kipcorner-varing?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dit las ik eerst anders. Voetbaladdict ben ik ook.
Wat at jij?
Dan krijgen we fragmenten van Miauw en haar vriendinnen die met ''Sumera'' in hun lichaam gekrast nog steeds helemaal kapot zijn omdat ze niet door was. Dat zou geweldige tv zijn.quote:
hier als in jouw huis of hier als in FOK!?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:18 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ik geloof niet dat Marsachala hier was toen. Die avond is één grote blackout
ik snap dit niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan krijgen we fragmenten van Miauw en haar vriendinnen die met ''Sumera'' in hun lichaam gekrast nog steeds helemaal kapot zijn omdat ze niet door was. Dat zou geweldige tv zijn.
Waar heb je die hidden camera'squote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan krijgen we fragmenten van Miauw en haar vriendinnen die met ''Sumera'' in hun lichaam gekrast nog steeds helemaal kapot zijn omdat ze niet door was. Dat zou geweldige tv zijn.
quote:
Bij mij thuisquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
hier als in jouw huis of hier als in FOK!?
echt niequote:
Ik was in shockquote:
Ohquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik was in shock
Marlala was boos
Iemand anders greep naar de fles wijn
We hebben het nooit kunnen verwerken....
Memories, dat programma weettoch.quote:
misschien morgen, maar ik vind het geil als je zo moeilijk praat.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
Memories is een ''zoektocht naar oneindige liefde'', maar je snapt het wel Zero.
quote:
Ik las poes en kreeg vieze gedachte, maar ik wist ze te weerstaan.quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou gaan slapen
Maar lukt niet
Braafen jongen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik las poes en kreeg vieze gedachte, maar ik wist ze te weerstaan.
Ja, over xfactor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef Koen66 het volgende:
heeft de TT met iets uit het vorige topic te maken?
Hiquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou gaan slapen
Maar lukt niet
weakquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik las poes en kreeg vieze gedachte, maar ik wist ze te weerstaan.
Net gegoogled dus nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
Wie heeft er wel eens Pleegzuster Bloedwijn gedronken?
Dit klinkt echt onsmakelijk. Maar het zal vitaminerijk zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
Ik had eens een keer de hele dag de hik, dus nee.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al bijna een uur "de hik"
Ga ik nu dood
Nee...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef -Miauw- het volgende:
mwah, schijnt dat sommigen het wel eens maanden achter elkaar hebben...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al bijna een uur "de hik"
Ga ik nu dood
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ga weer vroeg slapen vandaag
Weltrusten
Daardoor kan ik niet slapenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had eens een keer de hele dag de hik, dus nee.
Ik durf geen vieze woordjes tegen je zeggenquote:
Ik dacht vroeger dat er bloed in zatquote:
Wtf.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat er bloed in zat![]()
Het is rode wijn, mierzoet en schint geod te zijn bij vermoeidsklachten.
Maar echt, na een mini-glaasje stort ik juist in
En dat haal je bij de slijterijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
BOE.quote:
Ja.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef -Miauw- het volgende:
Pleegzuster Bloedwijn is een alcoholhoudende wijn
Anders was het toch gewoon druivensap?
Nee daar net weer niet, bij Kruidvat en dat soort en in sommige supermarkten. Het is zogenaamd medicinaal...Net als wiet voor mensen die chronisch vermoeid zijnquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat haal je bij de slijterij
Ik wil het wel eens proberenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee daar net weer niet, bij Kruidvat en dat soort en in sommige supermarkten. Het is zogenaamd medicinaal...Net als wiet voor mensen die chronisch vermoeid zijn
Ben je snel achter.quote:
Alcohol ook al geprobeerd?quote:
Pizzaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren in hemelsnaam gegeten?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eerste wat ik geprobeerd heb
Het is al wegquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alcohol ook al geprobeerd?
Helpt bij mij altijd tegen alle kwalen
quote:
I'm goodquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:42 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wat heb je gisteren in hemelsnaam gegeten?
Ik geloof je welquote:
Gezelligquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
Watik dacht dat het kwart voor 11 was
![]()
Ik moet naar bed! Morgen wandelen in Scheveningen en Den-Haag
Maar ne bennik moe, dat komt door die hikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mooi, zat al te zoeken naar afschrikwekkende pics
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ooow ik denk dat ik tot 5 over 12 blijf
je hebt geluk, schijnt prima weer te wordenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Zo kortquote:
Fristi/Yogho/Yes en anders melk. Heel rustig opdrinken en door je keel laten glijden.quote:
Welterusten dan maar Miauwtjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
Yesquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fristi/Yogho/Yes en anders melk. Heel rustig opdrinken en door je keel laten glijden.
Ik had de gouden tip alquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Fristi/Yogho/Yes en anders melk. Heel rustig opdrinken en door je keel laten glijden.
Moi.quote:
Ja hè! Het enige wat balen is, is dt ik met een vriendin ga die een beetje depri is....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt geluk, schijnt prima weer te worden
Nee, was ff benieuwd of er nog kijkers en zwijgers zijnquote:
Met jou erbij wordt het geen depri-dag, jij maakt mensen blij.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè! Het enige wat balen is, is dt ik met een vriendin ga die een beetje depri is....
Een loerhoerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, was ff benieuwd of er nog kijkers en zwijgers zijn
Marlalalaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja hè! Het enige wat balen is, is dt ik met een vriendin ga die een beetje depri is....
Wauw wat een comliment op dit tijdstipquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met jou erbij wordt het geen depri-dag, jij maakt mensen blij.
Oh yayquote:
That's what they doquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:52 schreef charmed_angel het volgende:
Was vandaag bij mijn schoonzusje. Ik met met me neefje Roan spelen, bijna 1 jaar. Dus ik zeg: kusje
Gaat hij me soort van kusjes geven met open mond. Opeens gaat hij bijtenen kwijlen. Emcht heel me gezicht zat onder
Krijg ik het spuugdoekje van schoonzusje
Lekker slim .... NOT
Ik doe altijd een week terugquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
Jullie geloven me niet he. Maar de "wat-heb-je-gisteren-gegeten-truck" werkt echt. Altijd
. Vooral bij kinderen!!
Eh en wat werkt er aan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
Jullie geloven me niet he. Maar de "wat-heb-je-gisteren-gegeten-truck" werkt echt. Altijd
. Vooral bij kinderen!!
Gelukkigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik heb nog meer vriendinnen![]()
En Marlalala is niet depri hoor
Als je nadenkt gaat de hik over, werkt bij mij ook wel eensquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:54 schreef Rauzer het volgende:
. Vooral bij kinderen!!
Ik moest even nadenken en vergat de hikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was ik ook razend benieuwd naar!
Bennyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd myr![]()
![]()
yes! toch nog op tijd
BENNYYYYYYYYYYYYquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd myr![]()
![]()
yes! toch nog op tijd
Je raakt de hik kwijt!!!quote:
Bennyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd myr![]()
![]()
yes! toch nog op tijd
Kinderen van 4/5 weten dat meestal niet meerquote:
Hé Bennyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd myr![]()
![]()
yes! toch nog op tijd
Kun je het dan ook op jezelf toepassen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je raakt de hik kwijt!!!
En ik vroeg het aan c_a en vlak daarna had ze de hik niet meer!
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny![]()
![]()
Weer terug ??
How's life???
Hey halloquote:
Neuhh echt waar?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voor de rest issie wel lief
Hij is trouwens vernoemt naar Roan van X Factor
Als je de truc kent werkt het helaas niet meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Kun je het dan ook op jezelf toepassen?
-Miauw- wat heb je gisteren gegeten?
Eenmalige truc dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:00 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je de truc kent werkt het helaas niet meer
Ge-wel-digquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:59 schreef Zeroku het volgende:
Benny, hoe was't in België zeg zotteke?
Van mij welquote:
Dit wil ik een keertje in het echt horenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:00 schreef Bellatrix het volgende:
MWOAAAH BENNY GE WIT TOG DA GE NIE AN DE BEL MOE TREKKE HEA ALLEEN DRUKKE JAAA!!!!
Niet als je 'm niet verklaptquote:
uhuquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:02 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niet als je 'm niet verklapt. Maar nu moest ik wel omdat iedereen dacht dat ik aan het baggeren was
!
Omdat ik je nog niet begroet had Dufusquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat ik tegen jou persoonlijk 'Hallo' wil zeggen...
Hallo Rauzer
Ik kan het best goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dit wil ik een keertje in het echt horen
belgquote:
Nou, als ie dat in een paar uurtjes heeft gedaan....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je eerst alle sc doorgelezen?
229quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, als ie dat in een paar uurtjes heeft gedaan....
Welke SC was bezig toen je weg ging?
Iets van 180 ofzo toch?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nou, als ie dat in een paar uurtjes heeft gedaan....
Welke SC was bezig toen je weg ging? (-edit- Benny, niet C_A)
Iets van 180 ofzo toch?
quote:
Drukkies thuisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
Waar is Kally eigenlijkpaar dagen weg ofzo?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet gequote, da's nog mooier.
Wie ben jij eigenlijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik word helemaal niet gequote, da's nog mooier.
Dat accent en die frieten zijn episch.quote:
Ah, had ik ook deze week, na het weekend eigenlijk alleen vannacht gefeliciteerd geroepen tegen Myr.quote:
Die zijn allemaal gelezenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je eerst alle sc doorgelezen?
quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:03 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat ik je nog niet begroet had Dufus! Je kon me helemaal niet quoten
Je hebt veel gemist.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Van Myr&socios gate tot onz-discussie... van RLS'ers hierzo tot dagrecords... allemaal
Waht. The. Fuck.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel
Van Myr&socios gate tot onz-discussie... van RLS'ers hierzo tot dagrecords... allemaal
Villa?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Weltrusten allemaal
Lezen in de treinquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Waht. The. Fuck.. Je bent net thuis gek
!
Mensen die mij niet leuk vinden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:13 schreef Zeroku het volgende:
Mensen die Bella misschien wel kennen maar eigenlijk toch niet.
Trusten c_aquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Weltrusten allemaal
Wie is DeLunaquote:
Dat.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die mij niet leuk vinden.
Hmmm je gaat echt weg zo te zienquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nu echt slapen
Weltrusten allemaal
Mijn hobbyhoer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Trusten c_a
Het is vrijdag!![]()
![]()
[..]
Wie is DeLuna?
impossiblequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mensen die mij niet leuk vinden.
Pics van je meloenen. Hihi grapje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef -Miauw- het volgende:
Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
![]()
Scheveningen wil mij morgen fris en fruitignouja fruity ben ik altijd wel
![]()
morgen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics van je meloenen. Hihi grapje.
Trusten.
Truste Miauwtjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
![]()
Oke, dan is het goedquote:
Trustenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:16 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics van je meloenen. Hihi grapje.
Trusten.
Mijn FoBo/PM staat voor jou altijd wagenwijd openquote:
quote:
Wat houd je tegen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon gaan slapen.
Ahja, de nachttreinenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Grapjas
Die is aan het treinenspotten met Socios
Nou KSST. weg danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
qftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
opflikkeren naar uw eigen land.quote:
klopt, awnt bakel zoog anussenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
opflikkeren naar uw eigen land.
Welnee, gewoon vreemd gaan slapen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:21 schreef Bellatrix het volgende:
Heb ik gisteren al gedaan, mijn bed is er nog niet overheen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vreemd gaan slapen.
Pics van het vreemd slapen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vreemd gaan slapen.
HAHA. Ik moest hardop roflenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, mijn bed is er nog niet overheen.
pics van bella is genoeg.quote:
Vreemd slapen behoeft geen bed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Heb ik gisteren al gedaan, mijn bed is er nog niet overheen.
Wie ben jij?quote:
Ik kan geen foto's maken als ik slaap. Call me crazy, I don't care.quote:
Volgens mij hoor je hier niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... hoopte dat jij dat misschien wist
In je broek.quote:
iuk heb er een gezien op dr haifs via dr fobo gevondenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
iuk heb er een gezien op dr haifs via dr fobo gevonden
iets met lisl nog ietsquote:
En die hou je voor jezelf. Zie het als De Philosophers Stone.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
iuk heb er een gezien op dr haifs via dr fobo gevonden
Dat is vanzelfsprekend. Ik heb 'm ook niet opgeslagen ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En die hou je voor jezelf. Zie het als De Philosophers Stone.
Ik kan niet ontkennen dat ik lichtelijk gekwetst ben dat mijn gezag ondermijnt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat ik niet weg mag van Vaduz anders was ik weg gegaan...
Het spijt me, Erikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik lichtelijk gekwetst ben dat mijn gezag ondermijnt.
Ik wou hem nog eens bekijken, maarrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
Hyves verwijderen is nog heel moeilijk trouwens.
Het kan. Vroeger had ik hyves en nu ben ik er van genezen. Er is nog leven na hyves.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:34 schreef Bellatrix het volgende:
Hyves verwijderen is nog heel moeilijk trouwens.
Spijt is een emotie waar ik geen respect voor heb.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het kan. Vroeger had ik hyves en nu ben ik er van genezen. Er is nog leven na hyves.
Oney heeft ze het al gewistquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik wou hem nog eens bekijken, maarrrrrrrrrrrrrr [ afbeelding ]
Dat dus. Kusjesquote:
Dan nietquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Spijt is een emotie waar ik geen respect voor heb.
Trustenquote:
Gezien idd...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Maare iBennepen, ik heb het je al vergeven. Heb je onze shiny new subfora al gezien?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:39 schreef Koen66 het volgende:
@Benny, hoe staat het met de trouwplannen
Tuurlijk johquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gezien idd...
Tof![]()
Ik wilde het eigenlijk net zeggen in het FC topic
Het is echt zoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tuurlijk joh. Jij bent zeker ook iemand die als ie gebeld wordt zegt "Ik wilde je NET bellen!"
Ik wel namelijk.
Hoe heb ik dat gedaan danquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ervoor zorgen dat ik een kijkje ging nemen in de SC
Weet ik veel...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe heb ik dat gedaan dan? Jij was er eerst.
Jij was de eerste die bij me op kwam... Niet eens per se slecht bedoelt, je weet tochquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:04 schreef Tha_Erik het volgende:
En dan kies je mij. Natuurlijk. Altijd het zwarte schaap geweest.
Ik lees dit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is dat ik niet weg mag van Vaduz anders was ik weg gegaan...
I could eat some koek en ei.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:08 schreef iBenny het volgende:
Mooi... dus nu is alles weer goed? Koek en ei, enzo...
Moet je doenquote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik zit me in een conversatie te mengen.
Niks in huis en ik lig al in bed en ben sowieso te lui om op te staan op dit puntquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Moet je doen
Smaakt rond dit uur toch vaak wat lekkerder
Dat mag hoor. Als je maar goede dingen toevoegt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:12 schreef -Vaduz- het volgende:
O, ik zit me in een conversatie te mengen.
Zo'n mooi woord slachtofferen voor 'ding'.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wilde eigenlijk ingrediënten zeggen. Geen idee wat me tegenhield.
Ik lees altijd bommel-ding ipv bom-mel-ding...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo'n mooi woord slachtofferen voor 'ding'.
Ding mag wel in bommelding.
Misschien helpt een massagebed wel tegen dat soort onhandigheden.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik lees altijd bommel-ding ipv bom-mel-ding...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zo ver de slechte grappen.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Je hebt een massagebed?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien helpt een massagebed wel tegen dat soort onhandigheden.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe gaat de deurbel bij een dom blondje?Ik moest hardop lachen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot zo ver de slechte grappen.![]()
een paar keer gelezen maar ik zie 'm niequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De opmerking terug van Erik, hij zegt het niet zomaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |