Die hadden ze verstopt in het PSV-topicquote:
Die was er nietquote:
Of maak gewoon een nieuw psv topic en dit een sc topic zoals meestal bij wedstrijden.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Verander iemandff die tt in psv topic
Maak gewoon een officieel PSV topic aan, gebruiken we deze gewoon als wedstrijdtopic.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:22 schreef Tallie1982 het volgende:
Verander iemandff die tt in psv topic
Beter idee, dat gaat het ook niet zo rap in het psv topicquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:23 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak gewoon een officieel PSV topic aan, gebruiken we deze gewoon als wedstrijdtopic.
Neger, wat?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Buitenspelgoal Lens. Afgekeurd, terecht.
Was wel erg minimaal buitenspel overigens.
Deze keer, in tegenstelling tot die in de eerste helft, terecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:24 schreef Buitendam het volgende:
Dit geloof je toch niet. 2e honderd procent kans die afgefloten wordt.
Dan keek ik heel scheef, maar volgens mij stonden ze gewoon tegen elkaar aan.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Deze keer, in tegenstelling tot die in de eerste helft, terecht.
Ik heb liever Valentin Ivanovquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:26 schreef Doublepain het volgende:
Die scheids moet verbannen worden...![]()
Ik heb liever Webb
Mag hopen dat vd Gijp dit niet zietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:30 schreef Doublepain het volgende:
ManolevGeef die bal is een keer goed voor man
ik hoor gijpie al lachen.....quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:30 schreef Doublepain het volgende:
ManolevGeef die bal is een keer goed voor man
2x rood, lastige tegenstander. meer nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:32 schreef Billy_Talent het volgende:
Kak, helemaal vergeten. Wat heb ik gemist?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2x rood, lastige tegenstander. meer niet
En een goal wat onterecht afgekeurd isquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
2x rood, lastige tegenstander. meer niet
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En een goal watdie onterecht afgekeurd is
Die is geschorst en heeft een Calippo in zijn anus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
hallo waarom gaat amrabat niet liggen?
Omdat ie dan geel krijgt bij deze scheidsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:40 schreef RijstNatie het volgende:
hallo waarom gaat amrabat niet liggen?
Terecht.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:41 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Omdat ie dan geel krijgt bij deze scheids
volgens mij loopt mijn stream 2 minuten achterquote:
slecht spel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom staan we nog niet voor? Is er een verklaring?
Ja, komt omdat PSV nog niet heeft gescoord.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom staan we nog niet voor? Is er een verklaring?
En voor de mensen die graag externaliseren:quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef joers1 het volgende:
[..]
slecht spel?
onderschatting?
hoogmoed?
Kut veldquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef joers1 het volgende:
[..]
slecht spel?
onderschatting?
hoogmoed?
Vukovic denk ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:46 schreef LudoSanders het volgende:
Jezus, wie maait daar nu zo over die bal.
AZquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kut veld
Lange reis
Thuis Afmaken
Geen risico nemen met blessures
etc.
Onzin. Hoe vaak speel je nu in Siberië? Kut omstandigheden, want iedereen werkt hard.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:46 schreef joers1 het volgende:
kortom...onderschattingEven denken het daar wel te doen....
Ojo had hem idd af MOETEN makenquote:
Uit de herhaling te zien wel.quote:
Kloptquote:
Wie wel dan?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:49 schreef Tallie1982 het volgende:
Vind hem niet echt goed bezig die Marcelo
Beginnen 'we' alweer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:47 schreef Tallie1982 het volgende:
Belachelijk dat deze kans er niet ingaat. Geen goed teken voor aankomende zondag
dat dusquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef Morrigun99 het volgende:
Dat was echt een verdedigingsfout van epische proporties....
FC Oss.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef Reneuh het volgende:
Qua niveau, hoe mag je dit inschatten? PSV-RKC?
PSV - Be Quickquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef Reneuh het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHAHHAH!!!!!
[ afbeelding ]
Sorry!![]()
![]()
Excelsior-Feyenoord.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef Reneuh het volgende:
Goh, we weten ook wel dat je daarom vroeg of het nog steeds 0-0 wasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry!![]()
![]()
Kopenhagen of Sparta Praagquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry!![]()
![]()
Jij bent toch die mongool die lag te janken toen een paar Feyenoorders lagen te kutten na de 0-1 van Paok? Netjes dat je jezelf nu zo prijsgeeft.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:51 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry!![]()
![]()
Kom op!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef nightfall het volgende:
duidelijk de dag van psv niet zeg, hier gaan ze een kluif aan hebben volgende week
Het is sowieso een zielige droeftoeter, als je hem soms te keer ziet gaan in het Ajax topicquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent toch die mongool die lag te janken toen een paar Feyenoorders lagen te kutten na de 0-1 van Paok? Netjes dat je jezelf nu zo prijsgeeft.
Hij is twaalf of zo, laat je niet zo op de kast jagen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jij bent toch die mongool die lag te janken toen een paar Feyenoorders lagen te kutten na de 0-1 van Paok? Netjes dat je jezelf nu zo prijsgeeft.
Oude koeien uit de sloot halen zo ken ik er ook nog wel een paarquote:
rasoptimist? ik denk dat die russen zich helemaal ingraven in eindhoven... 1 doelpuntje voor de russen en we kunnen ons afschrijven...quote:
7 uur? normale tijd hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nou, dat is niet zo'n goede prestatie... Rare tijd om te voetballen ook.
Volgende week zal ik je een pm sturenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen zo ken ik er ook nog wel een paar![]()
De feiten liegen niet, faalhazen
ach.. zo goed waren ze nou ook weer niet..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rasoptimist? ik denk dat die russen zich helemaal ingraven in eindhoven... 1 doelpuntje voor de russen en we kunnen ons afschrijven...
Welnee, thuis wordt dit 5 6-0.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
rasoptimist? ik denk dat die russen zich helemaal ingraven in eindhoven... 1 doelpuntje voor de russen en we kunnen ons afschrijven...
Ja, en Pasen en Pinksteren vallen dit jaar op 1 dag.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef nightfall het volgende:
duidelijk de dag van psv niet zeg, hier gaan ze een kluif aan hebben volgende week
Je hebt nog nooit van tijdsverschillen gehoord? Het is daar nu zo ongeveer avond man.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nou, dat is niet zo'n goede prestatie... Rare tijd om te voetballen ook.
En nu vertel je vanavond tijdens het eten aan je ouders dat je een aantal PSV supporters weer VETHARD OP DE KAST HEBT GEJAAGD!?!?!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Oude koeien uit de sloot halen zo ken ik er ook nog wel een paar![]()
De feiten liegen niet, faalhazen
Prima, ik hoop dat ze winnen hoor, is goed voor de coeffecientie. Alleen dan moeten ze wel wat beters laten zienquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgende week zal ik je een pm sturen
Waar heb je dat gelezen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:53 schreef Zorro het volgende:
Och, je moet de humor ervan inzien: PSV klaagt over de lange reis, als Sibir doorkomt hebben ze voor iedere uitwedstrijd zo'n reis
Ga toch lekker bij je mama uithuilen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:58 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
En nu vertel je vanavond tijdens het eten aan je ouders dat je een aantal PSV supporters weer VETHARD OP DE KAST HEBT GEJAAGD!?!?!
Jeetje, wat komen er na zo'n wanvertoning van een voetbalclub toch altijd een hoop gefrustreerde pubers uit hun hol hiero.
Deze club is nog wel wat minder dan Kopenhagen hoor...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef joers1 het volgende:
Gewoon aan afgang...klaar!
Afgang van het nivootje: Ajax-Kopenhagen van jaar of wat terug
Het is gewoon zo, kneus. Je gaat gewoon niet liggen kutten na zo'n pot. Dat heb ik niemand zien doen na die vertoning van jullie tegen PAOK, buiten 2 Feyenoorders en een van Utrecht, als ik me niet vergis. Gewoon opflikkeren met dit soort sneue praktijken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:59 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Ga toch lekker bij je mama uithuilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Jep hij is niet de man van de gouden wissels..quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Afgang. Eens zien of het in Eindhoven beter gaat. Dit soort ploegen zijn uit vaak beter dan thuis.
Rutten mag ook wat verweten worden. Het is toch allang duidelijk dat dit PSV geen wedstrijd kan uitspelen? Ga dan gewoon op de aanval. Waarom in godsnaam Ojo erin als je ook Reis hebt zitten? Deze fout heeft Rutten vorig seizoen ook al tot twee keer toe gemaakt in de eindfase.
Dit soort ploegen zijn juist thuis beter dan uit hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Xaobotnik het volgende:
Afgang. Eens zien of het in Eindhoven beter gaat. Dit soort ploegen zijn uit vaak beter dan thuis.
Rutten mag ook wat verweten worden. Het is toch allang duidelijk dat dit PSV geen wedstrijd kan uitspelen? Ga dan gewoon op de aanval. Waarom in godsnaam Ojo erin als je ook Reis hebt zitten? Deze fout heeft Rutten vorig seizoen ook al tot twee keer toe gemaakt in de eindfase.
Genoeg PSV'ers hoor, lees maar eens even terug. Succes volgende weekquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is gewoon zo, kneus. Je gaat gewoon niet liggen kutten na zo'n pot. Dat heb ik niemand zien doen na die vertoning van jullie tegen PAOK, buiten 2 Feyenoorders en een van Utrecht, als ik me niet vergis. Gewoon opflikkeren met dit soort sneue praktijken.
Ja, en als we volgende week met 6-0 winnen heb je altijd gezegd dat Rutten de Mesias is van PSV. FC Dramaqueens United, hier.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef joers1 het volgende:
Rutten is sowieso niet een gouden keuze...maar dat heb ik altijd geroepen
Op zich een punt, maar het voorbeeld van Reis is wellicht niet van toepassing. Het is namelijk nog maar de vraag in hoeverre die fit is natuurlijk. Een 'breekijzer-functie' voor iemand die niet fit is op een kunstgrasveld vergt nogal een inspanning (& aanslag op het lijf).quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:01 schreef Xaobotnik het volgende:
...dat dachten we ook van deze uitwedstrijd...quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:05 schreef Yankee het volgende:
Neem toch aan dat PSV thuis wel even gaat winnen..
????????????????????????quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef raistlin6 het volgende:
Mooi is dat, in Eindhoven maar goedmaken deze vertoning. Schandalig was deze wedstrijd wel. Feli Siber-fans.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |