Smetiusstraat!:)quote:
Dat is wel een mooie plek!quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Smetiusstraat!:)
Een mannenhuis.
Ik ben zelf niet echt een stoere jongen dus ik ben bang dat t niks wordt.
Is iig wel een goede ervaring!:)
Danku!:)quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is wel een mooie plek!
Succes! als je het niet wordt idd een mooie ervaring
Dat is afhankelijk per huis. Soms maar 5 soms wel 20... Ik denk dat het gemiddelde rond de 10 of 12 ligt ofzo...?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:27 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Danku!:)
Weet jij toevallig, of iemand anders hoeveel mensen gemiddeld uitgenodigd worden voor een kijkavond?:)
dat is ook afhankelijk per huis... Sommige huizen hebben idd een soort borrel, waar alle genodigden kunnen kletsen en iedereen elkaar leert kennen. Sommige huizen nodigen elke kandidaat individueel uit voor 10 a 15 minuten per stuk om je aan een vragenvuur te onderwerpen. Dus na 15 minuten mag je dan vertrekken en dan komt de volgende.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:30 schreef Stefkeeh het volgende:
oke!:) en wat gebeurt er dan?:P is er een soort borrel of wat?
Je gaat meestal praten met de huisgenoten, soms met soms zonder alcohol. Dat kan individueel of in een groep dat hangt nogal van het huis af. Vaak wordt daarna de helft naar huis gestuurd en wordt er met de rest gepraat, soms zit er nog een ronde bij. Uiteindelijk wordt er soms meteen gezegd wie het is geworden, andere huizen bellen later.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:30 schreef Stefkeeh het volgende:
oke!:) en wat gebeurt er dan?:P is er een soort borrel of wat?
Wat tips uit eigen ervaring:quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Een mannenhuis.
heb ik morgen ook!:)quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:39 schreef Stuurver het volgende:
Wat is dat irritant als je twee hospiteeravonden op een avond hebt die om dezelfde tijd beginnen
Dan moet je eigenlijk al kiezen
Hoe ging het?quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:45 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
heb ik morgen ook!:)
Ik kies voor t gemengde huis. Past beter bij mij!:)
Dat is ongeveer bij mij in de straat. Wat bof ik toch met een gratis kamer van 20m2 ofzoquote:Op woensdag 6 juli 2011 17:24 schreef Stefkeeh het volgende:
[..]
Een mannenhuis.
Haha sowieso dat ik weet wie je bent trouwens.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:35 schreef Stefkeeh het volgende:
okee, nou ik wacht dan maar rustig af!:)
Kan het beste een kamernet abonnement van een maand nemen en dan op alle kamers reageren.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 09:50 schreef pugehenis het volgende:
Ga ook maar eens op zoek naar kamers. Begin met HBO archeologie in Deventer vanaf september.
Geen idee hoe ik dit aan moet pakken. Moet ik nou serieus bijvoorbeeld ¤3.50 betalen om te reageren op een advertentie?
Zou ik ook doen ja. Als je onbeperkt 30 dagen kunt reageren kun je er wel een aantal hospiteer/kijkavonden uitslepen lijkt me.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:01 schreef Marktplaatsman het volgende:
[..]
Kan het beste een kamernet abonnement van een maand nemen en dan op alle kamers reageren.
Serieus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 11:46 schreef Marktplaatsman het volgende:
Weet je wat ik zo vies vind? Als je naar een hospiteeravond gaat en ze dan zeggen dat ze iedereen wel mochten en dat ze dan zouden overleggen en het je de volgende dag laten weten en dan zie je de volgende dag dat ze de advertentie gewoon weer opnieuw er hebben opgezet.
Reis ik bijna 4 uur voor een kamer in Schiedam en krijg je dat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |