Sinds vorige week weer aan het werk en met 'n 40 urige werkweek blijft er dan niet veel tijd over om bij te lezen en te reageren en en en... Nu heb ik eindelijk 'n momentje gevonden.
Ik zag kindjes die niet goed slapen voorbij komen... Leia dacht ik. Orea, ik hoop dat je het een beetje vol kunt houden. Zeker nu je man aan het werk is, het is toch vermoeiend zo'n ukkie dat snachts niet slaapt.
Ik zag een tand voor kleine grote Mart!
Simmu wat 'n mooie curve van Ravi! Je hoeft 'm nieteens meer te corrigeren!
Daan die al naar de grote babies gaat verhuizen! Daag Daan, tot over een paar weekjes!
Keshet, ben je hier nog of ben je verhuisd naar de grote babies? Hoe is het met Emma na haar operatie?
/egopost Met Lisa gaat alles goed. Ze gaat nu sinds vorige week 4 keer per week naar het KDV. Eigenlijk zou ze al gelijk 4 hele dagen gaan, maar omdat opa nog vrij is gaat ze nog halve dagen en 's middags is ze dan gezellig bij opa. Het gaat helemaal goed op het KDV en alle juffies zijn verliefd op haar. Ze ligt bijna de hele dag te lachen en ook de juffies hoeven haar zelden een speen te geven omdat ze huilt.
Slapen doet ze alleen niet veel overdag, echt maar zo'n 2 uurtjes, soms 3, maar dat is het echt wel. Gelukkig haalt ze het 's nachts lekker in en slaapt ze van 7uur/half8 tot de andere dag 7uur/half 8 (en nog veel langer als ik haar zou laten liggen, maar ze moet er nu eenmaal uit als mama gaat werken).
Wat wel zielig is.. Lisa is al een paar dagen verkouden. Hoesten en verstopte neus. Arm meiske, maargoed, ondanks dat blijft ze haar flessen goed leegdrinken en blijft ze mega vrolijk. Ik ben echt trots op m'n meisje.
Ik had verwacht dat het onwijs wennen zou zijn, werken en een baby, maar het is echt alsof we nooit anders gedaan hebben.

/egopost.