abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86211238
Als hiker zit ik ook wel eens om 7.00 in de trein hoor :P
pi_86238242
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:21 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Omg, ga dan ook hiken. :P

Krijg je trouwens nog wel eens fooi als chauffeur?
Jup, regelmatig een tientje. Dronken mensen die je ophaalt vrijwel altijd. Woon-werkverkeer nooit.
pi_86239515
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef Borkydude het volgende:

[..]

Oh mijn god ben je die gast nou serieus aan het uitleggen hoe je een auto start? Net toen ik dacht dat het niet verder kon, zijn hikers toch nog een beetje in mijn achting gedaald..
Is slechts een tip hoor ...
Als je het over het hoofd ziet en zo voor de deur van het leasebedrijf een van hun auto's door het hek ramt ben je verder van huis ..
pi_86240895
quote:
Op donderdag 9 september 2010 13:33 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Is slechts een tip hoor ...
Als je het over het hoofd ziet en zo voor de deur van het leasebedrijf een van hun auto's door het hek ramt ben je verder van huis ..
Als je dat over het hoofd ziet hoor je in mijn optiek je roze papiertje niet te hebben.
pi_86245437
Borky donder nou eens op met je getroll...

Ja je bent privéchauffeur, en ja je bent beter dan wij hikers, en ja je bent de beste... Dat weten we nu wel. :)

Sukkel.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_86246373
Pff morgen is de eerste dag dat ik echt 100% beschikbaar ben, maar ben nog niet gebeld. ;( Ik hoop dat ze zo nog even bellen en ik morgen alsnog mijn eerste ritje ooit kan doen...
pi_86248595
Probeer zelf anders te bellen, dat zeggen ze er altijd bij als je voor het eerst beschikbaar bent :Y
Hoewel ik dat zelf nooit gedaan en voor m'n eerste 100%-beschikbaardag meteen door EW gebeld werd.
pi_86250138
Niet zo heel lang geleden heb ik ook een auto gestart terwijl hij nog in de versnelling stond. Per ongeluk toen ik wilde checken of de benzinemeter verder opliep als de motor draaide. Boeiend. Heb erom kunnen lachen met de berijder. Dat gezeik van die ene gast hier op het forum pff..

Ik zit nog te twijfelen of ik hier in Edinburgh een auto ga huren.. Je raakt er best snel aan gewend dat iedereen links rijdt. Alleen in de stad zelf lijkt het me vrij lastig.
pi_86250989
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:38 schreef Irritatie100 het volgende:
Probeer zelf anders te bellen, dat zeggen ze er altijd bij als je voor het eerst beschikbaar bent :Y
Hoewel ik dat zelf nooit gedaan en voor m'n eerste 100%-beschikbaardag meteen door EW gebeld werd.
Inderdaad volgens mij noteren ze het als je zelf om werk belt en wordt je als eerste gebeld als er nog iets binnen komt.
Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
pi_86251024
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:26 schreef Mallet het volgende:
Niet zo heel lang geleden heb ik ook een auto gestart terwijl hij nog in de versnelling stond. Per ongeluk toen ik wilde checken of de benzinemeter verder opliep als de motor draaide. Boeiend. Heb erom kunnen lachen met de berijder.
Ik start de auto standaart al-tijd met de voet op de rem, heb je dat nooit.
pi_86252354
quote:
Op donderdag 9 september 2010 18:53 schreef Haque het volgende:

[..]

Ik start de auto standaart al-tijd met de voet op de rem, heb je dat nooit.
Ik trap ook altijd het ontkoppelingspedaal in. Je weet maar nooit. :{w
Op vrijdag 15 januari 2010 17:14 schreef Runselpink het volgende:
TS verdient een standbeeld.
pi_86263182
hihi
pi_86286455
Maandag heb ik een ritje waarvan RDW en Autoweek allebei niet weten welk type het is. Ik ben benieuwd dus. :')
pi_86286649
Ben niet gebeld voor maandag....damn, dat ze maar eens wat minder hikers aannemen daar :P.
pi_86288454
Vandaag mijn eerste ritten gehad. Van Wierden naar Apeldoorn, terug naar Wierden om naar Almere af te reizen. Half 8 in de trein gestapt, en om 17:50 weer op't station in Apd. Treinen vanmiddag was weer drama, seinstoring in Amsterdam, dus het hele spoorboekje wordt op z'n kop gezet. Vandaag 5 mede-easywayers gezien in Apeldoorn. Altijd leuk om te zien hoe de kledingregels worden genegeerd :')

quote:
Op vrijdag 10 september 2010 18:29 schreef enpe het volgende:
Ben niet gebeld voor maandag....damn, dat ze maar eens wat minder hikers aannemen daar :P.
Maandag 3 ritten, Apeldoorn>Lichtenvoorde, Doetinchem>Apeldoorn, Apeldoorn>Groningen. O-) Wel kleine autootjes, maar ach.
pi_86291135
Had vandaag een VW Touran automaat 8-) van Sassenheim > Amsterdam
Maandag weer 2 ritjes :)
pi_86291344
Hebben jullie geen school ofzo :P
pi_86293388
Heb 9 uur college per week ;)
Dinsdag en vrijdag helemaal vrij en maandag pas van 6-8, dus kan ik overdag werken :)
pi_86299221
Ik heb fakking op maandag van 11-13 en van 17-19 college... :s Eens zien of ze nodig zijn. Anders maandag werkdag.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_86303917
Ik werk ook sinds deze zomer bij Easyway, met afstand de chillste bijbaan die ik heb gehad. Vooral ook fijn dat je geen baas hebt en er dus niemand continu over je schouder meekijkt. Ik wordt trouwens echt altijd gebeld als ik aangeef dat ik kan, nog nooit meegemaakt dat het niet zo was en toch al 30 ritten ofzo gehad.
pi_86337621
quote:
Op vrijdag 10 september 2010 19:19 schreef Jorian29 het volgende:
Maandag 3 ritten, Apeldoorn>Lichtenvoorde, Doetinchem>Apeldoorn, Apeldoorn>Groningen. O-) Wel kleine autootjes, maar ach.
Hoe laat moet je in Apeldoorn zijn?
pi_86338994
quote:
Op zondag 12 september 2010 11:48 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Hoe laat moet je in Apeldoorn zijn?
Half 9 bij ING Car lease aan de gladsaxe. Moet jij daar ook zijn morgen?
pi_86341402
Jep, maar ik ben er kwart over 10 / half 11 pas. :P
pi_86342665
Vraagje trouwens, morgenochtend heb ik best een strak tijdsschema, ik moet om half 9 de auto ophalen bij ing car lease apeld. Kan ik ook een kwartier eerder komen om om half 9 weg te rijden? dat kwartier heb ik hard nodig namelijk
pi_86342863
ik zou dan gewoon om 8uur daar zijn als je de tijd nodig hebt. Zal hun een worst zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')