Ja ik heb op een andere server ook nog een 70 lock gestald samen met een 70 warrior. Maar die speelde ik vooral pre-wotlk. En druid vind ik toch niet zo tof denk ik..quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm Warlock of Druid. alhoewel warlock licht te vergelijken is met priest(als je shadow hebt gespecced) Druid is wel veel afwisseling lijkt me. Je kan casten als je wilt of lekker in catform alles openkrabben.
Er zijn ook kinderen die WoW spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:21 schreef Ventilatorkoeler het volgende:
Deed gister Violet Hold normal op mijn priest die nog niet 80 is. Kregen we een dk die de 'tank' was. Mijn hemel ik heb nog nooit iemand gezien die zo zuigt als die dk. Hij kon absoluut geen aggro houden, was in unholy spec, reageerde op niks wat we zeiden. Uiteindelijk maar gekickt en liet een dk dps maar tanken en met 4 man afgemaakt. Ik snap niet waarom zulke mensen zijn toegelaten om WoW te spelen
Maarja, je kind willens en wetens een MMO laten spelen is ook een beetje foute opvoeding (ik heb het hier dan over kinderen <13/14 ongeveer).quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:22 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Er zijn ook kinderen die WoW spelen.
Mijn vaste hangplek is die houten ton naast de AH mailbox in Orgrimmarquote:
Persoonlijke shizzle eruit gehaald :pquote:Geachte heer xxxxxx
Hartelijk bedankt voor het plaatsen van uw bestelling bij 12Game.Com.
Hieronder volgt een overzicht van uw NAW gegevens en uw bestelling.
------------------------------------------------------------------------------
Bestelnummer: xxxxxxxxx
Afleveradres
-----------------
Emmen
Nederland
Betaalmethode
-----------------
I-Deal | Status: Betaald
Product gegevens
-----------------
Titel : World of WarCraft Cataclysm CE (PC)
Aantal : 1
Prijs : ¤ 69,99
Status : Nieuwe bestelling
Verwacht : 18/10/2010
Inclusief BTW 19% ¤ 12,44
Verzendkosten ¤ 7,95
-------------------------------
Totaal ¤ 77,94
mijne is meestal bij het vliegende crystal bij de alliance bank in dalaran. dan ben ik daar rondjes omheen aan het rennen op dat platformpjequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:25 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn vaste hangplek is die houten ton naast de AH mailbox in Orgrimmar
Ik kom redelijk vaak in ONZ. ik vind het wel een grappig subforum hoor. KLB is nou niet echt van hoger niveau.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:35 schreef Olment het volgende:
omg,, ik ben behoorlijk verveeld (naast mijn normale werk) aangezien KLB dicht is... pfff... ONZ is ook 1 grote bende van 3x niks waard topics.
es kijke wat daar te beleven is =)quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom redelijk vaak in ONZ. ik vind het wel een grappig subforum hoor. KLB is nou niet echt van hoger niveau.Dan ga je toch lekker naar pub.
![]()
Sorry. Ik voed mijn elf jaar jonge zoon duidelijk verkeerd op.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maarja, je kind willens en wetens een MMO laten spelen is ook een beetje foute opvoeding (ik heb het hier dan over kinderen <13/14 ongeveer).
niet helemaal meeeens, aan de activiteiten die je zoon doet vind ik dat hij best wow kan spelen. Het is niet zo dat hij uit school komt en achter de pc kruipt, omlaag komt met eten, weer naar boven gaat en rond 9 uur gaat pitte en dit dag in, dag uit.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:53 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Sorry. Ik voed mijn elf jaar jonge zoon duidelijk verkeerd op.
Dat hij het top doet op school, diverse sporten beoefend en vaak buitenspeelt doet er natuurlijk niet toe. Want hij speelt wel eens WoW. Poe. Slechte moeder ben ik zeg. Misschien moet ik hem toch maar uit huis laten plaatsen, want dit gaat duidelijk helemaal de verkeerde kant op.
heb je nog lange playtijd?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:56 schreef sanakthe het volgende:
Ik denk dat ik het meer voor gezien hou met WotLK.. Cata CE besteld nu maar even een pauze inlassen..
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 16:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maarja, je kind willens en wetens een MMO laten spelen is ook een beetje foute opvoeding (ik heb het hier dan over kinderen <13/14 ongeveer).
Het sarcasme droop er niet voor niets vanafquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 17:02 schreef Olment het volgende:
[..]
niet helemaal meeeens, aan de activiteiten die je zoon doet vind ik dat hij best wow kan spelen. Het is niet zo dat hij uit school komt en achter de pc kruipt, omlaag komt met eten, weer naar boven gaat en rond 9 uur gaat pitte en dit dag in, dag uit.
Als de prestaties (school/sport) er niet onder lijden dan is het in mijn ogen niet slecht om een kind wow te laten spelen.
Ja dat heb ik met m'n laptop, daar kom ik nooit in Dala. Het is echt een diashow daar, 1 frame per 5 seconden ofzoquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:56 schreef Reneuh het volgende:
[..]
Hehe, ik kom zo weinig mogelijk in Dalaran. Mijn pc kan dat helemaal niet aan
Dan moeten ze maar die codes verwijderenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Rofl, gisteren in de V&D een keycode van WOTLK "gekregen". Ze hadden het doosje in het rek gelegd met de code erin :"3, daar heb ik een foto van gemaakt en net geactiveerd D":
En hoe ga jij je verantwoorden als iemand het spel koopt en Blizzard 2 accounts ziet met dezelfde code?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 18:18 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Rofl, gisteren in de V&D een keycode van WOTLK "gekregen". Ze hadden het doosje in het rek gelegd met de code erin :"3, daar heb ik een foto van gemaakt en net geactiveerd D":
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |