SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:00 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik heb je hele huis al bezichtigd en half uur met je ouders staan beppen![]()
Als ik vanavond niet te moe ben ga ik wel naar disco fever, nu eerst film kijken en daarna koken en douchen![]()
Ik laat wel wat weten Kev en Mieke
Dat weet ik nuquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:40 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoelaat zullen we gaan vanavond ?
Ja tas ik hoorde het al
We zijn gezellig met elkaarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dit een baggertopic geworden zeg
Het heeft niks meer met Limburg te maken. Alleen een stel locals die onder elkaar praten. Kun je net zo goed naar een SC topic gaan...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat weet ik nu
[..]
We zijn gezellig met elkaar
Dit topic is altijd al een slowchat geweest. Alleen ja kennen mensen elkaar prive.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het heeft niks meer met Limburg te maken. Alleen een stel locals die onder elkaar praten. Kun je net zo goed naar een SC topic gaan...
De eerste 7/8 delen niet. Toen ging het over Limburg, zoals de TT aangeeft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dit topic is altijd al een slowchat geweest. Alleen ja kennen mensen elkaar prive.
In het begin was het eerder een limburger meld u topic. Juist nu kennen de mensen elkaar wat beter en is het gezelligerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De eerste 7/8 delen niet. Toen ging het over Limburg, zoals de TT aangeeft.
En ja, dat weet ik omdat ik er toen bij zat.
dan is er een groot evenement waar ik met mijn site een stand heb, dan kunnen kopers van dubbele troep hun spul afhalenquote:
je hebt het niet begrepen he? STA is een verzameling regio gebonden SC topicsquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:45 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het heeft niks meer met Limburg te maken. Alleen een stel locals die onder elkaar praten. Kun je net zo goed naar een SC topic gaan...
Er doet zelfs een verdwaalde fries mee!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat is dit een baggertopic geworden zeg
Nou wat is het gezellig hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
In het begin was het eerder een limburger meld u topic. Juist nu kennen de mensen elkaar wat beter en is het gezelliger
Mja, dat is misschien ook de reden waarom STA zo saai is... SC topics zijn gewoon bagger.. maarja, have fun hierquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je hebt het niet begrepen he? STA is een verzameling regio gebonden SC topicsEn de eerste delen waren idd nog niet in STA
![]()
En Locals? Ik woon zo'n 200 km van het noordelijkste puntje van LImburg, om mar over Maastricht te zwijgen
Ja 80 topics over Limbug lullen zie ik nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Nou wat is het gezellig hier
[..]
Mja, dat is misschien ook de reden waarom STA zo saai is... SC topics zijn gewoon bagger.. maarja, have fun hier
Het had zoveel leuker kunnen zijn
Goh det sose neet zegge.quote:
Ik hoop dat er ook wat lekkere wijven meiden rondlopen hehehequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:42 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat weet ik nu
[..]
We zijn gezellig met elkaar
jij en Tas iig.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:05 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook wat lekkere wijven meiden rondlopen hehehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |