Ja, baby is opvallend groot. Hij maakt wel grappige geluidjes.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind baby Jack wel schattig, maar hij heeft wel een grote plofkop eigenlijk. Ik heb minder met die gigantische baby's.
Dat wel.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, baby is opvallend groot. Hij maakt wel grappige geluidjes.
Ik heb ook een gigantische babyquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:24 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik vind baby Jack wel schattig, maar hij heeft wel een grote plofkop eigenlijk. Ik heb minder met die gigantische baby's.
Ow sorry. Maar je had sowieso al gezegd dat je die leuker vond. Ik hou meer van baby-babies, je weet wel.....quote:
Dat vinden alle moeders tochquote:Op zondag 3 oktober 2010 12:52 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die van mij natuurlijk veel mooier![]()
Maar baby Jack is ook schattig hoor
Ja, ik begrijp je wel hoor. Ik heb meteen een dreumes gebaard, dat heb je niet voor het zeggen en gelukkig maar, tis zo'n schatjequote:Op zondag 3 oktober 2010 17:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ow sorry. Maar je had sowieso al gezegd dat je die leuker vond. Ik hou meer van baby-babies, je weet wel.....
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:59 schreef ThunderBitch het volgende:
Die snollebol moet een eigen kerel gaan zoeken van haar eigen leeftijd. Lekker makkelijk om zo'n ouwe kerel het hoofd op hol te brengen.
Ja indd. Ik wilde gewoon dat het 'eerlijk' mis ging. Niet zo! Ergens is het voor Donna natuurlijk hartverscheurend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Marrije het volgende:
Ja, nu ze niet bij elkaar kunnen zijn vind ik het zielig.
Maar als Eric er achter komt dat Stephanie de boel manipuleert en toch bij Donna blijft dan vind ik het weer irritant
Ik niet hoor....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
En toch...vind ik het wel een beetje zielig voor Donna.En voor Erik nog meer!
eensquote:
Nah ja, het is een heel klein beetje! Niet eens vanwege Donna persoonlijk, maar dat je zoveel van iemand houdt en je moet hem opgeven omdat zijn ex dat eist! Keuze tussen broer of vent.quote:
Ja vind het ook zielig. Alleen Storm weet niet dat ze uitmaakt met Erik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:43 schreef vencodark het volgende:
En toch...vind ik het wel een beetje zielig voor Donna.En voor Erik nog meer!
Tja, zonde dat ze aan zichzelf heeft laten sleutelen. Maar ze blijft mooie ogen hebben.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Taylor was vroeger een knappe vrouw.. Maar vind haar nog steeds leuk hoor.
Ja echt zondequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:27 schreef vencodark het volgende:
Tja, zonde dat ze aan zichzelf heeft laten sleutelen. Maar ze blijft mooie ogen hebben.
Tijdje geleden, toen ze net in beeld kwam met die kunstlippen van dr, vond ik haar er slecht uit zien. Dat haar zat ook zo vettig en sluik. Nu zit het beter.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt zondeDat had ze echt niet hoeven doen..idd haar ogen zijn mooi en ook haar haar.
Links onderste is mooi BQ..Erg jammer dat ze zoveel aan haar gezicht heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:41 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat iemand zichzelf zo kan toetakelen. Beeldschoon was ze.
[ afbeelding ]
quote:bedankt
quote:klopt maar ik was ff vergeten wie James wasOp dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.. Hij is niet nieuw in De Bold heeft vaker in De Bold gespeeld.
quote:hij heeft toch nog ooit iets met die sheila gehadOp dinsdag 26 oktober 2010 20:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor.. Hij is niet nieuw in De Bold heeft vaker in De Bold gespeeld.
quote:Ach dat mens was ik vergeten ja..Inderdaad James en Sheila hebben iets met elkaar gehad.Op dinsdag 26 oktober 2010 20:40 schreef Riann het volgende:
hij heeft toch nog ooit iets met die sheila gehad
quote:En zo gaat er van voor of aanOp woensdag 27 oktober 2010 09:29 schreef Marrije het volgende:
Ja, Brooke toch maar weer terug naar Nick, blijkt ze zwanger te zijn van Ridge, ofzo![]()
Taylor en James samen
quote:Ja, slaat echt nergens op. Die Rick is ook een eikel dat hij zo snel op Taylor wil duiken.
quote:Ik vind hem (in ieder geval sinds deze rick terug is) een grote eikel, bah...... vuile opportunistOp woensdag 27 oktober 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, slaat echt nergens op. Die Rick is ook een eikel dat hij zo snel op Taylor wil duiken.
Arme Taylor.En ik wordt het wel beetje beu dat iedereen Brooke wilt en steeds van de ene naar de ander hopt. Blijf nu eens bij 1 man!
![]()
De schrijvers zijn trouwens wel heel pro-Brooke, die griet krijgt zo'n beetje alles wat ze wilt. Ze hoeft maar met haar vingers te knippen.
quote:So TrueOp woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Oh, dan zal ik de enige wel zijn die het een geweldige actie vind van Rick. En ik gun Taylor ook wel een man die niet afgepakt kan worden door Brooke![]()
Taylor en Rick![]()
En een liefdesbabyDat ze toch spontaan zwanger wordt
quote:Als het op zo'n manier moet dan zou ik ervoor bedanken. En Rick is veel te jong voor haar om een serieuze relatie met kind en al aan te gaan.Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Oh, dan zal ik de enige wel zijn die het een geweldige actie vind van Rick. En ik gun Taylor ook wel een man die niet afgepakt kan worden door Brooke![]()
Taylor en Rick![]()
quote:Phoebe was toch bij haar positieven gekomen en het is op een of andere manier over.Op woensdag 27 oktober 2010 22:09 schreef Anonymousz het volgende:
Ik dacht dat Rick een relatie heeft met Phoebe
quote:is ze met constantine op tour ofzo?Op woensdag 27 oktober 2010 22:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Phoebe was toch bij haar positieven gekomen en het is op een of andere manier over.
quote:Ow, geen idee, dat heb ik eerlijk gezegd gemist. Maar ik dacht het eigenlijk niet, want ze was er toch ook tijdens de modeshow van haar grootvader?Op woensdag 27 oktober 2010 22:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
is ze met constantine op tour ofzo?
quote:Dat dus, bah!Op woensdag 27 oktober 2010 19:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, slaat echt nergens op. Die Rick is ook een eikel dat hij zo snel op Taylor wil duiken.
Arme Taylor.En ik wordt het wel beetje beu dat iedereen Brooke wilt en steeds van de ene naar de ander hopt. Blijf nu eens bij 1 man!
![]()
De schrijvers zijn trouwens wel heel pro-Brooke, die griet krijgt zo'n beetje alles wat ze wilt. Ze hoeft maar met haar vingers te knippen.
quote:Als je het zo bekijkt, juich ik het helemaal toe!Op woensdag 27 oktober 2010 21:52 schreef Marrije het volgende:
Taylor en Rick![]()
quote:Ik vind Brooke dr kapsel ook niet mooiOp donderdag 28 oktober 2010 11:14 schreef vencodark het volgende:
Btw, Brooke dr huidige kapsel is echt verschrikkelijk. Veel te ouwelijk. Maar dat geheel ter zijde.
quote:Nick is gewoon een arrogante lul en die moeder van hem is ook niet kosher.Op donderdag 28 oktober 2010 10:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Taylor heeft dat mannetje wel 9 maanden gedragen al zijn de eitjes van Brooke. Nick is een dombo vind ik
quote:Indd. Ongelooflijk dat hij zijn vrouw zo laat barsten. Eerder ook toen hij voor Brooke opkwam toen zij Jack uit huis meenam. Het toppunt was wel toen hij van Brooke vroeg om samen met hem Jack op te voeden. Hij denkt totaal niet aan Taylor.Op donderdag 28 oktober 2010 13:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nick is gewoon een arrogante lul en die moeder van hem is ook niet kosher.
quote:helemaal mee eens!Op donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Ongelooflijk dat hij zijn vrouw zo laat barsten. Eerder ook toen hij voor Brooke opkwam toen zij Jack uit huis meenam. Het toppunt was wel toen hij van Brooke vroeg om samen met hem Jack op te voeden. Hij denkt totaal niet aan Taylor.![]()
Ik ben afgeknapt op Nick. Vond hem een tijdje toch best sympathiek.
quote:Ik was al veel eerder afgeknapt op hem, die combinatie van de wereldverbeteraar en toch erg egocentrisch vind ik misselijkmakend. Hij denkt dat hij alles weet, alles kan maken en altijd gelijk heeft. Daarnaast moet hij altijd zijn zin hebben en ontziet hij mensen niet.Op donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Ongelooflijk dat hij zijn vrouw zo laat barsten. Eerder ook toen hij voor Brooke opkwam toen zij Jack uit huis meenam. Het toppunt was wel toen hij van Brooke vroeg om samen met hem Jack op te voeden. Hij denkt totaal niet aan Taylor.![]()
Ik ben afgeknapt op Nick. Vond hem een tijdje toch best sympathiek.
Btw, ben ik de enige die hem weg vindt hebben van David Bowie?
quote:Die slet van een Donna krijgt haar trekken nog wel thuis. Wat een vies dom vrouwmens en een homwrecker niet te vergeten.Op donderdag 28 oktober 2010 13:18 schreef brunette82 het volgende:
[..]
helemaal mee eens!![]()
![]()
Ik ga lachen, als Taylor idd wat met Rick krijgt...![]()
![]()
maar ja, alles kan in een soap...ik was even bang dat Stephanie er achter kwam dat
Eric en Donna een spelletje speelde, maar ook dat zal wel niet lang duren...
quote:Om een kind te krijgen dat deed ie bij Bridget ook.Op donderdag 28 oktober 2010 19:33 schreef Anonymousz het volgende:
Nick heeft Taylor gebruikt
Ik hoop dat Brooke niet terug gaat naar Nick
quote:Oja dat ook nogOp donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Om een kind te krijgen dat deed ie bij Bridget ook.
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:14 schreef vencodark het volgende:
Btw, ben ik de enige die hem weg vindt hebben van David Bowie?
quote:zo had ik het nog niet bekeken, maar het lijkt er wel op. Al was Nick bij Taylor gebleven als zij niet was weggegaan.Op donderdag 28 oktober 2010 19:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Om een kind te krijgen dat deed ie bij Bridget ook.
quote:misschien wel weer wegOp donderdag 28 oktober 2010 23:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Vraag ik me ook af waar James is.
quote:Ik hoop zo dat Stephanie hem nu vindt.Op zaterdag 30 oktober 2010 12:28 schreef brunette82 het volgende:
@vencodark, ik moest wel even lachen toen ik dat zag...
wat zal er nu gebeuren, zal hij er vanaf donderen?![]()
Alweer is zoiets snel uitgekomen![]()
ik dacht ff dat brooke weer met nick sex zou hebben, maar dat zal ook wel niet lang duren meer
ik vind het wel een goede acteur...ik ken hem nog in de tijd van Melrose place..daar speelde hij geloof ik de rol van Peter Bruns...of ben ik de enige hier die hem wel graag ziet??quote:Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik was al veel eerder afgeknapt op hem, die combinatie van de wereldverbeteraar en toch erg egocentrisch vind ik misselijkmakend. Hij denkt dat hij alles weet, alles kan maken en altijd gelijk heeft. Daarnaast moet hij altijd zijn zin hebben en ontziet hij mensen niet.
Of hij op David Bowie lijkt? Nah, niet echt, maar ik zal wel opletten. Hij lijkt wel op een ex van mij though, het type qua uiterlijk, mond, ogen, handen, en een beetje 'ik kan alles'.
Daar kwam ik gegeven moment achter. Zag het niet meteen.
Hij heeft wel iets, alleen vind ik zijn rol (vooral nu) niet zo leuk.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind het wel een goede acteur...ik ken hem nog in de tijd van Melrose place..daar speelde hij geloof ik de rol van Peter Bruns...of ben ik de enige hier die hem wel graag ziet??
Ja, alles kan in een soap, vandaar de ergernis soms.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef sherezade het volgende:
ja dat klopt, maar dat was in Melrose place ook het geval
Ik zou het echt btw ranzig vinden als Rick iets met Taylor zou krijgen...maarja soap he en het is tenslotte allemaal voorspelbaar dus mijn gevoel zegt van wel
Nee dat geloof ik niet dat Rick en Taylor iets met elkaar krijgen.. Rick's zijn wens is gewoon dat Nick en Brooke zijn moeder bij elkaar komen..Omdat Rick een hekel aan Ridge heeft.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:47 schreef sherezade het volgende:
ja dat klopt, maar dat was in Melrose place ook het geval
Ik zou het echt btw ranzig vinden als Rick iets met Taylor zou krijgen...maarja soap he en het is tenslotte allemaal voorspelbaar dus mijn gevoel zegt van wel
ik kan hier geen spoilers neer zetten..en ik weet niet hoe ik een spoilertag moet gebruiken..maar kijk anders even op you tube of soapcentral.comquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 22:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet dat Rick en Taylor iets met elkaar krijgen.. Rick's zijn wens is gewoon dat Nick en Brooke zijn moeder bij elkaar komen..Omdat Rick een hekel aan Ridge heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |