Bij een DC is Gunship juist de enige fight waar je niet gefuckt bent, de tank kan gewoon terugkomen en alsnog springen. Je komt toch nooit in de buurt van een wipe (wipen op Gunshipquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Ik ben blij te weten dat jij dat leuk vind.
[..]
Als het een DC is ben je sowieso fucked. In het geval van lag is het risico er niet als de tank al een paar seconde voordat the mage verschijnt, op het andere schip is. Het is zo makkelijk om te doen als tank, waarom wil je zo graag tegelijkertijd springen waardoor je het voor iedereen iets moeilijker maakt? Ik bedoel het is 1 keybind indrukken en een keer klikken.
Waarom ranged in de cannons? Dat is zonde van de dps op de throwers. Wij hebben altijd melee + healers in de cannons.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:15 schreef GI het volgende:
Wij hebben altijd 2 ranged in de cannons die ook jumpen om de mage te killen.
Melee blijft gewoon lekker op het eigen schip
Ja hee, we hadden 't over de 10m versie net hequote:
En hoe doe je dan je axethrowers? Niet met de cannons toch?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:15 schreef GI het volgende:
Wij hebben altijd 2 ranged in de cannons die ook jumpen om de mage te killen.
Melee blijft gewoon lekker op het eigen schip
DPS Op de throwers, is dat nodig dan ?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef Katth het volgende:
[..]
Waarom ranged in de cannons? Dat is zonde van de dps op de throwers. Wij hebben altijd melee + healers in de cannons.
Die negeren we dus gewoonquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En hoe doe je dan je axethrowers? Niet met de cannons toch?
Ok, in het geval van een DC zou inderdaad de dps moeten wachten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:15 schreef Salamando het volgende:
[..]
Bij een DC is Gunship juist de enige fight waar je niet gefuckt bent, de tank kan gewoon terugkomen en alsnog springen. Je komt toch nooit in de buurt van een wipe (wipen op Gunship)
Ranged dps nuked die down. Die axe throwers die levelen ook naarmate ze langer leven en dan doen ze ook meer damage.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:17 schreef lifeblind het volgende:
[..]
En hoe doe je dan je axethrowers? Niet met de cannons toch?
En ik zeg dat DPS niet blind moeten springen in de veronderstelling dat de tank er staat, omdat verschillende zaken ervoor kunnen zorgen dat dit niet zo is.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Boomvorm het volgende:
[..]
Ok, in het geval van een DC zou inderdaad de dps moeten wachten.
Hoe dan ook, want dit gaat nu alle kanten op, het enigste wat ik wilde zeggen is dat je het voor iedereen makkelijker maakt als je een paar seconde van tevoren zorgt dat je op het andere schip bent. Natuurlijk zijn er risico's als een DC, maar ik neem aan dat je daar niet van tevoren vanuit gaat.
Idd, ranged staat mooi op de rand te switchen tussen de axethrowers en de adds op het eigen schip. Op mijn mage gooide ik mn AoE in de groep op mn eigen schip, en ging vrolijk verder op de axethrowers. Als die aan mijn kant dood waren, volledige nuke op mn eigen schip op de adds.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:21 schreef Katth het volgende:
[..]
Ranged dps nuked die down. Die axe throwers die levelen ook naarmate ze langer leven en dan doen ze ook meer damage.
Daar heb ik het toch helemaal niet over? Ik reageerde op de persoon waarbij 4 man dood ging toen hij naar het andere schip sprong. Dat had hij kunnen voorkomen als hij eerder sprong. Het gaat hier over een PuG dus ik kan nu wel met je gaan discussieren dat de dps op had moeten letten, maar als je PuGs tanked en je kan door zoiets simpels het risico dat dit gebeurd vrijwel laten verdwijnen, ben je een dwaas als je het niet doet.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:23 schreef Salamando het volgende:
[..]
En ik zeg dat DPS niet blind moeten springen in de veronderstelling dat de tank er staat, omdat verschillende zaken ervoor kunnen zorgen dat dit niet zo is.
Hahaha, en dan zijn ze trots dat ze 5600 gs hebbenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Salamando het volgende:
Sowieso pug's, lekker de jenkins / the patient knuppels boosten door instances zodat ze hoog genoege GS hebben om zich op af te trekken![]()
Ik kreeg gister mijn 2 eerste scam mailtjes ooitquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:57 schreef Katth het volgende:
Kreeg ik vanochtend dus een mail:
[..]
Ik proberen in te loggen om te kijken of de mail wel echt was voordat ik ergens op ging klikken en ja hoor.
Kutzooi.
Ik ben een jenkin/patient knuppelquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:31 schreef Salamando het volgende:
Sowieso pug's, lekker de jenkins / the patient knuppels boosten door instances zodat ze hoog genoege GS hebben om zich op af te trekken![]()
Die title staat 3e na the patient en jenkins in de strijd om 'meest makkelijke titels'quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik ga nu volop sparen voor epic flying en voor northrend flying. Die titel, The Explorer spreekt mij heel erg aan.
thanks,, wat een fucking retared mongolen zijn het toch ook soms. En deze keer is het niet eens AP, SSB, Penisbaard of 1 van die andere bekende trollen.quote:
ik moet toegeven, hij is opzich best makkelijk te halen. Er zit gewoon belachtelijk veel tijd in om de hele wereld op je 100% mountje langs te lopen. (northrend en outland kun je flying en zijn zo klaar)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:01 schreef Salamando het volgende:
[..]
Die title staat 3e na the patient en jenkins in de strijd om 'meest makkelijke titels'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |