Wat is SSH?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Waterflesje het volgende:
Ingeschreven bij SSH, hoop echt dat ik eens snel uitgenodigd word. Zit namelijk met zoveel reistijd dat ik te laat ga zijn voor eerste lessen 's ochtends. Verder ga ik denk ik maar straal iets uitbreiden tot uur van Utrecht verwijderd met OV.
En als de kamer in Utrecht was dan krijgen ze echt honderden reacties, dus misschien hebben ze jouw bericht niet eens gelezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik kan wat vreemdere dingen schrijven dan de meeste mensen gok ik. Ik weet dat ik niet de enige ben. Denk dat ze te weirded out zijn. In dat geval hoef ik ze ook niet.
http://sshu.nl/quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef milowww het volgende:
[..]
Wat is SSH?
------------
Ik heb gisteren twee hospiteer bezoekjes gehad, allebei afgewezen. De eerste kamer vond ik zelf ook niet zo, de verhuurders waren niet echt mijn type beetje van die sukkels. De tweede kamer vond ik al veel leuker maar ben niet uitgekozen, en ik dacht dat ik wel een goede kans maakte.
Vandaag nog 2 te gaan, maar ik heb al de hoop opgegeven.
Ja want DUWO is zelf in het bezit van huizen terwijl kamernet alleen maar het aanbieden ervan faciliteert.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef milowww het volgende:
Heeft het zin om bij 2 sites aan te melden, ik zit nu ij kamernet.nl en ik zat erover na denken om ook bij DUWO aan te melden.
Probeer het anders eens via wat makelaars die studentenkamers aanbieden. Betaal je wel bemiddelingskosten, maar dan hoef je geloof ik niet echt te hospiteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef milowww het volgende:
[..]
Wat is SSH?
------------
Ik heb gisteren twee hospiteer bezoekjes gehad, allebei afgewezen. De eerste kamer vond ik zelf ook niet zo, de verhuurders waren niet echt mijn type beetje van die sukkels. De tweede kamer vond ik al veel leuker maar ben niet uitgekozen, en ik dacht dat ik wel een goede kans maakte.
Vandaag nog 2 te gaan, maar ik heb al de hoop opgegeven.
Dan kan je lang wachten, want wachttijd is ongeveer 1,5-2 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Waterflesje het volgende:
Ingeschreven bij SSH, hoop echt dat ik eens snel uitgenodigd word. Zit namelijk met zoveel reistijd dat ik te laat ga zijn voor eerste lessen 's ochtends. Verder ga ik denk ik maar straal iets uitbreiden tot uur van Utrecht verwijderd met OV.
Jemig wat sneu van die mensen zegquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Jaejin het volgende:
*klikt op reageren*
En ja hoor, nog niet eens het versturen van mijn motivatie 5 min later
Afgewezen
What the fuck?
Ik ben 24 en merk dat je dan ook vreemd aangekeken wordt , men vindt je vaak oud en te volwassenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik had hetzelfde, was nog net 17 toen ik een kamer zochten werd een keer afgewezen omdat ze toen maar een meisje van 19 kozen uit angst dat ik onvolwassen zou zijn.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Jaejin het volgende:
*klikt op reageren*
En ja hoor, nog niet eens het versturen van mijn motivatie 5 min later
Afgewezen
What the fuck?
Ik had rond 20.00 een kamer online gezet, keek om 23.00 uur en had meer dan 70 reacties, zelfs nu om 2u 's nachts krijg ik nog mailtjes en werd nog een paar x gebeld ook. je kan toch niet verwachten dat ik dan op zoveel reacties persoonlijk moet antwoorden? Stel dat ik 100 reacties krijg, ik nodig er 10 uit, dan heb je dus een kans van 9/10 dat je op email wordt afgewezen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:15 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Jemig wat sneu van die mensen zeg. Neem dan op z'n minst de moeite om er een verhaaltje van te maken verzin des noods dat ze al iemand andershebben.
Je weet iig nu al waar je aan toe bent, dat wel.
Nu ben ik wel benieuwd op welke belachelijke criteria je hebt gefilterd danquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:02 schreef Mankatans het volgende:
Heb met huisgenoot ook echt op belachelijke criteria zitten filteren, maar je moet toch 90 reacties 'kwijt' zien te rakenals jij bijv om 7u je reactie stuurt en ik zit net te kijken, lees ik dat door (kost me 2 min, bij slechte foto nog even op hyves checken) en dan druk ik wel of niet op die afwijsknop en door naar de volgende.
Je kan toch gewoon iedereen tegelijk een mailtje sturen met iets van "Beste geïnteresseerde, helaas is de kamer al aan iemand anders toegewezen. Groetjes [insert_name]." Klaar.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 02:02 schreef Mankatans het volgende:
[..]
[..]
Ik had rond 20.00 een kamer online gezet, keek om 23.00 uur en had meer dan 70 reacties, zelfs nu om 2u 's nachts krijg ik nog mailtjes en werd nog een paar x gebeld ook. je kan toch niet verwachten dat ik dan op zoveel reacties persoonlijk moet antwoorden? Stel dat ik 100 reacties krijg, ik nodig er 10 uit, dan heb je dus een kans van 9/10 dat je op email wordt afgewezen.
Heb met huisgenoot ook echt op belachelijke criteria zitten filteren, maar je moet toch 90 reacties 'kwijt' zien te rakenals jij bijv om 7u je reactie stuurt en ik zit net te kijken, lees ik dat door (kost me 2 min, bij slechte foto nog even op hyves checken) en dan druk ik wel of niet op die afwijsknop en door naar de volgende
Trouwens echt prachtig wat voor foto's sommige meisjes (zoeken vrouw) bijsturen, zie je heel groot de toren van Pisa/panteon/collosseum en dan als je goed kijkt staat er ook nog zo'n hertje onder, of zo'n hele groepsfoto dat je dan nog niet weet om wie het gaat. Net ook eentje die een foto had gemaakt door de lamellen heen ofzo, kom op zeg![]()
Het premium membership (zoals het heet) bij kamernet heeft dit als grote nadeel, veel mensen spammen gewoon op los. Waardoor het aantal geïnteresseerden enorm toeneemt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:31 schreef _Loki het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon iedereen tegelijk een mailtje sturen met iets van "Beste geïnteresseerde, helaas is de kamer al aan iemand anders toegewezen. Groetjes [insert_name]." Klaar.
Nee want dat is niet waar, ik verklein alleen de groep, ik wijs niemand de kamer toe. De interface van kamernet is gewoon een soort inbox met daarnaast een 'afwijsknop', als je die indrukt maakt kamernet volgens mij zelf een mailtje aan in de trant van 'helaas blablabla'. En zo blijft voor ons ook overzichtelijk wie er nog overblijven.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 06:31 schreef _Loki het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon iedereen tegelijk een mailtje sturen met iets van "Beste geïnteresseerde, helaas is de kamer al aan iemand anders toegewezen. Groetjes [insert_name]." Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |