Die zijn vast gebruikt om op de Silverlady te stemmen, ik heb op Anita gestemd.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Nou ik probeerde zelf met proxy's op Anita te stemmen om Silverlady een hak te zetten. Toen kwam ik IP adressen tegen die al gebruikt waren.
En hoe weet jij dat die gebruikt zijn om op de Silverlady te stemmen?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Nou ik probeerde zelf met proxy's op Anita te stemmen om Silverlady een hak te zetten. Toen kwam ik IP adressen tegen die al gebruikt waren.
Ik heb geen idee wie Anita is maar ik stem ook op haar. Silverladyquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die zijn vast gebruikt om op de Silverlady te stemmen, ik heb op Anita gestemd.
Valsspelen en het nog toegeven ook.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Omdat alleen Silverlady-stemmers zo geniepig zijnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:28 schreef ZangerPetroFan het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat die gebruikt zijn om op de Silverlady te stemmen?
Ja héquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:29 schreef Rectum het volgende:
[..]
Valsspelen en het nog toegeven ook.Jij maakt je wel populair de laatste tijd hè.
Dus je wordt boos omdat je zelf niet meer zo goed kan vals spelen omdat er al iemand anders vals heeft gespeeldquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
Gelukkig maar. Jij bent het allerzieligste stukje user dat hier rondloopt.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja hé![]()
Ach Dinsdag moet ik weer naar school, is iedereen weer van me af
Begint je MBO-ICT opleiding weer?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:30 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja hé![]()
Ach Dinsdag moet ik weer naar school, is iedereen weer van me af
Daar hebben we de eerste valsspeler al.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:27 schreef Hyundai het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |