Ik kom ook bij ebookers uit: in februari voor 666 euro Amsterdam-Kaapstad (zelfde prijs op de Britse site, 554 pond = 666 euro). Goeie prijs, en de definitieve prijs want ebookers laat altijd direct de uiteindelijke prijs zien, omdat ze geen boekingskosten rekenen.quote:Op dinsdag 14 september 2010 00:31 schreef Greatmarked het volgende:
Hoe kan het dat als ik book via ebookers.com ik 200 euro minder kwijt ben aan een ticket dan via ebookers.com/nl ?
Ik vlieg in februari naar Kaapstad en goedkoopste wat ik tot nu heb kunnen vinden is 450 pond (530 euro) of 750 euro via ebookers.com/nl
Ik krijg dit:quote:Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef dafne het volgende:
[..]
Ik kom ook bij ebookers uit: in februari voor 666 euro Amsterdam-Kaapstad (zelfde prijs op de Britse site, 554 pond = 666 euro). Goeie prijs, en de definitieve prijs want ebookers laat altijd direct de uiteindelijke prijs zien, omdat ze geen boekingskosten rekenen.
¤100 met klm via govoloquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:03 schreef kahlie het volgende:
Ik wil graag eind Oktober naar Rome. Vanaf Amsterdam of Rotterdam. Of vrijdag 22 Oktober (liefst 's ochtends) tot en met max 28 Oktober (of eerder terug) of vanaf maandag 25 oktober ('s avonds) en dan tot en met zondag 31 Oktober. Ik heb al prijzen gezien van ongeveer 160 euro. Denkt iemand dat ik nog goedkoper kan?
Dank je wel, super tip! helaas blijk ik een huwelijk te hebben op de 22stequote:
3-16 november Amsterdam - Samsun met Pegasus (www.flypgs.com) komt op 270 euro. De overstap op Istanbul SAW is iets langer dan een uurtje beide keren, niet erg lang maar ook niet te kort.quote:Op dinsdag 21 september 2010 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Hai, ik gooi hier ook maar een zoekopdracht neer. Ik ben aan het kijken voor een retourvlucht naar Samsun, Turkije. Het is voor één persoon. Heen rond 2-3 november, terug ongeveer 14 dagen later. Het liefst vliegen vanaf Amsterdam, maar Rotterdam is ook geen probleem. Er zal waarschijnlijk sowieso een overstap in moeten zitten, maar verdere moeilijkheden probeer ik te ontwijken. Lange overstaptijden zijn ook niet gewenst. Ik kom zelf uit op rond de 330 euro, maar wellicht kunnen jullie wat goedkopers vinden?
Alvast bedankt!
Op sites van liftcentrale's kijken? sites waar mensen ritten aanbieden en dat je dan mee kan rjiden?quote:Op woensdag 22 september 2010 21:07 schreef Kekaa het volgende:
Haaai,
Ik moet morgen van Zwolle naar Gent... en zondag weer terug.
Heb net even het een en ander gezocht... maar goedkoop wordt het niet.
Bij station gevraagd... en met 2 personen is het 120 euro ongeveer.
Iemand een goedkoper idee? (behalve liften).
Ons vervoer is een soort van gecanceld.
air berlin vanaf dusseldorf voor ¤700-¤750. maar dan wel een tussenstop.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Ik kom hier ook maar even mijn vraag neerleggen:
1. waarvandaan- Amsterdam of Dusseldorf
2. wanneer - half/eind juli (vanaf 19 juli), terug half augustus.
3. Waarnaartoe - SF, Vegas of LA
4. hoe - vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen - Liever geen overstap, want ik vind vliegen niet zo leuk en wil het dus niet twee keer doen, als het niet hoeft.
6. Welke prijzen - ik vind momenteel 1180 euro
Thanks! Dat verschil is wel groot genoeg om een tussenstop te overwegen. Da's bijna 400 euro goedkoper! Heb je die gewoon op de website van Air Berlin gevonden? Of op een boekingssite?quote:Op vrijdag 24 september 2010 09:02 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
air berlin vanaf dusseldorf voor ¤700-¤750. maar dan wel een tussenstop.
via momondoquote:Op zaterdag 25 september 2010 01:58 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
[..]
Thanks! Dat verschil is wel groot genoeg om een tussenstop te overwegen. Da's bijna 400 euro goedkoper! Heb je die gewoon op de website van Air Berlin gevonden? Of op een boekingssite?
Inmiddels is het wat duidelijker: wil 14 april weg en rond 11/12 mei terugkomen, vanaf A'dam. Kom bij Budgetair uit op 774.50 euro (760 + fee) uit met Emirates. Iemand goedkoper?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:58 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Heb alleen heel stom-stom-stom de verkeerde datum doorgegeven (had me even 'verteld'): ipv rond 7 mei terug, wil ik graag rond 12 mei terug...
Voorkeur is eigenlijk echt wel Amsterdam...
Trouwens, in hoeverre heeft het zin om nog wat langer te wachten? Zijn er wel eens aanbiedingen naar Kathmandu? Ik moet het sowieso nog regelen met werk, dus heel snel zal het niet eens kunnen, maar april duurt natuurlijk ook nog even...
aeroflot naar ams voor ¤614.quote:Op zondag 26 september 2010 09:20 schreef MoneyTalks het volgende:
1. waarvandaan: Tokyo
2. wanneer: vertrek 23 december
3. waarnaartoe: Amsterdam, Brussel, Duesseldorf, Bremen, Londen... maakt niet uit als het maar goedkoop is
4. hoe: vliegtuig
5. op welke manier: zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt: 1000 euro van Tokyo naar Amsterdam
Heb uiteindelijk Malaysia Airlines naar AMS voor ¤622 geboekt, maar alsnog bedanktquote:
Hi, ik zou even wachten, het is volgend jaar. De vluchten naar Vegas of LA vanaf december/jan goedkoper. Daarnaast hebben ze vaak bij KLM met Delta goede aanbiedingen voor bijvoorbeeld 500-650 euro per ticket incl tax.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:10 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Ik kom hier ook maar even mijn vraag neerleggen:
1. waarvandaan- Amsterdam of Dusseldorf
2. wanneer - half/eind juli (vanaf 19 juli), terug half augustus.
3. Waarnaartoe - SF, Vegas of LA
4. hoe - vliegtuig
5. op welke manier je wilt reizen - Liever geen overstap, want ik vind vliegen niet zo leuk en wil het dus niet twee keer doen, als het niet hoeft.
6. Welke prijzen - ik vind momenteel 1180 euro
Dank voor je antwoord! Ik weet dat ze bij KLM regelmatig aanbiedingen hebben, maar vaak gelden die niet voor het hoogseizoen. Of is dat wel het geval? Want de prijzen die jij noemt, zijn wel heel aantrekkelijk. Maar wil natuurlijk niet in januari erachter komen dat de aanbieding niet voor juli en augustus is. En dan bijvoorbeeld 1300 euro moeten betalen per ticket. Hoe zou ik dat kunnen checken?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Loodje het volgende:
[..]
Hi, ik zou even wachten, het is volgend jaar. De vluchten naar Vegas of LA vanaf december/jan goedkoper. Daarnaast hebben ze vaak bij KLM met Delta goede aanbiedingen voor bijvoorbeeld 500-650 euro per ticket incl tax.
Hm, daar vind ik nou niet echt goede aanbiedingen op, of moet ik elke dag die sites in de gaten houden voor goede aanbiedingen?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 22:48 schreef Gnittoo het volgende:
http://neckermann.nl/, http://thomascook.nl/, http://zon.sunweb.nl/ etc.
Die prijs is al best scherp hoor! Ik zou het er niet op gokken dat ie nog goedkoper wordt.quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:01 schreef Tano_Stargazers het volgende:
Ik ben op zoek naar een vlucht naar Toronto vanaf Brabant (Brussel, Dusseldorf, Amsterdam allemaal ok) voor 20 januari tot 20 febuary (beide +/- 10 dagen, zolang ik daar maar een maand zit).
Ik heb er eentje voor 475 euro gevonden. Is het beter om even af te wachten, of moet ik juist deze snel boeken?
Ik vond deze voor 436 US$ (is nu 306¤) via Kayak.com. Met China Southern.quote:Op woensdag 3 november 2010 05:44 schreef MoneyTalks het volgende:
1. Waarvandaan?
Seoul
2. wanneer
Rond 26 november terug rond 3 december (ongeveer 7 a 8 dagen dus)
3. waarnaartoe
Taiwan
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
vliegtuig
5. op welke manier
Zo goedkoop mogelijk
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
350 euro met China Air
Weet iemand iets goedkopers? Ik heb gezocht maar kom niet veel lage rdan 350 euro..
Thanks, dat scheelt zowieso al aardig wat, vergeleken met de 1200 die ik kon vinden, ik ga zelf een even kijkenquote:Op donderdag 4 november 2010 21:59 schreef HomoSaabiens het volgende:
@Francis:
Het goedkoopste dat ik zo snel even vind is 935 euro, 20/1 tot 17/2. Vanaf Amsterdam retour met TAM, gevonden via Kayak.com
Ik vermoed dat het niet veel goedkoper gaat worden.
arkefly ¤771, 27-11 > 15-12quote:Op donderdag 4 november 2010 16:53 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
Nou, het belangrijkste van de vakantie (de vliegreis) en kan weinig fatsoenlijks vinden ...
1. waarvandaan je wilt reizen:
NL, BE, DUI
2. wanneer je wilt reizen, in welke periode of op precies welke dag, wel of niet flexibel en hoelang je er wil blijven:
Vanaf 27 november (liefst 27 november t/m 15 december), ongeveer 18 dagen. Ben flexibel, maar zou graag uiterlijk 20 december weer terug zijn
3. waarnaartoe je wilt reizen, bijvoorbeeld welke regio, stad of soort (vakantie-)bestemming
Cancun, Mexico
4. hoe je wilt reizen, bijvoorbeeld per trein, vliegtuig, boot etc.
Vliegtuig lijkt me het beste
5. op welke manier je wilt reizen, bijvoorbeeld of je liever niet wil overstappen, graag snel of langzaam reist en bovenal: of het zo goedkoop mogelijk of zo makkelijk mogelijk moet.
Liefst zo kort mogelijk reizen (dus zonder overstap het liefste). Eventueel met 1 overstap, maar dan liever niet in Amerika (ivm die douane die een eeuwigheid duurt)
6. Welke prijzen je zelf al gevonden hebt.
Veel met overstap in Amerika, maar dan is 1,5 -2 uur erg weinig om over te stappen.
Verder Martinair, voor 790 euro, vertrek op 2 december, terug op de 19e.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |