Volgende keer als je mij ziet wel wat zeggen hequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef solaire het volgende:
ja maar ik ben stadgenoot van Tassie en TLK
oke dat zal ik zeker doen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:03 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Volgende keer als je mij ziet wel wat zeggen he
Je moet gewoon naar bloem gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dat zal ik zeker doen!
ben tassie ook al tegengekomen alleen legde ik die link pas dagen later
ff wat stevige muziek
Nagellak sjouwen is ook zwaar. kut hobby'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik mis mijn traplift, loop al twee dagen met tijdschritfen te sjouwen
HAD ik. De vorige bewoonster van dit huis had wat aanpassingen ivm haar slechte gezondheid, en die heb ik overgenomenquote:
ik denk dat i in 2 dagen tijd meer dan 700 kilo papier doo mn handen heb gehadquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nagellak sjouwen is ook zwaar. kut hobby's
nog ff dit dan: lief van je...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
HAD ik. De vorige bewoonster van dit huis had wat aanpassingen ivm haar slechte gezondheid, en die heb ik overgenomenMaar de traplift heb ik weggegeven aan iemand die er wel een nodig had, maar die niet van de verzekering vergoed kreeg (die dingen zijn nogal stervensduur nieuw)
Waar is disco feverquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:24 schreef solaire het volgende:
boh fortuna 0-4 maja zeg... ik ga ff huilen en dan naar bed,
TLK morgen ben ik in de stad met disco fever als ik je zie klamp ik je wel ff aan.
toedels allemaal
Iron Maiden. Bestaan die uberhaupt nog?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef solaire het volgende:
[..]
oke dat zal ik zeker doen!
ben tassie ook al tegengekomen alleen legde ik die link pas dagen later
ff wat stevige muziek
Tassie, ik krijg een déjà vu, dit heb je al eens eerder over me gezegd toen je me nog niet in real life ontmoet had.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:12 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik blijf erbij, Ivo is een stil watertje dus ik weet het nog zo net niet dames
Ik zag vandaag 2 witjes bij ons in de tuin om elkaar heen draaien en vrijenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:51 schreef huize het volgende:
Sweet, was al bijna bang dat ik dit jaar geen aparte vlinder meer in de tuin zou zien maar hij is er weer, een kolibri vlinder!Maffe beestjes!
Vandaar ook mijn ´blijf erbij´quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 04:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tassie, ik krijg een déjà vu, dit heb je al eens eerder over me gezegd toen je me nog niet in real life ontmoet had.
![]()
discoooooquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:28 schreef solaire het volgende:
[..]
Disco Fever - Sittard - Markt - aanvang 21:30 vandaag 21.08.10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |