Yup. En die touren zelfs op dit moment en waren dit weekend op Pukkelpop in België.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 03:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Iron Maiden. Bestaan die uberhaupt nog?
wij ook wij ook.. taschhh... PRETTY PLEASE???? (hoe voel je jequote:
tot half vijf vannacht doorgewerkt he?quote:
masturberen?quote:
Nouuuuu ok danquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tot half vijf vannacht doorgewerkt he?
nu ontbijten en daarna weer hard werken, waarschijnlijk wederom tot diep in de nacht![]()
![]()
![]()
Hoe desperate kun je zijn??? ruk jezelf dan ene ......quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef vosss het volgende:
Bijna Alexxxxx, neuken bedoelde ik.
Ik had wel in de gaten dat het meiske in kwestie wat simpel was en dacht bij mezelf ik ben geil, zij een beetje simpel, appeltje eitje kat in het bakkie.
Totdat ik ineens een helder moment had en dacht wtf dit is gewoon een rasechte mongool met wat chromosoomissues zegmaar
Dat had niets met desperate te maken. Dat ben ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:20 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Hoe desperate kun je zijn??? ruk jezelf dan ene ......
Het was pas desperate geweest als hij haar evengoed mee naar huis genomen had.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:20 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Hoe desperate kun je zijn??? ruk jezelf dan ene ......
Truequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het was pas desperate geweest als hij haar evengoed mee naar huis genomen had.
Je werk in huis ben je tot zo laat mee bezig geweest??? tjsa als je je eenmaal ergens instort he hahahahah.... Heb ik ook wel eens last van, maar meestal begint de opruimbui dan ook pas tegen 23u en komt t dan zo uit dat ik dsu tot heeeeeel laat bezig ben.quote:
mja dit kwam donderdagavond... en ben nu al een heel eind,maar dit moet gewoon even af.. ook al weet ik nog niet waar ik alles ga laten als ik laar ben met uitzoeken, heb ZO veelquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:46 schreef Poeketje het volgende:
[..]
Je werk in huis ben je tot zo laat mee bezig geweest??? tjsa als je je eenmaal ergens instort he hahahahah.... Heb ik ook wel eens last van, maar meestal begint de opruimbui dan ook pas tegen 23u en komt t dan zo uit dat ik dsu tot heeeeeel laat bezig ben.
Ik heb je hele huis al bezichtigd en half uur met je ouders staan beppenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:53 schreef the_legend_killer het volgende:
Disco op de markt ook nog
Voor vandaag genoeg werk gedaan. Ze even kijken voor de laatste dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |