4 regular of 3 espressoquote:Op donderdag 19 augustus 2010 14:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
2 pads gebruiken voor 1 kopje
Oh ja natuurlijkquote:
Nee, daar is KLB toch voorquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan ik hier klagen dat KLB dicht is?
Nee, daar mag je enkel over jubelenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
ik vond het wel een vermakelijke bende daarquote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar mag je enkel over jubelen.
ach ja sommige topics waren wel grappig maar sommige mensen die daar posten zijn zwaar irritant.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:11 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik vond het wel een vermakelijke bende daar
ja ok maar aan hun erger ik me niet eens meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja sommige topics waren wel grappig maar sommige mensen die daar posten zijn zwaar irritant.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, daar mag je enkel over jubelen.
mag met een bromscooter wel?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:14 schreef DaMart het volgende:
O, en ookvoor de duinwachter die die scooterjosti's in het duin bekeurde terwijl ze daar niet eens mogen komen met hun kutscooter
.
Je mag er alleen te voet en op de fiets komenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mag met een bromscooter wel?
of is kutscooter een nieuw soort tarzan en was de bekeuring voor verstoring van openbare orde en zeden
en die irritante figuren kunnen daar dus ook niet meer posten en komen de rest van fok verzieken.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ach ja sommige topics waren wel grappig maar sommige mensen die daar posten zijn zwaar irritant.
terechte klacht dus.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
In dat geval lopen ze natuurlijk wel het risico dat ze nergens meer kunnen postenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
en die irritante figuren kunnen daar dus ook niet meer posten en komen de rest van fok verzieken.
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval lopen ze natuurlijk wel het risico dat ze nergens meer kunnen posten.
Er moet natuurlijk wel goed worden toegezien op de kwaliteit van de koffie en theequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
o ja, ik vergeet soms dat we hier een bovengemiddeld mod gehalte hebben.
Zo is datquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel goed worden toegezien op de kwaliteit van de koffie en thee.
inderdaadquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:07 schreef wel.o.k het volgende:
en die irritante figuren kunnen daar dus ook niet meer posten en komen de rest van fok verzieken.
Ja dat is kut inderdaad
terechte klacht dus.
Bannen die hapquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
In dat geval lopen ze natuurlijk wel het risico dat ze nergens meer kunnen posten.
De mods van general chat zijn de bestequote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel goed worden toegezien op de kwaliteit van de koffie en thee.
Waarvoor?quote:
is die dichtquote:Op donderdag 19 augustus 2010 16:55 schreef TJDoornbos het volgende:
gfquote:
niet te hopenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
gf
Hoe is het met jouw toko? Ook failliet aan het gaan?
Dat weet ik niet want ik weet niet waar ik klaar voor moet zijnquote:
wokquote:
lees je wel mijn vakantie tips?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Eindelijk een dag
Eindelijk een dag, zoals het moet
Alleen als ik ze ziequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees je wel mijn vakantie tips?
Heb je een probaat middel tegen een week regen?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
lees je wel mijn vakantie tips?
kan iemand panda even klaar maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:21 schreef Panda72 het volgende:
Alles leuk en aardig maar ik weet nog steeds niet waar ik klaar voor moet zijn
* Dr_Flash vingert Panda wel even hoor.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
kan iemand panda even klaar maken?
Je kan niet alles hebbenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Stroomstoring op werkGeen werk
Geen koffie
![]()
![]()
Knap dat je dat op afstand kanquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash vingert Panda wel even hoor.
* Dr_Flash is de beroerdste niet
Suikertaartjequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen koffie
![]()
![]()
Ik zou nu echt gaan oppassen als ik jou was. Er is al een Aspartaamtaartje, en als er een Melktaartje moet komen is de stap naar een Creampie veel te kleinquote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
Geen koffie
![]()
![]()
Ik hoef ook niet alles, maar ik MOET koffiequote:
Sorry, WIE is er?quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou nu echt gaan oppassen als ik jou was. Er is al een Aspartaamtaartje, en als er een Melktaartje moet komen is de stap naar een Creampie veel te klein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |