oh ik dacht in dit topicquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef Poeketje het volgende:
Maar ik bedoel vanavond in Le Zitterdhehehe en mezelf daarbij kan ik niet versieren.. Tasch misschien
whahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb ook een doos vol bij het oud papier gedaan jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:13 schreef Poeketje het volgende:
En nou alles bij t oud papierhihihihi... heb je meteen meer ruimte
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb ook een doos vol bij het oud papier gedaan jaen ik heb best een groot huis stiekem
Wat ga je doen Poeketje?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:18 schreef Poeketje het volgende:
ik moet gaan douchen enzo... moet over ruim een uur weg... hahah tijd vliegt als je t druk hebt.
Laat elkaar vanavond met rustquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:10 schreef Poeketje het volgende:
Maar ik bedoel vanavond in Le Zitterdhehehe en mezelf daarbij kan ik niet versieren.. Tasch misschien
whahahaha
Oe, veel plezier Poeketje.quote:
Wahahahha hoezo... was t too much voor je???quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Laat elkaar vanavond met rust
Gaat ook gebeurenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:53 schreef Zak het volgende:
Kom gewoon weer hier wonen... veel leuker ivm de randstad
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Als ik straks ga solliciteren is de kans groot dat ik wellicht buiten Limburg terecht kom.
Ik weet ook niet of ik daar zo heel gelukkig van ga worden. Ben wel gehecht aan mijn vrienden hier.quote:
Ik heb 2 weken in Haarlem gezeten, wel met 6 Limburgs op de salarisadafdelingquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik daar zo heel gelukkig van ga worden. Ben wel gehecht aan mijn vrienden hier.
Echter als ik bij de topbedrijven binnen mijn branche wil werken dan ga je al snel richting de randstad. Qua mentaliteit pas ik daar toch niet helemaal tussen als Limburger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |