Ja, baby is opvallend groot. Hij maakt wel grappige geluidjes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind baby Jack wel schattig, maar hij heeft wel een grote plofkop eigenlijk. Ik heb minder met die gigantische baby's.
Dat wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, baby is opvallend groot. Hij maakt wel grappige geluidjes.
Ik heb ook een gigantische babyquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind baby Jack wel schattig, maar hij heeft wel een grote plofkop eigenlijk. Ik heb minder met die gigantische baby's.
Ow sorry. Maar je had sowieso al gezegd dat je die leuker vond. Ik hou meer van baby-babies, je weet wel.....quote:
Dat vinden alle moeders tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:52 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die van mij natuurlijk veel mooier![]()
Maar baby Jack is ook schattig hoor
Ja, ik begrijp je wel hoor. Ik heb meteen een dreumes gebaard, dat heb je niet voor het zeggen en gelukkig maar, tis zo'n schatjequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow sorry. Maar je had sowieso al gezegd dat je die leuker vond. Ik hou meer van baby-babies, je weet wel.....
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Die snollebol moet een eigen kerel gaan zoeken van haar eigen leeftijd. Lekker makkelijk om zo'n ouwe kerel het hoofd op hol te brengen.
Ja indd. Ik wilde gewoon dat het 'eerlijk' mis ging. Niet zo! Ergens is het voor Donna natuurlijk hartverscheurend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ja, nu ze niet bij elkaar kunnen zijn vind ik het zielig.
Maar als Eric er achter komt dat Stephanie de boel manipuleert en toch bij Donna blijft dan vind ik het weer irritant
Ik niet hoor....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
En toch...vind ik het wel een beetje zielig voor Donna.En voor Erik nog meer!
eensquote:
Nah ja, het is een heel klein beetje! Niet eens vanwege Donna persoonlijk, maar dat je zoveel van iemand houdt en je moet hem opgeven omdat zijn ex dat eist! Keuze tussen broer of vent.quote:
Ja vind het ook zielig. Alleen Storm weet niet dat ze uitmaakt met Erik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
En toch...vind ik het wel een beetje zielig voor Donna.En voor Erik nog meer!
Tja, zonde dat ze aan zichzelf heeft laten sleutelen. Maar ze blijft mooie ogen hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Taylor was vroeger een knappe vrouw.. Maar vind haar nog steeds leuk hoor.
Ja echt zondequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef vencodark het volgende:
Tja, zonde dat ze aan zichzelf heeft laten sleutelen. Maar ze blijft mooie ogen hebben.
Tijdje geleden, toen ze net in beeld kwam met die kunstlippen van dr, vond ik haar er slecht uit zien. Dat haar zat ook zo vettig en sluik. Nu zit het beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt zondeDat had ze echt niet hoeven doen..idd haar ogen zijn mooi en ook haar haar.
Links onderste is mooi BQ..Erg jammer dat ze zoveel aan haar gezicht heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat iemand zichzelf zo kan toetakelen. Beeldschoon was ze.
[ afbeelding ]
quote:bedankt
quote:klopt maar ik was ff vergeten wie James wasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.. Hij is niet nieuw in De Bold heeft vaker in De Bold gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |