abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125194566
Hmm ja, ik laat ze steeds over het midden van zo'n tweebaans weg lopen. In principe heb je dan alleen bij de kruispunten last van ander verkeer, maar misschien moet ik die ook maar proberen te vermijden dan.
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:42:07 #77
277865 Sejt
Ondertitel
pi_125194604
Gaaf spel trouwens. Het crasht alleen iets te vaak op mijn PC.

Even proberen om drivers e.d. te vernieuwen. Hopen dat het helpt, want ik vind het leuk spelen. :)
I love my mispoken words.
pi_125194661
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:41 schreef Drebbelman het volgende:
Hmm ja, ik laat ze steeds over het midden van zo'n tweebaans weg lopen. In principe heb je dan alleen bij de kruispunten last van ander verkeer, maar misschien moet ik die ook maar proberen te vermijden dan.
Kijk ook goed naar de wegbewijzering. Zorg dat je trams zo min mogelijk ander verkeer moeten kruisen. Als je vaak wisselt van baan, dan moeten ze continu door het verkeer heen, dat helpt niet ;)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:46:28 #79
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125194728
Leuk, word vanuit de tutorial ineens in een gigantische stad gedropt :D Spel ziet er wel erg mooi uit, loopt hartstikke soepel met alles op High. ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_125194782
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:46 schreef Divje het volgende:
Leuk, word vanuit de tutorial ineens in een gigantische stad gedropt :D Spel ziet er wel erg mooi uit, loopt hartstikke soepel met alles op High. ^O^
Haha ja.. ik had ook zoiets van: waar moet je in hemelsnaam beginnen. Het is niet alsof die steden één duidelijk centrum hebben.

Het was wel aardig geweest als je ook echt was begonnen met een middelgroot dorp dat afhankelijk van je OV groeit tot een stad.

edit: en de increased night brightness is ook wel handig.
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:51:26 #81
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125194880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:48 schreef Drebbelman het volgende:

[..]
Het was wel aardig geweest als je ook echt was begonnen met een middelgroot dorp dat afhankelijk van je OV groeit tot een stad.
Daar zat ik op te hopen idd, heb net een uur over de stad gevlogen om een beetje een plan te maken, dat werd me teveel dus ben ik hopeloos in een hoekje begonnen :')

edit: Fuck it, ik ga eerst even kloten in de sandbox.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_125195144
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:51 schreef Divje het volgende:

[..]

Daar zat ik op te hopen idd, heb net een uur over de stad gevlogen om een beetje een plan te maken, dat werd me teveel dus ben ik hopeloos in een hoekje begonnen :')

edit: Fuck it, ik ga eerst even kloten in de sandbox.
Dat was het advies wat in ieder geval aan ons reviewers werd gegeven :D Aankloten, totdat je de game snapt.

Mijn tip is trouwens, als je snel geld wilt, leg centrale lijnen aan met trams of zo. Toen ik level 1 afsloot leverde de centrale tramlijn me iets van 15k per week op.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125198012
Het bouwen van metro's blijf ik een ramp vinden, vooral omdat ze nogal duur zijn als je ze onder een stad gaat leggen. Dan maar bij trams e.d. blijven :P.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:26:32 #84
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125198134
Het zal toch ook wel mogelijk zijn om in de editor een map + klein stadje te maken? Op de een of andere manier trekt m'n pc de editor heel slecht. 7 minuten zitten wachten en had uiteindelijk maar een paar heuveltjes gegenereerd :')
Even wat met de instellingen rotzooien zo, misschien helpt het.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_125202467
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:26 schreef Divje het volgende:
Het zal toch ook wel mogelijk zijn om in de editor een map + klein stadje te maken? Op de een of andere manier trekt m'n pc de editor heel slecht. 7 minuten zitten wachten en had uiteindelijk maar een paar heuveltjes gegenereerd :')
Even wat met de instellingen rotzooien zo, misschien helpt het.
Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 12 april 2013 @ 17:50:31 #86
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125202955
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Silv het volgende:

[..]

Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
Zover ben ik nog niet gekomen :D Wel raar :{
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_125203236
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 17:33 schreef Silv het volgende:

[..]

Ik kan hier geen wegen met elkaar verbinden in de editor. Zegt steeds dat er niet genoeg ruimte is.
Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebben :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 15:22 schreef VelitoX het volgende:
Het bouwen van metro's blijf ik een ramp vinden, vooral omdat ze nogal duur zijn als je ze onder een stad gaat leggen. Dan maar bij trams e.d. blijven :P.
Geen last van verkeer = ideaal
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125204511
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebben :P

[..]

Geen last van verkeer = ideaal
Ik zat vanalles te proberen maar niets lukte. Gewoon een rondje maken in de editor op een gigantisch vlak stuk werkte niet. :P
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_125204835
In CiM1 kon je tramrails in het gras aanleggen, in CiM2 helaas niet...
pi_125204860
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
In CiM1 kon je tramrails in het gras aanleggen, in CiM2 helaas niet...
kutgame, slotje
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_125206473
quote:
9s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:55 schreef Qunix het volgende:
In CiM1 kon je tramrails in het gras aanleggen, in CiM2 helaas niet...
Je kan een voetpad aanleggen en de tram daarop aanleggen.
pi_125208213
Hints en tips van de makers zelf:
http://forum.paradoxplaza(...)3ebee28f3184a3b026b4
pi_125209511
Al 3 keer gecrashed :@ ( de game)
dag
pi_125210705
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:58 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dat was het advies wat in ieder geval aan ons reviewers werd gegeven :D Aankloten, totdat je de game snapt
Zoals de meeste Paradox games. CK, Victoria, enz
pi_125216965
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 21:11 schreef Marcus_Zaagius het volgende:

[..]

Zoals de meeste Paradox games. CK, Victoria, enz
Yup :) Al is deze game dan niet gemaakt door Paradox, maar opgepakt. Dus ook zonder die lui was het deze waanzin geweest.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 13 april 2013 @ 01:34:40 #96
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125223307
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:00 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je kunt niet over andere wegen heen bouwen. Dus je moet echt van weg tot weg werken. En natuurlijk ruimte hebben :P

[..]

Geen last van verkeer = ideaal
Met Page Up en Page Down kan je de weg die je aan wil leggen verhogen en verlagen :) Lekker bruggen bouwen ^O^
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_125226520
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 01:34 schreef Divje het volgende:

[..]

Met Page Up en Page Down kan je de weg die je aan wil leggen verhogen en verlagen :) Lekker bruggen bouwen ^O^
Niet te veel doen, maar het is verrekte handig :)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:46:23 #98
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125226561
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:43 schreef Morthill het volgende:

[..]

Niet te veel doen, maar het is verrekte handig :)
Ik upgrade ook veel wegen door ze te verwijderen, en een nieuwe weg aan te leggen. Af en toe verdwijnt er een gebouw maar dat zal me worst wezen :P
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_125226568
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:46 schreef Divje het volgende:

[..]

Ik upgrade ook veel wegen door ze te verwijderen, en een nieuwe weg aan te leggen. Af en toe verdwijnt er een gebouw maar dat zal me worst wezen :P
Daar is je bevolking niet blij mee ;)
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  zaterdag 13 april 2013 @ 10:48:42 #100
269692 Divje
brr brr patapim
pi_125226586
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 10:47 schreef Morthill het volgende:

[..]

Daar is je bevolking niet blij mee ;)
Hmm, nog niet veel van gemerkt. Ze zullen dan ook niet zo blij zijn als ik m'n depots op kleine huisjes gooi? ;) Scheelt soms wel 1000,-
oh ah toma toma vem vem vem vem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')