De dame die mij bezocht heeft een vakantiefoto als profielfoto, draagt een zonnebril en het nummer eindigt met 29. Dat ben jij dus niet? Wie is het dan wel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik dat ben iig, want volgens mij heb ik uitgeschakeld dat andere mensen kunnen zien dat ik hun profiel bezocht heb. Staat er ook een 84 achter mijn username daar?.
Nee, dat ben ik nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De dame die mij bezocht heeft een vakantiefoto als profielfoto, draagt een zonnebril en het nummer eindigt met 29. Dat ben jij dus niet? Wie is het dan wel?
No way!quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Natalie78 het volgende:
*knip*
Leuke is dat ik nu gelijk kan zien wie jullie zijn op RP. Nadeel is dat usernames niet overeenkomen en het dus gokken is.![]()
*knip*
Gelijk?quote:
Dat was ik denk ik!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:44 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
De dame die mij bezocht heeft een vakantiefoto als profielfoto, draagt een zonnebril en het nummer eindigt met 29. Dat ben jij dus niet? Wie is het dan wel?
Ik ben een beetje afwezig vandaagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:48 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Gelijk?
Populairst is denk ik inderdaad OkCupid. Lexa doet het niet zo goed. Relatieplanet is oke maar eerder omdat je daar het meeste keus hebt. Paiq vind ik wel aardig.
quote:
Aha ok.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
No way!
Ik geloof dat OKCupid het populairst is. Een aantal staan ook ingeschreven bij RP, maar niet alle inschrijvingen worden verlengd.
Haha, daar gaat m'n anonimiteitquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:50 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oke, mystery solved!Nice foto hoor! Zeg ik als vrouw.
Nah.. Kvind Lexa echt een slechte sitequote:
Nieuwe foto plaatsen doet wonderen. Vandaag 3 berichtjes gehad.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:58 schreef Karina het volgende:
Morgen misschien nog een poging wagen op OKC en al die vragen en profieldingen invullen, maar ik heb wel het idee dat die site voor jongere mensen is, klopt dat?
Voor de rest is het hier ijzig stil, totaal geen berichtjes meer. Ik ben ver naar beneden gezakt denk ik.
Nee hoor, maar er zit wel veel apart volk. Gothics enzoquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:58 schreef Karina het volgende:
Morgen misschien nog een poging wagen op OKC en al die vragen en profieldingen invullen, maar ik heb wel het idee dat die site voor jongere mensen is, klopt dat?
Voor de rest is het hier ijzig stil, totaal geen berichtjes meer. Ik ben ver naar beneden gezakt denk ik.
*checkt fobo*quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:00 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Is dit serieus?Dat eh...dat ben ik.
Vreselijk, echt helemaal niks!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nah.. Kvind Lexa echt een slechte siteVandaag nog weer ingelogged.. Maar vond 't niks.
Grappig! Dan ben ik wel benieuwd naar jouw RP profiel, want grote kans dat ik jou ook steeds voorbij zie komen in mijn matches dan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Je stond in mijn matches
Sterker, als ik betalend lid was had ik misschien wel een berichtje gestuurd
Ben nu OKCupid aan het invullen...man man man wat een vragen! Je blijft bezig!
Mij kan je niet zien, ik heb geen profiel op rp. Leende die van iemand anders effe maar die wil ook met je daten.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:36 schreef Natalie78 het volgende:
Nou, op de laatste date die ik had ging het regelmatig over technische dingen, hij deed namelijk hetzelfde als ik! Talk dirty baby...![]()
Maar bedankt hoor. Ik moet ervan. Leuke is dat ik nu gelijk kan zien wie jullie zijn op RP. Nadeel is dat usernames niet overeenkomen en het dus gokken is.
Toevallig trouwens, ik heb net vandaag iets met het fotoboek gedaan voor het eerst! Kwam het zo?
Volgens mij zijn de vragen bij OKCupid letterlijk eindeloos!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Je bent het echt
Je stond in mijn matches
daten?![]()
Ik quotte je terwijl je je post aanpaste. Doe maar even via RP kanaal zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Je bent het echt
Je stond in mijn matches
daten?![]()
Morgen maar invullen dan, heb ik wat te doen want het wordt toch rotweer zag ik. En andere foto's heb ik nietquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar er zit wel veel apart volk. Gothics enzo.
Maar misschien heb jij meer geluk als heterovrouw!.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:03 schreef Knipoogje het volgende:
daten?![]()
Je moet niet te wanhopig overkomen natuurlijkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Wat let je om haar nu een pm te sturen?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |