Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokken danquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokksen dan
Of niet, als ie er geen zin meer in heeft, mooi laten vertrekkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast!
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast!
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.
Maar ik vind dit geen schande hoor, je zit met een enorme afstand, kunt door het nederlandse ritme pas ontbijten als ze daar gaan lunchen en dat soort dingen. Dan speel je op kunstgras en zijn er maar 2 supporters.
Verder gaan die gasten tot het uiterste, loop je tegen een domme rode kaart op en als de spitsen dan een paar keer verzuimen te scoren gaat het in je kop zitten.
In Eindhoven drogen ze die russen gewoon af
Hier zijn geen excuses voor, dit is gewoon schandalig en mag gewoon NIET. De nummer laatst in Rusland moet je ook gewoon onder kutomstandigheden verslaan. Wanvertoning inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.
Die trainer zou zelf naar huis moeten lopen met z'n kutwisselquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik trainer was geweest had ik het wel geweten: je lopen maar naar huis.
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Rucebo het volgende:
Schandalige vertoning. Dat Fred ook niet Koef erin gooit, hij speelt dus (weer) niet om te winnen maar alleen om niet te verliezen....
Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer is![]()
![]()
Behoudend teringvoetbal altijd
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Waarom klopt het shirt van Afellay niet in de OP?
Wedstrijd uit geheugen deleted
Nee, bovenin. Rechtsboven. Spiegelshirt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.
Ja fucking De Graafschap, dat na 5 minuten met 10 man stond na een onterechte rode kaartquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepen
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja fucking De Graafschap, dat na 5 minuten met 10 man stond na een onterechte rode kaart
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.
Het begin van het einde toenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...
Boehoequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.
Hij hanteert inderdaad een stijl die vaak risico met zich meebrengt, zoals tegen Sparta thuis. Maar mensen die nu gaan blaten dat Rutten alleen maar wil verdedigen en anti-voetbal speelt herinneren zich Ajax thuis, Feyenoord uit en Groningen uit voor het gemak maar even niet meer. En da's onzin.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...
En toen we Ajax thuis versloegen? En Feyenoord uit met 1-3 de boot in ging? En Groningen met 0-2? Alleen Sparta in je geheugen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Kijk eens naar vorig seizoen, 1-0 tegen Sparta en daarna lekker naar achter gaan hangen in plaats van dat je het afmaakt. Poepon 1-1 in blessuretijd
Met zulk laf spel zou je het deksel veel vaker op de neus moeten krijgen.
Hij doet het zeker niet altijd. Wel wisselt hij zelden gelukkig...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij hanteert inderdaad een stijl die vaak risico met zich meebrengt, zoals tegen Sparta thuis. Maar mensen die nu gaan blaten dat Rutten alleen maar wil verdedigen en anti-voetbal speelt herinneren zich Ajax thuis, Feyenoord uit en Groningen uit voor het gemak maar even niet meer. En da's onzin.
Het is voor PSV op dit moment een heel goede trainer. Dat hij af en toe domme wissels maakt staat buiten kijf, maar dat doet iedere trainer in de Eredivisie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij doet het zeker niet altijd. Wel wisselt hij zelden gelukkig...
Ik wil best wel afreizen naar Siberië, maar als je geen geld ervoor hebt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is voor PSV op dit moment een heel goede trainer. Dat hij af en toe domme wissels maakt staat buiten kijf, maar dat doet iedere trainer in de Eredivisie.
Misschien moeten de PSV supporters eens hand in eigen boezem steken en naast het zeiken op de trainer een kaartje kopen voor volgende week. Dezelfde supporters die het hardst zeiken over de instelling kijken zelf via Eredivisie Live en Streams, daar zou eens wat aan gedaan moeten worden.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Kijk eens naar vorig seizoen, 1-0 tegen Sparta en daarna lekker naar achter gaan hangen in plaats van dat je het afmaakt. Poepon 1-1 in blessuretijd
Met zulk laf spel zou je het deksel veel vaker op de neus moeten krijgen.
D'r staat "volgende week" in Eindhoven. Waar de 2e ring weer gezellig dicht blijft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil best wel afreizen naar Siberië, maar als je geen geld ervoor hebt?
Laat gaan joh. Dat doet 'niets winnen' met een persoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En toen we Ajax thuis versloegen? En Feyenoord uit met 1-3 de boot in ging? En Groningen met 0-2? Alleen Sparta in je geheugen?
Ik kom in ieder gevalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
D'r staat "volgende week" in Eindhoven. Waar de 2e ring weer gezellig dicht blijft.
Ik doelde niet op individuen hier. Maar de figuren die geen euro uitgeven aan een enkele wedstijd per seizoen, maar wel overal op- en aanmerkingen hebben. Hoeven het nog niet eens PSV'ers te zijn.quote:
Dat riepen we vorig seizoen ook toen HSV voor de return op bezoek kwam, en toen lag ie ook na een paar minuten al in het netje. We hebben het hier over de RBC van Rusland. Met de juiste instelling gaan ze van de mat af, al gaan ze letterlijk met 11 man op de lijn liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
SCHANDALIGE vertoning. En de zwakte schakel vandaag was Rutten. Waarom in godsnaam Marcelo erin brengen voor Berg? Je wilt daar toch scoren, dat gaat niet lukken met alleen maar verdedigers. En dan later ook helemaal geen Reis of Koef brengen. Wat een lafheid zeg, omm maar niet te verliezen...
Volgende week gaat het heel lastig worden om de groepsfase nog te bereiken. Die Russen gaan met z'n alleen verdedigen en dan hopen op een countertje.
De mensen die het hardste schreeuwen en kritiek hebben zijn vaak mensen die nooit komen kijken of trollen van andere clubs. Niet te veel van aantrekkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doelde niet op individuen hier. Maar de figuren die geen euro uitgeven aan een enkele wedstijd per seizoen, maar wel overal op- en aanmerkingen hebben. Hoeven het nog niet eens PSV'ers te zijn.
Ik kan daar gewoon écht niet tegen. Als ik met een grote grijns door bijvoorbeeld het Ajax topic loop te scrollen van alle teleurstellingen door de 0-1 van PAOK, maar geen enkele post plaats omdat je gewoon wéét hoe ontzettend kutgevoel zo'n verlies met zich meebrengt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De mensen die het hardste schreeuwen en kritiek hebben zijn vaak mensen die nooit komen kijken of trollen van andere clubs. Niet te veel van aantrekken.
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon écht niet tegen. Als ik met een grote grijns door bijvoorbeeld het Ajax topic loop te scrollen van alle teleurstellingen door de 0-1 van PAOK, maar geen enkele post plaats omdat je gewoon wéét hoe ontzettend kutgevoel zo'n verlies met zich meebrengt.
Als ik dan zelf loopt te balen van een kutuitslag en ik zie dat diezelfde grootste huilbaby's lopen te trollen kan ik ze 1 voor 1 wel schieten. Dat soort users voegen echt totaal níets toe, ongeacht welke club.
Maargoed ik ga de slogans; 'Relax, het is maar Fok!' en 'Boehe, welkom op het internet' maar eens een paar keer doorlezen.
Dit hoort niet te gebeurenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit kan gewoon gebeuren.
We moeten dit gewoon thuis afmaken.
Hoort niet, kan wel.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dit hoort niet te gebeuren
Je speelt tegen De Graafschap van Rusland in Siberië, ik kan me wel voorstellen dat je dan niet 90 minuten lang scherp bent. Jammer van de afgekeurde goal(s) en het onfortuinlijke doelpunt in de laatste minuut, maar volgende week plaats je je gewoon in eigen huis voor de groepsronde. Geen twijfel over mogelijk.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:07 schreef jde_kok het volgende:
De ploeg straalde geen motivatie en een ongeinteresseerde indruk uit.
Dat dus!quote:
Dit hebben ze expres gedaan: ze willen alle seizoenskaarthouders in de terugwedstrijd, waar voor hun geld bieden...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:23 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dat dus!
Erg jammer om te moeten lezen dat ze in de laatste minuut verliezen. In eigen huis maar recht zetten dan
Zou ook nog kunnenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:52 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Dit hebben ze expres gedaan: ze willen alle seizoenskaarthouders in de terugwedstrijd, waar voor hun geld bieden...![]()
Ik ben wel een beetje klaar met deze man, gedraagt zich alsof hij de vedette is terwijl hij in grote wedstrijden niet thuis geeft. En dat is momenteel nog aanvoerder ook.quote:Engelaar: Zo sterk vond ik Sibir niet
PSV-aanvoerder Orlando Engelaar wilde zich niet te druk maken om de onverwachte Europese nederlaag tegen FC Sibir Novosibirsk (0-1). "Ik heb niet het gevoel dat er iets aan de hand is. Zo sterk vond ik Sibir niet”, aldus Engelaar tegenover Omroep Brabant. „We hadden twee of drie kansen om een doelpunt te maken, het is wel handig als je er daar in een Europese wedstrijd een van maakt. Nu krijgen we in de laatste minuut nog een doelpunt tegen, wat volstrekt onnodig is.”
Sinds wanneer ben jij veranderd van een vervelende troll in een user waarmee ik het vaak eens benquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het komt arrogant over, maar het is niets meer dan de waarheid.
Ik ben het er ook wel mee eens. Ik kan het alleen niet hebben dat Engelaar het zegt. Meneer wist niets van de tegenstander, in de 20 uur dat hij niet aan 't werk was was het toch niet teveel gevraagd een keer Novisbirsk in te typen op Google, zijn omgang met de oproep voor Oranje. Het komt zo arrogant over allemaal terwijl hij mijns inziens het recht niet heeft arrogant te lopen doen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het komt arrogant over, maar het is niets meer dan de waarheid.
Snap deze reactie ook niet echt. Totaal geen aanvoerder waardig lijkt me, zeker na zijn bedank naar het Nederlands elftal.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben wel een beetje klaar met deze man, gedraagt zich alsof hij de vedette is terwijl hij in grote wedstrijden niet thuis geeft. En dat is momenteel nog aanvoerder ook.
Klopt, de topper die Engelaar denkt te zijn mag hij eerst wel even op het veld laten zien, ik ben ook niet zo'n fan van spreken voordat je presteert. Desondanks is het ook wel randstad bluf want zeg eens eerlijk, wie the fuck is Novosibirsk?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 01:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ben het er ook wel mee eens. Ik kan het alleen niet hebben dat Engelaar het zegt. Meneer wist niets van de tegenstander, in de 20 uur dat hij niet aan 't werk was was het toch niet teveel gevraagd een keer Novisbirsk in te typen op Google, zijn omgang met de oproep voor Oranje. Het komt zo arrogant over allemaal terwijl hij mijns inziens het recht niet heeft arrogant te lopen doen.
quote:Vitesse heeft de eerste aankoop onder de nieuwe eigenaar, Merab Jordania, binnen. Ismaïl Aissati wordt per direct overgenomen van Ajax. De middenvelder kwam onder Marco van Basten naar Ajax toe, maar krijgt onder de huidige coach Martin Jol zeer weinig speeltijd.
De 22-jarige speler had nog een contract tot medio 2012. Of Aissati gehuurd wordt (met optie tot koop) of per direct wordt gekocht, is nog onbekend. De middenvelder kwam in het verleden uit voor PSV en op huurbasis voor FC Twente.
Vitesse-trainer Theo Bos heeft de clubleiding gevraagd de nieuwe spelers pas te presenteren nadat de wedstrijd tegen FC Twente gespeeld is. "Die spelers zijn nog niet speelgerechtigd voor de wedstrijd tegen Twente", aldus Bos. "Het zou alleen maar onnodige onrust veroorzaken in mijn spelersgroep als de namen nu al naar buiten komen."
Als ie nog meer inkopen gaat doen, wordt Vitesse uit een nog grotere kutpot dan dat het altijd al is.quote:
Van PSV Netwerkquote:Opmerkelijk bericht op het Zweedse fotbollskanalen.se, website van het Zweedse TV4. De website meldt dat Pedro Salazar bevestigd zou hebben dat er interesse is voor Ola Toivonen. De afgelopen 24 uur zou PSV daarvan op de hoogte zijn gebracht. 'We zijn op de hoogte van de interesse.
Het is nu niet meer alleen een gerucht van journalisten, maar er is echt interesse. Er heeft echter nog geen club een bod uitgebracht. We weten nog niet of het tot daadwerkelijke onderhandelingen komt en hoeveel ze willen betalen.'
Volgens Salazar heeft PSV nooit overwogen om Toivonen niet op te stellen in het duel tegen Sibir, omdat hij dan minder waard zou zijn op de transfermarkt. 'We hebben daar niet over gesproken omdat het niet ons doel is om hem te verkopen. Maar als er biedingen komen luisteren we daar natuurlijk wel naar.'
Zelf wilde Toivonen tegen fotbollskanalen.se niet ingaan op eventuele interesse. 'Dat is voor mij nu niet belangrijk. Ik concentreer me op mijn spel om te voorkomen dat de geruchten mijn niveau niet beïnvloeden.'
En hier ook :quote:
Ik heb zelf altijd op HH gezeten, maar alleen de 1ste ring gaat voorlopig open. Uhm ja oost is natuurlijk altijd leukquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik zit er over te denken om voor het eerst in mijn leven een PSV wedstrijd te gaan bezoeken, mij leek tegen Siber wel te doen, enigszins rustig enzo (Ik heb het niet zo op drukte, vandaar dat ik er nu pas over nadenk om eens te gaan) Hebben jullie nog tips voor mij qua vakken?
Is wel het goedkoopste ook ja, maar ik heb weinig zin om ineens in een of ander extreem vak te zittenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb zelf altijd op HH gezeten, maar alleen de 1ste ring gaat voorlopig open. Uhm ja oost is natuurlijk altijd leuk
Beter pak je gewoon op de Noord of Zuid zijde van het stadion een plaats. Ik zou een kaartje op bijvoorbeeld vak E regelen, dan zit je ook gewoon tussen 'rustige' mensen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is wel het goedkoopste ook ja, maar ik heb weinig zin om ineens in een of ander extreem vak te zittenMaar oost is dat niet begrijp ik?
Welnee, PSV is nog altijd een provinciale familieclub. Da's naar mijn mening niet te vergelijken met bijvoorbeeld clubs als ADO waar je de debielen gericht kunt aanwijzen in een vak.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn er bij PSV überhaupt extreme vakken? Nooit last van gehad
Of FC Den Boschquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Welnee, PSV is nog altijd een provinciale familieclub. Da's naar mijn mening niet te vergelijken met bijvoorbeeld clubs als ADO waar je de debielen gericht kunt aanwijzen in een vak.
Tenminste iemand die heel graag voor PSV wil spelen, hopelijk vertrekt Salcido nog.quote:'Bouma ziet geen heil in Red Bull Salzburg'
Wilfred Bouma heeft na een week bedenktijd besloten om niet op het aanbod van Red Bull Salzburg in te gaan, zo meldt De Telegraaf. De verdediger heeft de Oostenrijkse club afgebeld.
Door het overlijden van zijn zaakwaarnemer Ger Lagendijk kreeg Bouma langer de tijd om zich over zijn toekomst te beraden. De 32-jarige verdediger heeft zijn zinnen gezet op een terugkeer bij PSV, waar hij pas in beeld komt als Carlos Salcido vertrekt.
Bouma trainde de afgelopen weken al met PSV mee om zijn conditie op peil te houden. Bij Aston Villa mocht Bouma deze zomer transfervrij vertrekken.
Wat een baas.. Iemand die echt voor zijn cluppie wil spelen. Salcido voor 2 mil aanbieden (Vitesse) en weg ermee.! Boumaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tenminste iemand die heel graag voor PSV wil spelen, hopelijk vertrekt Salcido nog.
Valt wel mee, je moet alleen niet achter de goal gaan staan op de trap. Ga je op de zeikant staan is het wat rustiger. Maar beter pak je een vak op Zuid of Noord, op de middenlijn ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is wel het goedkoopste ook ja, maar ik heb weinig zin om ineens in een of ander extreem vak te zittenMaar oost is dat niet begrijp ik?
Vandaag ff gehaaldquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 00:05 schreef BruggiKeane het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vet trainingspak eigenlijk
Heb vak J gekozen. Komt vast goed, ze slaan me vast niet neerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:13 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Valt wel mee, je moet alleen niet achter de goal gaan staan op de trap. Ga je op de zeikant staan is het wat rustiger. Maar beter pak je een vak op Zuid of Noord, op de middenlijn ofzo.
Vak J heb ik persoonlijk zeer slechte ervaringen mee, heb er nog geregeld slapeloze nachten van...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Heb vak J gekozen. Komt vast goed, ze slaan me vast niet neer
Ik zou alleen oppassen voor die gekken op JJ, die willen nog wel eens wat naar beneden gooienquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is dicht toch, zolang er niet genoeg kaarten verkocht wordenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:34 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik zou alleen oppassen voor die gekken op JJ, die willen nog wel eens wat naar beneden gooien
Dat gaat me te ver.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 18:28 schreef Buitendam het volgende:
Je kunt ook op AA gaan zitten. Het enige vak in het stadion waar nooit bier wordt geschonken.
Ik Ere Noordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vak J is één van de meest rustige vakken daarquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 17:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vak J heb ik persoonlijk zeer slechte ervaringen mee, heb er nog geregeld slapeloze nachten van...
Welke rij en stoel?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 16:47 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Mooie doelpuntenquote:
Laat het aub zo gebeuren! Die jongen laat nu echt zien dat ie graag terug wil komenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een baas.. Iemand die echt voor zijn cluppie wil spelen. Salcido voor 2 mil aanbieden (Vitesse) en weg ermee.! Bouma![]()
quote:
Ja Vite$$e wil vast wel..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Tenminste iemand die heel graag voor PSV wil spelen, hopelijk vertrekt Salcido nog.
Laat Salcido ajb oprotten! Boumaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 10:40 schreef Rucebo het volgende:
[..]
oooh dan zit ik een eindje van je vandaan. Ik rij 16 stoel 20quote:
Tja Ola zei op die verhalen 'geen commentaar'quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Liverpool zit vanmiddag weer op de tribune voor Toivonen
Blijkbaar snappen ze het nog niet.... Brands zei toch dat Toivonen niet weg zou gaan?quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Mja, maar blijkbaar zijn de Engelsen wat vasthoudendquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Blijkbaar snappen ze het nog niet.... Brands zei toch dat Toivonen niet weg zou gaan?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Geruchtquote:Roy Hodgson klopt binnenkort mogelijk weer bij PSV aan. Niet voor aanvaller Ola Toivonen maar voor verdediger Carlos Salcido. Liverpool zoekt naar een geschikte linkerverdediger en vindt Paul Konchesky de meest geschikte kandidaat. Indien Fulham geen medewerking wil verlenen, dan komt Salcido in beeld. De Mexicaans international mag voor een bedrag van vier à vijf miljoen euro bij PSV vertrekken.
Inderdaad, en dan Bouma gelijk een contract geven!quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:12 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan Bouma gelijk een contract geven!
Zit die wel bij de wedstrijdselectie? Meestal zitten Amrabat en Koef op de bank als aanvallers..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:02 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoop echt dat Reis mag invallen.
Ik denk niet dat ze bij psv kunnen concureren op geld en 'm behouden. Met dat ding dat je bij positie verbetering een contract kan verscheuren ... tsja. Ik zie die uitspraken meer als je positie in onderhandelingen sterker te maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 14:04 schreef Tallie1982 het volgende:
Blijkbaar snappen ze het nog niet.... Brands zei toch dat Toivonen niet weg zou gaan?
Tegen Sibir wel.. Maar ik denk dat hij toen op de bank zat omdat, Ibi en Dzudszak er niet bij wasquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:15 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zit die wel bij de wedstrijdselectie? Meestal zitten Amrabat en Koef op de bank als aanvallers..
Ik hoop inderdaad ook dat ie nog een jaartje blijft plakken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze bij psv kunnen concureren op geld en 'm behouden. Met dat ding dat je bij positie verbetering een contract kan verscheuren ... tsja. Ik zie die uitspraken meer als je positie in onderhandelingen sterker te maken.
Je kan alleen maar hopen dat Toi z'n carriere wat anders uitstipelt en Liverpool nu nog niet in dat traject vind passen.
Denk het ook. Al hoop ik ook dat Reis weer snel aan spelen toekomt want dat is voor volgend seizoen toch onze nummer 1 spits waarschijnlijk, na het vertrek van Berg. En Koef wordt ook steeds ouder dus Reis zal zijn kansen nog wel krijgen dit seizoen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tegen Sibir wel.. Maar ik denk dat hij toen op de bank zat omdat, Ibi en Dzudszak er niet bij was
Dat bieden ze toch nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:24 schreef Doublepain het volgende:
Voor 20 mil mag hij wel gaan hoor..
Je weet het maar nooitquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat bieden ze toch niet![]()
Waarschijnlijk komen ze met een bod van rond de 10 mil, en daar moet je hem echt nooit voor laten gaan. Laat ze Salcido maar kopen, 2 mil is voor hem al meer dan voldoende
Met 20 mil kan je Afellay wel een beter salaris geven... Zo niet, is Mertens een goeie vervanger en volgend jaar(Als Berg weggaat) is van Wolfswinkel een goede vervanger.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:29 schreef tompsv18 het volgende:
Wie zullen we dan als vervanger halen
20 mil voor Toivonen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met 20 mil kan je Afellay wel een beter salaris geven... Zo niet, is Mertens een goeie vervanger en volgend jaar(Als Berg weggaat) is van Wolfswinkel een goede vervanger.
Ik mis Marceloquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:32 schreef Sj0rSz het volgende:
Opstelling PSV: Isaksson, Manolev, Maza, Vukovic, Pieters, Hutchinson, Toivonen, Engelaar, Lens, Berg en Dzsudzsak
"Rutten wil hem voorzichtig brengen"quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:33 schreef tompsv18 het volgende:
Jammer dat Ibi weer niet in de basis start, begint er nu wel heel erg op te lijken dat hij inderdaad gaat vertrekken..
Mwah, daar geloof ik niet echt in. Alle spelers die op het WK hebben gespeeld spelen al weken hun wedstrijdjes mee. En hij heeft ook de hele week apart getraint in Eindhoven, dus dan zal die nu wel een keer 100% fit moeten zijn..quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Rutten wil hem voorzichtig brengen"
Tussen 10 en 20 miljoen zit een enorm gat natuurlijk.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV hem niet voor 10 miljoen laat gaan of wel?
Het zijn ook niet mijn woordenquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mwah, daar geloof ik niet echt in. Alle spelers die op het WK hebben gespeeld spelen al weken hun wedstrijdjes mee. En hij heeft ook de hele week apart getraint in Eindhoven, dus dan zal die nu wel een keer 100% fit moeten zijn..
Kan die wel spelen maar hij kan ook rechtsbuiten spelen. Op die positie is hij vorig seizoen een paar keer goed ingevallen.quote:
Weet ikquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het zijn ook niet mijn woorden
Die goal van hem aan de linkerkant was best mooiquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kan die wel spelen maar hij kan ook rechtsbuiten spelen. Op die positie is hij vorig seizoen een paar keer goed ingevallen.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus Fred wanneer ga je Afellay nu eens in de basis zetten. Met kerst?
Als hij weer 90 minuten volle bak kan gaan? Want dat kan hij blijkbaar nog niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:57 schreef Tallie1982 het volgende:
Jezus Fred wanneer ga je Afellay nu eens in de basis zetten. Met kerst?
Eerste helft heb ik totaal geen commentaar op Isaakquote:
Ik vond hem bij die corner zojuist erg sterk uitkomen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm commentaar op Andreas mag je nu wel hebben
Waarschijnlijk wel, ze proberen Voskamp van Sparta ook te kopen alleen die vragen 50mil.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:41 schreef Sj0rSz het volgende:
Gaat Liverpool nu ook naar Berg kijken? Hij heeft al twee keer gescoord in één wedstrijd.
Ging meer over de goal van AZquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:48 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Ik vond hem bij die corner zojuist erg sterk uitkomen!
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, en wat mij betreft staan ze daar tot het einde van het seizoen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Erg blij om. Vond het af en toe maar een zenuwachtige wedstrijd. Dat was mijns inziens niet nodig, want AZ was niet bijster scherp....quote:
Had je ander commentaar verwacht dan van de NOS?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:20 schreef tompsv18 het volgende:
Mooi, weer 3 punten erbij. Het was niet altijd even goed maar als je dan wint doe je het gewoon goed. Wel wordt Manolev met de wedstrijd minder lijkt het. Voorzetten die niet aankomen, vaak veel simpele ballen die niet goed aankomen en ook verdedigend liet hij vandaag een paar steekjes vallen want die Ijslander werd toch redelijk vaak gevaarlijk.
Ik vind die man echt geniaal.. Maar hij heeft wel gelijk. Manolev speelt echt slecht, veel balverlies en die voorzetten van hem zijn echt slecht.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:23 schreef tompsv18 het volgende:
Dat was in het begin wel leuk maar nu iedere uitzending over Manolev beginnen wordt toch wel een beetje eentonig van RVG, dat haalt het leuke eraf.
Waar ben jij geweest? Was na Manolev de slechtste man van PSVquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:53 schreef Bos81 het volgende:
Engelaar stak met kop en schouders boven de rest uit. Wat een wedstrijd speelde die
Vergeet niet dat hij aan de ramadan doet en dus niet vol kan gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als hij weer 90 minuten volle bak kan gaan? Want dat kan hij blijkbaar nog niet.
Ook dat moet je er idd nog bijtellen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij aan de ramadan doet en dus niet vol kan gaan.
Waarom heb ik het idee dat hij toch nog vertrekt?quote:EINDHOVEN - Ola Toivonen wilde na afloop van PSV - AZ niet reageren op de interesse van Liverpool. De spits van PSV werd naast de Nederlandse media ook ondervraagd door uit Zweden overgekomen journalisten.
Als het onderwerp Liverpool werd aangesneden wenste Toivonen niet verder te praten. "No comment", klonkt het. Trainer Fred Rutten zei op de persconferentie dat hij er vanuit gaat dat Toivonen bij PSV blijft. Over eventuele onderhandelingen tussen de club en Liverpool werd niets gezegd.
Toivonen speelde tegen AZ, ondanks het feit dat hij voor het eerst dit seizoen niet scoorde, een prima wedstrijd. Hij speelde landgenoot Marcus Berg mooi vrij bij de eerste goal. "Het voelt goed om met hem te spelen", zei Toivonen daarover. "We kennen elkaar goed." Ook bij de Zweedse nationale ploeg vormen de twee PSV'ers een koppel.
Liverpool stuurde zondag hoofdscout Kenny Dalglish naar het Phillips Stadion. De Engelsen zijn op zoek naar een aanvalspartner van Fernando Torres. Ook met een vertrek van Dirk Kuyt lijkt rekening gehouden te worden.
Dat idee heb ik ookquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:09 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat hij toch nog vertrekt?
PI lezen, Ik was zwaar sarcastisch of zoietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:37 schreef Miele84 het volgende:
[..]
Waar ben jij geweest? Was na Manolev de slechtste man van PSV
Hmm .... eigenlijk niet nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je ander commentaar verwacht dan van de NOS?
Waar ergens terug te kijken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:48 schreef Roflpantoffel het volgende:
Leuke om te zien tussen Berg en Toivonen.Beide spelers worden geïnterviewd inclusief beelden e.d.
Gelukkig zijn de commentatoren beter bij Eredivisie Live. De gene die erg vaak PSV doet, vind ik uitstekend.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Had je ander commentaar verwacht dan van de NOS?
Zie nergens dat interview van Berg en Toivoinen hoor?quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
http://www.eredivisie.nl/video/eredivisie/wedstrijden/interviews
O dan hebben ze het niet toegevoegd, vanmiddag was er wel een interview met die 2 op EL..quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zie nergens dat interview van Berg en Toivoinen hoor?
Nou dan hoop ik dat ie nog wel komtquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O dan hebben ze het niet toegevoegd, vanmiddag was er wel een interview met die 2 op EL..
Thnx, leuk interviewquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:36 schreef Doublepain het volgende:
http://www.eredivisie.nl/video/autoplay/28768
Het zag er best grappig uit.quote:PSV hoeft Francisco Rodriguez in Europees verband vermoedelijk enkel in de return tegen Sibir Novosibirsk te missen. De UEFA wil de verdediger voor één wedstrijd schorsen, zo weet Omroep Brabant. Woensdag wordt de definitieve straf bepaald.
Rodriguez kreeg vorige week in de uitwedstrijd bij Novosibirsk een rode kaart, nadat hij zich had laten provoceren en een tegenstander naar de grond werkte. “Ik heb me als een gek gedragen”, zei ‘Maza’ zelf al. “Shevchenko zei slechte dingen tegen mij, maar mijn reactie was nog veel slechter.”
Als Rodriguez inderdaad één wedstrijd geschorst wordt mist hij de return tegen Novosibirsk. Die wedstrijd wordt donderdagavond in Eindhoven gespeeld; PSV verloor de uitwedstrijd in Rusland met 1-0. De club heeft nog tot dinsdagmiddag de tijd een verklaring in te dienen bij de UEFA over het voorval.
WAAROM UITSTELLEN?quote:Carlos Salcido verlaat PSV mogelijk deze week nog voor een contract bij een Engelse club. Voetbal International meldt dat de dertigjarige Mexicaan, die dit seizoen nog geen minuut in actie kwam, dicht bij een overgang naar de Premier League is. Om welke club het gaat, is echter nog niet bekend.
Volgens het weekblad heeft PSV de betreffende Engelse club gevraagd uiterlijk vóór aanstaande donderdag uitsluitsel te geven over het al dan niet definitief inlijven van Salcido. Op die dag spelen de Eindhovenaren de return tegen het Russische Sibir Novosibirsk, in de vierde laatste en laatste voorronde van de Europa League. PSV moet een 1-0 nederlaag uit de heenwedstrijd zien goed te maken.
De Engelse club met interesse zou in ieder geval niet Liverpool of Wigan Athletic zijn; die twee verenigingen werden eerder genoemd als belangrijkste kandidaten voor de Mexicaan. Salcido kwam op het WK in Zuid-Afrika negentig minuten in actie tegen Zuid-Afrika, Frankrijk, Uruguay en Argentinië. Hij staat op 121 wedstrijden voor PSV.
Geen gekke start inderdaadquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef jde_kok het volgende:
Goede overwinning vandaag. In jaren toch al niet met zo'n marge van AZ gewonnen. 9 uit 3 en AZ en Heerenveen al gehad. Het kan slechter.
Uitstel?quote:
West Ham of Fulham denk ik.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:48 schreef Tallie1982 het volgende:
En dat er een club is voor Salcido...waarschijnlijk West Ham United..
Dit begrijp ik niet zo; HSV afzeggen en dan wel naar een Italiaanse middenmoter willenquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
Affelay wil donderdag ook niet spelen, want Genoa en Fiorentina willen hem beide hebben.
Die spelen Europees(Geloof ik)quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet zo; HSV afzeggen en dan wel naar een Italiaanse middenmoter willen
Ik zou ze ook allebei verkiezen boven HSV.quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit begrijp ik niet zo; HSV afzeggen en dan wel naar een Italiaanse middenmoter willen
volgens mij nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die spelen Europees(Geloof ik)
qua land wel maar sportief gezien denk ik dat HSV momenteel meer mogelijkheden heeftquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou ze ook allebei verkiezen boven HSV.
---------Petric---Van Nistelrooy--quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
qua land wel maar sportief gezien denk ik dat HSV momenteel meer mogelijkheden heeft
In ieder geval kans maken op, met zowel Genoa als Fiorentina kansloosquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
---------Petric---Van Nistelrooy--
Elia------------Afellay------------??
Afellay![]()
Hier kon je gewoon kampioen mee worden
Met Fiorentina spelen ze voor de CL plek..quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
In ieder geval kans maken op, met zowel Genoa als Fiorentina kansloos
Jammer, hele goede voetballer, ik denk dat hij wel gedacht had dat er een grotere club dan HSV zou komen, als ik hem was bleef ik bij PSV om volgend jaar die stap te maken of zelfs in de winterstopquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met Fiorentina spelen ze voor de CL plek..
Met Genoa spelen ze voor de EL plek..
Met HSV spelen ze voor de titel..
In Italië worden je benen/enkels kapot getrapt!
Ze hebben Gerrard en die Spanjaard toch al?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer, hele goede voetballer, ik denk dat hij wel gedacht had dat er een grotere club dan HSV zou komen, als ik hem was bleef ik bij PSV om volgend jaar die stap te maken of zelfs in de winterstop
Trouwens net Liverpool gezien, die zouden hem goed kunnen gebruiken
Je bedoelt Torres? Afellay is goed genoeg voor de basis bij Liverpoolquote:Op maandag 23 augustus 2010 23:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze hebben Gerrard en die Spanjaard toch al?![]()
Dan zou hij net als Babel op de bank zitten en af en toe invallen..
Nee, niet Torres. Pachecho ofzo..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt Torres? Afellay is goed genoeg voor de basis bij Liverpool, als middenvelder is dat sowieso makkelijker dan als linksbuiten bij een club die zonder vleugelspitsen speelt
OK, dank je, vandaag niet gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, niet Torres. Pachecho ofzo..
Edit:
Pacheco
[ afbeelding ]
Het is een groot talent van Liverpool.. Ik denk dat ze die voorrang geven dan op Afellay.. Op het EK-19 was hij echtquote:
Ik heb hem nog nooit zien spelen, als hij zo goed is is het jammer dat hij er vandaag niet bij was want het was heel pover het spel van Liverpoolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is een groot talent van Liverpool.. Ik denk dat ze die voorrang geven dan op Afellay.. Op het EK-19 was hij echt![]()
Zijn schotquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit zien spelen, als hij zo goed is is het jammer dat hij er vandaag niet bij was want het was heel pover het spel van Liverpool
Bij PSV valt het ook wel mee hoor, Labyad en Ojo zie je af en toe invallen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Volgens mij worden die jonge jongens daar wat voorzichtiger gebracht dan hier.
Goede zaak!!quote:PSV-spits Toivonen niet naar Liverpool
Uitgegeven: 24 augustus 2010 09:07
Laatst gewijzigd: 24 augustus 2010 09:07
AMSTERDAM – Ola Toivonen vertrekt niet naar Liverpool. Zijn huidige werkgever heeft de Engelse topclub definitief laten weten dat PSV zijn aanvaller niet kwijt wil zo vlak voor het sluiten van de transfermarkt.
“De club heeft ons een indicatie gegeven van het bedrag dat zij voor Toivonen overhebben”, vertelt technisch manager Marcel Brands aan De Telegraaf.
“Maar wij hebben laten weten dat wij hem in deze transferwindow niet kwijt willen. Daarop hebben wij netjes een berichtje gekregen dat Liverpool dat respecteert.”
De club van Dirk Kuijt en Ryan Babel was geïnteresseerd geraakt in de Zweedse spits na diens overtuigende optredens in de eerste competitiewedstrijden. Toivonen scoorde tot dusverre vijf keer in drie duels. Liverpool had naar verluidt 14 miljoen euro over voor de aanvaller.
Salcido
Ondertussen heeft zich een Engelse ploeg gemeld voor Carlos Salcido. “Er heeft een club uit de Premier League bij ons geïnformeerd naar Salcido en wij hebben de voorwaarden kenbaar gemaakt”, aldus Brands. Het zou gaan om West Ham United.
PSV wil van de geïnteresseerde club voor donderdag uitsluitsel krijgen. Dan spelen de Eindhovenaren in de laatste voorronde van de Europa League de return tegen het Russische FC Sibir Novosibirsk.
Wanneer Salcido in dat duel in actie komt, mag hij tot de winterstop niet meer voor een ploeg in deze Europese competitie uitkomen. De huidige koploper in de eredivisie moet de 1-0 nederlaag in Eindhoven goedmaken om door te stoten naar de groepsfase.
Het kan altijd beterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:15 schreef appelsientje het volgende:
bron:Nu
[..]
Goede zaak!!
Tiovonnen blijft.. Salcido weg.. kan niet beter
Goh, ik schoot alleen uitquote:
In het beste seizoen uit de historie van PSV.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer was het laatste punt verlies?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:40 schreef magik7777 het volgende:
Affelay doet dus niet mee tegen de russen. Kweet niet of dat verstandig is.
Straks liggen ze EN uit het UEFA toernooi, En raken ze Affelay niet kwijt....
quote:
FREDJE!!! Welkom terug!!!quote:PSV met onbekende Engelse club akkoord over transfersom Salcido
Woensdag, 25 augustus 2010 om 13:08
PSV verwacht nog deze week afscheid te kunnen nemen van Carlos Salcido. De Eindhovenaren maakten eerder bekend dat zij voor donderdag uitsluitsel wilden hebben van een nog onbekende Engelse club en hebben inmiddels met deze vereniging een akkoord bereikt over een transfersom. Dat meldt Omroep Brabant.
Om welke Engelse club het gaat is nog altijd niet bekend, maar gezien het feit dat Salcido donderdagavond niet mee zal spelen tegen Sibir Novosibirsk, lijkt het om Liverpool te gaan. De Engelsen zijn al een tijdje op zoek naar een linksback en mogen Salcido nog inzetten in de Europa League wanneer de Mexicaan geen Europese duels speelt voor PSV.
Andere clubs die zijn genoemd voor Salcido zijn Wigan Athletic en West Ham United, maar directeur voetbalzaken Marcel Brands wilde geen namen noemen: hij zei enkel dat de verdediger nog zelf met de club om tafel zal moeten. Wanneer de Mexicaan vertrekt, haalt PSV de transfervrije Wilfred Bouma als opvolger.
quote:Fred Rutten doet door de personele problemen bij PSV weer een beroep op Jan Kromkamp. De verdediger kreeg deze zomer te horen dat hij mocht uitzien naar een andere club, na vier seizoenen in de selectie van de Eindhovenaren. Rutten’s defensie is echter danig verzwakt, waardoor Kromkamp in de selectie zit voor de Europese clash met Sibir Novosibirsk.
Stanislav Manolev en Funso Ojo zijn volgens Omroep Brabant te geblesseerd om van de partij te zijn tegen de Russen. Francisco Maza Rodríguez is bovendien geschorst, na de rode kaart uit de eerste wedstrijd. PSV probeert donderdagavond een 1-0 nederlaag weg te poetsen die het vorige week leed tegen de staartploeg.
Kromkamp kwam op 20 augustus 2009 voor het laatst in actie namens PSV. Hij werd destijds een kwartier voor het einde naar de kant gehaald in de ontmoeting met Bnei Yehuda Tel Aviv, in de vierde voorronde van de Europa League. In de Eredivisie kwam hij alleen tijdens de eerste twee duels in actie. Sindsdien trainde hij mee met de beloften van de club.
Geruchtquote:Fiorentina heeft de beste papieren om Ibrahim Afellay over te nemen van PSV. De Italianen hebben een bod van elf miljoen euro uitgebracht en PSV heeft dit voorstel geaccepteerd. Afellay heeft besloten om donderdag niet in actie te komen tegen Sibir Novosibirsk, zodat hij aantrekkelijk blijft voor andere Europa League-deelnemers, maar Fiorentina speelt dit seizoen helemaal niet in Europa.
quote:
Btw. 11 miljoen voor Afellay (met een éénjarig contract) is een zeer mooi bedrag.quote:Brands: geen enkele club heeft zich gemeld voor Afellay
25 augustus 2010
Marcel Brands liet tegenover Omroep Brabant weten dat nog geen club zich voor Ibrahim Afellay gemeld heeft. Hij spreekt daarmee de geruchten van de afgelopen dagen tegen. Nadat duidelijk werd dat Afellay niet wil spelen tegen Sibir, ontstonden er opnieuw geruchten in de wandelgangen over mogelijk geïnteresseerde clubs.
Voor PSV is het mooi, maar voor Ibi niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef kavorka het volgende:
[..]
[..]
Btw. 11 miljoen voor Afellay (met een éénjarig contract) is een zeer mooi bedrag.
Eredivisie Live..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt PSV morgen wel uitgezonden trouwens?
Alleen op Eredivisie Live. Maar er zijn nog genoeg kaarten beschikbaar (18.000 verkocht).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wordt PSV morgen wel uitgezonden trouwens?
quote:PSV en Fulham akkoord over Salcido
woensdag 25 augustus 2010
EINDHOVEN - PSV en Fulham hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Carlos Salcido naar de Londense Premier League-club.
Als de Mexicaanse verdediger er ook zelf uitkomt met Fulham, ontvangt PSV circa twee miljoen euro voor hem. In dat geval wil PSV voorts zo snel mogelijk Wilfred Bouma vastleggen.
Jij wilt meer halen uit een voetballer, die de motivatie van een garnaal heeft?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:13 schreef Xaobotnik het volgende:
2 Miljoen is wel erg weinig. Dan heb ik in plaats daarvan liever gewoon een goede linksback ipv een Pieters die vooralsnog tekort komt of een uitgerangeerde Bouma. Jammer, maar vooral weer eens een vorm van slecht beleid, zowel voetbaltechnisch als financieel. Eerder zagen we een dergelijke fout al met de verkoop van Lazovic wat ons het kampioenschap gekost heeft. Er moet meer uit Salcido te halen zijn. Hij heeft/had nog een twee jarig contract.
We hebben tot nu toe alles gewonnen zonder Salcido? Dus ik zie het verschil nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:13 schreef Xaobotnik het volgende:
2 Miljoen is wel erg weinig. Dan heb ik in plaats daarvan liever gewoon een goede linksback ipv een Pieters die vooralsnog tekort komt of een uitgerangeerde Bouma. Jammer, maar vooral weer eens een vorm van slecht beleid, zowel voetbaltechnisch als financieel. Eerder zagen we een dergelijke fout al met de verkoop van Lazovic wat ons het kampioenschap gekost heeft. Er moet meer uit Salcido te halen zijn. Hij heeft/had nog een twee jarig contract.
Tja, als je maar 6 verdedigers onder contract hebt staan en er vallen er een paar weg kom je helaas weer bij hem uit. Hopelijk hebben we hem in de wedstrijd niet nodig want Jantje heeft zijn beste tijd wel gehad.quote:
Volgens mij moet er morgen een 0-1 verlies omgezet worden? En verder was het voetbal in de laatste wedstrijd niet bepaald om over naar huis te schrijven. En ook tegen Heerenveen kwam er druk totdat Engelaar die laatste goal scoorde.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We hebben tot nu toe alles gewonnen zonder Salcido?
Dan denken we anders over Pieters. Ik zie hem te veel duels verliezen. Tegen AZ ook weer. Opkomend is het wel aardig, maar verdedigend is hij zwak. Wanneer we Europa in gaan, of wanneer er tegen een goede tegenstander gespeeld wordt met een aanvallend op de flanken, krijgt hij het gewoon erg moeilijk.quote:Pieters komt zeker niet tekort.. Hij heeft zich goed ontwikkeld, hij wint meer duels.. Hij heeft nog een paar dingen te leren en dan is hij geschikt voor clubs als HSV, Sevilla, Everton etc..
Nog niet, maar gaat niet lang meer durenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:04 schreef kavorka het volgende:
Salcido naar Fulham. Eindelijk is ie weg
Pieters is juist verdedigend vrij goed en aanvallend matig, daar moet hij nog meer uit kunnen halen(ook weinig assists etc., dus kan beter.). Maar vind het gewoon een stabiele verdediger hoor, doet weinig fout en kan idd nog een hoop leren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:22 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij moet er morgen een 0-1 verlies omgezet worden? En verder was het voetbal in de laatste wedstrijd niet bepaald om over naar huis te schrijven. En ook tegen Heerenveen kwam er druk totdat Engelaar die laatste goal scoorde.
[..]
Dan denken we anders over Pieters. Ik zie hem te veel duels verliezen. Tegen AZ ook weer. Opkomend is het wel aardig, maar verdedigend is hij zwak. Wanneer we Europa in gaan, of wanneer er tegen een goede tegenstander gespeeld wordt met een aanvallend op de flanken, krijgt hij het gewoon erg moeilijk.
Pieters is wel een talent. Maar een volwaardige vervanger van Salcido is hij zeker niet. En zijn ontwikkeling gaat ook minder snel dan ik had verwacht. Misschien komt het wel tot een stop? Het is niet zo dat hij een linker centrale verdediger bij zich heeft waar hij op kan bouwen.
Wat wordt morgen trouwens de verdediging zonder Maza?
Stanislav Manolev, ????, Jagos Vukovic, Erik Pieters
Ik hoorde dat Kromkamp gebruikt gaat worden. Maar die gaat toch niet centraal spelen? En Manolev ook niet neem ik aan? Marcelo?
Tsja goed, vooralsnog zie ik dit seizoen niets wat onder dat label kan vallen. Ik dacht dat hij gegroeid was omdat hij opkomend wel redelijk was. Maar dat ging ten kosten van de verdediging. De aanvallen van AZ kwamen ook voor een flink deel over links. Ik vind Pieters momenteel gewoon onvoldoende voor een speler die bij PSV een basisplaats heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:28 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Pieters is juist verdedigend vrij goed en aanvallend matig, daar moet hij nog meer uit kunnen halen(ook weinig assists etc., dus kan beter.). Maar vind het gewoon een stabiele verdediger hoor, doet weinig fout en kan idd nog een hoop leren.
Same here, ik snap ook nog steeds niet waarom hij door Rutten voortdurend op de bank werd gezet. Die jongen kon nog groeien en gaat dat bij AZ, denk ik, ook zeer zeker doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:48 schreef Rucebo het volgende:
Ik denk dat Bouma wel beter is dan Ooijer. Ik ben gewoon blij dat Salcido oprot. Marcelo mag van mij in de basis. Ik blijf het jammer vinden dat Marcellis weg is.
Als je een paar posts terugleest zie je dat het alleen op Eredivisie Live uitgezonden wordt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef Coelho het volgende:
Wordt het nou weer niet uitgezonden? Ik las in de krant dat RTL7 voor Feyenoord kiest.
Zijn salaris doet anders vermoeden!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tja, als je maar 6 verdedigers onder contract hebt staan en er vallen er een paar weg kom je helaas weer bij hem uit. Hopelijk hebben we hem in de wedstrijd niet nodig want Jantje heeft zijn beste tijd wel gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
Nee hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:22 schreef LudoSanders het volgende:
Ik denk dat Salcido zichzelf weer bedenkt en toch gewoon weer in Eindhoven wilt blijven.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:38 schreef ruud.nl het volgende:
Kromkamp is alweer afgehaakt met een dikke knie.
Seizoenskaarthouders kunnen voor 5 euro naar deze wedstrijd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:20 schreef RijstNatie het volgende:
Wat triest dat ze Feyenoord uitzenden ipv PSV![]()
Moet ik weer online gaan zitten kijken...
18.000 kaarten verkocht en dus nog 17.000 kaarten beschikbaar, waarom maken ze die kut kaarten niet gewoon 10 euro voor zulke bagger wedstrijden, dan zit het stadion teminste vol.
beter vol dan half vol lijkt me
En Reis is weer goed bezig op het veld zeg, wat een talent![]()
Ongeveer 3 miljoen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef Leso_Varen het volgende:
Volgens VI gaat Salcido als hij d'r zelf uit komt voor 2 miljoen naar Fulham
Voor hoeveel is die gozer ooit gekocht door PSV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |