abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85567833
Dat gezicht van Leia :D Kleine boef! (en herkenbaar je verhaal :'))
(en echt ik vertel je nooit meer wat over t slaappatroon, ja nog een keer extra...hoewel vannacht op zich meeviel, om half 5 ofzo kwam ie, maar die hele nachten doet ie niet meer :') maar goed komt wel weer :))
Floris en Nathan volgen elkaar geloof ik (dat waren hier ongeveer ook de tijden :)) en de nacht ervoor was ook al hetzelfde.
pi_85568444
:D arme jullie... Maar half 5 is ook mooi! Hier blijft het max 3 uur slaap achter elkaar ;) gisteren kwam ze om 22.15 voor de late voeding, uurtje vroeger dan normaal en werd ze om 1.15 wakker :') om niet meer te gaan slapen!

Uiteindelijk heb ik haar naast me neer gelegd (manlief een paar keer extra laten weten dat ze er lag en hij is inderdaad niet op haar gaan liggen :P was ie bang voor!) en mevrouw lag bijna direct in coma :') zelf dus ook nog wel wat kunnen dutten..

Ik ga vanavond de puckababy maar weer eens proberen... ik vind het niet erg dat ze om de 3 uur komt (bedoel ze is 3.5 week!) maar dat ze na het komen 's nachts niet meer wil slapen/ in haar wieg wil is wel erg vervelend.. morgen gaat mijn meneer ook weer werken... (die heeft haar nu vanmorgen na de ochtendvoeding mee naar beneden genomen en mij lekker laten slapen tot 12 O+ had ik echt even nodig!)

En overdag is het allemaal geen probleem, ze ligt nu ook alweer even flink te knorren! Ga eens kijken of het werkt om haar overdag iets vaker wakker te maken/houden...
pi_85568628
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 12:20 schreef Orea het volgende:
Sja, als je een uurtje eerder op bed ligt dan normaal, om 2 uur komt voor een voeding en daarna wakker bent *O* echt wakker! Niet meer slapen, want 's nachts slapen is voor watjes 8-)

En streng door je moeder wordt toegesproken dat je toch echt moet gaan slapen, dan... dan geef je gewoon dit gezicht en alles is vergeven en je ouders krijgen de slappe lach. Mission accomplished.

[ afbeelding ]

Ik heb een vreselijke boef op de wereld gezet!
ghehe dat wordt nog wat :D O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_85568716
Ja het is prima te doen hoor :) ben allang blij dat ie gelijk weer ging slapen (want hij had zijn ogen weer open toen ik m neerlegde) maar toen viel hij dus wel in slaap.
Lijkt me lastiger wat Leia doet! Heeft Floris in het begin ook gehad, maar hij ging ook niet slapen als ie tussen ons in lag...schoot ook niet op dus :') Maar dat heeft ie niet meer. Dat was slopender vond ik. Floris is ook pas 6 weken vind sowieso dat ie t heel goed doet.
Maar vond t wel grappig dat ik jou verteld had over hoe en wat en prompt is ie 's nachts weer wakker :D
pi_85568719
Ze lijkt geloof ik wat dat betreft wel erg op mij, eigenwijs :{w
vond het zo leuk dat jij en je meneer hier waren van de week Progje O+ jullie zijn echt een leuk setje! :Y /offtopic
  zondag 22 augustus 2010 @ 15:06:47 #81
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85571109
Orea als het je lukt Leia wakker te houden is dat het zeker waard! Nathan is overdag altijd wel een uur tot anderhalf achter elkaar wakker, en dat meerdere keren per dag, gevolg is dus dat hij moe genoeg is om 's nachts te slapen.
Floris en Nathan volgen elkaar O+ . Ik stond echt verbaasd vanochtend! Gevolg was wel dat hij om 11 uur weer wilde eten en om 13 uur weer. Ach ja, wat hij 's nachts door te slapen minder binnenkrijgt krijgt hij op deze manier overdag wel!

Even een foto spammen van mn tevreden ventje in de box

pi_85572795
Hij ligt inderdaad lekker tevreden te liggen Pessie :Y

Hoe ik haar wakker ga houden, geen idee nog :') misschien wat extra aanleggen in de avond... net heeft ze wel even haar gepruts van vannacht :P ingehaald, want ze heeft zowaar 2 borsten leeggedronken :o 2 x 20 minuten echt goed drinken (dus niet steeds loslaten of in slaap donderen :P)

En nu ligt ze scheetjes te laten :D O+
pi_85578145
Ik ga even de blije moeder uithangen hier *O*

Mijn (onze ;) ) baby heeft een tandje *O* *O* Vanmiddag was het nog een beetje rood en zojuist was er echt een hoekje door *O*

O+ O+ Maar ook ;( mijn kleine baby wordt groot.
  zondag 22 augustus 2010 @ 19:10:56 #84
292014 appelfan
Pleegmama <3
pi_85578426
Gefeliciteerd Ymme en baby :)
Heeft ie er last van?
pi_85578619
dus toch ymme :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_85578749
Echt last niet volgens mij. Wel flinke luiers vol, die hij zelf niet aangeeft. Die moeten we echt ontdekken met onze neus of handen :D

Wie heeft mijn kleine baby meegenomen. En wat ben ik een emo-muts sinds het ouderschap. :)
pi_85579857
Dus toch een tand, ymme!

Wacht maar tot 'ie gaat kruipen en staan, dan ben je écht je baby kwijt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85580059
wat ligt ie rustig in debox pessie
floris vind het echt niets :')

ymme, mart een tandje, kleine baby's worden groot :)

floris opa en oma waren hier net en hij heeft ze helemaal ingepakt.was naar ze aan het lachen en geluidjes maken O+
wisten jullie al dat ik de allerliefste en -leukste baby ter wereld heb ;)
pi_85580114
Yeah, Mart heeft een tandje! Gefeliciteerd Ymme!

Daan zit, beweegt de hele kamer door, lult de oren van m'n kop, maar nog geen tandje te bekennen. Hij lijkt er wel last van te hebben (over zijn gezicht wrijven, koude bijtring bijna kapot raggen) maar we zien nog niets.

De vakantie is hier weer voorbij. Morgen weer aan het werk en Daan weer naar het KDV. Ze herkennen 'm daar niet meer terug denk ik, zoveel als hij heeft bijgeleerd de afgeloppen 3 weken. Ik ga het wel missen hoor, zo de hele dag Daan om me heen, maar ja, werken is toch ook wel weer lekker dus we gaan het weer fijn combineren.
pi_85581407
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 19:59 schreef Sonnetje85 het volgende:
wat ligt ie rustig in debox pessie
floris vind het echt niets :')

Volgens mij zitten die 2 van ons, ons te pesten :D héél herkenbaar! Leia ligt soms (als ze echt even goedgehumeurd is) 10 minuten in de box maar das wel de max hoor! Ze vind het (nog) helemaal niks :D

Morgen gaat mijn meneer weer aan het werk :'( en ondanks dat ik weet dat het helemaal goed gaat komen met mijn mupke, zie ik er toch een klein beetje tegenop... :@ we zijn zo'n goed team, zo samen! Het zal wel helemaal goedkomen, maar het zal even wennen zijn :)
  zondag 22 augustus 2010 @ 21:06:32 #91
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_85582512
Ýmme dus toch een tand! Gefeliciteerd!

En een Daan die de hele kamer doorkruipt O+

Orea, Nathan vind de box ook gedurende 10 a 15 minuten leuk, dan wil hij ook wel wat anders. Maar ik vind dat al best lang voor een klein kindje. We zijn hem nu ook aan de wipstoel laten wennen *O* . Nathan vind dat soort dingen niet leuk van nature, de eerste keer box vond hij ook stom, langzamerhand heb ik hem een beetje laten wennen, vandaag zat hij 5 minuten lekker in de wipstoel, morgen misschien weer iets langer *O* .
En je red het wel zonder man! Al ben ik blij wanneer manlief thuis komt 's avonds, gewoon om weer samen gezin te zijn (al stopt dat natuurlijk niet wanneer hij op zn werk zit).

En Floris palmt zn opa en oma in ^O^

M'n vader is vandaag alweer thuisgekomen uit het ziekenhuis! Hij voelt zich al veel beter! Echt een opluchting dat alles goed gaat met hem!
pi_85582604
ik heb net animatieteam sonja gespeeld :')
mijn repertoire moet ik nog wat uitbreiden, kom niet veel verder dan in de maneschijn, op een grote paddestoel, zo gaat het damespaard, drakendans en klap s in je handjes, maar mijn zoon vind het leuk haha.
dus ik ook ;)

en 10 min in de box is hier ook de max. en dst is ook omdat ik de mobile aanzet :)
ach af en toe proberen.

en orea komt vast goed!
zelfs mij lukt het met floris, tenminste hij leeft nog en vind mij ook nog leuk :P
pi_85582700
wipstoel vind floris ook niets :') althans niet lang haha
we hebben ook een schommelstoeltje, vind ie alleen even leuk als ie voor de schuifpui zit, kan hij naar buiten kijken :)
eigenlijk is bij mama zitten het leukst O+
pi_85585106
In het bos, in een klein stationnetje, goedenavond speelman, slaap kindje slaap, dodo kindje do, heb je al gehoord van de zeven, altijd is kortjakje ziek... het zijn maar een paar ideetjes Sonnetje ;)

En de tand is er Ymme *O* En misschien binnen een paar dagen nummer 2 :D

Hier doet Thomas vreemd. Hij slaapt al bijna de hele dag. Alhoewel, ik zou liegen, hij heeft al dingen gedaan: melk gedronken, geslapen, geweend om te gaan slapen en een poepluier in elkaar gebokst. Voor de rest eigenlijk niets. Ik vraag me echt af aan wat het kan liggen.
pi_85585330
ik ken van die liedjes alleen op een klein stationnetje, altijd is kortjakje ziek en slaap kindje slaap :)
maar die kunnen er erbij zetten
voorlezen vind ie nog niet leuk trouwens ;)
pi_85585539
In het bos daar staat een huisje, keek eens even door het raam...? Nee, is nochtans fijn met de gebaren erbij :Y

Goedenavond speelman is hier HET liedje voor als we hem in zijn bed leggen: goedenavond speelman, mijn vader laat vragen of je 's avonds spelen kan, voor de kleine poppedeine en de grote bim bam.
pi_85596479
Vanacht om 00u00 Mart huilend wakker.
Schone luier, zetpil nog wat te drinken gegeven. En toen is meneer weer heerlijk gaan slapen tot 8u10.
Hopelijk heeft hij niet al te veel last van de tand. Nu hij aan het doorbreken is.

Hoe heette dat spul ook al weer, wat je er op kunt smeren om het licht te verdoven?
Ga ik dat vanmiddag voor alle zekerheid in huis halen. Hij lijkt nu geen last te hebben.
pi_85596577
Dentinox.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_85596620
Tandjes voor Mart. Grote baby *O*

Ik heb 2 nachten bij mijn ouders geslapen terwijl mijn man weg was. MP sliep naast me in het campingbedje en dat ging allemaal prima. Wel heel vreemd om zo naast haar te slapen (ze slaapt normaal op haar eigen kamer). Paar keer wakker geweest van geluidjes die ze maakte en daar dan vervolgens helemaal van smelten. M'n hormonen zijn los de laatste tijd. Word emo van de meest belachelijke dingen die ik lees of op tv zie _O-
pi_85596667
er is ook een homeopathische versie trouwens, die vond selene fijner dan dentinox. geen idee meer alleen hoe die heet
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')