Klinkt goed hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:30 schreef NonameNogame het volgende:
Ja dat had ik ook maar bij één reactie geplaatst waarbij de woning bestond uit 3 vrouwelijke studentes...normaal gesproken doe ik dat ook niet. In ieder geval bedankt!
Maar ik zal het dan weglaten de volgende keer. Verder nog iets op of aan te merken?
Dit komt mi net iets leuker over. Verder is het wel een beetje het standaardverhaal, maar ach wat moet je ook anders vertellen he...quote:Hoi Persoon X,
Bij deze wil ik reageren op de kamer van Ym2 voor ¤Z,- incl. die je in "Plaatsnaam" (straatnaam) aanbiedt voor onbepaalde tijd.
Ik ben een xx-jarige jongen die in september a.s. met een studie aan de Universiteit v. Amsterdam gaat beginnen. Welke studie?
Ik ben een rustige, vriendelijke en nette jongen die goed met anderen op kan schieten. Ik rook/drink niet, maar ik heb er ook geen problemen mee als anderen dat wel doen.
Ik ben een erg studiegericht persoon en ben dan ook vaak regelmatig studerend op mijn kamer te vinden, maar dit wil niet zeggen dat ik een sociaal verlegen iemand ben. Naast studeren ben ik van tijd tot tijd natuurlijk ook in voor wat leuks met huisgenoten.
Een van mijn hobby's is gitaar spelen. Velen zijn bang voor geluidsoverlast, maar vrees niet!! Ik speel namelijk met een koptelefoon op om overlast te beperken.
Voor meer info en een foto, zie mijn profiel!
Ik kijk er naar uit om de kamer te komen bezichtigingen en jullie te ontmoeten.
Groetjes en hopelijk tot snel!
Michael Jackson
T: zeg-nee-tegen-112
E: negroïde-man-zeg-WAT-WAT@hotmail.com
Zie nu een mailtje dat de kamer verwijderd is. Of ze hebben al gehospiteerd of daar komt nog bericht over. Als ik geen bericht krijg dan zal ik gek worden, ze zetten een leuke advertentie neer die maf geschreven is, en ik schrijf een maf bericht terug. Als ik daarop geen bericht krijg...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef Mirel het volgende:
Bwhahaha, iemand heeft een geniale advertentie geplaatst op kamernet, en ik besloot mee te doen met het grapje en op een vreemde manier terug te reageren.
Advertentie:
[..]
En mijn reactie:
[..]
Je zult wel niet de enige met dat idee zijn geweest.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:27 schreef Mirel het volgende:
[..]
Zie nu een mailtje dat de kamer verwijderd is. Of ze hebben al gehospiteerd of daar komt nog bericht over. Als ik geen bericht krijg dan zal ik gek worden, ze zetten een leuke advertentie neer die maf geschreven is, en ik schrijf een maf bericht terug. Als ik daarop geen bericht krijg...
Ik kan wat vreemdere dingen schrijven dan de meeste mensen gok ik. Ik weet dat ik niet de enige ben. Denk dat ze te weirded out zijn. In dat geval hoef ik ze ook niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je zult wel niet de enige met dat idee zijn geweest.
Wat is SSH?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Waterflesje het volgende:
Ingeschreven bij SSH, hoop echt dat ik eens snel uitgenodigd word. Zit namelijk met zoveel reistijd dat ik te laat ga zijn voor eerste lessen 's ochtends. Verder ga ik denk ik maar straal iets uitbreiden tot uur van Utrecht verwijderd met OV.
En als de kamer in Utrecht was dan krijgen ze echt honderden reacties, dus misschien hebben ze jouw bericht niet eens gelezenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:37 schreef Mirel het volgende:
[..]
Ik kan wat vreemdere dingen schrijven dan de meeste mensen gok ik. Ik weet dat ik niet de enige ben. Denk dat ze te weirded out zijn. In dat geval hoef ik ze ook niet.
http://sshu.nl/quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef milowww het volgende:
[..]
Wat is SSH?
------------
Ik heb gisteren twee hospiteer bezoekjes gehad, allebei afgewezen. De eerste kamer vond ik zelf ook niet zo, de verhuurders waren niet echt mijn type beetje van die sukkels. De tweede kamer vond ik al veel leuker maar ben niet uitgekozen, en ik dacht dat ik wel een goede kans maakte.
Vandaag nog 2 te gaan, maar ik heb al de hoop opgegeven.
Ja want DUWO is zelf in het bezit van huizen terwijl kamernet alleen maar het aanbieden ervan faciliteert.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:52 schreef milowww het volgende:
Heeft het zin om bij 2 sites aan te melden, ik zit nu ij kamernet.nl en ik zat erover na denken om ook bij DUWO aan te melden.
Probeer het anders eens via wat makelaars die studentenkamers aanbieden. Betaal je wel bemiddelingskosten, maar dan hoef je geloof ik niet echt te hospiteren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:44 schreef milowww het volgende:
[..]
Wat is SSH?
------------
Ik heb gisteren twee hospiteer bezoekjes gehad, allebei afgewezen. De eerste kamer vond ik zelf ook niet zo, de verhuurders waren niet echt mijn type beetje van die sukkels. De tweede kamer vond ik al veel leuker maar ben niet uitgekozen, en ik dacht dat ik wel een goede kans maakte.
Vandaag nog 2 te gaan, maar ik heb al de hoop opgegeven.
Dan kan je lang wachten, want wachttijd is ongeveer 1,5-2 jaarquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Waterflesje het volgende:
Ingeschreven bij SSH, hoop echt dat ik eens snel uitgenodigd word. Zit namelijk met zoveel reistijd dat ik te laat ga zijn voor eerste lessen 's ochtends. Verder ga ik denk ik maar straal iets uitbreiden tot uur van Utrecht verwijderd met OV.
Jemig wat sneu van die mensen zegquote:Op zondag 29 augustus 2010 19:10 schreef Jaejin het volgende:
*klikt op reageren*
En ja hoor, nog niet eens het versturen van mijn motivatie 5 min later
Afgewezen
What the fuck?
Ik ben 24 en merk dat je dan ook vreemd aangekeken wordt , men vindt je vaak oud en te volwassenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ja ik had hetzelfde, was nog net 17 toen ik een kamer zochten werd een keer afgewezen omdat ze toen maar een meisje van 19 kozen uit angst dat ik onvolwassen zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |