waar dan?quote:
In de kelder.quote:
Wat een slechte verliezer. Respecteer Marijke als baasquote:Op donderdag 19 augustus 2010 22:06 schreef danielutrecht het volgende:
De Anita fans, Anita en ik zullen fok naast ons neer leggen. Deze poll is fake en de uitslag klopt niet. Helaas dat fok echt onsportief is. Wat heeft het voor zin om deze poll te volgen wanneer men de uitslag stuurt. Over en uit maar wij zijn weg hier.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:36 schreef danielutrecht het volgende:
Ik volg deze poll vandaag en wat mij opvalt is wanneer Anita een stem krijgt Silverlady er ook 1 boven op krijgt. Ik twijfel ernstig aan de betrouwbaarheid van deze poll. Wij (fans van Anita) doen namelijk mee met deze poll en het viel ons allen op! Jammer dat er dus echt geen sportiviteit op Fok te vinden is.
Ik ga proberen om elke dag een nieuwe neer te zetten. Ik heb er al 3 klaarstaan dus de eerste paar keer zou dat goed moeten komen.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:40 schreef Falco het volgende:
Elke dag een nieuwe battle? Leuk topic hoe dan ook!
De prachtige video's op http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame zeggen toch wel genoegquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:32 schreef banapples het volgende:
Vanwege het verdwijnen van KLB werkt de link van Silverlady in de OP niet meer![]()
Ik kan nu alleen geen ander topic meer vinden
Niet meer dan terechtquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:08 schreef Rectum het volgende:
De Silverlady stevent af op een klinkende overwinning.
Geen poep, Sherlock.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Hyundai het volgende:
Er zijn oplichters in het spel. Ik ging even checken op IP adressen en vreemd genoeg stonden daar allemaal proxy's bij.
Iemand heeft dus met heel veel proxy adressen op Silverlady gestemd..
quote:
Blijkbaar is Silverlady zo'n baas dat ze de stemmen weet te manipulerenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Hyundai het volgende:
Er zijn oplichters in het spel. Ik ging even checken op IP adressen en vreemd genoeg stonden daar allemaal proxy's bij.
Heb je hier al gekeken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Hyundai het volgende:
Alsof deze clown dat kan zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:11 schreef Hyundai het volgende:
Valt me nog mee dat hij hier tijd voor kan vinden naast het rapporteren van users bij de hogere machten.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Alsof deze clown dat kan zien.
Slechte verliezers die Anita fans. Er is maar één baas....quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:20 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
Alsof deze clown dat kan zien.
Die zijn vast gebruikt om op de Silverlady te stemmen, ik heb op Anita gestemd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Nou ik probeerde zelf met proxy's op Anita te stemmen om Silverlady een hak te zetten. Toen kwam ik IP adressen tegen die al gebruikt waren.
En hoe weet jij dat die gebruikt zijn om op de Silverlady te stemmen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Nou ik probeerde zelf met proxy's op Anita te stemmen om Silverlady een hak te zetten. Toen kwam ik IP adressen tegen die al gebruikt waren.
Ik heb geen idee wie Anita is maar ik stem ook op haar. Silverladyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die zijn vast gebruikt om op de Silverlady te stemmen, ik heb op Anita gestemd.
Valsspelen en het nog toegeven ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Omdat alleen Silverlady-stemmers zo geniepig zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die gebruikt zijn om op de Silverlady te stemmen?
Ja héquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Valsspelen en het nog toegeven ook.Jij maakt je wel populair de laatste tijd hè.
Dus je wordt boos omdat je zelf niet meer zo goed kan vals spelen omdat er al iemand anders vals heeft gespeeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Gelukkig maar. Jij bent het allerzieligste stukje user dat hier rondloopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja hé![]()
Ach Dinsdag moet ik weer naar school, is iedereen weer van me af
Begint je MBO-ICT opleiding weer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja hé![]()
Ach Dinsdag moet ik weer naar school, is iedereen weer van me af
Daar hebben we de eerste valsspeler al.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Die is weinig online ja.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:04 schreef ZangerPetroFan het volgende:
Waar hangt Pieter-Utd trouwens uit? Hij is toch wel de ontdekker van de Silverlady. Deze overwinning is ook zijn overwinning.
watquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef porsche1 het volgende:
O god, familie Penisbaard is er ook weer.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 12:43 schreef porsche1 het volgende:
O god, Penisbaard en al zijn kloontjes zijn er ook weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |