Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokken danquote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokksen dan
Of niet, als ie er geen zin meer in heeft, mooi laten vertrekkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast!
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast!
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Niels1568 het volgende:
[..]
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.
Maar ik vind dit geen schande hoor, je zit met een enorme afstand, kunt door het nederlandse ritme pas ontbijten als ze daar gaan lunchen en dat soort dingen. Dan speel je op kunstgras en zijn er maar 2 supporters.
Verder gaan die gasten tot het uiterste, loop je tegen een domme rode kaart op en als de spitsen dan een paar keer verzuimen te scoren gaat het in je kop zitten.
In Eindhoven drogen ze die russen gewoon af
Hier zijn geen excuses voor, dit is gewoon schandalig en mag gewoon NIET. De nummer laatst in Rusland moet je ook gewoon onder kutomstandigheden verslaan. Wanvertoning inderdaad.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.
Die trainer zou zelf naar huis moeten lopen met z'n kutwisselquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik trainer was geweest had ik het wel geweten: je lopen maar naar huis.
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Rucebo het volgende:
Schandalige vertoning. Dat Fred ook niet Koef erin gooit, hij speelt dus (weer) niet om te winnen maar alleen om niet te verliezen....
Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer is![]()
![]()
Behoudend teringvoetbal altijd
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Waarom klopt het shirt van Afellay niet in de OP?
Wedstrijd uit geheugen deleted
Nee, bovenin. Rechtsboven. Spiegelshirt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.
Ja fucking De Graafschap, dat na 5 minuten met 10 man stond na een onterechte rode kaartquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepen
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:19 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja fucking De Graafschap, dat na 5 minuten met 10 man stond na een onterechte rode kaart
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.
Het begin van het einde toenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...
Boehoequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:
[..]
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.
Hij hanteert inderdaad een stijl die vaak risico met zich meebrengt, zoals tegen Sparta thuis. Maar mensen die nu gaan blaten dat Rutten alleen maar wil verdedigen en anti-voetbal speelt herinneren zich Ajax thuis, Feyenoord uit en Groningen uit voor het gemak maar even niet meer. En da's onzin.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Rucebo het volgende:
[..]
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...
En toen we Ajax thuis versloegen? En Feyenoord uit met 1-3 de boot in ging? En Groningen met 0-2? Alleen Sparta in je geheugen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Kijk eens naar vorig seizoen, 1-0 tegen Sparta en daarna lekker naar achter gaan hangen in plaats van dat je het afmaakt. Poepon 1-1 in blessuretijd
Met zulk laf spel zou je het deksel veel vaker op de neus moeten krijgen.
Hij doet het zeker niet altijd. Wel wisselt hij zelden gelukkig...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij hanteert inderdaad een stijl die vaak risico met zich meebrengt, zoals tegen Sparta thuis. Maar mensen die nu gaan blaten dat Rutten alleen maar wil verdedigen en anti-voetbal speelt herinneren zich Ajax thuis, Feyenoord uit en Groningen uit voor het gemak maar even niet meer. En da's onzin.
Het is voor PSV op dit moment een heel goede trainer. Dat hij af en toe domme wissels maakt staat buiten kijf, maar dat doet iedere trainer in de Eredivisie.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:31 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hij doet het zeker niet altijd. Wel wisselt hij zelden gelukkig...
Ik wil best wel afreizen naar Siberië, maar als je geen geld ervoor hebt?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is voor PSV op dit moment een heel goede trainer. Dat hij af en toe domme wissels maakt staat buiten kijf, maar dat doet iedere trainer in de Eredivisie.
Misschien moeten de PSV supporters eens hand in eigen boezem steken en naast het zeiken op de trainer een kaartje kopen voor volgende week. Dezelfde supporters die het hardst zeiken over de instelling kijken zelf via Eredivisie Live en Streams, daar zou eens wat aan gedaan moeten worden.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Boehoe![]()
Kijk eens naar vorig seizoen, 1-0 tegen Sparta en daarna lekker naar achter gaan hangen in plaats van dat je het afmaakt. Poepon 1-1 in blessuretijd
Met zulk laf spel zou je het deksel veel vaker op de neus moeten krijgen.
D'r staat "volgende week" in Eindhoven. Waar de 2e ring weer gezellig dicht blijft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wil best wel afreizen naar Siberië, maar als je geen geld ervoor hebt?
Laat gaan joh. Dat doet 'niets winnen' met een persoon.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
En toen we Ajax thuis versloegen? En Feyenoord uit met 1-3 de boot in ging? En Groningen met 0-2? Alleen Sparta in je geheugen?
Ik kom in ieder gevalquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
D'r staat "volgende week" in Eindhoven. Waar de 2e ring weer gezellig dicht blijft.
Ik doelde niet op individuen hier. Maar de figuren die geen euro uitgeven aan een enkele wedstijd per seizoen, maar wel overal op- en aanmerkingen hebben. Hoeven het nog niet eens PSV'ers te zijn.quote:
Dat riepen we vorig seizoen ook toen HSV voor de return op bezoek kwam, en toen lag ie ook na een paar minuten al in het netje. We hebben het hier over de RBC van Rusland. Met de juiste instelling gaan ze van de mat af, al gaan ze letterlijk met 11 man op de lijn liggen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
SCHANDALIGE vertoning. En de zwakte schakel vandaag was Rutten. Waarom in godsnaam Marcelo erin brengen voor Berg? Je wilt daar toch scoren, dat gaat niet lukken met alleen maar verdedigers. En dan later ook helemaal geen Reis of Koef brengen. Wat een lafheid zeg, omm maar niet te verliezen...
Volgende week gaat het heel lastig worden om de groepsfase nog te bereiken. Die Russen gaan met z'n alleen verdedigen en dan hopen op een countertje.
De mensen die het hardste schreeuwen en kritiek hebben zijn vaak mensen die nooit komen kijken of trollen van andere clubs. Niet te veel van aantrekkenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik doelde niet op individuen hier. Maar de figuren die geen euro uitgeven aan een enkele wedstijd per seizoen, maar wel overal op- en aanmerkingen hebben. Hoeven het nog niet eens PSV'ers te zijn.
Ik kan daar gewoon écht niet tegen. Als ik met een grote grijns door bijvoorbeeld het Ajax topic loop te scrollen van alle teleurstellingen door de 0-1 van PAOK, maar geen enkele post plaats omdat je gewoon wéét hoe ontzettend kutgevoel zo'n verlies met zich meebrengt.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Rucebo het volgende:
[..]
De mensen die het hardste schreeuwen en kritiek hebben zijn vaak mensen die nooit komen kijken of trollen van andere clubs. Niet te veel van aantrekken.
Je hebt wel gelijkquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan daar gewoon écht niet tegen. Als ik met een grote grijns door bijvoorbeeld het Ajax topic loop te scrollen van alle teleurstellingen door de 0-1 van PAOK, maar geen enkele post plaats omdat je gewoon wéét hoe ontzettend kutgevoel zo'n verlies met zich meebrengt.
Als ik dan zelf loopt te balen van een kutuitslag en ik zie dat diezelfde grootste huilbaby's lopen te trollen kan ik ze 1 voor 1 wel schieten. Dat soort users voegen echt totaal níets toe, ongeacht welke club.
Maargoed ik ga de slogans; 'Relax, het is maar Fok!' en 'Boehe, welkom op het internet' maar eens een paar keer doorlezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |