Doe dan ook een keer proberen Als verrassing!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hij wil niks liever dan dat ik rokjes en jurken draag
Sorryquote:Ik krijg een beetje een rtl 4 programma gevoel
Ik dacht dat jij de laatste post hadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:12 schreef Greys het volgende:
En waar Ml-etje verzaakt een nieuw deel te openen.
En waar ik door het slotje zat
Hoe kom je erbijquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten d'r ook helemaal niet onder druk ofzo he?
quote:CrosspostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
"Ja je moet NU NU NU DIE TREIN HALEN ANDERS ZIT JE HIER EEN MAAND VAST"quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
We zetten d'r ook helemaal niet onder druk ofzo he?
morgen. Dan ben ik naar de kapper geweest en zit het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldigquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:19 schreef Greys het volgende:
En ik wil ook een foto van Q d'r lange(re) haar!
Gekkiequote:
Dealquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
morgen. Dan ben ik naar de kapper geweest en zit het geweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeldig
hoop ik
Ik moet 's ochtends eerst pics maken van de bruidegom, dan om 11:30 naar de kapper.... dus help me rond 12u ff herinneren dmv een PM, anyone.quote:
Enkel puntjes! Anders dan gaan ik stampij makenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:25 schreef Greys het volgende:
En die kapper niet teveel er af laten knippen he?
/ja mam
Oeh, stampij, laat dat maar aan jou over!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Enkel puntjes! Anders dan gaan ik stampij maken
Ah dat komt goed ik wilde morgen 12:30 stoppen met werken dus dat onthou ik welquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moet 's ochtends eerst pics maken van de bruidegom, dan om 11:30 naar de kapper.... dus help me rond 12u ff herinneren dmv een PM, anyone.
Ooh, en ik stuur het via PM
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:45 schreef Qwea het volgende:
zo! ik heb een masker op! Heb ik morgen een lekker gaaf huidje
Ehm, ja hoe lang is het, weet ik veel. Lang voor mijn doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:55 schreef ferrari_rood het volgende:
Rossi zo zijn drugspilletje geven. Dan gaat het bloedprikken wat beter.
@Q hoe lang is je haar inmiddels
En da's heul handig als je zoals Q een man in pak naast je hebt die je helemaal sekseh vindt!quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef nokwanda het volgende:
Rokjes en jurkjes worden makkelijk eventjes gauw omhoog geschoven
Dan is het alleen maar praktisch als je er niks onder aan hebtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:54 schreef nokwanda het volgende:
Rokjes en jurkjes worden makkelijk eventjes gauw omhoog geschoven
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:02 schreef Greys het volgende:
[..]
En da's heul handig als je zoals Q een man in pak naast je hebt die je helemaal sekseh vindt!
Hoezo? een string schuif je zo opzij hoorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar praktisch als je er niks onder aan hebt
das waar, maar niks gaat NET iets makkelijkerquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoezo? een string schuif je zo opzij hoor
Ja maar dan gaat ze met x-beentjes lopen en zitten omdat ze bang is voor poesloeren.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
das waar, maar niks gaat NET iets makkelijker
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat ze met x-beentjes lopen en zitten omdat ze bang is voor poesloeren.
Q, een leuke, zwierige wat zigeuner achtige rok?quote:
neeeeeeeeequote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Q, een leuke, zwierige wat zigeuner achtige rok?
Geen inkijk en niet heel kort, maar je kunt er fantastisch in dansen(nu natuurlijk even niet)
Verbloemd ook je poot.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat ze met x-beentjes lopen en zitten omdat ze bang is voor poesloeren.
Ing is dinsdag aangevallen door de buurvrouw met een schaar; korte pony en net over de schoudersquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ehm, ja hoe lang is het, weet ik veel. Lang voor mijn doenniet zo lang als greys of ing, helaas.
Aangevallen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ing is dinsdag aangevallen door de buurvrouw met een schaar; korte pony en net over de schouders![]()
En een rokje kun jij prima hebben met die akelig lange benen
Geheel vrijwillig en ik heb er nog voor betaald ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |