Nee. Nu snap ik eigenlijk ook waarom Brooke ineens als zo'n goede moeder moest voorkomen. Ik kan me uit het verleden niet herinneren dat dat er uitsprong. Integendeel, Stephanie had er geen goed woord voor over, terwijl ze nu ook zegt dat Brooke een goede moeder is. Ze was geen slechte moeder, maar ze had ook weer niet alles voor haar kinderen over. Aangezien dit gedoe met Jack een punt moet zijn, moest ze natuurlijk een toegewijde moeder zijn. Anders klopt het natuurlijk niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja...ergens doet Brooke het niet expres....maar indd., ze kan zich niet beheersen. Binnen de kortste keren ligt ze weer bij Nick in bed.
Ja, dat kan natuurlijk ook, al moet ik zeggen dat hij daar toch te verstandig voor zou zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook wel (laatste). Het lijkt erg voor de hand dat Stephen het gedaan heeft...die is het gewoon niet. En die zus, Pam...is wel heel verdacht. Ze zei laatst ook zoiets als: "Als de schutter beter geschoten had...."![]()
Of Storm....?
Jaaa ik vind dat met Pam echt freaky worden. Zeker dat telefoontje van die moeder...ik ken de geschiedenis verder niet zo (volg het niet al jaren ofzo) maar dit was toch wel erg interessant.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat kan natuurlijk ook, al moet ik zeggen dat hij daar toch te verstandig voor zou zijn.
Die Pam heeft me heel lang niet lekker gezeten. Heb wel het stuk in het ziekenhuis gemist met die kussen. Weet niet hoe het afgelopen is (was te laat met kijken, zal ander bij uitz gemist even kijken). Maar bij Pam wordt het wel erg dik bovenop gelegd. Oh, jeetje, weet je wat ik nu ineens bedenk, de moeder van Stephanie, whehehe, maar dat zal wel niet, die heeft niet echt meer een reden.
Wat ik wel een onthulling vond wad het feit dat Pam zo gek is als een deur en eigenlijk door haar moeder bemoederd wordt, dan andersom. Tenminste, dat heb ik begrepen. Wel spannend.
Ik vind het ook nogal overtrokken. Sowieso best rampzalig dat die fout in het ziekenhuis toen gemaakt is. De schrijvers hadden dit niet moeten doen. Het is een te grote inbreuk (onoverkomelijk) voor Taylor denk ik.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee. Nu snap ik eigenlijk ook waarom Brooke ineens als zo'n goede moeder moest voorkomen. Ik kan me uit het verleden niet herinneren dat dat er uitsprong. Integendeel, Stephanie had er geen goed woord voor over, terwijl ze nu ook zegt dat Brooke een goede moeder is. Ze was geen slechte moeder, maar ze had ook weer niet alles voor haar kinderen over. Aangezien dit gedoe met Jack een punt moet zijn, moest ze natuurlijk een toegewijde moeder zijn. Anders klopt het natuurlijk niet.
Clarke is een beetje een watje, maar je weet maar nooit.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa ik vind dat met Pam echt freaky worden. Zeker dat telefoontje van die moeder...ik ken de geschiedenis verder niet zo (volg het niet al jaren ofzo) maar dit was toch wel erg interessant.
Maar serieus...wie kan het nu echt gedaan hebben?
Wat dacht je van die zakenpartner van Jacky?Hij is stiekem verliefd op Jacky en vond het heel erg dat Stephanie haar zo beledigde....ook zakelijk gezien zou hij voordeel hebben bij de dood van Stephanie!
Of is dat te ver gezocht en niet spannend genoeg?
Klopt, dit is veel te heftig en moeilijk te handelen voor de gemiddelde persoon.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal overtrokken. Sowieso best rampzalig dat die fout in het ziekenhuis toen gemaakt is. De schrijvers hadden dit niet moeten doen. Het is een te grote inbreuk (onoverkomelijk) voor Taylor denk ik.
Ook logisch. Ik vind het best zielig.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, dit is veel te heftig en moeilijk te handelen voor de gemiddelde persoon.
Ja ik ook..ondanks wat je op de foto zag dezelfde ring als Stephen draagt met blauw steentje..Ik dacht dat hij gedaan had.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:40 schreef brunette82 het volgende:
ik ben echt wel benieuwd wie dr nou heeft neer geschoten
Ik weet het niet wie er op haar heeft geschoten..Ben wel benieuwd.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:47 schreef brunette82 het volgende:
oohdat heb ik dus gemist..
maar er is dus helemaal niemand hier die wel weet wie het gedaan heeft ?
Inderdaad.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Een van de kenmerken van B&B is dat ze constant in herhaling vallen en variëren op hetzelfde thema. Op basis van de 5207 () afleveringen die ik nu gezien heb, is Pam mijn favoriete verdachte. Tig jaar nadat Thorne Ridge heeft neergeschoten (toen Ridge naar de blaffende honden ging kijken, wellicht de voorouders van Tiny) werd het wel weer eens tijd voor een nieuwe broeder- of in dit geval zustermoord.
Dat Pam zonder medicijnen zo gek is als een deur was een verrassende wending. Het werd wel tijd voor een nieuwe Sheila!Had die niet ook ooit zo'n zelfde hond?
Ik dacht ook Pam.Want de hond blafte en keek vals naar Stephanie. Maar Storm heeft inderdaad de zelfde ring als zijn vader.quote:Op donderdag 30 september 2010 21:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Een van de kenmerken van B&B is dat ze constant in herhaling vallen en variëren op hetzelfde thema. Op basis van de 5207 () afleveringen die ik nu gezien heb, is Pam mijn favoriete verdachte. Tig jaar nadat Thorne Ridge heeft neergeschoten (toen Ridge naar de blaffende honden ging kijken, wellicht de voorouders van Tiny) werd het wel weer eens tijd voor een nieuwe broeder- of in dit geval zustermoord.
Dat Pam zonder medicijnen zo gek is als een deur was een verrassende wending. Het werd wel tijd voor een nieuwe Sheila!Had die niet ook ooit zo'n zelfde hond?
wie is tammy?quote:Op donderdag 30 september 2010 19:28 schreef brunette82 het volgende:
Dat van Storm is te duidelijk...dat van die ring enzo...ik denk toch echt Katie, Tammy of de fotograaf.
Want nadat Stephanie was neergeschoten was Tammy er ineens...maar ja, katie voelde zich bedonderd
door thorne..
mhhh, stof om over na te denken
oh ik dacht dat de naam van die lunatik, Pam is. Vind het btw erg leuk om Betty White nog te zien acteren, ze heeft echt leuke rollen gespeeld na Golden Girls. Zag haar afgelopen weekend in de roast van William Shatnerquote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef brunette82 het volgende:
tammy, de zus van stephanie, met de koekjes en die valse hond..
Ze heet Pam.quote:Op donderdag 30 september 2010 23:38 schreef brunette82 het volgende:
tammy, de zus van stephanie, met de koekjes en die valse hond..
google zelf maar op 'who shot stephanie bold'quote:Op donderdag 30 september 2010 23:45 schreef brunette82 het volgende:
Wie heeft het gedaan dan????????????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Donna verdient het niet. Ze is vanaf het begin sneaky bezig geweest. Ze heeft zelfs Ridge willen inpikken van haar zus toen ze pas in de serie was.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:57 schreef brunette82 het volgende:
En, toch he, denk ik dat Eric weer terug gaat naar Stephanie...denken jullie dat ook of ?
Stephanie speelt het slim, de kwetsbare vrouwtje spelen en eric trapt daar wel weer in![]()
Laat eric maar gelukkig zijn met Donna...brooke en nick komen weer samen, en taylor bij ridge..
(tenminste, dat denk ik en hoop ik ook)
Waarom niet? Gewoon blijven kijken..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:12 schreef ThunderBitch het volgende:
OMG, ik weet veel meer in de toekomst. Denk niet dat ik meer kijk, wat een ballentent..
Als je zover vooruit weet wat er gaat gebeuren, zie je het kansloze van een soapserie en dan denk je, moet ik daar nog tijd aan besteden? Ik kijk nog wel als het zo uitkomt, maar ik zal er geen moeite voor doen, dat niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:17 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom niet? Gewoon blijven kijken..
daarom wil ik dus niks weten, dat vergalt mn kijkplezierquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 19:56 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je zover vooruit weet wat er gaat gebeuren, zie je het kansloze van een soapserie en dan denk je, moet ik daar nog tijd aan besteden? Ik kijk nog wel als het zo uitkomt, maar ik zal er geen moeite voor doen, dat niet.
Klopt, kon me een keertje niet inhouden.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 20:37 schreef Marrije het volgende:
[..]
daarom wil ik dus niks weten, dat vergalt mn kijkplezier
jij weet het toch al?quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 12:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Katie is niet de schuldige..dat geloof ik nooit.
Neh, Clarke niet. Storm zou ik echt jammer vinden.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 11:44 schreef vencodark het volgende:
Nee, Katie speelt totaal niet in mijn gedachten eigenlijk. Hoogstens Storm of die fotograaf. Er ís gewoon iets met die vent. Oh of natuurlijk die zakenpartner van Jacky.
In de hoop dat wij toch die spoiler gaan bekijken.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:08 schreef Marrije het volgende:
Niet zo bedoeld hoor, maar je weet het al, dus dat mee raden begrijp ik niet
Wat klets jij uit je nek..natuurlijk word er geen spoiler geplaatst. En wat maak mij uit dat je kijkt naar de spoiler of dat je niet KIJKTTTTTTTTTTTTTTT.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:10 schreef vencodark het volgende:
In de hoop dat wij toch die spoiler gaan bekijken.
Zo, doe eens niet zo serieus en op je teentjes getrapt.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 16:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat klets jij uit je nek..natuurlijk word er geen spoiler geplaatst. En wat maak mij uit dat je kijkt naar de spoiler of dat je niet KIJKTTTTTTTTTTTTTTT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |