k heb denk ik rond de 30 guilds versleten, en mijn ignorelist moet ik om de maand helemaal legen aangezien ik die dan weer heb volgestampt :pquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Owja same here op Burning Legion. Ik ken er verder niemand en er zitten alleen maar Polen en Turken
Celestial Steedquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:06 schreef Olment het volgende:
[..]
Welke? want ik ben nu bezig met 100 mounts te halen
jij bent Alliance toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Owja same here op Burning Legion. Ik ken er verder niemand en er zitten alleen maar Polen en Turken
Ik snap niet dat mensen daar 10 euro aan uitgeven, of hoe duur was dat dingquote:
20 euro.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen daar 10 euro aan uitgeven, of hoe duur was dat ding
sowieso geld uitgeven voor ingame items
20 zelfsquote:
20 euroquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
net goed. puuwwhh voor jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:12 schreef lifeblind het volgende:
[..]
20 euro
Mja ach, vond 't wel grappig, maar toen ik m gekocht had, had ik wel zoiets van: fuck, ik heb zojuist een virtueel paard gekocht
Mja aan de andere kant, dagen/wekenlang grinden om gold te krijgen is nou ook niet gezondquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:11 schreef Salamando het volgende:
[..]
Ik haal geen extra mounts voor heel veel gold. Ik doe coole achievements waar ik een warbear bij krijg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja aan de andere kant, dagen/wekenlang grinden om gold te krijgen is nou ook niet gezondBen sowieso al heel lang een blizzard fan, dus die 20 euro mogen ze van mij echt wel hebben hoor
Nah ik wil misschien wel weer raiden in Cata, ben ook vrij casual. Mounts kunnen mij ook vrij weinig boeien. Heb op mijn Shammy 2 Netherdrakes (gehaald voor wotlk) en die Mammoth van 300 Stone keeper shards. En dan nog een paar andere. Heb op mijn rogue ook een keer die mammoth verkocht die dropt in voa, makkelijk 2,5k verdienenquote:
Grinden om gold te krijgenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:14 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja aan de andere kant, dagen/wekenlang grinden om gold te krijgen is nou ook niet gezondBen sowieso al heel lang een blizzard fan, dus die 20 euro mogen ze van mij echt wel hebben hoor
Ik weet niet hoe jij raid, maar ik haal met raiden echt geen bakken met gold binnen hoorquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik haal geen extra mounts voor heel veel gold. Ik doe coole achievements waar ik een warbear bij krijg.
Bovendien haal je ook gold door gewoon te raiden, of je quests te voltooien.
Hoe kom je eigenlijk aan die shards.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:16 schreef WJE11 het volgende:
[..]
Nah ik wil misschien wel weer raiden in Cata, ben ook vrij casual. Mounts kunnen mij ook vrij weinig boeien. Heb op mijn Shammy 2 Netherdrakes (gehaald voor wotlk) en die Mammoth van 300 Stone keeper shards. En dan nog een paar andere. Heb op mijn rogue ook een keer die mammoth verkocht die dropt in voa, makkelijk 2,5k verdienen
ja,, raiden is niet iets waar je belacheiljk rijk van wordt (ff uitgaande dat er geen rare/dikke drops van trash dropt) Of je moet van die goldrun raids gaan doenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij raid, maar ik haal met raiden echt geen bakken met gold binnen hoorKan daar prima mee rondkomen voor raidgerelateerde zaken, meer niet
Mijn gold verdien ik door eens in de zoveel tijd wat primordial saronite te kopen van frost emblems, heb er 180 ofzo gemiddeld de laatste tijd dus dat kan ik wel lijen. Die dingen verkopen bij ons voor zo';n 500 / 700 gold ofzo. Ik heb sowieso geen zin in het hele micro-economie gedeelte van WoWquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef Salamando het volgende:
[..]
Grinden om gold te krijgen
Ik loop op het moment met 45k ongeveer rond, en weet niet waaraan ik het uit moet geven
Ik raid helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:18 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij raid, maar ik haal met raiden echt geen bakken met gold binnen hoorKan daar prima mee rondkomen voor raidgerelateerde zaken, meer niet
je krijgt ze als VoA van jou is. dan krijg je er in een hc dungeon 4 per boss. Je kunt ze in het castle van VoA inleveren voor wat items of honor. (denk wel, er is een 75k honor limit)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die shards.Ik heb daar redelijk wat van maar weet niet hoe ik er aan kom of waar ik ze moet uitgeven.
Als jou factie wintergrasp heeft, en je doet Northrend dungeons, dan krijg je ze. Je hebt dan ook een buff die dat aangeeftquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hoe kom je eigenlijk aan die shards.Ik heb daar redelijk wat van maar weet niet hoe ik er aan kom of waar ik ze moet uitgeven.
Nevermind al 7x beantwoordquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 14:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |