abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85475900

Sta je niet op de plattegrond? Even melden!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_85475961
Sibir - PSV deel 2

Slowchat van de wedstrijd
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_85476027
voetbal = fail
boksen = win
can i smack your earhole?
pi_85476052
Snel vergeten deze wedstrijd en het thuis met 6-0 afmaken
pi_85476055
Kom op Boeren *O*
Brutal. Fucking. Metal.
pi_85476125
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef iplaynaked het volgende:
voetbal = fail
boksen = win
Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokken dan :)
pi_85476331
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Je wou toch liever boksen kijken? Nou opbokksen dan :)
O-)
pi_85476829
Prutsers :{
pi_85477120
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast! :(
pi_85477201
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Volgende week Afellay opstellen.. Het kan me niet schelen of ie wil wachten op een club.. Gewoon opstellen die gast! :(
Of niet, als ie er geen zin meer in heeft, mooi laten vertrekken :)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:02:13 #11
271960 Niels1568
Grieks-mythologisch heiden.
pi_85477417
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Doublepain het volgende:
Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.

Maar ik vind dit geen schande hoor, je zit met een enorme afstand, kunt door het nederlandse ritme pas ontbijten als ze daar gaan lunchen en dat soort dingen. Dan speel je op kunstgras en zijn er maar 2 supporters.

Verder gaan die gasten tot het uiterste, loop je tegen een domme rode kaart op en als de spitsen dan een paar keer verzuimen te scoren gaat het in je kop zitten.

In Eindhoven drogen ze die russen gewoon af ;)
Tot onze grote spijt was anders reageren niet mogelijk.
pi_85477456
Zin in zondag!
pi_85477481
Doedelzak is de volgende week erbij toch? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2010 16:03:56 ]
pi_85477511
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Niels1568 het volgende:

[..]

Dat zou erg onverstandig zijn, hij wil zijn contract niet verlengen dus moeten ze hopen op een verkoop dit jaar.

Maar ik vind dit geen schande hoor, je zit met een enorme afstand, kunt door het nederlandse ritme pas ontbijten als ze daar gaan lunchen en dat soort dingen. Dan speel je op kunstgras en zijn er maar 2 supporters.

Verder gaan die gasten tot het uiterste, loop je tegen een domme rode kaart op en als de spitsen dan een paar keer verzuimen te scoren gaat het in je kop zitten.

In Eindhoven drogen ze die russen gewoon af ;)
Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_85477590
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:04 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Je vindt het geen schande? Ik vind het matige excuses voor een wanvertoning.
Hier zijn geen excuses voor, dit is gewoon schandalig en mag gewoon NIET. De nummer laatst in Rusland moet je ook gewoon onder kutomstandigheden verslaan. Wanvertoning inderdaad.
pi_85477599
Rutten had niet moeten zeggen dat PSV zich moest inhouden.. Gewoon er vol op gaan en stond het 2-0 en dan thuis rustig afmaken..
pi_85477784
Als ik trainer was geweest had ik het wel geweten: je lopen maar naar huis.
Ik typ straat.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:11:14 #18
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_85477813
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Als ik trainer was geweest had ik het wel geweten: je lopen maar naar huis.
Die trainer zou zelf naar huis moeten lopen met z'n kutwissel :')
Wat een faler _O- _O-
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_85477848
Schandalige vertoning. Dat Fred ook niet Koef erin gooit, hij speelt dus (weer) niet om te winnen maar alleen om niet te verliezen....
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:16:31 #20
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_85478028
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:11 schreef Rucebo het volgende:
Schandalige vertoning. Dat Fred ook niet Koef erin gooit, hij speelt dus (weer) niet om te winnen maar alleen om niet te verliezen....
Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer is :') :W
Behoudend teringvoetbal altijd
pi_85478030
Waarom klopt het shirt van Afellay niet in de OP?

Wedstrijd uit geheugen deleted
Dit, dus.
pi_85478054
Fred moet Hiddink is bellen voor wat tips.. Als hij gewoon Reis erin zet dan kon het nog een leuke dag worden.. :'(
pi_85478067
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Szura het volgende:

[..]

Eens temeer duidelijk dat Rutten een laffe kuttrainer is :') :W
Behoudend teringvoetbal altijd
Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepen :W
Dit, dus.
pi_85478081
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Buitendam het volgende:
Waarom klopt het shirt van Afellay niet in de OP?

Wedstrijd uit geheugen deleted
Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.
Ik typ straat.
pi_85478109
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Foto van vorig seizoen. Hij was op vakantie dit jaar remember.
Nee, bovenin. Rechtsboven. Spiegelshirt.
Dit, dus.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:19:01 #26
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_85478123
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat heb je na de Graafschap en in nog grotere mate Heerenveen, niet geroepen :W
Ja fucking De Graafschap, dat na 5 minuten met 10 man stond na een onterechte rode kaart :')
pi_85478166
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:19 schreef Szura het volgende:

[..]

Ja fucking De Graafschap, dat na 5 minuten met 10 man stond na een onterechte rode kaart :')
1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.
Dit, dus.
pi_85478252
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

1-3 uit bij Heerenveen met behoudend voetbal? Ga ergens anders blaten, zeverzak.
In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...
pi_85478290
PSV had gewoon een kutdag.. Het is beter dat we die dag in het begin van het seizoen hebben dan later..
pi_85478299
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Rucebo het volgende:

[..]

In sommige wedstrijden is het wel zo. Vorig seizoen wou Fred thuis ook op de 1-0 spelen tegen Sparta (!) en toen vloog de bal er ook in de 93e min. alsnog in...
Het begin van het einde toen :{
Brutal. Fucking. Metal.
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:23:02 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_85478300
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:20 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Boehoe :D :')

Kijk eens naar vorig seizoen, 1-0 tegen Sparta en daarna lekker naar achter gaan hangen in plaats van dat je het afmaakt. Poepon 1-1 in blessuretijd :W
Met zulk laf spel zou je het deksel veel vaker op de neus moeten krijgen.
pi_85478346
Ongelovelijk, Rutten presteert het gewoon om met jullie meer dan prima aanvallend materiaal zo behoudend te spelen, chapeau slisbek, wat een schande.
pi_85478453
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:21 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hij hanteert inderdaad een stijl die vaak risico met zich meebrengt, zoals tegen Sparta thuis. Maar mensen die nu gaan blaten dat Rutten alleen maar wil verdedigen en anti-voetbal speelt herinneren zich Ajax thuis, Feyenoord uit en Groningen uit voor het gemak maar even niet meer. En da's onzin.
Dit, dus.
pi_85478500
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Szura het volgende:

[..]

Kijk eens naar vorig seizoen, 1-0 tegen Sparta en daarna lekker naar achter gaan hangen in plaats van dat je het afmaakt. Poepon 1-1 in blessuretijd :W
En toen we Ajax thuis versloegen? En Feyenoord uit met 1-3 de boot in ging? En Groningen met 0-2? Alleen Sparta in je geheugen?
Dit, dus.
pi_85478608
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij hanteert inderdaad een stijl die vaak risico met zich meebrengt, zoals tegen Sparta thuis. Maar mensen die nu gaan blaten dat Rutten alleen maar wil verdedigen en anti-voetbal speelt herinneren zich Ajax thuis, Feyenoord uit en Groningen uit voor het gemak maar even niet meer. En da's onzin.
Hij doet het zeker niet altijd. Wel wisselt hij zelden gelukkig...
pi_85478824
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:31 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hij doet het zeker niet altijd. Wel wisselt hij zelden gelukkig...
Het is voor PSV op dit moment een heel goede trainer. Dat hij af en toe domme wissels maakt staat buiten kijf, maar dat doet iedere trainer in de Eredivisie.

Misschien moeten de PSV supporters eens hand in eigen boezem steken en naast het zeiken op de trainer een kaartje kopen voor volgende week. Dezelfde supporters die het hardst zeiken over de instelling kijken zelf via Eredivisie Live en Streams, daar zou eens wat aan gedaan moeten worden.
Dit, dus.
pi_85478853
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is voor PSV op dit moment een heel goede trainer. Dat hij af en toe domme wissels maakt staat buiten kijf, maar dat doet iedere trainer in de Eredivisie.

Misschien moeten de PSV supporters eens hand in eigen boezem steken en naast het zeiken op de trainer een kaartje kopen voor volgende week. Dezelfde supporters die het hardst zeiken over de instelling kijken zelf via Eredivisie Live en Streams, daar zou eens wat aan gedaan moeten worden.
Ik wil best wel afreizen naar Siberië, maar als je geen geld ervoor hebt? :?
  donderdag 19 augustus 2010 @ 16:37:51 #38
153387 BruggiKeane
Da zeede gij jeh!
pi_85478858
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Szura het volgende:

[..]

:')
pi_85478982
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:37 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik wil best wel afreizen naar Siberië, maar als je geen geld ervoor hebt? :?
D'r staat "volgende week" in Eindhoven. Waar de 2e ring weer gezellig dicht blijft.
Dit, dus.
pi_85479091
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:28 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En toen we Ajax thuis versloegen? En Feyenoord uit met 1-3 de boot in ging? En Groningen met 0-2? Alleen Sparta in je geheugen?
Laat gaan joh. Dat doet 'niets winnen' met een persoon.
pi_85479427
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

D'r staat "volgende week" in Eindhoven. Waar de 2e ring weer gezellig dicht blijft.
Ik kom in ieder geval :*
pi_85479608
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:48 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Ik kom in ieder geval :*
Ik doelde niet op individuen hier. Maar de figuren die geen euro uitgeven aan een enkele wedstijd per seizoen, maar wel overal op- en aanmerkingen hebben. Hoeven het nog niet eens PSV'ers te zijn.
Dit, dus.
pi_85479610
Wat een afgang. Een schande voor het Nederlandse voetbal.
Jeffster! _O_
pi_85479616
SCHANDALIGE vertoning. En de zwakte schakel vandaag was Rutten. Waarom in godsnaam Marcelo erin brengen voor Berg? Je wilt daar toch scoren, dat gaat niet lukken met alleen maar verdedigers. En dan later ook helemaal geen Reis of Koef brengen. Wat een lafheid zeg, om maar niet te verliezen...

Volgende week gaat het heel lastig worden om de groepsfase nog te bereiken. Die Russen gaan met z'n alleen verdedigen en dan hopen op een countertje.
pi_85479738
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:52 schreef tompsv18 het volgende:
SCHANDALIGE vertoning. En de zwakte schakel vandaag was Rutten. Waarom in godsnaam Marcelo erin brengen voor Berg? Je wilt daar toch scoren, dat gaat niet lukken met alleen maar verdedigers. En dan later ook helemaal geen Reis of Koef brengen. Wat een lafheid zeg, omm maar niet te verliezen...

Volgende week gaat het heel lastig worden om de groepsfase nog te bereiken. Die Russen gaan met z'n alleen verdedigen en dan hopen op een countertje.
Dat riepen we vorig seizoen ook toen HSV voor de return op bezoek kwam, en toen lag ie ook na een paar minuten al in het netje. We hebben het hier over de RBC van Rusland. Met de juiste instelling gaan ze van de mat af, al gaan ze letterlijk met 11 man op de lijn liggen.
Dit, dus.
pi_85479931
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:51 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik doelde niet op individuen hier. Maar de figuren die geen euro uitgeven aan een enkele wedstijd per seizoen, maar wel overal op- en aanmerkingen hebben. Hoeven het nog niet eens PSV'ers te zijn.
De mensen die het hardste schreeuwen en kritiek hebben zijn vaak mensen die nooit komen kijken of trollen van andere clubs. Niet te veel van aantrekken ;).
pi_85479947
Ben wel eens benieuwd wat Fred zegt over zijn eigen wisselbeleid, want die sloeg helemaal nergens op vandaag. Je gaat toch niet voor een 0-0 gelijkspel daar.. In de 2e helft kwamen die Russen amper de middenlijn over omdat ze al hun energie al verspild hadden in de 1e helft. Gewoon doordrukken en een paar keer scoren. Maar nee, Fredje denkt oooh we mogen niet verliezen. En dan krijg je de deksel op de neus, eigen schuld.
pi_85480116
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 16:57 schreef Rucebo het volgende:

[..]

De mensen die het hardste schreeuwen en kritiek hebben zijn vaak mensen die nooit komen kijken of trollen van andere clubs. Niet te veel van aantrekken ;).
Ik kan daar gewoon écht niet tegen. Als ik met een grote grijns door bijvoorbeeld het Ajax topic loop te scrollen van alle teleurstellingen door de 0-1 van PAOK, maar geen enkele post plaats omdat je gewoon wéét hoe ontzettend kutgevoel zo'n verlies met zich meebrengt.

Als ik dan zelf loopt te balen van een kutuitslag en ik zie dat diezelfde grootste huilbaby's lopen te trollen kan ik ze 1 voor 1 wel schieten. Dat soort users voegen echt totaal níets toe, ongeacht welke club.
Maargoed ik ga de slogans; 'Relax, het is maar Fok!' en 'Boehe, welkom op het internet' maar eens een paar keer doorlezen.
Dit, dus.
pi_85482171
Thuis dit missertje rechtzetten, moet geen probleem zijn ;)
MOKUM XXX RATED
pi_85483314
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 17:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik kan daar gewoon écht niet tegen. Als ik met een grote grijns door bijvoorbeeld het Ajax topic loop te scrollen van alle teleurstellingen door de 0-1 van PAOK, maar geen enkele post plaats omdat je gewoon wéét hoe ontzettend kutgevoel zo'n verlies met zich meebrengt.

Als ik dan zelf loopt te balen van een kutuitslag en ik zie dat diezelfde grootste huilbaby's lopen te trollen kan ik ze 1 voor 1 wel schieten. Dat soort users voegen echt totaal níets toe, ongeacht welke club.
Maargoed ik ga de slogans; 'Relax, het is maar Fok!' en 'Boehe, welkom op het internet' maar eens een paar keer doorlezen.
Je hebt wel gelijk :). Daarom wil ik nog wel eens zien of ajax de 3de ster gaat halen dit seizoen, want dat geblaat van die joden gaat nergens meer over :). Denk sowieso dat Jol nog vertrekt dit seizoen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')