abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:22:10 #1
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85470659
Het vorige deel: Het dreumestopic (1-2 jaar) deel 70

De dreumessen:

22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
7 september 2008: Luca Roan Kris, zoon van DevilsChase
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
20 november 2008: Avalon, dochter van Owlet
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
24 december 2008: Bastiaan Jens, zoon van Jose81 en Pianoman
28 december 2008: Jan Junior, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin Milo Rose, dochter van Dakota
04 januari 2009: Fee Anne Reine, dochter van Cattie
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
06 januari 2009: Lola, dochter van Floria
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
02 februari 2009 Jair Amitai, zoon van Tinuviel & Iamredleader
06 februari 2009: Joshua, zoon van Joshua.
28 maart 2009: James Joseph Danyel, zoon van S_oepstengel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
09 april 2009: Julian, zoon van nummer_zoveel
20 mei 2009: Robin en Viggo, zoons van MamaNik
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:23:31 #2
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_85470706
Oeps, en toen was ie dicht. :o
Ik sloot hem met:
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:19 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Tinuviel, ik heb een rode gezien van Bosch, bijvoorbeeld hier. Voor jongens en voor meisjes dus.
Maar ik weet niet welke batterijen erin moeten, dus ik ga misschien nog even bellen met Bosch voor verdere info.

Ik ben trouwens niet bang dat ik het geluid zat word, er zijn nog zat andere klusjes te bedenken waar ze me mee kan helpen. De vaatwasser bijvoorbeeld, al is er al een bord gesneuveld. Maar dan haalt ze nog niet de score van haar vader en moeder, die kunnen er ook wat van... :@
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_85471138
Ow, ik zal het nieuwe topic dan even tvp-en met de opmerking dat het hier ook echt niet allemaal leuk is, hoor, mocht je dat denken nav mijn O+ -post :D Ik ben het ook wel eens zat, zit ook wel eens met de handen in het haar en Senna is ook echt niet alleen maar leuk, lief en schattig. Maar alle leuke dingen zijn dan ook zo leuk, dat de minder leuke dan weer snel vergeten zijn...in ieder geval voor dat moment ;)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_85471326
Herkenbaar Miss!

Dit is toch wel mijn meest favoriete uitzicht als we buiten zijn

O+ O+ *; O+ O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85471384
Vicks O+ Zo leuk is dat he? O+
pi_85471466
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:41 schreef miss_sly het volgende:
Vicks O+ Zo leuk is dat he? O+
ja echwel..
maar soms ook niet want dan loopt mevrouw dus gewoon weg of ze gaat de hele andere kant op. Gister moest ik wel 10x achter haar aan rennen.Z e maakt er echt een spelletje van.

Gisteravond zo gelachen. Amber was gek aan het doen bij Tess en Tess was echt aan het schaterlachen. Ze kwam er bijna niet meer uit.

*O* Ze is uiteindelijk om 12.45 gaan slapen *O*
Volgens mij gaan we maar over naar 1 slaapje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85471549
ow ja, herhaaldelijk weglopen, omdraaien, andere kant op willen, iedere fiets (en geloof me, die staan er hier veeeeeeel aan al die gevels) wil ze van dichtbij bekijken en voelen....ja, dan duurt het heeeeeeel lang voor je ergens bent. Maar ze geniet er zo van O+
pi_85471583
Haha wat dat betreft ben ik wel blij dat Graeme nog niet los loopt, want ik zie mezelf nu niet echt achter hem aan rennen :') Het kruipen kan ik nog net bijhouden :+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_85471737
Ow maar soms gaat het ook in slakkentempo hoor :Y Als je ieder grassprietje moet bekijken, of ieder blaadje aan de heg waar je langsloopt eigenlijk wel wil aanraken :')

Maar nee, rennen zal er voor jou even nog niet inzitten idd :D
pi_85471781
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 13:45 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, herhaaldelijk weglopen, omdraaien, andere kant op willen, iedere fiets (en geloof me, die staan er hier veeeeeeel aan al die gevels) wil ze van dichtbij bekijken en voelen....ja, dan duurt het heeeeeeel lang voor je ergens bent. Maar ze geniet er zo van O+
hier zijn het blaadjes..
elk blaadje moet bekeken en/of opgeraapt worden en uiteraard is het blaadje dat een meter verder ligt weer veel mooier dan het blaadje dat ze in haar handen had O+

Ik moet ook steeds zo lachen..
Tess: MAMAAA
Ik: ja Tess
Tess: Ddadadablablablalalalala O+

een minuut later:
Tess: MAMAAA
Ik: ja Tess
Tess: Ddadadablablablalalalala O+

en dit gaat de hele dag door O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 19 augustus 2010 @ 13:54:52 #11
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85471881
Wat lief die Tess...

Lennon bukt ook voor elk steentje wat op de grond ligt.... hij heeft vandaag geen zin om te slapen, ik had hem om 12 uur al naar bed gelegd maar na een half uur er maar weer uitgehaald. Even wat gegeten en net weer naar bed, maar hij is het er niet mee eens zo te horen. Hij is sinds gisterenavond flink verkouden, ik heb het idee dat hij daar last van heeft.
Make love, not war ☮
  donderdag 19 augustus 2010 @ 15:43:44 #12
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85476483
Oh wat een fijn uitzicht Vicky, dame wilde hier nooit aan de hand lopen, maar inmiddels wil ze dat wel weer. En dan het liefst tussen papa en mama in en dan je benen optrekken, dan hang je zo leuk.

Dat blaadjes/dingetjes bekijken dat heeft ze hier niet zo, misschien ook wel niet zo gehad. Ze heeft wel vaak een echt doel waar ze dan op afhobbelt...

Gisteren waren we bij schoonzus, en nadat ze zich met zilveren lippenstift in haar oor en op haar wang had bekladderd, vond ze eht voldoende, ze pakte mijn tas, pakte de hand van de man en begon heel erg te miepen. Pas toen we allebei opstonden begon ze te lachen, ze wilde gewoon lekker naar huis toe. Hebben we dan ook gedaan. Wat een lekkere kruimel!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85476675
Wat een mooi uitzicht Vicky O+

Eigen willetje heeft ze Basboussa :D

Ik ga me vast een beetje inlezen bij jullie, eind volgende week komen we ons hier officieel melden :o
.... met gevoel voor drama....
pi_85486431
Tot volgende week dan Kers!

Vicky, zo'n speldje wil ik ook in het haar van mn dreumes, maar gebrek aan haar enzo... :{
Fake it till you make it...
  donderdag 19 augustus 2010 @ 20:06:27 #15
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85486483
Over het meehelpen, dat doet Maarten ook het liefst. En als ik bijv. de was ophang (in de logeerkamer) is daar een laatje met kinderhangertjes waar hij mee mag spelen. Verder doe ik het huishouden het liefst als Maarten op bed ligt. maar ook vaak denk ik lekker even zitten

Vicky, wat een geweldig uitzicht :)

Kersjes, je hebt toch een peuter en een klein babietje? :D Er komen hier allerlei kindjes binnen waarvan ik er toch echt nog van dacht dat ze heel klein zijn... Of is mijn dreumesje gewoon zo groot al?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_85486839
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef Nijna het volgende:
Tot volgende week dan Kers!

Vicky, zo'n speldje wil ik ook in het haar van mn dreumes, maar gebrek aan haar enzo... :{
het zijn de goedkoopste speldjes van de Zeeman :D
Tess d'r pony was iets te lang dus daar had ik een klein stukje afgeknipt maar aangezien ik nooit goed ben geweest in haren knippen was het uiteraard scheef :') Met een speldje erin zie je er niks van EN ze zien tenminste dat het een meisje is..
Ik blijf vragen/opmerkingen krijgen of/dat ze een leuk jongetje is... :( zelfs als ze roze kleding aan heeft.. 8)7
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_85486946
Vicky wat een mooie foto. O+ Ze loopt er zo lief aan de hand ook.

Miss wel heel goed, dat je de slechte momenten snel kunt vergeten. Je lijkt er ook niet erg vaak over te willen praten maar juist alle fijne momenten met ons te willen delen O+

Kersjes het is al bijna zo ver, Tobi is alweer bijna 1 *G*. Heb je nog een goede keus voor zijn cadeautje kunnen maken?

Bedankt GWS voor de tip.
Chan ik heb net even geneusd op wat speelgoedsites en de Bart Smit heeft een stofzuiger op de website staan waar bijstaat dat de stofzuiger ook in het geel verkrijgbaar is. Dat kun je niet aangeven als je op de website bestelt maar in de winkel moet dat wel kunnen lijkt me.

Ons zoontje wil ook alles van dichtbij bekijken. En hij vind alle hierboven genoemde dingen leuk: fietsen, blaadjes, autos, steentjes. Dus bij bijna alles kan hij stil blijven staan. En ook hier hebben wij de momenten dat hij het helemaal niet erg vind als mama al heel ver weg is, de hoek om of iets dergelijks en hij kan ook een spelletje ervan maken om keihard de andere kant uit te gaan lopen. Gezien wij ook met deuren in het flatgebouw zitten heb ik wel een heel goed oog op hem. Hij heeft het zelfs al een keer geflikt de lift weer in te lopen vlak voordat de deuren dicht zouden gaan. Dat was echt even schrikken en ik liep er heel snel achteraan.

Nu is hij een beetje verkouden en hoesterig en had ook overdag maar een half uur geslapen. Hij ligt al sinds kort na 7 uur in bed maar wordt toch steeds weer wakker.

[ Bericht 4% gewijzigd door Tinuviel op 19-08-2010 20:44:28 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_85487817
Vicky, ze denken van Iris ook vaak dat ze een jochie is, ondanks rokje, roze kleren, meisjesschoentjes...
Vanavond na het eten poetste ik haar even schoon en omdat ze ook vla in haar haar had gesmeerd... :') ging ik met dat doekie door dr haar. Als het zo in stekeltjes rechtop staat, staat het ook wel guitig, maar ik denk dat ze dan nog vaker voor jochie aangezien zal worden... :{
pi_85493019
Deze hebben we vanavond gemaakt. Moest er wel om lachen (achteraf) Seb zat in de zandbak. Ik moet er wel bij voorbaat bij zeggen dat ik buiten beeld al zijn richting op snelde, maar toen ik zag dat hij zonder kleerscheuren weer overeind krabbelde en tegen een ander jochie begon te roepen ben ik buiten beeld gebleven. Niet dat je denkt..wat zijn dat nou weer voor ouders.

ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 19 augustus 2010 @ 23:01:56 #20
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85493397
Die Seb! Stoere jongen hoor :)
pi_85494406
Hihihi Seb :) en dan ook gewoon weer opstaan, bikkel :Y
pi_85498914
Haha Seb! Dat had Mavie ook kunnen overkomen :D
Hier al iets meer woordjes maar volgens mij vééél te lui om te praten :')
Waar ik elke keer weer om moet lachen;
M: Mama?
ik: ja?
M: Maaaama?
ik: eh jaah?
M: Maaaaaaaaaaamaaaaaaaaaa?
ik: Ja Mavie?
M: Haaai! :W

O+
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  vrijdag 20 augustus 2010 @ 07:51:00 #23
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_85501295
Geppie, leuk zulke gesprekjes O+
Hier is het: "mamma, KIJK!" En dan moet ik natuurlijk even kijken naar het desbetreffende...
pi_85502209
Seb is wennen op zijn nieuwe kinderdagverblijf. Het was een beetje onwennig. Gelukkig werd hij goed opgevangen door een meisje van 3: "kom maar hoor Seb, gaan we met de auto's spelen." O+ Toen ik even met de leidster stond te praten kwam het meisje even vragen of hij al kan praten. Ja hij kan wel praten, je verstaat het alleen niet denk ik :D Natuurlijk moest hij huilen bij het wegaan, maar niet zo heel hard. Om 12 uur weer ophalen.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 20 augustus 2010 @ 09:11:44 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85502269
straks het vorige topic even aflezen, heb gisteren amper wat van de pc gezien :') Jan had gisteren echt een dreindag. Niet geslapen overdag 's avonds slecht doorslapen etc. Vanmorgen is hij echter een schatje.. ik mag zelfs rustig koffiedrinken (weliswaar ná het afgeven van mijn eigen mobiele telefoon maar soit .. als hij zich vermaakt mij best :P )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')