verkoop mij 2k,, ik geef je er 1k bvoor terugquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:23 schreef incognitoomuch het volgende:
Vroeger kon ik mijn goud nog verkopen. Toen voelde ik mij best wel baas.
ik dacht 1x per dag? (kan er ook naast zitten,, heb me niet verdiept in die questen)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:37 schreef Eenskijken het volgende:
En je krijgt er 10 (shards dus) per keer dat je een WG quest inlevert. bv kill 3 siege dingen, 10 members van de andere faction, kill een southern tower etc..
maar die quests kan je maar 1 keer per week doen.
Wintergrasp PVP quests zijn weeklyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:41 schreef Olment het volgende:
[..]
ik dacht 1x per dag? (kan er ook naast zitten,, heb me niet verdiept in die questen)
Nee, daar kan je alleen aangeven dat je beschikbaar bent voor beta testen. Je moet daar je systeem eisen etc. opgeven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:41 schreef WJE11 het volgende:
Als je nu 'Create a Beta Profile' doet via Battle.net. Krijg je dan ook een uitnodiging voor de beta of zijn al die invitations al vergeven?
Ah ok. Worden de invites nog wel uitgegeven of is alles 'op'?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:46 schreef Katth het volgende:
[..]
Nee, daar kan je alleen aangeven dat je beschikbaar bent voor beta testen. Je moet daar je systeem eisen etc. opgeven.
Die worden vast nog wel uitgegeven, maar in het algemeen doet Blizzard geen uitspraken over de uitgifte van beta invites.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:47 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ah ok. Worden de invites nog wel uitgegeven of is alles 'op'?
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:49 schreef MarkyB het volgende:
hahaha gisteren op /2 plaatste ik:
/gkick & /gquit sitting in a boat. /gkick falls out the boat, who is still in it?
waren ineens 3 mensen guildloos waarvan 1 voor mijn neus ineens zijn tag weg was
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:49 schreef MarkyB het volgende:
hahaha gisteren op /2 plaatste ik:
/gkick & /gquit sitting in a boat. /gkick falls out the boat, who is still in it?
waren ineens 3 mensen guildloos waarvan 1 voor mijn neus ineens zijn tag weg was
Wat dat betreft ben ik net Osama... je zal me niet snel vindenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:56 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Anders konden wij samenwerken. Ik denk dat ik je nu steeds moet ganken.
Je zit de hele dag in een grot dan ofwat?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:58 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik net Osama... je zal me niet snel vinden
Hehe, ik kom zo weinig mogelijk in Dalaran. Mijn pc kan dat helemaal niet aanquote:
Mja genoeg te doen, alleen geen zinquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:31 schreef Junglebeast het volgende:
Joh wat gaan jullie hard vandaag zeg. Zeker niks te doen op werk of nog vakantie?
Ik heb al 2.5 maand vakantiequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:58 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja genoeg te doen, alleen geen zin(en moet soms ff op dingen wachten die bezig zijn met uitvoeren, kan ik net zo goed ff een micropauze inlassen en een berichtje plaatsen
)
Maar ik heb weekend!
Hmm Warlock of Druid. alhoewel warlock licht te vergelijken is met priest(als je shadow hebt gespecced) Druid is wel veel afwisseling lijkt me. Je kan casten als je wilt of lekker in catform alles openkrabben.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:01 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Ik heb al 2.5 maand vakantie. Moet nu maar bedenken wat ik wil gaan levelen. Heb al een Shammy, Rogue, Dk, Priest van broer en Pally op 80.
iemand een suggestie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |