abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85761992
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Waterflesje het volgende:
Ingeschreven bij SSH, hoop echt dat ik eens snel uitgenodigd word. Zit namelijk met zoveel reistijd dat ik te laat ga zijn voor eerste lessen 's ochtends. Verder ga ik denk ik maar straal iets uitbreiden tot uur van Utrecht verwijderd met OV.
Wat is SSH?

------------

Ik heb gisteren twee hospiteer bezoekjes gehad, allebei afgewezen. De eerste kamer vond ik zelf ook niet zo, de verhuurders waren niet echt mijn type beetje van die sukkels. De tweede kamer vond ik al veel leuker maar ben niet uitgekozen, en ik dacht dat ik wel een goede kans maakte -O- .

Vandaag nog 2 te gaan, maar ik heb al de hoop opgegeven.
pi_85762182
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:37 schreef Mirel het volgende:

[..]

Ik kan wat vreemdere dingen schrijven dan de meeste mensen gok ik. Ik weet dat ik niet de enige ben. Denk dat ze te weirded out zijn. In dat geval hoef ik ze ook niet.
En als de kamer in Utrecht was dan krijgen ze echt honderden reacties, dus misschien hebben ze jouw bericht niet eens gelezen ;(.
Cool story, Hansel.
pi_85762195
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef milowww het volgende:

[..]

Wat is SSH?

------------

Ik heb gisteren twee hospiteer bezoekjes gehad, allebei afgewezen. De eerste kamer vond ik zelf ook niet zo, de verhuurders waren niet echt mijn type beetje van die sukkels. De tweede kamer vond ik al veel leuker maar ben niet uitgekozen, en ik dacht dat ik wel een goede kans maakte -O- .

http://sshu.nl/

Studentenhuisvester in Utrecht.
Cool story, Hansel.
pi_85762198
Heeft het zin om bij 2 sites aan te melden, ik zit nu ij kamernet.nl en ik zat erover na denken om ook bij DUWO aan te melden.
pi_85764396
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef milowww het volgende:
Heeft het zin om bij 2 sites aan te melden, ik zit nu ij kamernet.nl en ik zat erover na denken om ook bij DUWO aan te melden.
Ja want DUWO is zelf in het bezit van huizen terwijl kamernet alleen maar het aanbieden ervan faciliteert.
Heb je je ook al ingeschreven bij de SLS? Die hebben veruit de meeste huizen en die zijn ook nog eens bijzonder goedkoop en betrouwbaar etc. (1x p week schoonmakers met een huur van 250 euro :D )
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 12:28:55 #106
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_85767081
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef milowww het volgende:

[..]

Wat is SSH?

------------

Probeer het anders eens via wat makelaars die studentenkamers aanbieden. Betaal je wel bemiddelingskosten, maar dan hoef je geloof ik niet echt te hospiteren.
My mama didn't raise no fool
pi_85780138
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Waterflesje het volgende:
Ingeschreven bij SSH, hoop echt dat ik eens snel uitgenodigd word. Zit namelijk met zoveel reistijd dat ik te laat ga zijn voor eerste lessen 's ochtends. Verder ga ik denk ik maar straal iets uitbreiden tot uur van Utrecht verwijderd met OV.
Dan kan je lang wachten, want wachttijd is ongeveer 1,5-2 jaar :')
pi_85801902
Dat dit topic nog leeft joh :D Niet gedacht.
Dat gedoe over afgewezen worden om iets kleins ken ik. Ik ging op zoek naar een kamer toen ik 16 was, veel mensen knapte daar al meteen op af. De huisgenoten van de kamer die ik uiteindelijk kreeg, dachten ook dat het niks zou worden omdat ze dachten dat ik heel afhankelijk en kinderachtig zou zijn, maar na een week zeiden ze al dat ze niets merkten van het leeftijdsverschil.
Vooroordelen zijn echt vreselijk met kamers. :')
pi_85817784
Ja ik had hetzelfde, was nog net 17 toen ik een kamer zocht ;( en werd een keer afgewezen omdat ze toen maar een meisje van 19 kozen uit angst dat ik onvolwassen zou zijn.
pi_85818228
Alsof je uberhaubt op kamers wilt als je onvolwassen bent. :')
pi_85818624
Och, ik ben nog steeds onvolwassen hoor.
pi_85819077
Ja ik ook wel, in a way, maar je snapt wat ik bedoel. :D
pi_85819108
Ja als je wil dat je moeder nog de hele dag voor je gaat zorgen dan ga je niet op kamers inderdaad.

Al zijn er ook ongetwijfeld mensen die 'gedwongen' op kamers gaan en veel liever in hotel Mama zouden verblijven.
pi_85842413
*klikt op reageren*

En ja hoor, nog niet eens het versturen van mijn motivatie 5 min later

Afgewezen

What the fuck?
pi_85842605
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Jaejin het volgende:
*klikt op reageren*

Afgewezen

What the fuck?
Jemig wat sneu van die mensen zeg :') . Neem dan op z'n minst de moeite om er een verhaaltje van te maken verzin des noods dat ze al iemand andershebben.
Je weet iig nu al waar je aan toe bent, dat wel ;) .
pi_85843334
Wanneer wordt het weer rustiger qua instroom? Heb niet zo'n zin om tussen hordes eerstejaars te gaan hospiteren. Dan wacht ik liever een maandje, heb geen enorme haast.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_85864391
Zo rond november wordt het al een heel stuk rustiger, meestal. Vooral in februari is er echt niets te doen, dan moet je vaak blij zijn dat je je kamer aan iemand kwijt kan.
  maandag 30 augustus 2010 @ 18:38:57 #118
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_85881131
Je post maakt me blij Loki.
When all else fails, you always have delusion.
pi_85884929
Nja, ik kan op zich wel wachten tot november. Ik hoef voor zover ik weet maar 2 á 3 dagen naar Utrecht in het eerste semester vanwege mijn vrijstellingen.

Anders neem ik wel mijn vriend´s kamer bij de Uithof als onderhuur als hij een half jaartje naar Singapore gaat ;(
pi_85886160
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik had hetzelfde, was nog net 17 toen ik een kamer zocht ;( en werd een keer afgewezen omdat ze toen maar een meisje van 19 kozen uit angst dat ik onvolwassen zou zijn.
Ik ben 24 en merk dat je dan ook vreemd aangekeken wordt , men vindt je vaak oud en te volwassen :'). Daarbij weet ik zelf ook wel dat ik niet gemaakt ben voor kamer zoeken, nu al vijf kamers bekeken en nog geen succes en dat voor Eindhoven :').

Volgens mij staat er nu weer een kamer op waar ik voor geweigerd ben _O- .
pi_85898550
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Jaejin het volgende:
*klikt op reageren*

Afgewezen

What the fuck?
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Pannenkoeken het volgende:

[..]

Jemig wat sneu van die mensen zeg :') . Neem dan op z'n minst de moeite om er een verhaaltje van te maken verzin des noods dat ze al iemand andershebben.
Je weet iig nu al waar je aan toe bent, dat wel ;) .
Ik had rond 20.00 een kamer online gezet, keek om 23.00 uur en had meer dan 70 reacties, zelfs nu om 2u 's nachts krijg ik nog mailtjes en werd nog een paar x gebeld ook. je kan toch niet verwachten dat ik dan op zoveel reacties persoonlijk moet antwoorden? Stel dat ik 100 reacties krijg, ik nodig er 10 uit, dan heb je dus een kans van 9/10 dat je op email wordt afgewezen.

Heb met huisgenoot ook echt op belachelijke criteria zitten filteren, maar je moet toch 90 reacties 'kwijt' zien te raken :') als jij bijv om 7u je reactie stuurt en ik zit net te kijken, lees ik dat door (kost me 2 min, bij slechte foto nog even op hyves checken) en dan druk ik wel of niet op die afwijsknop en door naar de volgende

Trouwens echt prachtig wat voor foto's sommige meisjes (zoeken vrouw) bijsturen, zie je heel groot de toren van Pisa/panteon/collosseum en dan als je goed kijkt staat er ook nog zo'n hertje onder, of zo'n hele groepsfoto dat je dan nog niet weet om wie het gaat. Net ook eentje die een foto had gemaakt door de lamellen heen ofzo, kom op zeg :D

[ Bericht 8% gewijzigd door Mankatans op 31-08-2010 02:32:21 ]
pi_85899003
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:02 schreef Mankatans het volgende:

Heb met huisgenoot ook echt op belachelijke criteria zitten filteren, maar je moet toch 90 reacties 'kwijt' zien te raken :') als jij bijv om 7u je reactie stuurt en ik zit net te kijken, lees ik dat door (kost me 2 min, bij slechte foto nog even op hyves checken) en dan druk ik wel of niet op die afwijsknop en door naar de volgende.
Nu ben ik wel benieuwd op welke belachelijke criteria je hebt gefilterd dan :P
pi_85899571
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 02:02 schreef Mankatans het volgende:

[..]

[..]

Ik had rond 20.00 een kamer online gezet, keek om 23.00 uur en had meer dan 70 reacties, zelfs nu om 2u 's nachts krijg ik nog mailtjes en werd nog een paar x gebeld ook. je kan toch niet verwachten dat ik dan op zoveel reacties persoonlijk moet antwoorden? Stel dat ik 100 reacties krijg, ik nodig er 10 uit, dan heb je dus een kans van 9/10 dat je op email wordt afgewezen.

Heb met huisgenoot ook echt op belachelijke criteria zitten filteren, maar je moet toch 90 reacties 'kwijt' zien te raken :') als jij bijv om 7u je reactie stuurt en ik zit net te kijken, lees ik dat door (kost me 2 min, bij slechte foto nog even op hyves checken) en dan druk ik wel of niet op die afwijsknop en door naar de volgende

Trouwens echt prachtig wat voor foto's sommige meisjes (zoeken vrouw) bijsturen, zie je heel groot de toren van Pisa/panteon/collosseum en dan als je goed kijkt staat er ook nog zo'n hertje onder, of zo'n hele groepsfoto dat je dan nog niet weet om wie het gaat. Net ook eentje die een foto had gemaakt door de lamellen heen ofzo, kom op zeg :D
Je kan toch gewoon iedereen tegelijk een mailtje sturen met iets van "Beste geïnteresseerde, helaas is de kamer al aan iemand anders toegewezen. Groetjes [insert_name]." Klaar.
pi_85907035
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 06:31 schreef _Loki het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon iedereen tegelijk een mailtje sturen met iets van "Beste geïnteresseerde, helaas is de kamer al aan iemand anders toegewezen. Groetjes [insert_name]." Klaar.
Het premium membership (zoals het heet) bij kamernet heeft dit als grote nadeel, veel mensen spammen gewoon op los. Waardoor het aantal geïnteresseerden enorm toeneemt.
pi_85908844
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 06:31 schreef _Loki het volgende:

[..]

Nee want dat is niet waar, ik verklein alleen de groep, ik wijs niemand de kamer toe. De interface van kamernet is gewoon een soort inbox met daarnaast een 'afwijsknop', als je die indrukt maakt kamernet volgens mij zelf een mailtje aan in de trant van 'helaas blablabla'. En zo blijft voor ons ook overzichtelijk wie er nog overblijven.

Bovendien, als ik iedereen zo'n mail zou sturen zou ik dat over een paar dagen pas doen, nu weet iedereen gelijk waar 'ie aan toe is - het zei niet erg subtiel - maar daar stuurt kamernet gewoon op aan hoor :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')