abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:38:04 #126
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_85922510
Mijn kamer in hartje Utrecht komt misschien over 2 maanden vrij. Ik zou dan graag wat spullen laten overnemen, dus mocht je geinteresseerd zijn dan kunnen we dr over praten :P
My mama didn't raise no fool
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:55:12 #127
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_85923175
Oeh oeh, mag ik je kamer hebben? :@
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 19:58:14 #128
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_85923301
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:55 schreef Mirel het volgende:
Oeh oeh, mag ik je kamer hebben? :@
Het is nogal een meisjeskamer :o :D
pi_85923758
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:58 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Het is nogal een meisjeskamer :o :D
In Utrecht is de kamernood zo erg, dat dat weinig uitmaakt.
Cool story, Hansel.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:11:14 #130
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_85923794
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 20:10 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

In Utrecht is de kamernood zo erg, dat dat weinig uitmaakt.
True ;)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 20:27:15 #131
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_85924378
Is het tijdelijk dan :o
When all else fails, you always have delusion.
pi_85946151
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:40 schreef Mankatans het volgende:

[..]

Nee want dat is niet waar, ik verklein alleen de groep, ik wijs niemand de kamer toe. De interface van kamernet is gewoon een soort inbox met daarnaast een 'afwijsknop', als je die indrukt maakt kamernet volgens mij zelf een mailtje aan in de trant van 'helaas blablabla'. En zo blijft voor ons ook overzichtelijk wie er nog overblijven.

Bovendien, als ik iedereen zo'n mail zou sturen zou ik dat over een paar dagen pas doen, nu weet iedereen gelijk waar 'ie aan toe is - het zei niet erg subtiel - maar daar stuurt kamernet gewoon op aan hoor :P
Ik heb nog nooit een standaard kamernet mailtje gehad toen ik afgewezen was. :') Dus dat slaat nergens op. :D En ik weet wel dat je een paar mensen tegelijk een mail kunt sturen via kamernet, dus als je die gewoon allemaal als geadresseerden doet, is het niet zo moeilijk.
  woensdag 1 september 2010 @ 13:17:57 #133
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_85946257
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 19:38 schreef La_Vita het volgende:
Mijn kamer in hartje Utrecht komt misschien over 2 maanden vrij. Ik zou dan graag wat spullen laten overnemen, dus mocht je geinteresseerd zijn dan kunnen we dr over praten :P
Vertel eens wat meer over je kamer? Hoe groot is ie, hoe duur en hoeveel huisgenoten?
pi_86229605
Iedereen is binnen dus inmiddels?
pi_86243479
quote:
Op donderdag 9 september 2010 01:49 schreef WammesWaggel het volgende:
Iedereen is binnen dus inmiddels?
Ben nog steeds kamerloos. :{

Tijd begint wel een beetje te dringen. Één storinkje en ik heb een probleem als ik om half 9 op school moet zijn. En laat de trein van Winterswijk naar Utrecht nou vaak storingen hebben. -O-

Ook heb ik een project dat over een wijk hier in Utrecht gaat. Dat combineren met de veels te lange reistijd is gewoon niet te doen.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!
pi_86246613
Pfffff...
Ik dacht laat ik voor de gein eens gaan hospiteren in R'dam, maar er is daar dus geen ENKELE site waar je zonder te betalen kan reageren op hospiteerkamers...
Ze moeten daar nodig een woningstichting oprichten zoals in Utrecht, A'dam en Leiden..
Beneath the gold, bitter steel
pi_86247570
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef Fingon het volgende:
Pfffff...
Ik dacht laat ik voor de gein eens gaan hospiteren in R'dam, maar er is daar dus geen ENKELE site waar je zonder te betalen kan reageren op hospiteerkamers...
Ze moeten daar nodig een woningstichting oprichten zoals in Utrecht, A'dam en Leiden..
www.stadswonen.nl?

Volgens mij moet je sowieso bij elke woningcorporatie wel inschijfgeld betalen.
Cool story, Hansel.
pi_86248003
quote:
Op donderdag 9 september 2010 17:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

www.stadswonen.nl?

Volgens mij moet je sowieso bij elke woningcorporatie wel inschijfgeld betalen.
Je verwart woningcorporaties met in dit geval een (studenten)huisvestingstichting, bij www.slswonen.nl kost het niks om te reageren op kamers, het is compleet gratis, de kamer waar ik nu in zit heeft me dan ook niets gekost. Tevens heb ik ook geen zin kamernet te gaan betalen om voor de gein te hospiteren dus ik laat het maar zitten.
Beneath the gold, bitter steel
pi_86314426
quote:
Op donderdag 9 september 2010 16:44 schreef Fingon het volgende:
Pfffff...
Die paar tientjes leveren je anders wel sneller een kamer op. En vergeet niet dat sommige huizen waar je niet via de site komt ook vaak 'bemiddelingskosten' vragen á 1 maand huur. Dan ben je dus zo paar honderd kwijt aan niets eigenlijk.

Kamernet is erg praktisch, al vond ik het oude creditssysteem beter dan 20 euro per maand (bij 1 maand) voor onbeperkt reageren :N
pi_86314903
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:15 schreef Rookert het volgende:

[..]

Die paar tientjes leveren je anders wel sneller een kamer op. En vergeet niet dat sommige huizen waar je niet via de site komt ook vaak 'bemiddelingskosten' vragen á 1 maand huur. Dan ben je dus zo paar honderd kwijt aan niets eigenlijk.

Kamernet is erg praktisch, al vond ik het oude creditssysteem beter dan 20 euro per maand (bij 1 maand) voor onbeperkt reageren :N
Nu reageert elke josti gewoon op elke kamer die vrijkomt.
Cool story, Hansel.
pi_86669210
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:35 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Nu reageert elke josti gewoon op elke kamer die vrijkomt.
Idd, merk ook dat ik gewoon lekker spam en de helft van de uitnodigingen die mij niet bevallen of waarvan ik niks van de verhuurder kan achterhalen niet heen ga. Daarbij nodigen veel huizen ook iedereen vrij snel uit om te zorgen dat er maar mensen komen. De leukste die je dan tegen komt kiezen ze er uit.

Laatst voor de tweede keer meegemaakt dat ik het niet geworden ben uit een vrij kleine groep. Waren maar twee personen ik en een meisje, meisje wou de kamer niet. Ik had leuke gesprekken met de bewoners en toen waren we het beiden niet geworden :{ . We zetten het opnieuw op kamernet....
pi_87006838
Ik begin de moed op te geven... na 2 maanden. I'm such a wuuussssss :'(
Godzijdank heb ik in de eerste periode maar 1 vak, maar hell breaks loose als de tweede periode aankomt _O- 5 dagen school, 20 uur reizen per week }:|

Dus.... begint oktober/november de 'laag seizoen' maanden te worden in Utrecht? :')
pi_87007659
Nouja, de topdrukte is er wel af nu, maar die kamermarkt van amsterdam/utrecht is volgens mij het hele jaar overspannen. ;(
pi_87008697
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:20 schreef Jaejin het volgende:
Ik begin de moed op te geven... na 2 maanden. I'm such a wuuussssss :'(
Godzijdank heb ik in de eerste periode maar 1 vak, maar hell breaks loose als de tweede periode aankomt _O- 5 dagen school, 20 uur reizen per week }:|

Dus.... begint oktober/november de 'laag seizoen' maanden te worden in Utrecht? :')
Je beste kans is een tijdelijke kamer, en van daaruit zoeken naar een vaste.
pi_87010665
Of je kan ook een makelaar proberen. Kost wel extra, maar volgensmij is een kamer vinden dan goed te doen.
  donderdag 30 september 2010 @ 13:05:01 #146
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_87017651
quote:
Op donderdag 30 september 2010 00:56 schreef Mankatans het volgende:
Nouja, de topdrukte is er wel af nu, maar die kamermarkt van amsterdam/utrecht is volgens mij het hele jaar overspannen. ;(
Ik ben bang van wel. Het is veelal een kwestie van geluk hebben. Er zijn mensen die na 3 maanden nog niks hebben, maar ik sprak laatst een jongen die zomaar een kamer op de Rozengracht in A'dam had voor minder dan 300 euro per maand. Dan denk je ook van, hoe flikt ie dat. Beste is via via, tis vaak vriendjespolitiek...
  donderdag 30 september 2010 @ 13:25:12 #147
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87018352
We hebben een kamer op kamernet gezet in Tilburg, we hebben inmiddels 80 reacties ontvangen :'). Na strenge selectie 30 man overgehouden.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 30 september 2010 @ 13:39:25 #148
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_87018930
Even wat tips voor de zoekenden:

- Foto bij je reactie! Je kansen op een kijkavond stijgen
- Maak je verhaal niet te lang, er zitten dan alleen maar meer dingen in om op af te knappen. Als je als aanbieder zoveel reacties krijgt als wij scan je ze alleen even snel.
- Neem je ouders niet mee!
- Stel je onafhankelijk op.
- Doe sociaal, maak een praatje maar kom niet opdringering over.
- Zorg dat je gezien wordt op een kijkavond.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  donderdag 30 september 2010 @ 15:37:20 #149
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_87023381
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:05 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Ik ben bang van wel. Het is veelal een kwestie van geluk hebben. Er zijn mensen die na 3 maanden nog niks hebben, maar ik sprak laatst een jongen die zomaar een kamer op de Rozengracht in A'dam had voor minder dan 300 euro per maand. Dan denk je ook van, hoe flikt ie dat. Beste is via via, tis vaak vriendjespolitiek...
Puur netwerk inderdaad. Als je een chille en goedkope kamer over hebt ga je die niet zomaar op kamernet planten vanwege het grote aantal tosti's die daar op reageren. Eerst even binnen je eigen netwerk kijken of iemand die oke is nog een plek nodig heeft, daarna pas de boel online knallen.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_87035871
quote:
Op donderdag 30 september 2010 13:39 schreef Skylark. het volgende:
Even wat tips voor de zoekenden:

- Foto bij je reactie! Je kansen op een kijkavond stijgen
- Maak je verhaal niet te lang, er zitten dan alleen maar meer dingen in om op af te knappen. Als je als aanbieder zoveel reacties krijgt als wij scan je ze alleen even snel.
- Neem je ouders niet mee!
- Stel je onafhankelijk op.
- Doe sociaal, maak een praatje maar kom niet opdringering over.
- Zorg dat je gezien wordt op een kijkavond.
Ouders meenemen? _O- Doen mensen dat? :D :')

Verder klopt het lijstje wel; aanvulling;
-heb wat te melden
-wees enthousiast over wat je doet en wie je bent

En het zal voor de meeste mensen hier een luxepositie zijn, maar durf ook eerder weg te gaan als je de mensen van het huis waar je hospiteert helemaal niks vindt. Je doet er hen ook een plezier mee, want niemand wil iemand die op het laatst toch nee zegt terwijl de rest al naar huis is. Tijdverspilling aan beide kanten.

Ik zit nu een paar weken op mijn kamer en als je ziet dat voor deze kamer in Leiden (huisbaas) al 128 aanmeldingen had vraag je je af hoe kut het wel niet gesteld is met het kameraanbod :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')