abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98991885
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:50 schreef Femke3112 het volgende:

[..]

Bedankt voor de info! :D ja Hoogeveld en Vosseveld wist ik wel al allemaal, weet nog steeds niet welke van die twee nou beter is. Hoogeveld schijnt wel ranziger te zijn? En ik heb niks tegen een stukje fietsen, dus geef mij dan maar toch Vosseveld :P

Maargoed, Griftdijk, dat is sowieso toch maar een tijdelijk gebouw? Dus dan is die kamer eigenlijk toch sowieso al tijdelijk? Of werkt dat niet zo.. zou iig wel fijn zijn :P Nja goed ik hoor het wel :)
Dat is toch echt afhankelijk per gang, je moet een beetje geluk hebben. Bij ons op Hoogeveld hielden we de boel redelijk schoon. Bij mijn vriend (die toen op vosseveld woonde) liepen de maden over de keukenvloer en bestond het fornuis uit een laag vuil / vet van een paar centimeter toen we daar voor het eerst kwamen...En nee ik overdrijf niet! Dan is een eigen douche wel erg fijn, maar dan ga ik liever voor een schone Hoogeveld gang! Mijn huigenoten waren trouwens ook ok. Die van mijn vriend waren nogal apart... (subtiel uitgedrukt) ;)

Tevens is een kamer op Grifdijk wel een tijdelijk kamer tot 2014, maar je inschrijftijd vervalt wel...Als het niet zo was staat het erbij (Dat geldt vaak voor tijdelijk Hoogeveld en Vosseveld kamers die plaats moeten bieden aan buitenlandse studenten en zijn vaak maar tot het einde van het collegejaar beschikbaar).

Edit: Tevens zou Grifdijk toen ik ging studeren (2005 :')) in 2009 gesloopt worden... Grote kans dat hij er over 5 jaar nog wel staat hoor ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Californium op 03-07-2011 19:18:22 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_98991936
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 17:58 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ja en ik was de enige op de hospiteeravond die niet rookte dus weet echt niet waarom ik gekozen ben :')
apart.. als je jezelf er niet aan stoort en je eigen kamer is groot genoeg zou ik het wel doen!
pi_98992412
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:59 schreef Stuurver het volgende:
Nog trouwens advies als je 3 hospiteeravonden op een avond hebt? ;(
Heb nu een hospiteeravond om 19:15,20:15 en 20:45 met ook nog reistijd ;(
pi_98992485
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:23 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Heb nu een hospiteeravond om 19:15,20:15 en 20:45 met ook nog reistijd ;(
Vragen of je die van 20.45 iets later kan? Een fiets lenen? dan ben je vaak sneller dan OV ! Of die van 20.15 of die van 20.45 laten varen!
  zondag 3 juli 2011 @ 19:46:43 #255
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_98993284
quote:
Degene kiezen waarbij je, op basis van de advertentie, de meeste kans maakt. En anders de kamer die je het leukst/best lijkt qua ligging/grootte e.d.

Hier trouwens nog een kamer in Leiden in de aanbieding, hospiteeravond is a.s. dinsdag. Moet ik dan hier posten of in TK?
  zondag 3 juli 2011 @ 19:58:25 #256
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_98993753
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:46 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Degene kiezen waarbij je, op basis van de advertentie, de meeste kans maakt. En anders de kamer die je het leukst/best lijkt qua ligging/grootte e.d.

Hier trouwens nog een kamer in Leiden in de aanbieding, hospiteeravond is a.s. dinsdag. Moet ik dan hier posten of in TK?
Ik heb wel interesse, kun je me pmen met meer details?
pi_99005593
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 18:12 schreef Stuurver het volgende:
Jammer dat je zo weinig studentenhuizen hebt waar niet iedereen bij een vereniging zit, bij veel hospiteeravonden kan ik wel met die mensen lachen maar een echte klik is er niet simpelweg omdat ik een hele andere achtergrond heb, als je je hele leven al op voetbal zit en bijna geen vrienden hebt die studeren dan is het toch lastig om met die VVD studenten een klik te krijgen
DIt valt dan weer tegen vind ik. Als ik op kamernet zoek, kijk ik vooral naar huizen waarbij mensen lid zijn van een studentenvereniging (dan weet je al een beetje wat je kan verwachten). Bij advertenties waar alleen in staat van "13m2 tweede verdieping" weet je eigenlijk niet wat voor soort bewoners je kunt verwachten.
Moo
  maandag 4 juli 2011 @ 00:25:03 #258
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99006745
quote:
7s.gif Op zondag 3 juli 2011 23:52 schreef Zuivelkoe het volgende:

[..]

DIt valt dan weer tegen vind ik. Als ik op kamernet zoek, kijk ik vooral naar huizen waarbij mensen lid zijn van een studentenvereniging (dan weet je al een beetje wat je kan verwachten). Bij advertenties waar alleen in staat van "13m2 tweede verdieping" weet je eigenlijk niet wat voor soort bewoners je kunt verwachten.
Een goed huis zet gewoon wat info in de advertentie. Als het geen verenigingshuis is ook (juist!), wat voor mensen het zijn en wat ze zoeken. Dat werkt het best, dan krijg je ook vaak mensen die beter bij het huis passen. Advertenties zonder die info zijn vaak van particuliere verhuurders, ik durfde daar nooit zo goed op te reageren ivm die stomme huisjesmelkers. :X Stond laatst een heel artikel over in de Mare, heb het met afgrijzen gelezen. Dat dat nog steeds voorkomt, brrr. Aanstaande studenten: opletten dus!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mutsefluts op 04-07-2011 00:36:37 ]
pi_99012957
quote:
1 afzeggen
  maandag 4 juli 2011 @ 11:41:45 #260
319952 waj1
Wat kijk je nou?
pi_99015411
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 12:28 schreef Eva4Evah het volgende:
Wat ook irritant is, is als je helemaal niks hoort. Dat ze alleen degene bellen die het is geworden en de rest niet. Stuur dan even een smsje ofzo. Ik had een maand of 2 geleden zo'n hospiteeravond, en ik dacht echt dat ik goede kans had (zei zo'n meisje ook tegen me), ze zouden degene bellen die het was geworden. Lag ik die nacht dus tot 2 uur wakker omdat ik gewoonweg niet in slaap kon vallen :') niet geworden dus.

Ik was trouwens laatst weggelopen bij een hospiteeravond :D Waren echt de meest asociale studenten, verschrikkelijk. Tuurlijk hou ik ook van een drankje en een feestje maar dit ging gewoon te ver. Ik bel aan om vijf voor acht, zeggen ze "wat ben je vroeg huhuhu :')" (het begon om 8 uur), ze zaten allemaal nog te eten (9 huisgenoten ofzo). Ik iedereen netjes een handje geven en ik ga op de bank zitten (er zat al iemand). Ondertussen stroomden er nog meer hospitanten binnen en ze negeerden ons compleet, ik vond het zo onbeschoft. Ik zat gezellig met de anderen op de bank te praten maar je kon aan iedereens gezicht zien dat ze het nogal raar vonden. 25 minuten later (:') ) bedachten de huisgenoten eindelijk dat ze bezoek hadden en toen kregen we dus een rondleiding etc, maar de originele kamer konden we niet zien vanwege een x reden, alleen een kamer die erop leek :') en waar ik dus enorm over viel, was dat de studentenhuisvesting (het was in een studentenflat) hun balkon had gesloten, omdat ze er spullen vanaf hadden gegooid (ik weet niet wat, volgens eigen zeggen waren ze "stout geweest"). En dat dan allemaal vertellen met zo'n grijns, weet je wel, hoe stoer dat wel niet was. Daarna begonnen we met de vragenronde, dat viel nog wel mee, maar de mentaliteit van die lui stond me zo tegen dat ik na de 2e vraag op stond en wegging. Je moest vertellen waarom je in dit huis paste, maar je mocht de woorden gezelligheid, koken en ?nog iets niet gebruiken, zo'n onzingedoe weer. Dus ik: "ik sluit me helemaal aan bij de woorden van mijn buurvrouw (hield een of ander lulverhaal), maar ik denk ook dat ik hier helemaal niet tussenpas, dus ik kan beter naar huis gaan. Bedankt dat jullie me hebben uitgenodigd." en weg was ik :7 Die gezichten van die lui, het was echt priceless. Van een meisje viel letterlijk de mond open. :D
Groot gelijk heb je hoor, wat een losers :') ! Daar wil je toch niet bij horen...
Ik ga dit jaar in Amsterdam studeren, maar dat duurt wel even voordat ik daar een kamer kan regelen :{ . Ik ga wel gewoon de mogelijkheden af.
"There are no stupid questions, just stupid people."
"être, c'est être vu"
pi_99015521
Eva4evah zegt me qua naam nog wel wat. Zat je 2 jaar geleden niet hier te posten over hospiteren?
En ach zelfs de meest kansloze mensen vinden een plekje. Waar ik woon tenminste wel. Ander had ik zelf ook langer over gedaan O-)
pi_99027224
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 19:08 schreef Californium het volgende:

[..]

Dat is toch echt afhankelijk per gang, je moet een beetje geluk hebben. Bij ons op Hoogeveld hielden we de boel redelijk schoon. Bij mijn vriend (die toen op vosseveld woonde) liepen de maden over de keukenvloer en bestond het fornuis uit een laag vuil / vet van een paar centimeter toen we daar voor het eerst kwamen...En nee ik overdrijf niet! Dan is een eigen douche wel erg fijn, maar dan ga ik liever voor een schone Hoogeveld gang! Mijn huigenoten waren trouwens ook ok. Die van mijn vriend waren nogal apart... (subtiel uitgedrukt) ;)

Tevens is een kamer op Grifdijk wel een tijdelijk kamer tot 2014, maar je inschrijftijd vervalt wel...Als het niet zo was staat het erbij (Dat geldt vaak voor tijdelijk Hoogeveld en Vosseveld kamers die plaats moeten bieden aan buitenlandse studenten en zijn vaak maar tot het einde van het collegejaar beschikbaar).

Edit: Tevens zou Grifdijk toen ik ging studeren (2005 :')) in 2009 gesloopt worden... Grote kans dat hij er over 5 jaar nog wel staat hoor ;)
Ja oke, t hangt natuurlijk ook gewoon van de gang af.. Nja ik zie het wel ;)
  maandag 4 juli 2011 @ 20:29:04 #263
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_99035624
Wat betreft het ongedierte, vuil trekt natuurlijk ongedierte aan maar ook zonder dat het echt vuil is kan je ongedierte krijgen wanneer er openingen in de woning zitten waardoor ze gemakkelijk naar binnen kunnen, zeker als het heel erg warm wordt in een ruimte. De kans is groot dat je vroeg of laat wel flink wat overlast hebt van muizen, kakkerlakken of vliegen.
Helaas verzuimen ze vaak om in die woningen een fatsoenlijke barrière te regelen tegen insecten (horren in de kozijnen, hordeur, slierten).
quote:
Stond laatst een heel artikel over in de Mare, heb het met afgrijzen gelezen. Dat dat nog steeds voorkomt, brrr. Aanstaande studenten: opletten dus!
Licht dat alsjeblieft eens toe?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 4 juli 2011 @ 20:40:34 #264
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99036167
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:29 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Licht dat alsjeblieft eens toe?
Heb even het artikel opgezocht, is hier online te vinden: www.mareonline.nl/artikel/1011/27/0101/

Het artikel zegt het eigenlijk beter dan ik kan zeggen, maar vooruit: huisjesmelkers die je bedreigen als je klaagt over huurhoogte, gebreken aan je kamer, wat dan ook. Klopt, de kamermarkt is niet heel ruim en true, sommige mensen hebben achterlijk veel reistijd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat je in zee gaat met zo'n louche figuur. :{
Het heeft mij iig altijd tegengehouden te reageren op advertenties van particuliere verhuurders, ik huur 'veilig' via de SLS, ben ook lid van de huurdersvereniging Bres, dus als ik een klacht of reparatie heb kan ik die kwijt en kan ik zorgen dat er wat mee gedaan wordt.

Overigens zijn er ook genoeg particuliere verhuurders die wel te vertrouwen zijn, dat wordt ook in het artikel gezegd. Ik heb alleen nooit die gok durven wagen en heb voor veilig gekozen. Ik hospiteerde ook in maart, dus had voldoende keus uit kamers en niet al te veel concurrentie. Ik was uitgenodigd voor elke kamer waarop ik reageerde, heb 3 dagen achter elkaar gehospiteerd voor 3 kamers, de derde werd het. Zo kan het dus ook :7
  maandag 4 juli 2011 @ 20:50:11 #265
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_99036655
quote:
Heb even het artikel opgezocht, is hier online te vinden: www.mareonline.nl/artikel/1011/27/0101/
Dank je.

quote:
Overigens zijn er ook genoeg particuliere verhuurders die wel te vertrouwen zijn, dat wordt ook in het artikel gezegd. Ik heb alleen nooit die gok durven wagen en heb voor veilig gekozen. Ik hospiteerde ook in maart, dus had voldoende keus uit kamers en niet al te veel concurrentie. Ik was uitgenodigd voor elke kamer waarop ik reageerde, heb 3 dagen achter elkaar gehospiteerd voor 3 kamers, de derde werd het. Zo kan het dus ook :7
Er zijn ook particuliere verhuurders die wel redelijk te vertrouwen zijn maar die een veel te hoge prijs vragen, omdat ze ermee wegkomen (schaarste).
In welke stad studeer jij? Ik kan me voorstellen dat het niet in elke stad mogelijk is om voor 3 kamers uitgenodigd te worden in 3 dagen tijd.
Ik vraag me al lang af waarom de overheid niet studentenappartementen bouwt en die tegen break even verhuurt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  maandag 4 juli 2011 @ 21:02:09 #266
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99037327
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Er zijn ook particuliere verhuurders die wel redelijk te vertrouwen zijn maar die een veel te hoge prijs vragen, omdat ze ermee wegkomen (schaarste).
In welke stad studeer jij? Ik kan me voorstellen dat het niet in elke stad mogelijk is om voor 3 kamers uitgenodigd te worden in 3 dagen tijd.
Ik vraag me al lang af waarom de overheid niet studentenappartementen bouwt en die tegen break even verhuurt.
Leiden, in een studentencomplex van de SLS (Studentenhuisvester). Over andere steden kan ik weinig zeggen, maar ik denk dat het ook daar wel degelijk kan, zo vaak uitgenodigd worden. Het hangt alleen heel erg af van de tijd waarin je hospiteert. Ik hospiteerde in een rustige tijd, waarin wel kamers vrij kwamen maar waar alleen de mensen op reageerden die niet per se een kamer hoefden. Van 1 juli t/m 1 november geldt in Leiden nl. de eerstejaarsperiode waarin alleen eerstejaars met reistijdvoorrang een kamer bij de SLS mogen huren. Die hadden allemaal al een kamer, de mensen die eind januari begonnen met hun studie waren ook al onder zeil, en het laatste restje studieafhakers trok uit de kamers. Ook veel mensen die dan hun kamer uitgingen na hun afstuderen. Timing really is everything! :)

(En gewoon een goede reactie sturen helpt natuurlijk ook, want ik ben gewoon zo leuk en sociaal en gezellig en ik kan ge-wel-dig koken. :') Nee, ik heb iets andere, minder standaard dingen over mezelf gepromoot, dat hielp erg :) )
pi_99051184
Heb je ook hospiteeravonden waar je het gelijk hoort ipv de volgende dag of zelfs helemaal nooit?
  dinsdag 5 juli 2011 @ 14:39:02 #268
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99065632
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef Marktplaatsman het volgende:
Heb je ook hospiteeravonden waar je het gelijk hoort ipv de volgende dag of zelfs helemaal nooit?
Ja, mijn gang! We zonderen ons even af om te beslissen en dan vertellen we het meteen. :) Maar we zijn wel een uitzondering :')
pi_99066178
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:39 schreef Mutsefluts het volgende:

[..]

Ja, mijn gang! We zonderen ons even af om te beslissen en dan vertellen we het meteen. :) Maar we zijn wel een uitzondering :')
Ervaren jullie het ook dat de meeste meisjes zich erg schijnheilig gedragen op zo'n avond?
pi_99068491
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 01:35 schreef Marktplaatsman het volgende:
Ik kreeg een uur later een smsje, dat was wel fijn :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 16:34:01 #271
311159 Mutsefluts
Call me Karl.
pi_99070249
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 14:54 schreef Stuurver het volgende:

[..]

Ervaren jullie het ook dat de meeste meisjes zich erg schijnheilig gedragen op zo'n avond?
Hoe bedoel je dat precies? Ik kan me nl. niet heugen dat meisjes heel anders doen dan normaal, misschien wat zenuwachtiger. Of drukker, meer praten. Ik haat die babbelkonten die in 1 minuut hun hele levensverhaal eruit braken :{
pi_99094608
Ik heb nu 3 hospiteeravonden gehad in Nijmegen, vind het echt verschrikkelijk. :')
Bij de eerste moest nodig schoon gemaakt worden, maar de mensen waren wel oke. Niet geworden.
De 2e was maar tijdelijk en midden in het centrum, maar ik vond die meiden niet zo. Ook niet geworden.
De 3e was vanavond en in een superleuk huis, ging ook erg goed voor mijn gevoel, huisgenoten leken ook enthousiast. Nogmaals niet geworden.

En van die laatste baal je dan het meest, omdat je er zo'n goed gevoel over hebt en het je bevalt, dan komt zo'n afwijzing echt hard aan. Baal er gewoon van. :( Ook totaal geen zin meer in de volgende hospiteeravonden op woensdag en donderdag. Maar goed, we gaan maar door.

Nog even snel een paar Hema NS tickets inslaan en dan kan ik weer 6 uur gaan reizen, om vervolgens 10 minuutjes jezelf aan te mogen prijzen, geweldig. :D
pi_99110779
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 00:15 schreef Selina het volgende:
Ik heb nu 3 hospiteeravonden gehad in Nijmegen, vind het echt verschrikkelijk. :')
Bij de eerste moest nodig schoon gemaakt worden, maar de mensen waren wel oke. Niet geworden.
De 2e was maar tijdelijk en midden in het centrum, maar ik vond die meiden niet zo. Ook niet geworden.
De 3e was vanavond en in een superleuk huis, ging ook erg goed voor mijn gevoel, huisgenoten leken ook enthousiast. Nogmaals niet geworden.

En van die laatste baal je dan het meest, omdat je er zo'n goed gevoel over hebt en het je bevalt, dan komt zo'n afwijzing echt hard aan. Baal er gewoon van. :( Ook totaal geen zin meer in de volgende hospiteeravonden op woensdag en donderdag. Maar goed, we gaan maar door.

Nog even snel een paar Hema NS tickets inslaan en dan kan ik weer 6 uur gaan reizen, om vervolgens 10 minuutjes jezelf aan te mogen prijzen, geweldig. :D
Ik weet wat je bedoelt, ik heb gelukkig nog OV maar je wordt er inderdaad moedeloos van als je echt met elke huisgenoot goed kan opschieten en er een goed gevoel aan over houdt en het dan toch niet wordt.

Heb wel gemerkt dat als je te laat komt je kansen al een stuk kleiner worden
pi_99117703
Ik heb morgenavond mijn eerste kijkavond in Nijmegen!!:)
Ben benieuwd..
pi_99117769
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:21 schreef Stefkeeh het volgende:
Ik heb morgenavond mijn eerste kijkavond in Nijmegen!!:)
Ben benieuwd..
Tof! waar?
pi_99117863
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef Californium het volgende:

[..]

Tof! waar?
Smetiusstraat!:)
Een mannenhuis.
Ik ben zelf niet echt een stoere jongen dus ik ben bang dat t niks wordt.
Is iig wel een goede ervaring!:)
pi_99117925
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef Stefkeeh het volgende:

[..]

Een mannenhuis.
Dat is wel een mooie plek!

Succes! als je het niet wordt idd een mooie ervaring :P
pi_99117962
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:26 schreef Californium het volgende:

[..]

Dat is wel een mooie plek!

Succes! als je het niet wordt idd een mooie ervaring :P
Danku!:)
Weet jij toevallig, of iemand anders hoeveel mensen gemiddeld uitgenodigd worden voor een kijkavond?:)
pi_99118041
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:27 schreef Stefkeeh het volgende:

[..]

Danku!:)
Weet jij toevallig, of iemand anders hoeveel mensen gemiddeld uitgenodigd worden voor een kijkavond?:)
Dat is afhankelijk per huis. Soms maar 5 soms wel 20... Ik denk dat het gemiddelde rond de 10 of 12 ligt ofzo...?
pi_99118088
oke!:) en wat gebeurt er dan?:P is er een soort borrel of wat?
pi_99118206
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:30 schreef Stefkeeh het volgende:
dat is ook afhankelijk per huis... Sommige huizen hebben idd een soort borrel, waar alle genodigden kunnen kletsen en iedereen elkaar leert kennen. Sommige huizen nodigen elke kandidaat individueel uit voor 10 a 15 minuten per stuk om je aan een vragenvuur te onderwerpen. Dus na 15 minuten mag je dan vertrekken en dan komt de volgende. :P
  woensdag 6 juli 2011 @ 17:33:57 #282
302853 themole
graaft totaal door.
pi_99118240
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:30 schreef Stefkeeh het volgende:
Je gaat meestal praten met de huisgenoten, soms met soms zonder alcohol. Dat kan individueel of in een groep dat hangt nogal van het huis af. Vaak wordt daarna de helft naar huis gestuurd en wordt er met de rest gepraat, soms zit er nog een ronde bij. Uiteindelijk wordt er soms meteen gezegd wie het is geworden, andere huizen bellen later. :) Het verschilt nogal.
Niet altijd serieus
pi_99118318
okee, nou ik wacht dan maar rustig af!:)
pi_99119064
Vind ik ook zoiets als er meer dan 4-5 mensen worden uitgenodigd dan kan je toch nooit een goed beeld krijgen :N
pi_99119158
quote:

[..]

Een mannenhuis.
Wat tips uit eigen ervaring:

1.Zorg dat je op tijd bent
2.Weiger nooit eten of drinken aan het begin, dan kom je zo gesloten over
3.Als je geen gemeenschappelijke interesses hebt kan je het wel vergeten.
4.Zorg dat je met iedereen wel praat en nooit de stiliste uit de groep bent
pi_99120352
Wat is dat irritant als je twee hospiteeravonden op een avond hebt die om dezelfde tijd beginnen

Dan moet je eigenlijk al kiezen
pi_99135530
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef Stuurver het volgende:
Wat is dat irritant als je twee hospiteeravonden op een avond hebt die om dezelfde tijd beginnen

Dan moet je eigenlijk al kiezen
heb ik morgen ook!:)
Ik kies voor t gemengde huis. Past beter bij mij!:)
pi_99139191
Hoe lang duurt bij jullie trouwens een hospiteeravond? Kortste bij mij was 50 minuten en langste bijna 3 uur
pi_99214698
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 23:45 schreef Stefkeeh het volgende:

[..]

heb ik morgen ook!:)
Ik kies voor t gemengde huis. Past beter bij mij!:)
Hoe ging het?
pi_99254878
quote:

[..]

Een mannenhuis.
Dat is ongeveer bij mij in de straat. Wat bof ik toch met een gratis kamer van 20m2 ofzo
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_99254940
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef Stefkeeh het volgende:
okee, nou ik wacht dan maar rustig af!:)
Haha sowieso dat ik weet wie je bent trouwens.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 12 juli 2011 @ 09:50:56 #292
277821 pugehenis
keytar hero
pi_99356867
Ga ook maar eens op zoek naar kamers. Begin met HBO archeologie in Deventer vanaf september.

Geen idee hoe ik dit aan moet pakken :'). Moet ik nou serieus bijvoorbeeld ¤3.50 betalen om te reageren op een advertentie?
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991
pi_99358675
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 09:50 schreef pugehenis het volgende:
Ga ook maar eens op zoek naar kamers. Begin met HBO archeologie in Deventer vanaf september.

Geen idee hoe ik dit aan moet pakken :'). Moet ik nou serieus bijvoorbeeld ¤3.50 betalen om te reageren op een advertentie?
Kan het beste een kamernet abonnement van een maand nemen en dan op alle kamers reageren.
pi_99358884
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:01 schreef Marktplaatsman het volgende:

[..]

Kan het beste een kamernet abonnement van een maand nemen en dan op alle kamers reageren.
Zou ik ook doen ja. Als je onbeperkt 30 dagen kunt reageren kun je er wel een aantal hospiteer/kijkavonden uitslepen lijkt me.
pi_99360188
Weet je wat ik zo vies vind? Als je naar een hospiteeravond gaat en ze dan zeggen dat ze iedereen wel mochten en dat ze dan zouden overleggen en het je de volgende dag laten weten en dan zie je de volgende dag dat ze de advertentie gewoon weer opnieuw er hebben opgezet.

Reis ik bijna 4 uur voor een kamer in Schiedam en krijg je dat :r
  dinsdag 12 juli 2011 @ 11:50:42 #296
302853 themole
graaft totaal door.
pi_99360344
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef Marktplaatsman het volgende:
Weet je wat ik zo vies vind? Als je naar een hospiteeravond gaat en ze dan zeggen dat ze iedereen wel mochten en dat ze dan zouden overleggen en het je de volgende dag laten weten en dan zie je de volgende dag dat ze de advertentie gewoon weer opnieuw er hebben opgezet.

Reis ik bijna 4 uur voor een kamer in Schiedam en krijg je dat :r
Serieus. :') Ga je in Delft studeren?
Niet altijd serieus
pi_99397666
Eeeeeen ik heb een kamer op Griftdijk (Lent) in Nijmegen! :)
geeeen idee of ik er heel erg blij mee moet zijn qua woonoppervlak en locatie enzo, maargoed, ik heb een kamer, nu zit ik er tenminste en kan ik vanuit daar verder zoeken..
Morgen contract tekenen ;)
Nogmaals; iemand ervaring met Griftdijk?
pi_99403967
Gefeliciteerd Femke! :)
En idd, nu zit je er tenminste, als het collegejaar eenmaal begonnen is kun je misschien wel via-via ergens dichterbij komen te wonen.
pi_99408056
Gefelicteerd, Femke!

Ik heb er nu ook eentje in Nijmegen, voor een jaar, op Proosdij. Minervaplaats van de SSHN, om precies te zijn. :)
Volgend jaar dus weer verder zoeken, maar dat maakt niet uit... Ik ben allang blij dat ik nu niet 6 uur op een dag hoef te reizen, vooral niet tijdens de intro. ;D
pi_99427885
Woow, op Proosdij, hoe krijg je dat voor elkaar? (uit je reactie lijkt het me dat je eerstejaars bent? :P) Normaal staan daar toch mega wachttijden voor? Maar een jaar is nog best lang voor een tijdelijke kamer, gaat dan wel lukken met een nieuwe kamer :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')