Doe dan ook een keer proberen Als verrassing!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil niks liever dan dat ik rokjes en jurken draag
Sorryquote:Ik krijg een beetje een rtl 4 programma gevoel
Ik dacht dat jij de laatste post hadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
En waar Ml-etje verzaakt een nieuw deel te openen.
En waar ik door het slotje zat
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten d'r ook helemaal niet onder druk ofzo he?
quote:CrosspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
"Ja je moet NU NU NU DIE TREIN HALEN ANDERS ZIT JE HIER EEN MAAND VAST"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten d'r ook helemaal niet onder druk ofzo he?
morgen. Dan ben ik naar de kapper geweest en zit het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
En ik wil ook een foto van Q d'r lange(re) haar!
Gekkiequote:
Dealquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
morgen. Dan ben ik naar de kapper geweest en zit het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig
hoop ik
Ik moet 's ochtends eerst pics maken van de bruidegom, dan om 11:30 naar de kapper.... dus help me rond 12u ff herinneren dmv een PM, anyone.quote:
Enkel puntjes! Anders dan gaan ik stampij makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
En die kapper niet teveel er af laten knippen he?
/ja mam
Oeh, stampij, laat dat maar aan jou over!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enkel puntjes! Anders dan gaan ik stampij maken
Ah dat komt goed ik wilde morgen 12:30 stoppen met werken dus dat onthou ik welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends eerst pics maken van de bruidegom, dan om 11:30 naar de kapper.... dus help me rond 12u ff herinneren dmv een PM, anyone.
Ooh, en ik stuur het via PM
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
zo! ik heb een masker op! Heb ik morgen een lekker gaaf huidje
Ehm, ja hoe lang is het, weet ik veel. Lang voor mijn doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi zo zijn drugspilletje geven. Dan gaat het bloedprikken wat beter.
@Q hoe lang is je haar inmiddels
En da's heul handig als je zoals Q een man in pak naast je hebt die je helemaal sekseh vindt!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef nokwanda het volgende:
Rokjes en jurkjes worden makkelijk eventjes gauw omhoog geschoven
Dan is het alleen maar praktisch als je er niks onder aan hebtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef nokwanda het volgende:
Rokjes en jurkjes worden makkelijk eventjes gauw omhoog geschoven
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En da's heul handig als je zoals Q een man in pak naast je hebt die je helemaal sekseh vindt!
Hoezo? een string schuif je zo opzij hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar praktisch als je er niks onder aan hebt
das waar, maar niks gaat NET iets makkelijkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo? een string schuif je zo opzij hoor
Ja maar dan gaat ze met x-beentjes lopen en zitten omdat ze bang is voor poesloeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das waar, maar niks gaat NET iets makkelijker
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat ze met x-beentjes lopen en zitten omdat ze bang is voor poesloeren.
Q, een leuke, zwierige wat zigeuner achtige rok?quote:
neeeeeeeeequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Q, een leuke, zwierige wat zigeuner achtige rok?
Geen inkijk en niet heel kort, maar je kunt er fantastisch in dansen(nu natuurlijk even niet)
Verbloemd ook je poot.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat ze met x-beentjes lopen en zitten omdat ze bang is voor poesloeren.
Ing is dinsdag aangevallen door de buurvrouw met een schaar; korte pony en net over de schoudersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, ja hoe lang is het, weet ik veel. Lang voor mijn doenniet zo lang als greys of ing, helaas.
Aangevallen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ing is dinsdag aangevallen door de buurvrouw met een schaar; korte pony en net over de schouders![]()
En een rokje kun jij prima hebben met die akelig lange benen
Geheel vrijwillig en ik heb er nog voor betaald ookquote:
Nee, vandaag, ik ben er van af!!!!!quote:
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, vandaag, ik ben er van af!!!!!![]()
Ik denk goed, en van woensdag weet ik hopelijk morgen meerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Hoe ging het? En weet je al wat over die van woensdag?
Snap ikquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben trouwens gestopt met teruglezen; pauze op het werk gaat op aan Tante en 's avonds ben ik ook pas laat online
Spannendquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk goed, en van woensdag weet ik hopelijk morgen meerNu moet ik morgen gaan bellen om mn bachelor aan te vragen enzo
[..]
Snap ikAls er iets belangrijks is pmmen we wel
When we need you we sossmsquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend![]()
En graag....bij calamiteiten sms svp
Nou ja, nu kon manlief nog een beetje slapen, ik was bang als ik ze naar binnen haalde dat niemand meer zou slapen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Tombo en Ing!
En Senes moet zo te zien ook maar een tukkie gaan doen
Heb je ze op een gegeven moment niet naar binnen gehaald?
Dat kan ik me voorstellen dat je dat gezegd hebt jaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ja, nu kon manlief nog een beetje slapen, ik was bang als ik ze naar binnen haalde dat niemand meer zou slapen.
Ik heb wel gezegd dat het voorlopig even de laatste keer is geweest
Owwwww daar ga je morgenochtend spijt van krijgenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:35 schreef senesta het volgende:
Ja zeker, maar ik moet de hond nog uitlaten en de katten eten geven en zo. Ik loop het geloof ik een beetje voor me uit te schuiven![]()
Ja, die wel jaquote:Joey ligt allang te ronken he
Ik ben er ook bang voor ja hahahaquote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Owwwww daar ga je morgenochtend spijt van krijgen
[..]
Ja, die wel ja![]()
Succes, je kunt het, je kunt het!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 23:40 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor ja hahaha
Ik ga maar eens een beginnetje maken denk ik
Straks een bruiloftquote:
Ben je ziekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 07:29 schreef Qwea het volgende:
bel de krant!!!! Ik ben wakker! Nu al!
!
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das niks nieuws toch![]()
Pics van de poezengluur outfit trouwens
Die excentrieke lui?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:32 schreef Belana het volgende:
wat greys zegt Qwea!
en goedemorgen!
de mensen van het huis willen waarschijnlijk volgende week ons huis bezichtigen
Had je wel iedere keer een lekker schoon huisquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
Spannend Belana!
Dus de komende dagen alles opruimen en poetsen?Ik vond dat echt zo erg toen mijn vorige huis te koop stond, steeds bij die bezichtigingen dat opruimen en extra schoonmaken enzo
Dat wel! Maar ook elke keer iets verzinnen waar je de beesten laat enzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Had je wel iedere keer een lekker schoon huis
soppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat wel! Maar ook elke keer iets verzinnen waar je de beesten laat enzo
Want ik wilde niet dat men als ik op het werk zat het huis kwam bezichtigen terwijl Bink daar rondscharrelde. Ik vond het altijd nogal een onderneming. Bij mij was het helemaal een drama, want het was in feite al snel verkocht. Helemaal rond, bleek bij het regelen van de hypotheek van de nieuwe eigenaars dat de nieuwe koper een bankpassenfraudeur was geweest. En dus geen hypotheek kreeg. Zijn vriendin wist het nog niet, dus dat was een leuke soap
Enfin, maar weer in de verkoop. Paar bezichtigingen, daarna weer verkocht. Werd ook weer een heel gedoe met een dame die de hypotheek niet rond kreeg, last van haar ex had, weet ik wat allemaal. Ik ben er echt tien jaar ouder van geworden destijdsDat van die bankpassenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar wat een gedoe wel ja, geloof best dat je dan lekker in de stress zit![]()
En dat van de 27 wisten we natuurlijk al![]()
Dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:53 schreef nokwanda het volgende:
Er kunnen ook heel wat gekke dingen gebeuren in een mensenleven. En voor dat je het weet kun je niet meer normaal iets opbouwen omdat je ooit een stomme beslissing hebt genomen.
Geslaagd geshopt dus!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:54 schreef nokwanda het volgende:
Dagje winkelen gister was trouwens![]()
![]()
![]()
Winkelen, Mac
We waren pas om 22 uur thuis
Ja, we gingen voor een paar sneakers. Ze waren allemaal echt stukgelopen. We vonden in de uitverkoop een paar nikes die hij mooi vond, en omdat ze zo goedkoop waren mocht ie er ook nog een trui bij hebben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geslaagd geshopt dus!Gingen jullie voor iets specifieks mbt zijn verhaardag? Had hij iets in gedachten dat hij wilde en heeft ie dat ook gevonden dus?
nou, het is toch hard nodig, ben er nog niet aan toe gekomen sinds we terug zijn van vakantie met 2 kinderen om me heenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:14 schreef Greys het volgende:
Spannend Belana!
Dus de komende dagen alles opruimen en poetsen?Ik vond dat echt zo erg toen mijn vorige huis te koop stond, steeds bij die bezichtigingen dat opruimen en extra schoonmaken enzo
Doodslaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil de ramen op de 1e verdieping gaan wassen met zo'n leifheit uitschuifbare stok.
Ik heb alleen al heel de week hoofdpijn. En nu ik de typ een wesp een huis.
Ho krijg ik die zo snel mogelijk weg? ik ben er allergisch voor
Die dingen gaan op plekken zitten waar ik geen bloedvlekken wil.quote:
nee kun je nakijken op een loginpagina op de sitequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Nok, nog in Blijdorp geweest lately met je abonnementje?
Ik ga er dit weekend maar weer eens gebruik van maken denk ik, is al veel te lang geleden!
Weet niet eens meer tot wanneer hij geldig isStaat dat op de kaart zelf?
netjes, ik heb er maar eentje gehaaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik heb het hoesje voor mijn telefoon binnen!
Ik ben blij, hij is nog leuker dan ik dacht, simpel (dat wilde ik ook) maar leuk.
Deze: http://www.b2ctelecom.nl/img.php?img=1258571824.jpg&w=100&h=100
glas eroverzzetten en buiten los latenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik wil de ramen op de 1e verdieping gaan wassen met zo'n leifheit uitschuifbare stok.
Oh grappig, ik heb net een autohouder besteld, en m'n vriendin zat ook al op eBay te neuzen voor een hoesje ofzo.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:12 schreef senesta het volgende:
Ik heb het hoesje voor mijn telefoon binnen!
Ik ben blij, hij is nog leuker dan ik dacht, simpel (dat wilde ik ook) maar leuk.
Deze: http://www.b2ctelecom.nl/img.php?img=1258571824.jpg&w=100&h=100
Het kan gigantisch sneu zijn soms, 1 BKR en voila heel wat gezeur.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.
Het was inmiddels járen verder, hij had klaarblijkelijk zijn leven gebeterd, leuke vriendin, kindje op komst. En volgens mij had hij er zelf amper meer bij stilgestaan dat hij door die fout in het verleden geen hypotheek zou krijgen. Hij had daarvoor altijd gehuurd.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:09 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, we gingen voor een paar sneakers. Ze waren allemaal echt stukgelopen. We vonden in de uitverkoop een paar nikes die hij mooi vond, en omdat ze zo goedkoop waren mocht ie er ook nog een trui bij hebben.
Voor NokManda vond ik ook nog een leuk t-shirt en een trui, maar die ga ik vandaag ruilen. Hij was slanker voor mijn geestesoog dan in werkelijkheid.
Voor mezelf een paar donkerpaarse hoge laarsen. Van die klassiekers. En een topje bij Lemon, met kraaltjes en veel kleur en zo. Verder moest ik nog een verhaardagscadeautje halen voor de kleine van mijn vriendin. Hij wordt vandaag 1 jaar en morgen vieren ze het. Hij heeft iets met huisjes. Vindt ie mooi. Dus ik heb een klein houten huisje dat open en dicht kan, beschilderd. Maar dat is meer leuk voor later, als ie groter is, want dan kan hij daar zijn "schatten" in bewaren.
Ja hij is leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh grappig, ik heb net een autohouder besteld, en m'n vriendin zat ook al op eBay te neuzen voor een hoesje ofzo.
Maar telefoon bevalt dus?
Foto?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
netjes, ik heb er maar eentje gehaakt
Hebbie nog leuke apps?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:49 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja hij is leuk!
In april mag ik mijn abbo verlengen en mijn man loopt zich nu al op mijn wildfire te verheugen hahaha
Dus hij bevalt zó goed dat je hem ook echt gaat gebruiken ipv je vorige telefoon?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh grappig, ik heb net een autohouder besteld, en m'n vriendin zat ook al op eBay te neuzen voor een hoesje ofzo.
Maar telefoon bevalt dus?
Oh jeetje, nog weer ergens een loginpagina van waarvan ik zeker een ww moet gaan onthouden. Ai ai... Snap nooit dat ze zoiets niet gewoon op de kaart zetten of een mail sturen als ie bijna afloopt ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee kun je nakijken op een loginpagina op de site
vroegers stond t op de kaart, maar omdat ie nu meerdere jaren geldig is, niet meer.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus hij bevalt zó goed dat je hem ook echt gaat gebruiken ipv je vorige telefoon?
Had ik niet verwacht, omdat je nogal anti-touch-screen wasMaar top dat ie zo goed bevalt!
[..]
Oh jeetje, nog weer ergens een loginpagina van waarvan ik zeker een ww moet gaan onthouden. Ai ai... Snap nooit dat ze zoiets niet gewoon op de kaart zetten of een mail sturen als ie bijna afloopt ofzo
Ik ben nog volop aan het neuzen. Samara is in ieder geval helemaal gek van Talking Tom Cat, vreselijk nutteloos maar ze zakt steeds door haar benen van het lachenquote:
Ja was ik ook na m'n vorige tutsskrien telefoon. Maar deze is echt stukken beter en werkt echt heel fijn. Sowieso is dat multitouch erg handig, en het typen leek mij altijd onwijs kut, maar hij corrigeert echt heel veel goed, al raak je niet altjd de juiste toetsen dan in 99% van de gevallen herkent hij wel het woord.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus hij bevalt zó goed dat je hem ook echt gaat gebruiken ipv je vorige telefoon?
Had ik niet verwacht, omdat je nogal anti-touch-screen wasMaar top dat ie zo goed bevalt!
Nee die zat ik ook te zoeken, maar die is dus nog niet Wildfire-compatible (vanwege de afwijkende schermresolutie van de WF). Hoop wel dat photobucket hem gaat aanpassen. Maar momenteel upload ik direct mn foto's naar Picasa webalbums, is net zo makkelijkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben nog volop aan het neuzen. Samara is in ieder geval helemaal gek van Talking Tom Cat, vreselijk nutteloos maar ze zakt steeds door haar benen van het lachenIk was nu PingChat aan het bekijken.
Ik wilde ook iets voor hyves maar dat heb ik nog niet gevonden. En ook de applicatie voor photobucket wilde niet lukken. Het downloaden gaat steeds al niet.
Ja gek he dat smsenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja was ik ook na m'n vorige tutsskrien telefoon. Maar deze is echt stukken beter en werkt echt heel fijn. Sowieso is dat multitouch erg handig, en het typen leek mij altijd onwijs kut, maar hij corrigeert echt heel veel goed, al raak je niet altjd de juiste toetsen dan in 99% van de gevallen herkent hij wel het woord.
Dus ja, ik ben wel om wat dat betreft
Nice.quote:
Gewoon inloggen met je pasnummer en postcodequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:52 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Oh jeetje, nog weer ergens een loginpagina van waarvan ik zeker een ww moet gaan onthouden. Ai ai... Snap nooit dat ze zoiets niet gewoon op de kaart zetten of een mail sturen als ie bijna afloopt ofzo
Thanks, had het net gevonden! Het was idd niet met wachtwoord, pfieuw!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Gewoon inloggen met je pasnummer en postcode![]()
http://www.diergaardeblijdorp.nl/nl/mijn%20abonnement/
Vervenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:56 schreef ferrari_rood het volgende:
watchdog 3g is ook erg fijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee die zat ik ook te zoeken, maar die is dus nog niet Wildfire-compatible (vanwege de afwijkende schermresolutie van de WF). Hoop wel dat photobucket hem gaat aanpassen. Maar momenteel upload ik direct mn foto's naar Picasa webalbums, is net zo makkelijk![]()
En ik heb WhatsApp ipv Pingchat, maar die is nog in BETA.
Verder is Moron Test Lite ook echt een aanrader, leuke mindfucks zeg maar. Gewoon op een grappige manier, ook leuk voor de kids misschien. Soort braintraining.
Dat is hoeveel data je verbruikt toch? Is met oog op de opheffing van onbeperkt mobiel internet ook geen overbodige luxe nee...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
watchdog 3g is ook erg fijn
verder heb ik een ereader, en wat spellekes
Sinds ik werk wat minder, maar toch zeker wel een keer of 5. De Visaya wrattenzijnen EN de penseelzwijnen hebben jongen. En dan zijn er natuurlijk Gio en Vanni. Maar die zijn vaak lastig te zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
Nok, nog in Blijdorp geweest lately met je abonnementje?
Ik ga er dit weekend maar weer eens gebruik van maken denk ik, is al veel te lang geleden!
Weet niet eens meer tot wanneer hij geldig isStaat dat op de kaart zelf?
Als ik kon zou ik dat veel vaker doen. Maar zo zijn anderen ook naar mij toe. Ik wordt heel erg verwend door mensen om me heen (he! Pagan en Stregaquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze hebben het maar goed met jou als kaoodtjesgever
ja das voor je gebruik bij te houden ereader vind ik wel handig om op t werk me eventjes terug te kunnen trekken tijdens de spaarzame pauzesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is hoeveel data je verbruikt toch? Is met oog op de opheffing van onbeperkt mobiel internet ook geen overbodige luxe nee...
e-reader ga ik niet aan beginnen, daar vind ik het scherm echt veeeel te klein voor. Dan blijf je toch scrollen?
wazzup dear?quote:
Leuk!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:08 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
das een foto van t hoesje, doet t linkje t?
Ik denk dat ik zondag weer eens ga! Al is het maar twee uurtjes even!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sinds ik werk wat minder, maar toch zeker wel een keer of 5. De Visaya wrattenzijnen EN de penseelzwijnen hebben jongen. En dan zijn er natuurlijk Gio en Vanni. Maar die zijn vaak lastig te zien.
Hoi Maes! Wat is er?quote:
bellende beeldschermpjesquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef Maes het volgende:
Ik snap niet helemaal waar het over gaat/ging maar dat was ook niet echt noodzakelijk.
Over meerdere dingen tegelijkertijdquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:57 schreef Maes het volgende:
Ik snap niet helemaal waar het over gaat/ging maar dat was ook niet echt noodzakelijk.
Oeh, spannend!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef Maes het volgende:
Ik ben aan het afbouwen om te stoppen alleen weten ze dat op mijn werk nog niet
Oh dat is leuk zeg! Ik ben niet zo handig om zoiets zelf te maken ben ik bangquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:08 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
das een foto van t hoesje, doet t linkje t?
Ik doe dat dan met speciale theequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
hebben ze daar ook pleisters en kauwgom voor?
Dat weet ik nog niet, begin van dit jaar dacht ik, ik doe het nog een jaar maar nu zijn we over de helft en nu ben ik er weer niet zeker van.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, spannend!
En op welke termijn wil je helemaal stoppen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |