Een zadeltasje is gewoon niet soigné, niet doen dus.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:13 schreef Dirkos1987 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie? wel een tasje onder zadel of geen? vindt het niet zo mooi, maar wel handig uiteraard
Idd tasje is not done.En hoe vaak rij je nou lek.Een beetje amateur heeft een bezemwagenquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:35 schreef Marurk het volgende:
[..]
Een zadeltasje is gewoon niet soigné, niet doen dus.
Zo'n kleintje die Yankee postte zou op zich nog wel door de beugel kunnen.
Een tasje is prima done. En die ene keer lek is net een keer teveel. Niet tof als je zonder binnenband midden in de middle of nowhere staat.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Idd tasje is not done.En hoe vaak rij je nou lek.Een beetje amateur heeft een bezemwagen
Dat net te groot is een argument. Een frame van voor '90 met frameschakeling is prima om te bouwen. Zeker als 't van Koga is.quote:Op woensdag 1 juni 2011 16:58 schreef cafca het volgende:
[..]
Het is een stalen frame van vóór 1990, met frameschakeling, bovendien nét iets te groot. niet echt meer de moeite van het upgraden waard, lijkt me
Heb ook geen zadeltasje maar wel altijd minimaal één binnenbandje bij me (bij slecht weer vaak twee) met pompje. Gewoon achterop mijn rug, gaat prima.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een tasje is prima done. En die ene keer lek is net een keer teveel. Niet tof als je zonder binnenband midden in de middle of nowhere staat.
Ik voel er anders helemaal niks van.quote:Op woensdag 1 juni 2011 21:57 schreef marcodej het volgende:
Lijkt me niks, opgerold binnenbandje is best 'zwaar' en een staaf in je rug lijkt me helemaal ruk.
Daarom heb ik het pompje en CO2 capsule in mn tasje, ideaal..quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ik voel er anders helemaal niks van.En een pompje aan je frame is eigenlijk ook niet soigné.
Ik weet niet hoe exact je wil meten, maar ik heb gewoon in de winkel verschillende frames geprobeerd en met wat hulp gekeken wat het best paste. Dat ik "normaal" een 56 ben, wist ik eigenlijk al van vroeger. Maar goed, verschillende merken hebben verschillende frames en maatvoeringen, dus enkel meten lijkt met zinloos, proberen lijkt me handiger?quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:53 schreef PLAE@ het volgende:
Heb je dan geen meting laten doen? Heb me de laatste tijd wat ingelezen en dan lijkt dat toch wel erg belangrijk te zijn. En de verhalen die ik over zadels lees...dat je ze eigenlijk eerst een paar weken moet proberen et cetera. Hier in ned heb je ook zo'n fietsenplan via de werkgever. Betaal je vanuit je bruto-loon. Ik heb het alvast apart gezet. Nu nog een fiets vinden (en eerst meten dus). Via werkgever gaat tot 750 euro hier. Dat vind ik eigenlijk (voor mij) wel genoeg voor een eerste racefiets.
Ziet er strak uit trouwens![]()
Dan kan je hier altijd nog wel ruilen. Maar voor een amateur komt het ook allemaal niet extreem nauwkeurig aan, het moet qua maat gewoon goed zijn en verder moet het gewoon bevallen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:05 schreef PLAE@ het volgende:
Had m'n post wat algemener gemaakt.
Het lijkt me gewoon minder na 3x fietsen ofzo er achter te komen dat het het allemaal net niet is.
Ik ben niet voor een kliksysteem gegaan, en hier staan de meeste fietsen ook in de winkel zonder klik systeem.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef PLAE@ het volgende:
Maar als je nog nooit een racefiets gehad hebt moet je dus eigenlijk eerst klikschoenen kopen om te kunnen proeffietsen. Hebben niet alle merken aparte kliksystemen? #n00bmodus
Ze kunnen ook wel eventjes niet-klikpedalen voor je erop zetten als je wilt proeffietsen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:31 schreef PLAE@ het volgende:
Maar als je nog nooit een racefiets gehad hebt moet je dus eigenlijk eerst klikschoenen kopen om te kunnen proeffietsen. Hebben niet alle merken aparte kliksystemen? #n00bmodus
De wielsetquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:43 schreef ssebass het volgende:
Ik ga mij ook hier maar eens melden. Wil weer meer gaan fietsen. Heb een aantal jaar geleden een Giant ocr 4 gekocht (sora/2200). Ik wilde goedkoop beginnen omdat ik niet wist of ik het wel leuk vond, maar nu merk ik toch dat die fiets wel erg 'zwaar' fietst in vergelijking met anderen, dus dan is de lol er wel snel af.
Ik dacht nu aan een fiets met ultegra en ik wil niet veel meer dan 1000 euro uitgeven. Nu zie ik wel allemaal merken maar die ken ik niet, zoals de haibike en sensa. Ik heb de neiging om mij te veel te laten leiden door het merk en dan voor een bv trek 2.5 uit 2010 te gaan. Is er naast de groepen nog iets waar ik op moet letten. Ik koop wel nieuw, dus framemaat zal niet zo'n probleem zijn.
Ja daar heb ik een beetje naar gezocht maar ik daar geen goede info over vinden. Soepel draaiende wielen lijkt mij wel handig. Is er ergens een overzicht van goed naar slecht oid.quote:
Hangt helemaal van je budget af.. In principe zijn er geen "slechte" wielen en een overzichtje kan ik je zeker niet geven. Waar je wel rekening mee moet houden is dat wanneer je wat zwaarder bent je een wat steviger setje nodig hebtquote:Op donderdag 2 juni 2011 22:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja daar heb ik een beetje naar gezocht maar ik daar geen goede info over vinden. Soepel draaiende wielen lijkt mij wel handig. Is er ergens een overzicht van goed naar slecht oid.
Welke moet ik hebben en welke moet ik zeker niet hebben? Je hoort iedereen eigenlijk alleen maar over groepen, maar wielen komen weinig ter sprake hoewel mij dat wel belangrijker lijkt.
Hoe zijn mijn Fulcrum's? Ik dacht die dat goed waren toch?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef Marurk het volgende:
Ik zou de goedkopere Shimano wielen (WH-R500) in ieder geval proberen te vermijden. De RS-10 of -20 schijnen ook niet al te best te zijn.
Fulcrum heeft wel goede wielsets ja. Hoe lager het nummer hoe beter: Fulcrum Racing 5 is beter dan Racing 7, en Racing 3 is weer beter dan Racing 5, etc. De Racing 7 is gewoon een goede instapper (goede prijs/kwaliteitverhouding).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:03 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Hoe zijn mijn Fulcrum's? Ik dacht die dat goed waren toch?
Dank! Had ik het toch goed onderhoudenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 11:10 schreef Marurk het volgende:
[..]
Fulcrum heeft wel goede wielsets ja. Hoe lager het nummer hoe beter: Fulcrum Racing 5 is beter dan Racing 7, en Racing 3 is weer beter dan Racing 5, etc. De Racing 7 is gewoon een goede instapper (goede prijs/kwaliteitverhouding).
Tja, nu heb je me toch aan het twijfelen gebracht.quote:Op woensdag 1 juni 2011 18:06 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat net te groot is een argument. Een frame van voor '90 met frameschakeling is prima om te bouwen. Zeker als 't van Koga is.
Welk type staal en welke Shimano 600 variant?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:15 schreef Yankee het volgende:
Ivo, wat is een goed onderhouden Jan Janssen racefiets, stalen frame, met Shimano 600 ongeveer waard?
type staal weet ik niet. Geloof de RSX 600 variant. Gaat om de oude fiets van mn vader die ik even moet verkopen, heb alleen niet echt een idee wat een beetje een normale prijs is voor zo'n geval.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Welk type staal en welke Shimano 600 variant?
Ga er niet van uit dat 't veel is, vooral op de Nederlandse markt zijn oude stalen racefietsen weinig waard. Tenminste de verkoopwaarde. De gebruikswaarde ligt veel hoger.
Dan gaat het om de 600 ultegra versiequote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:24 schreef ultra_ivo het volgende:
RSX 600 was er niet. Je hebt de oude 600, met de gegraveerde onderdelen. Die is behoorlijk vaak aangeboden. Dan de 600 NEW, met zilveren/zwarte deraileurs, 6 of 7 vit index. Die is behoorlijk zeldzaam. Daarna kwam de grijze 600 Ultegra. Die kom je ook nog overal tegen. 7 of 8 vits. En daarna de huidige groep. Alleen de 600 NEW is redelijk zeldzaam.
Die 600 NEW, is die nog een beetje verkoopbaar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:24 schreef ultra_ivo het volgende:
RSX 600 was er niet. Je hebt de oude 600, met de gegraveerde onderdelen. Die is behoorlijk vaak aangeboden. Dan de 600 NEW, met zilveren/zwarte deraileurs, 6 of 7 vit index. Die is behoorlijk zeldzaam. Daarna kwam de grijze 600 Ultegra. Die kom je ook nog overal tegen. 7 of 8 vits. En daarna de huidige groep. Alleen de 600 NEW is redelijk zeldzaam.
Via Marktplaats niet zo, onder de verzamelaars meer. Bij Marktplaats vindt je eerder de oude fietsen met gebruikswaarde (en af en toe eentje met verzamelwaarde waar de verkoper dat niet weet).quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Die 600 NEW, is die nog een beetje verkoopbaar?
Je moet wel een fiets kopen die je mooi vindt. Desnoods kost-ie wat meer. Is enorm plezierverhogend en eventuele meerprijs ben je snel vergeten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:32 schreef ssebass het volgende:
Ik ga morgen even bij een grote fietszaak langs. Nog iemand tips voor een fiets rond de 1000e? Ik denk niet dat ik er morgen meteen een ga kopen, maar wie weet. Ga denk ik wel voor shimano ultegra en gewoon een alu frame. Die trek 2.5 uit 2010 vind ik qua specs wel interessant, kleur wat minder, maargoed...
Dat dus. Anders heb je voordat je het weet spijt en wil je na een jaar een andere omdat je 'm toch niet zo mooi vindt.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 23:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Je moet wel een fiets kopen die je mooi vindt. Desnoods kost-ie wat meer. Is enorm plezierverhogend en eventuele meerprijs ben je snel vergeten.
Ik heb jullie advies opgevolgd. Toch een beetje een impuls aankoop en wat duurder dan wat ik in gedachte had, maar het is de Scott Speedster S10 model van 2011 geworden:quote:Op zaterdag 4 juni 2011 11:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat dus. Anders heb je voordat je het weet spijt en wil je na een jaar een andere omdat je 'm toch niet zo mooi vindt.
Mooi fietsje hoor!quote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:18 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ik heb jullie advies opgevolgd. Toch een beetje een impuls aankoop en wat duurder dan wat ik in gedachte had, maar het is de Scott Speedster S10 model van 2011 geworden:
http://www.scott-sports.com/us_en/product/10052/55730/218114
[ afbeelding ]
Je moet niet naar de draad van het loopvlak van de band kijken, die kan altijd wel iets afwijken. Maar als je van boven de remgreep kijkt en je ziet dat de afstand tussen de rembrokjes variëren bij het ronddraaien, dan is er misschien toch iets mis met het wiel.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:29 schreef ssebass het volgende:
Bedankt, ik ben er ook erg blij mee. Heb wel korting gekregen en heb hem voor een kleine 1500 gekocht normaal is die 1800. Nog steeds niet echt gratis, maar hoop hier dan ook lang mee te kunnen doen. Ik heb de compact.
Zit wel te kijken naar mijn wiel. Als ik mijn voorwiel ronddraai dan wijkt ie 1-2 mm uit alsof er een kleine slag in zit. Hij beweegt dus een beetje tussen mijn remschijven. Moet ik hiervoor teruggaan of is dit niets bijzonders? Zou anders wel een beetje balen zijn.
Hmm ja het is iets van 2 mm dat varieert bij de remblokjes, maar hij moet natuurlijk wel gewoon helemaal goed zijn. Wel balen als ik ermee terug moet. Kan het zijn dat het wiel er niet recht inhangt? Dan zou het meer een constante afwijking zijn. Ik dacht dat ik hem voorzichtig in de auto had gedaan.....quote:Op zaterdag 4 juni 2011 20:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Je moet niet naar de draad van het loopvlak van de band kijken, die kan altijd wel iets afwijken. Maar als je van boven de remgreep kijkt en je ziet dat de afstand tussen de rembrokjes variëren bij het ronddraaien, dan is er misschien toch iets mis met het wiel.
Ik heb die groep op m'n crosser, m'n ex volgens mij ook op haar crosser. Dat spul schakelt echt geniaal voor die prijs, is makkelijk te onderhouden en spareparts (8-speed) zijn vrij goedkoop.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 18:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Aha. Die is om te gebruiken behoorlijk prettig. Voor de verzamelaars echter zo goed als oninteresant, die is veel te vaak geproduceerd en te jong. Dan zal de prijs niet al te hoog liggen, eerder rond de 100 Euro (veel aanbod).
De 600?quote:Op zondag 5 juni 2011 09:44 schreef ultra_ivo het volgende:
Voor diegene die een goedkope 2e hands wil kopen is de oude Ultegra groep een van de beste om naar uit te kijken.
Ja en nee, Ultegra is de opvolger van de 600 maar heette al Ultegra toen het 8 speed was.quote:
Die moet je nog remmen door je voeten op de straat te zettenquote:Op zondag 5 juni 2011 15:53 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat is uit de prehistorie, je weet wel; Flinstones enzo
Gezien je gewicht geen whr-500 / 550 / RS 20 wielen van Shimano nemenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Heb me wat verder ingelezen. Denk dat ik nu ga kijken bij dealers. Zoals ik het nu bekijk wil ik gaan voor een Bulls Harrier of een Trek 1.2. Het liefste met een volledige 105 set erop. Ik ben 1.87 en 103kg. Moet ik dan nog opletten met de wielen...of?
Eigenlijk hoop ik nog wel een mooi 2e hands exemplaar tegen te komen ergens. Dan kan het een stuk goedkoper allemaal...als ik daar 1.5 seizoen echt plezier aan beleef kan ik altijd nog investeren...toch. Straks zit ik na 15 ritten met een dure fiets die ik niet gebruik![]()
Dilemma's.
Ik heb ook een Bulls Harrier, nog steeds geen spijt van...quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Heb me wat verder ingelezen. Denk dat ik nu ga kijken bij dealers. Zoals ik het nu bekijk wil ik gaan voor een Bulls Harrier of een Trek 1.2. Het liefste met een volledige 105 set erop. Ik ben 1.87 en 103kg. Moet ik dan nog opletten met de wielen...of?
Eigenlijk hoop ik nog wel een mooi 2e hands exemplaar tegen te komen ergens. Dan kan het een stuk goedkoper allemaal...als ik daar 1.5 seizoen echt plezier aan beleef kan ik altijd nog investeren...toch. Straks zit ik na 15 ritten met een dure fiets die ik niet gebruik![]()
Dilemma's.
Maar wat wel bijvoorbeeld? En waarom niet eigenlijk...zijn er ongelukken bekend oid?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:08 schreef Yankee het volgende:
[..]
Gezien je gewicht geen whr-500 / 550 / RS 20 wielen van Shimano nemen
Die wielen die ik noemde zijn nogal slap. Als je een beetje kracht zet rij je die direct tegen de remblokjes en gezien je gewicht heb je bij deze wielen de kans dat er spaken breken.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Maar wat wel bijvoorbeeld? En waarom niet eigenlijk...zijn er ongelukken bekend oid?![]()
die weegt ook 103 kg?quote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn vriendin rijdt ook WH500 wieltjes van Smiano, en ze zijn best oké hoor.
Ik weeg ongeveer 96 kg en ik rij er ook op.. Wil later wel een betere set gaan halen en deze als reserve/tacx wielen gebruiken, maar tot nu toe vind ik het eigenlijk wel prima fietsenquote:Op zondag 5 juni 2011 18:25 schreef kaasplankje het volgende:
Mijn vriendin rijdt ook WH500 wieltjes van Smiano, en ze zijn best oké hoor.
Dat ben ik. En mijn gewicht staat niet ter discussie hier. Maar: ik weeg goddank géén 103 kiloquote:
good for youquote:Op zondag 5 juni 2011 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dat ben ik. En mijn gewicht staat niet ter discussie hier. Maar: ik weeg goddank géén 103 kilo
Framemaat?quote:Op zondag 5 juni 2011 21:16 schreef cafca het volgende:
Oh, en mocht iemand nog interesse hebben in een klassieke Koga Gran Winner uit ca. 1990, hij staat te koop
60cmquote:Op zondag 5 juni 2011 21:33 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Framemaat?
Mooi fietsje trouwens, wat heeft dat nou gekost?:)
Zoals Narcotical zegt zullen de WH-R500's hun werk doen en zolang je er niet heel erg ruig mee gaat rijden zal het allemaal wel meevallen.quote:Op zondag 5 juni 2011 18:06 schreef PLAE@ het volgende:
Heb me wat verder ingelezen. Denk dat ik nu ga kijken bij dealers. Zoals ik het nu bekijk wil ik gaan voor een Bulls Harrier of een Trek 1.2. Het liefste met een volledige 105 set erop. Ik ben 1.87 en 103kg. Moet ik dan nog opletten met de wielen...of?
Eigenlijk hoop ik nog wel een mooi 2e hands exemplaar tegen te komen ergens. Dan kan het een stuk goedkoper allemaal...als ik daar 1.5 seizoen echt plezier aan beleef kan ik altijd nog investeren...toch. Straks zit ik na 15 ritten met een dure fiets die ik niet gebruik![]()
Dilemma's.
Ik heb de Ronde van Vlaanderen gereden met m'n R7's. Op de kasseien was ik eerlijk waar bang voor schade aan m'n wielen, maar ze hebben geen krimp gegeven en kwamen er net zo recht uit als dat ik begon aan de rit. En dat terwijl de linker poot van m'n rem wel los trildequote:Op maandag 6 juni 2011 09:58 schreef marcodej het volgende:
Ik ben niet al te zwaar en heb regelmatig slagjes en slagen in die WHR-500's weten te krijgen.
Ik rij nu met die Fulcrum's 7 en die zijn echt superdegelijk, na een dik jaar nog geen slag en ik ga er niet supervoorzichtig mee om, pak regelmatig kuiltjes mee.
Je kan de naaf wat dikker smeren, dan wordt het zachter. De smering die er nu in zit is gewoon heel erg dun waardoor je het zo extreem hoort, de standaard Shimano naven zijn waanzinnig stil, ratelen ook wel maar echt héél zacht.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef Narcotical het volgende:
Da rateltje is denk ik de reden waarom ik geen fulcrum wielen ga kopen wanneer ik m'n huidige setje ga upgraden.. No offence verder, maar mij lijkt het heel irritant..
Dat had ik ook met m'n Mavic CXP22's. Als ik dan met 50 een bocht in ging (van de Brienenoord af) hoorde ik ze zachtjes aanlopen op m'n blokjes. Nu met die R7's heb ik dat niet meer, en kan ik met 65 de bocht in en staan m'n remmen nog heerlijk strak afgesteld ookquote:Op maandag 6 juni 2011 10:47 schreef Tommeke het volgende:
Die shimano 500's lopen bij mij al snel tegen de blokken aan terwijl ik echt niet uitzonderlijk sterk ben. Ik heb een keer afgedaald op een fiets met zulke wielen, doe ik niet meer
dat zal wel met de spaakspanning te maken hebben, die velgen zijn best goed hoor.quote:Op maandag 6 juni 2011 11:08 schreef Freddeh het volgende:
Dat had ik ook met m'n Mavic CXP22's. Als ik dan met 50 een bocht in ging (van de Brienenoord af) hoorde ik ze zachtjes aanlopen op m'n blokjes. Nu met die R7's heb ik dat niet meer, en kan ik met 65 de bocht in en staan m'n remmen nog heerlijk strak afgesteld ook
Valt best mee. En je hebt geen bel meer nodig.quote:Op maandag 6 juni 2011 10:10 schreef Narcotical het volgende:
Da rateltje is denk ik de reden waarom ik geen fulcrum wielen ga kopen wanneer ik m'n huidige setje ga upgraden.. No offence verder, maar mij lijkt het heel irritant..
Dat rateltje inderdaadquote:Op maandag 6 juni 2011 09:52 schreef Freddeh het volgende:
[..] Wielen zijn stijf, niet te duur en dat rateltje in die achternaaf he...
Nee, ik denk echt dat ik me daar aan zou gaan ergeren.. Mijn wielen moeten een "zoefend" geluid maken, anders voel ik me niet veilig..quote:Op maandag 6 juni 2011 20:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Valt best mee. En je hebt geen bel meer nodig.
Prima fietsje. Ik begrijp alleen niet waarom die verkoper dat stuur zo debiel heeft staanquote:Op maandag 6 juni 2011 21:19 schreef chefre het volgende:
zie deze link naar MPBen al een tijdje op zoek naar een fiets, dit is mijn maat en de prijsklasse waar ik in zoek.
Ik ben een beginner, gewoon voor een aantal uurtjes per week. Is deze Gazelle V3 iets leuks om mee te beginnen?
Dan moet je doortrappen.quote:Op maandag 6 juni 2011 21:03 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Nee, ik denk echt dat ik me daar aan zou gaan ergeren.. Mijn wielen moeten een "zoefend" geluid maken, anders voel ik me niet veilig..
Wat is het probleem met de 7-speed en 8-speed? Je kunt nieuwe wielen gewoon in een oud stalen frame zetten. De oudste frames hebben een achtervork van 126mm breed, tegenwoordig is 130mm standaard. Die 4mm extra verdraagt een stalen frame met gemak. Ik heb een 6-speed frame omgebouwd naar 9-speed. Geen enkel probleem.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:16 schreef cafca het volgende:
@ultra_ivo: ik heb er nog even serieus over gedacht om op jouw adrvies mijn oude fiets te upgraden, maar dat werd erg lastig, aangezien dat frame is gebouwd op een 7-speed cassette, terwijl alle schakelsets die je nu kunt kopen minimaal 8-speed zijn. En ja, ik weet ook dat deze fiets misschien een "stapje terug" is in vergelijking met de Gran Winner toen die nieuw was, maar voor mijn gebruik is deze goed zat, lijkt me. Ik ben er zelf in ieder geval erg blij mee
Oh, en mocht iemand nog interesse hebben in een klassieke Koga Gran Winner uit ca. 1990, hij staat te koop
Dat ziet er nog knap gaaf uit voor 150 euro's. Zoiets zou ik er voor het pekel seizoen ook wel bij willen hebben.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 10:56 schreef kaasplankje het volgende:
Nieuwe regen/winterfiets, nog zonder spatbordjes. Ik heb er 150.- Euro voor betaald.
Ja, ik zat zelf eigenlijk te denken aan minimaal 100quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:08 schreef Yankee het volgende:
Uiteindelijk wat de gek er voor wil geven. 120 / 150 euro zou wel moeten lukken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |