quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Case:
Je hebt een 20' container en een auto van +-16' en die gaat van de USA naar NL. De resterende 4' (ongeveer 1.20) is verloren ruimte. Wat ga je kopen om deze ruimte op te vullen.
Mogelijkheden die ik bedacht heb:
- Wurlitzer
- Oude benzinepomp
- 2 toffe mexicaanse dekens voor in de Chevy van SD
Nu de inspiratie van de Fok!kers nog.
doenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 00:35 schreef Barcaconia het volgende:
Misschien moet ik eens een topic in GC openen ofzo...
mijn koelkastmagnetentopic gaat in de OP al over 'boobjens'quote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:14 schreef Barcaconia het volgende:
Het topic dat ik geopend heb is het bewijs ervanHoe kun je nu binnen 6 posts in dat onderwerp overgaan op slowchat over een lekker wijf?
wat een bagger, kan ECHT nietquote:Op donderdag 19 augustus 2010 01:14 schreef Barcaconia het volgende:
Het topic dat ik geopend heb is het bewijs ervanHoe kun je nu binnen 6 posts in dat onderwerp overgaan op slowchat over een lekker wijf?
mja, ik kan ook wle in bed liggen, maar dan draai ik daar maar rondjes om mijn as.. dan liever gezellig online ouwenelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |