantie in Nederland is RTL-verslaggever Conny Mus overleden. Een hartaanval in de nacht van donderdag op vrijdag werd de 59-jarige nieuwsjager, die jaren actief was als correspondent in het Midden-Oosten, fataal. Dat heeft RTL vrijdag bevestigd.
Conny Mus Mus werd op 21 oktober 1950 in Amsterdam geboren. Hij verhuisde in 1981 naar Israël waar hij korte tijd later de eerste stappen zette in de televisiewereld en de journalistiek. Na verslaggevingsklussen in onder meer Roemenië, Cambodja en Moskou keerde hij terug naar het Midden-Oosten alwaar hij jarenlang als RTL-correspondent diende.
„Eigen verhalen maken, laten zien en horen dat je er bent - vooral ook het verhaal achter het nieuws maken - hoe treft het de mensen die er leven”, was zijn journalistieke credo
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Mus is dood![]()
RTL-correspondent Conny Mus overleden HILVERSUM - Tijdens een vakantie in Nederland is RTL-verslaggever Conny Mus overleden. Een hartaanval in de nacht van donderdag op vrijdag werd de 59-jarige nieuwsjager, die jaren actief was als correspondent in het Midden-Oosten, fataal. Dat heeft RTL vrijdag bevestigd.
Conny Mus Mus werd op 21 oktober 1950 in Amsterdam geboren. Hij verhuisde in 1981 naar Israël waar hij korte tijd later de eerste stappen zette in de televisiewereld en de journalistiek. Na verslaggevingsklussen in onder meer Roemenië, Cambodja en Moskou keerde hij terug naar het Midden-Oosten alwaar hij jarenlang als RTL-correspondent diende.
„Eigen verhalen maken, laten zien en horen dat je er bent - vooral ook het verhaal achter het nieuws maken - hoe treft het de mensen die er leven”, was zijn journalistieke credo
WTF, echt wazig.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Mus is dood![]()
ook niet echt oud gewordenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:14 schreef Panda72 het volgende:
Mus is dood![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |